اگه به نظرم کمرنگ و بی اهمیت بود هیچ وقت اینجا مطرحش نمی کردم. همسرم فرد درونگرایی هستش بر خلاف من. من واقعا نمی دونم تو ذهنش چی می گذره و وقتی که ازش می پرسم میگه من از زندگی ام راضی ام و قول می دم...
اگه به نظرم کمرنگ و بی اهمیت بود هیچ وقت اینجا مطرحش نمی کردم. همسرم فرد درونگرایی هستش بر خلاف من. من واقعا نمی دونم تو ذهنش چی می گذره و وقتی که ازش می پرسم میگه من از زندگی ام راضی ام و قول می دم...
من 26 سالمه و ایشون 28 سالش.
تو دانشگاه
من فوق لیسانس ایشون دکترا
نمی دونم ولی به نظرم این یه جور خیانت هست
همین مشکل خاص هست که توضیح دادم
دعوا نمیکنیم جز همین مسئله
خودش این جوری می گوید و...