سپاسگزارم ببخشید درگیر امتحانات بودم.
بسیار احساس تنهایی و ناراحتی می کنم. و روحم در حال عذاب است.
سپاس از شما دوست و سرور گرامی و سپاس از شعر زیبایتان. بسی التذاذ حاصل شد.
چشم بتدریج...
سپاسگزارم ببخشید درگیر امتحانات بودم.
بسیار احساس تنهایی و ناراحتی می کنم. و روحم در حال عذاب است.
سپاس از شما دوست و سرور گرامی و سپاس از شعر زیبایتان. بسی التذاذ حاصل شد.
چشم بتدریج...
بسیار شعر زیبا بود. بخصوص انتخاب وزن ریتمیک آن با محتوای غم انگیز آن نوعی پارادوکس زیبا بوجود آورده بود.
خیلی زیبا سرودید.
از تعاریف همه ی دوستان بسیار مسرورم امید است لایق این همه لطف و...
پسری 19 ساله هستم . بدلیل شاعر بودن و مطالعات گسترده ام در زمینه تاریخ، ادبیات ، علوم سیاسی و ... دارای شخصیتی هستم که اصلا هم سن و سال های خود را قبول ندارم و تنها با افراد بالاتر از سن خود مصاحبت...