مرسی ، ممنون از تک تک دوستای خوبی که منو راهنمایی کردن. فکر کنم با حرفای شما دیگه تونستم تصمیم بگیرم که چی کار کنم. قسمت نیست که ما با هم باشیم. و باید همینجا از هم جدا...
مرسی ، ممنون از تک تک دوستای خوبی که منو راهنمایی کردن. فکر کنم با حرفای شما دیگه تونستم تصمیم بگیرم که چی کار کنم. قسمت نیست که ما با هم باشیم. و باید همینجا از هم جدا...