چهارشنبه 28 فروردین 92, 12:57
ممنون شی عزیز از لطفت
راستش مشکلاتم شبیه اکثر تاپیک های این سایته
چند سالی میشه که بااین سایت اشناشدم گاهی میام و یه راهکارایی میگیرم و عملیشون میکنم گاهی اوقات نتیجه میده گاهی هم نه
من...
چهارشنبه 28 فروردین 92, 12:16
سلام اقلیمای عزیز
بهترین کاری که الان میتونی انجام بدی فراموش کردن همه حرفا و اتفاقایی که پیش اومده
نمیدونم چقدر به زایمانت مونده اینو بدون که هر ساعتش هم مهمه و اثراتی روی فرزندت میذاره که تو...
سه شنبه 27 فروردین 92, 12:06
سلام شی عزیز
کمی از از تجربیاتمو برات میگم امیدوارم موثر باشه
1.اصلا خودتودر این مورد حساس نشون نده
2. بد خونواده همسرتو (منظورم شکایت .گله)به همسرت نگو
3. خونواده خودتو تحسین نکن (اینا...
یکشنبه 25 فروردین 92, 16:05
سلام جناب اقای ameo22
منم یکی هستم مثل شما با این تفاوت که وقتی شما حالت بد شد و بد وبیراه شنیدی از همسرت میتونی از خونه بزنی بیرون و بدوی و تا حدی تخلیه روحی بشی اما من به جرم اینکه مراقب...