طره, دوست عزيز من كاملا دركت ميكنم. :46:
اين الان واقعا مشكل خيلى هاست.
من فارغ التحصيل ارشد /برعكس تو برونگرا هستم و ارتباطم با پسرها ريلكس و طبيعيه ... البته من هم هيچ وقت دوست پسر نداشتم (ولى...