سه شنبه 13 اردیبهشت 90, 09:59
سلام
با هم صحبت کردیم. راجع به همه چیز. اون از ته دلش میگه که من از تو و از زندگیم راضیم. هیچ مشکل و کمبودی(ارتباطی-اخلاقی-عاطفی) ندارم و اینو دارم صادقانه میگم.باور کن. وقتی که پرسیدم توی این...
یکشنبه 11 اردیبهشت 90, 10:02
فعلا تنها کاری که کردم اینه که جدا از هم زندگی میکنیم.(یه مدت کوتاه و موقت) به تماسها و sms هاش هم جواب نمیدم. خودش عنوان میکنه که داره از این موضوع زجر میکشه و دائم میگه برای آخرین بار منو ببخش...
پنجشنبه 08 اردیبهشت 90, 12:33
نه فرزند نداریم. 3 ساله که رابطه داره نه 8 سال.