سه شنبه 05 بهمن 89, 23:03
خیلی احساس بدی دارم تو این رابطه همش منم که دارم کوتاه میام اشتباهات اونو میبخشم.خواسته هاشو قبول میکنم و اونم فقط در حال کوبیدن منه و همیشه یه چیزی طلبکاره.خیلی صبر کردم هرچی خواست انجام دادم .انگار...
سه شنبه 18 آبان 89, 16:59
نظر شما اصلا مهم نیست چون شوهرمو نمی شناسید.
چهارشنبه 28 مهر 89, 21:44
ممنونم از راهنماییتون. مشاوره هم رفتیم .فکر میکنم مادرش در تغییر روحیات همسرم و احساسش نسبت به من خیلی تاثیر میذاره و همسرم وابستگی زیادی به مادرش داره . طوریکه مادرش یکه تاز میدان طلاق شده بود و...