آیسان عزیز سلام .
منم با دوستان موافقم ،اینکه رابطه جنسی بعد از ازدواج کمتر یا بهتر بگم متعادل تر میشه طبیعیه !
نباید مبنای سرد بودن قرار داده بشه یا بی تفاوتی .
شاید گاهی باید خودت شروع کننده...
آیسان عزیز سلام .
منم با دوستان موافقم ،اینکه رابطه جنسی بعد از ازدواج کمتر یا بهتر بگم متعادل تر میشه طبیعیه !
نباید مبنای سرد بودن قرار داده بشه یا بی تفاوتی .
شاید گاهی باید خودت شروع کننده...
سلام .
به نظر من هم این آقا تحت تاثیر خانواده اش هست ،البته تا حدودی معقوله ،اما زیاد که شد
دیگه منطقی نیست ،شاید این موضوع بهانه ای شده تا خونواده اش با انتخابش مخالفت کنن ،
و ایشون بعد از اون...
عزیزم مرگ واسه چی ؟:302:
این نشون میده که واقعا افسرده ای !
آره !مشاوره بد نیست ،فکر کنم آروم تر شی .
اما اینم میدونم که چشم انتظار محبت همسرتی .
اصلا باهم برین مشاوره !
شاید اگه از زبون یکی...
سلام دوست من .
من با خوندن پست شما دو مورد به ذهنم میرسه !
اول اینکه شاید فوت پدر شما و نوع رفتارتون باعث تلنگر شده برای شوهرتون .
مثلا شاید این ذهنیت براش ایجاد شده که اگه پدر یا مادرم رو از دست...
حالا یه نفر اومده با صداقت صحبت کرده !
چرا انقدر بد برخورد می کنین آخه؟
درکش کنید و راه جلوی پاش بذارین !!!
سلام سابینای عزیز!
من تقریبا همه پستای شما رو خوندم .
به نظر من شما آدم بسیار باهوش و موفقی هستی ،پس حتما می تونی از پس پستی و بلندیهای
زندگی مشترک بربیای.همون طور که خوت گفتی شاید اولش سخت باشه...