سلام دوستان جدیدم
من هم گاهی مثل شما فکر میکنم اما هرگز به امید بهتر شددن شرایطم صبر نمیکنم
به شماهم توصیه.......نه..نه...نه..خواهش میکنم به دست سنگین تقدیر امید نبندید
اگر امروز و اینجا آرامش...
سلام دوستان جدیدم
من هم گاهی مثل شما فکر میکنم اما هرگز به امید بهتر شددن شرایطم صبر نمیکنم
به شماهم توصیه.......نه..نه...نه..خواهش میکنم به دست سنگین تقدیر امید نبندید
اگر امروز و اینجا آرامش...