سلام عزيزم
من فقط همين پستت رو خوندم و راجع به تو چيزهاي زيادي نمي دونم لطفا در نظر بگير.
ولي خواهشا براي حرف اين و اون و احيانا سرزنش و نگاه بد ديگران تصميم به جدايي يا سازش نگير.
اين...
سلام عزيزم
من فقط همين پستت رو خوندم و راجع به تو چيزهاي زيادي نمي دونم لطفا در نظر بگير.
ولي خواهشا براي حرف اين و اون و احيانا سرزنش و نگاه بد ديگران تصميم به جدايي يا سازش نگير.
اين...
با سلام به دوستان عزيز
من از ساعت 8 صبح تا 4 عصر در محل كارم هستم . در مواقع بيكاري با تنها خانم همكارم (كه خيلي هم صميمي هستيم) هم كلام مي شم ايشان از وقتي ازدواج كرده خيلي در مورد مسائل روزمره...