به نظر من مهریه بالا یه بدی دیگه ای که داره دختره نمیدونه لبخندی که پسر تو زندگی براش میزنه از ترس اینه که یه وقت دختره نگه مهریه رو بده یا از روی علاقس :P
به نظر من مهریه بالا یه بدی دیگه ای که داره دختره نمیدونه لبخندی که پسر تو زندگی براش میزنه از ترس اینه که یه وقت دختره نگه مهریه رو بده یا از روی علاقس :P
با سلام اول از تهيه كنندگان تالار همدردي خيلي تشكر ميكنم :16:
خلاصه بگم من از كوچيكيام كه به ياد ميارم اسم يكي رو هرجا كه آورده ميشد و شبيه به اسم دختر عمم بود منو ياد اون ميانداخت ولي اصلا هيچ...