سلام بر خواهر عزیزم...به تالار همدردی خوش آمدید..
نوشته های شما را خواندم و در ابتدای نوشته هایتان متوجه نکته ای شدم و آن هم اینکه::
شما نوشته اید>>>من نتونستم کوچکترین تغییری در ایشون بوجود بیارم...