دوشنبه 14 اردیبهشت 88, 13:20
شبهای دراز بی عبادت چه کنم؟
طبعم به گناه کرده عادت چه کنم؟
گویند که غفور است و گنه می بخشد.
گیرم که ببخشد ز خجالت چه کنم؟
:203:
یکشنبه 13 اردیبهشت 88, 15:12
ani عزیز شما مثل مشاورها صحبت میکنی.وقتی مردی اشتباه خودش رو قبول نمیکنه و همیشه تو مقصری از نظرش و همیشه بهانه ای داره.هرکاری کنی اون یه بهانه جدید میاره.وقتی حتی قبول نمی کنه که تو دوستش داری و بهش...
یکشنبه 13 اردیبهشت 88, 13:20
سلام دوست من.
من با نظرات دوستان موافقم.تو بیشتر از این که دوستش داری عادت کردی بهش.از تنهایی و تنها بودن میترسی.اعتماد به نفست رو تقویت کن.بعد از طلاق مشکلات زیادهواما به نظرم مشکلات تین تزدواج...