کاوه جان از پاسخت ممنونم. به نظرم خیلی منطقی و واقع بینانه هست. نظر خودم هم همینه و واسه همین جواب منفی دادم(هرچند آسون نبود) که اون خانم هم به زندگی خودش برسه
از خانومهای محترم هم بابت پاسخ ها...
کاوه جان از پاسخت ممنونم. به نظرم خیلی منطقی و واقع بینانه هست. نظر خودم هم همینه و واسه همین جواب منفی دادم(هرچند آسون نبود) که اون خانم هم به زندگی خودش برسه
از خانومهای محترم هم بابت پاسخ ها...