کاوه جان از پاسخت ممنونم. به نظرم خیلی منطقی و واقع بینانه هست. نظر خودم هم همینه و واسه همین جواب منفی دادم(هرچند آسون نبود) که اون خانم هم به زندگی خودش برسه

از خانومهای محترم هم بابت پاسخ ها...