با سلام
دختر من4 ساله- همیشه بابا را کامل با تمام جزئیات نقاسی می کنه ولی من را ناقص میکشد تو نقاشیهاش تمام ادمهارا میکشد خانه را هم خیلی بزرگ نقاشی میکند
با سلام
دختر من4 ساله- همیشه بابا را کامل با تمام جزئیات نقاسی می کنه ولی من را ناقص میکشد تو نقاشیهاش تمام ادمهارا میکشد خانه را هم خیلی بزرگ نقاشی میکند