با سلام
دختر من4 ساله- همیشه بابا را کامل با تمام جزئیات نقاسی می کنه ولی من را ناقص میکشد تو نقاشیهاش تمام ادمهارا میکشد خانه را هم خیلی بزرگ نقاشی میکند