سلام
این تاپیک رو دیدم گفتم تجربه شخصی خودم رو به شما دوستان جوانتر عزیز ( بالاخص افای آرمان –سورنا ) منتقل کنم .
من اساسا قصد اهانت به درصد کمی از این گروه دخترها رو ندارم
هرچند معتقدم فقط خود...
سلام
این تاپیک رو دیدم گفتم تجربه شخصی خودم رو به شما دوستان جوانتر عزیز ( بالاخص افای آرمان –سورنا ) منتقل کنم .
من اساسا قصد اهانت به درصد کمی از این گروه دخترها رو ندارم
هرچند معتقدم فقط خود...
سلام
18 سال برای یک مرد یعنی نقطه صفر کسب تجربه
یک پسر 18 ساله که تستسترون تا خرخره اش اومده اساسا به یک خانوم که هیچ بلکه میتونه به یک هندوانه 37 درجه هم علاقمند بشه !!
اما چرا پسرها با زنان مسن...