پنجشنبه 16 خرداد 87, 06:36
قربان مظلومیتت برم خانم
بی بی میشه ما هم یه مقدار از اون معصومیت شما رو داشته باشیم فقط باید یه نگاه کوچیک شما به ما بیندازید
پنجشنبه 16 خرداد 87, 06:34
سلام بچه ها
منم با نظر اکثر شما ها یه زندگی متوسط باید حداقل امکانات رو داشته باشیم نمیشه که از صفر مطلق شروع کرد
در ضمن باید مخارج سنگین زندگی رو هم در نظر بگیریم
چهارشنبه 25 اردیبهشت 87, 18:51
افتخار ما خانم ها اینه حضرت فاطمه (س) یک زن بوده
امیدواریم همانطور که تولد حضرت فاطمه را روز زن می نامن ما افتخار این رو داشت که از خصوصیات این خانم بهره ای رو ببریم
من تسلیت می گم شهادت فاطمه...