به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1
  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 16 خرداد 89 [ 13:19]
    تاریخ عضویت
    1388-7-09
    نوشته ها
    146
    امتیاز
    4,917
    سطح
    44
    Points: 4,917, Level: 44
    Level completed: 84%, Points required for next Level: 33
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    390

    تشکرشده 366 در 125 پست

    Rep Power
    29
    Array

    رازهایی که زن ها از همسرانشان پنهان می کنند

    بیشتر مردها زنها را انسان هایی مرموز می دانند. البته خانم ها هم از این وضعیت خوشحال هستند و احساس رضایت می کنند! اما در ذهن بیشتر آنها این افکار غوطه ور است: "واقعاً چه اتفاقی می افتد اگر همه ی واقعیت و رازهای زندگیم را به همسرم بگویم؟" "آیا با بیان این واقعیتها او بیشتر می تواند مرا درک کند؟" از همه مهم تر اینکه "شاید اگر او حقایق را بداند، کمتر مرا سرزنش کند."
    در اینجا به ده مورد از مخفی کاری های خانم ها اشاره می کنم که بعضی از آنها ما مرد ها را شوک زده می کند، برخی دیگر را نیز خود تا حدی به آن مضنون هستیم ولی هیچگاه جرأت پرسیدن آن را نداریم! البته دامنه ی وسعت این رازهای درونی بسیار گسترده تر است ولی بهتر است حداقل از همین ده مورد نیز مطلع باشیم:

    1
    - بیشتر وقتها اگر جنسی می خرند فرق نمی کند از لباس یا دارو تا... اگرتخفیفی روی آن بگیرند قیمت اصلی و بدون تخفیف آن جنس را به همسرانشان یا دیگران می گویند. و این کار را تنها یک دروغ مصلحتی می دانند و دلیلی نمی ببینند تا حقیقت را بگویند.

    2- خانم ها هم به اندازه مرد ها از فکر تعهد به زندگی هراسان و عصبی می شوند!
    درست است که بیشتر دختران با رویای ازدواج با یک شاهزاده ی جذاب، لباس عروسی مجلل و زیبا و روزهای خوش بعد آن، بزرگ می شوند، اما آنها هم مثل مامردها، وقتی تمام این رویاها تبدیل به زندگی با یک نفر متفاوت از رویاهایمان می شود، ترس تمام وجوشان را می گیرد.

    3- خانم ها شاید ظاهرا" خود را مستقل و مدرن جلوه دهند ولی حقیقت این است که آنها همیشه به شما به عنوان "یک مرد" نیاز دارند. آنها دوست دارند در دنیای مترقی امروز پا به پای مردها پیش برونداما باید دانست که این گونه زن ها اگر چه در همه جا می خواهند نقش حمایت کننده برای مردها ی خود داشته باشند اما بهر حال خواهان مراقبت شما بعنوان مرد از خود هستند و رفتار شما از نحوه ی سکس مردانه در رختخواب تا تعمیر اتومبیل، حمل چمدان های سنگین در مسافرت ها، کشتن حشرات موذی که همیشه زنها از کشتن آنها می ترسند، همگی برای آنها باعث غرور و افتخار است و با حضور شما مردها احساس امنیت بیشتری می کنند.

    4- زن ها هنگام روابط جنسی در تعریف از شما افراط می کنند ، مثلا"، "عزیزم تو بهترینی ......که مردها نباید روی این حرف ها که خیلی هم صادقانه نیست حسابی باز کنند البته خیلی هم عاقلانه نیست که همه چیز را راست بگویند، اما این را باید دانست که هر زنی درسکس با همسر خود به عنوان شریک زندگی و کسی که از صمیم قلب او را دوست دارد لذت می برد .

    5- زنها از اینکه آنها را مانند مادرانشان بخوانید ، می ترسند
    اگر چه زنها به مادرانشان عشق می ورزند و آنها را تحسین می کنندو همواره به آنها به دید عزیزترین موجود می نگرند، اما هیچ وقت دوست ندارند که از زبان همسرانشان این حرف را بشنوند که "عین مادرت هستی!" این جمله تمام وجود و احشاء زنان را می لرزاند، چون فکر می کنند شما آنها را به دلیل اینکه مثل مادرانشان هستند برای ازدواج انتخاب کردید و حکما انتظار دارید آنها مثل مادرانشان کامل و بی نقص باشند !!!، و این برای زنها خیلی وحشتناک است و آنها را به موجوداتی حساس و عصبی تبدیل می کند،

    6- زنها حسادت همسران خود را دوست دارند اما در حد کم . خانم ها همیشه از اینکه حواس مرد هایشان متوجه آنهاست لذت می برند. اما ما مرد ها نباید مثل انسان های عصر حجر با آنها رفتار کنیم تا فکر کنند آنها را به بردگی خریده ایم .

    7- زنها بیش از حد با دوستانشان گرم می گیرند، اما نه آنقدر که ما از این قضیه نگران شویم ، اکثر زنهااز تفریحات مردانه ی ما در عذابند و در مقابل آنها هم راجع به مسائل زناشویی خود نیز با دوستانشان تبادل نظر می کنند! اما هیچ جای نگرانی نیست زیرا در مورد چیزهایی که احیانا غرور مردانشان را لطمه دار کند چیزی نمی گویند، (بطور مثال هیچ گاه از حالت دیوانه واری که برای مرگ پدر یا مادرنمان در آغوش آنها گریه می کنیم به کسی چیزی نمی گویند )، البته زنها ی با درایت با هوشنر از آن هستند که ندانند مسلما" یک سری مسائل در زندگی خیلی با ارزش تر از آن است که دیگران را در آن سهیم کنند .

    8- بدانید و آگاه باشید که زنان قدر تمام کارهای همسران خود را می دانند اما واقعیت این است که تحمل ندارند تا همسرانشان در کار های خانه به آنها کمک نکنند مثلا همسر دوستم می گفت :
    "شوهر من واقعاً در کارهای خانه به من کمک می کند، خیلی خوب فرشها را جارو می کند اما همیشه از اینکه فراموش می کند زیر کاناپه ها را هم تمیز کند دیوانه می شوم"
    البته اینگونه ایراد گرفتن و اعتراض ، استعدادی است درونی و خدا دادی که در همه زنان لجباز وجود دارد و گرنه چگونه باید به آنچه می خواهند نائل گردند ؟ به همین دلیل مرتباً در حال ایراد گرفتن از همسرانشان هستند غافل از اینکه همین غرولند های بی شمار آنها باعث بی رغبتی مردهایشان در کمک کردن به آنها می شود .

    9- زن های عاشق همواره به همسران خود در زندگی عشق می ورزند اما در عین حال مدام با خود بر سر این مسئله کلنجار می روند که دیگر نباید عاشق شویم! شاید این حسی باشد که بصورت بالقوه در اکثر زنها وجود داشته باشد ، شاید عبارت صحیح تراین باشد که ، اغلب زنها عادت دارند همیشه عاشق باشند، حقیقت این است که وقتی جنسی مونث احساسات خود را با همسرش به زبان می آورد و از عمق و علاقه فی مابین صحبت می کند، هیچ عکس العمل خارق العاده ای از جانب ما مرد ها نمی بینند، چرا که در این مواقع ما مرد ها غالبا مات و مبهوت به آنها نگاه می کنیم، چرا که گمانمان این است با اینگونه رفتار خود آنها همیشه عاشق ما خواهند ماند در صورتیکه زنها انتظار دارند در لحظه ای که به همسرانشان اظهار عشق می کنند ، واکنشی غیر از سکوت از همسران خود ببینند.

    10- و نکته آخر که با عرض پوزش از خانم های تالار به مزاح میگویم اینکه زنها بلاهستند آن هم از نوع آسمانی اما با این همه هیچ مردی نیست که آرزوی خانه ای بی بلا را داشته باشد .


    ...............................
    نوشته شده:: کار اقتباسی با تغییر و ویرایش توسط ""پندار""

  2. 5 کاربر از پست مفید پندار تشکرکرده اند .

    پندار (یکشنبه 13 دی 88), اقای نجار (پنجشنبه 27 فروردین 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: دوشنبه 04 اردیبهشت 96, 00:33
  2. درخواست راهنمایی در خصوصی شدت بالای حساسیت بین فردیی (راه حل پرسشنامه کمالگرایی هیل)
    توسط آقای ام در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 13 خرداد 95, 19:05
  3. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: جمعه 04 مهر 93, 23:28
  4. تنهایی - 24 سالمه، نمی خواهم با کسی دوست بشم، تنهایی اذیتم می کنه
    توسط sara19 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: پنجشنبه 23 آذر 91, 01:10

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:20 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.