به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 6 , از مجموع 6
  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 08 دی 91 [ 21:04]
    تاریخ عضویت
    1387-10-14
    نوشته ها
    768
    امتیاز
    18,761
    سطح
    86
    Points: 18,761, Level: 86
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,477

    تشکرشده 2,462 در 461 پست

    Rep Power
    92
    Array

    روش آشتي كردن با خانمها

    [align=justify]اگر از پس انجام چنین کاری برایید بالطبع خیلی خوشحال می شوید. او شما را ترک کرده و شما تنها شده اید ولی هنوز هم احساس می کنید که او را دوست دارید.
    پس باید سیاست خود را حفظ کنید و با او نرمی و صمیمیت گفتگو کنید. در مقابل او با تواضع رفتار کنید و از صمیم قلب از او عذر خواهي کنید تا شاید راضی شود و شما را برای بار دیگر بپذیرد. البته این امر در صورتی امکان پذیر است که او نیز شما را هنوز کمی دوست داشته باشد.




    خوب از عنوان مقاله می توان هدف آنرا تشخیص داد. چون معمولا در این وضعیت شما نمیدانید که چه کاری باید انجام دهید ما به شما روش هایی را آموزش می دهیم تا کار را برای شما ساده تر کند، البته این کار مثل شرکت در یک مسابقه برای بدست آوردن کاپ قهرمانی نیست بلکه باید از او بخواهید که شما را ببخشد، متوجه شود که شما از اشتباهات گذشته خود پشیمان هستید و می خواهید مرد ایده آل او باشید. از او یک فرصت دوباره درخواست کنید.

    ابتدا باید زمانی را صرف کنید تا خونسردی خود را مجددا بدست آورید. تمام ماجراهای احساسی و رمانتیکی را که در فیلم ها دیده اید فراموش کنید و بعد هم مقاله امروز ما را دنبال کنید:


    1- بی ریا و صمیمی باشید

    سعی نکنید که با تزور و ریا به درون قلب او نفوذ کنبد زیرا او در تشخیص دروغگویی تخصص ویژه ای دارد. پس بهتر است که صادق باشید. دلیل اشتباهات گذشته خود را برای او شرح دهید و به او بگویید که از آنها درس گرفته اید. به او بگویید که زندگی بدون وجود او برای شما غیر ممکن است.
    ــــــــــــــــــــــ

    2- یک هدیه ویژه برایش بخرید

    اگرچه با خرید یک گردنبد جواهر تیفانی او بدون شک به نزد شما باز خواهد گشت، اما متاسفانه همه افراد قدرت خرید آنرا ندارند. پس به جای آن می توانید از یک هدیه دیگر که تصویر خاصی را در ذهن او ایجاد می کند، اسفاده کنید. چیزی پیدا کنید که یادآور لحظات شیرین گذشته باشد. این کار خاطرات خوش ایام قدیم را به یاد او می آورد و باعث می شود که او برای آن روزها دلتنگ شود.

    آیا هر دوی شما به تئاتر علاقه دارید؟ او را به تماشای نمایش جذابی که به تازگی بر روی صحنه آمده دعوت کنید. آیا تا به حال برای پیدا کردن کلینیک دامپزشکی شبانه روزی برای گربه بیمار او خیابانها را در نیمه های شب گم کرده اید؟ برای گربه اش یک تخت خواب لوکس و تجملی خریداری کنید تا پیشی بتواند در آنجا با آرامش بخوابد. آیا او دیوانه یکی از لباس هایی است که نيكي كريمي در یکی از فیلم هایش پوشیده؟ پس بهتر است همان لباس را به عنوان هدیه به او کادو دهید. در این مرحله شما باید قدری از نیروی تفکر و تخیل و ابتکار خود استفاده کنید.
    ــــــــــــــــــــــ

    3- او را بیرون ببرید

    اگر قرارهای ملاقات شما در یک جای سرد و یکنواخت برگزار می شوند باید فضای رمانتیک را دوباره برای او زنده کنید. او را به جایی ببرید که برای اولین بار او را ملاقات کرده بودید و باز هم همان غذاها را سفارش دهید و با او طوری صحبت کنید که گویی می خواهید در او تاثیر بگذارید و او را جذب خود کنید.

    خاطرات خوش گذشته را باز آفرینی کنید. هر کاری که لازم است انجام دهید تا او هاله مثبت اطراف شما را واضح تر ببیند.
    ــــــــــــــــــــــ

    4- ظاهری آراسته داشته باشید

    با ورزش ، رژيم غذايي مناسب و خوش لباسي به او نشان می دهید که برای او ارزش قائلید و تمام این کارها را برای جلب رضایت او انجام می دهید. دوباره به باشگاه ورزشی بروید و کمد خود را با لباس هایی که او می پسندد پر کنید تا او از علاقه شما با خبر شود.

    سعی کنید همیشه زندگی خود را با یک کیفیت مطلوب دنبال کنید زیرا این امر باعث می شود که بر سر از دست دادن کسی که دوستش می داشتید بیش از حد دیوانه نشوید.
    ــــــــــــــــــــــ

    5- به بگویید که هنوز دوستش دارید

    خانم ها همیشه منتظر شنیدن یک چنین کلماتی هستند و اگر آنرا در موقعیت مناسب مطرح کنید معمولا با روی باز مورد پذیرش واقع می شوید. باید توجه داشته باشید که این گونه حرف ها را به صورت آنی و بدون مقدمه چینی بیان نکنید. صبر کنید تا با او تنها شوید و بعد آن احساس سحرآمیز را منتقل کنید مثلا هنگامیکه که مشغول قدم زدن در زیر نور ماه هستید. سعی کنید در بیان احساسات خود منحصر به فرد عمل کنید.

    البته منظور ما این نیست که کارهای عجیب و غریب ارائه دهید. شما باید حرف هایتان را از صمیم قلب برای او بازگو کنید. آه، حالا آیا شما واقعا او را دوست دارید؟ اگر پاسخ منفی است او قطعا متوجه خواهد شد.
    ــــــــــــــــــــــ

    6- به او نشان دهید چه کسی را از دست می دهد

    شما باید در اطراف خود شرایط مطلوبی را ایجاد کنید تا حس حسادت او بیدار شود. میتوانید با خانم های جذاب و زیبا ارتباط برقرار کنید خود را در نظر او مانند یک انسان خواستنی جلوه دهید. مثل یک دوست ساده به او نزدیک شوید آن وقت او سریع تر از آنچه که فکرش را می کنید بدرفتاری ها و کارهای بد گذشته شما را فراموش خواهد کرد.

    البته این کار از ریسک بالایی برخوردار است اما اگر بتوانید از عهده آن برایید نتیجه مثبتی را در بر دارد. توجه داشته باشید که نباید خودنمایی کنید، از خود راضی جلوه کنید و یا اینکه او را به طور کامل از محور توجه خود خارج کنید، فقط با کمال آرامش از جمعی که هستید استفاده کنید.
    ــــــــــــــــــــــ

    7- با او صحبت کنید

    او احتمالا همیشه از این موضوع که شما همدم خوبی نیستید شکایت می کند. با صحبت کردن به او نشان دهید که در اشتباه است. علل ایجاد سوء تفاهم را ردیابی کنید و آنها را رفع کنید. او را با طرز تفکر خود آگاه سازید. بر روی مشکلات گذشته کار کنید و آنها را برطرف نمایید. از او بخواهید که در مورد سایر خواست هایش نیز با شما صحبت کند و با توجه کامل به آنها گوش دهید. با این کار به او ثابت می کنید که به اندازه کافی بالغ هستید که از پس رفع نیازهای او برایید.
    ــــــــــــــــــــــ

    8- مبارزه کنید

    اگر می خواهید که او واقعا برگردد، برای این کار حد و مرز تعیین نکنید. شما باید به خاطر او به آخر دنیا بروید، حالا با هر وسیله ای شده، فقط باید در تمام مراحل خونسردی خود را حفظ کنید. از خود نا امید نشوید و نسبت به او بی توجهی نشان ندهید. زیرا این کار باعث می شود که شما در نظر او فرد بی احساسی جلوه کنید و او فکر می کند که دیگر برای شما اهمیت ندارد. به او نشان دهید که برایش ارزش قائل هستید اما به زانو نیفتید.
    ــــــــــــــــــــــ

    9- به او نشان دهید که تغییر کرده اید

    گفتن " من عوض می شوم" دردی را دوا نمی کند. اعمال شما قدرت تاثیر گذاری بیشتری نسبت به گفته هایتان دارند و به عنوان اولین منبع تصمیم گیری او به شمار می روند. تشخیص دهید که او چه کارهایی را می پسندد و چه کارهایی را دوست ندارد سپس ذهن خود را بر روی انجام دادن و یا ندادن آنها متمرکز کنید.

    برای مثال آیا او از شما گله دارد که هیچ وقت به حرف هایش گوش نمی دهید؟ پس کاری را انجام دهید که او می خواهد و از آن لذت می برد.
    ــــــــــــــــــــــ

    10- مرد ايده آل او باشید

    شما می دانید که او از چه چیز شما خوشش می آید پس سعی کنید که آنها را افزایش دهید و در عوض کارهایی را که دوست ندارد متوقف کنید (حداقل در حضور خودش) مردی باشید که او در ابتدای کار عاشقش شده بود. به خاطر او جان فشانی و از خود گذشتگی کنید و برای بازگرداندنش تلاش کنید و زمان بگذارید تا او درک کند که تا چه حد برایش اهمیت قائل هستید.
    ــــــــــــــــــــــ
    11- امکان عدم موفقیت را بپذیرید
    در حالیکه این نکات موارد استراتژیک بسیار خوبی به شمار می روند، اما به هیچ وجه عاری از خطا و شکست نمی باشند. اگر او واقعا تصمیم خودش را گرفته باشد در اینصورت هیچ کاری نمی توان کرد و شما باید راه خودتان را بگیرید و بروید. اما اگر چنین نبود مصر باشید و به او ثابت کنید که هنوز هم ثانیه به ثانیه ای که با او می گذرانید برای شما ارزشمند است. شاید بتوانید بانوی خود را بازگردانید.[/align]

    منبع : www.aftab.ir

  2. 3 کاربر از پست مفید آرمان 26 تشکرکرده اند .

    آرمان 26 (جمعه 15 آبان 88)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مرداد 94 [ 18:18]
    تاریخ عضویت
    1387-8-04
    نوشته ها
    1,150
    امتیاز
    16,194
    سطح
    81
    Points: 16,194, Level: 81
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 156
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,211

    تشکرشده 1,247 در 437 پست

    Rep Power
    132
    Array

    RE: روش آشتي كردن با خانمها

    شما باید در اطراف خود شرایط مطلوبی را ایجاد کنید تا حس حسادت او بیدار شود. میتوانید با خانم های جذاب و زیبا ارتباط برقرار کنید
    این کار در فرهنگ ما بسیار مذموم و ناپسندیده هست و خود این عمل باعث بوجود اومدن مشکلات جدی خواهد شد .

    کسانی که سراغ ترجمه مطالب روانشناسی و جامعه شناسی میرن باید شناخت وسیعی از فرهنگ ایرانی داشته باشند و مطالب را با توجه به حساسیتهای فرهنگ ایرانی تدوین کنند .

    ضمنا باید بگم کلا مقاله خوبی بود و ممنون از آرمان گرامی بابت ایجاد این مطلب خوب .

  4. 3 کاربر از پست مفید digitalman تشکرکرده اند .

    digitalman (جمعه 15 آبان 88)

  5. #3
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 08 دی 91 [ 21:04]
    تاریخ عضویت
    1387-10-14
    نوشته ها
    768
    امتیاز
    18,761
    سطح
    86
    Points: 18,761, Level: 86
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,477

    تشکرشده 2,462 در 461 پست

    Rep Power
    92
    Array

    RE: روش آشتي كردن با خانمها

    سلام

    دوست گرامي جناب digitalman حرف شما درست است تازه بنده تيكه هايي از اين مقاله را حذف و ويرايش كرده ام و سعي كردم با فرهنگ ما تا حدود زيادي همخواني داشته باشه ، به هر حال منظور راهي بود براي بوجود آوردن حس حسادت در زنان جهت حاصل نمودن نتيجه مثبت و آشتي كردن حال اگر قصد استفاده از اين روش را داريد آقايان عزيز به هر گونه ي ديگري كه در فرهنگ ما جاي داشته باشد و به فكرتان مي رسد مي توانيداقدام كنيد

  6. کاربر روبرو از پست مفید آرمان 26 تشکرکرده است .

    آرمان 26 (جمعه 15 آبان 88)

  7. #4
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,056
    امتیاز
    146,983
    سطح
    100
    Points: 146,983, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,661

    تشکرشده 36,001 در 7,404 پست

    Rep Power
    1092
    Array

    RE: روش آشتي كردن با خانمها

    با سلام

    جناب آرمان عزیز ، به نظرم بد نبست یک بار دیگر به این مقاله نظری بیافکنید ، چون بعضی بندهای آن با فرهنگ ما مغایرت دارد و البته همه ما در انتخاب مقالات اینترنتی و غیر اینترنتی با منابع غیر بومی باید دقت کنیم که نکات مغایر با فرهنگ خود را ویرایش نمائیم ، برای نمونه به این بندها توجه نمایید .

    نقل قول نوشته اصلی توسط آرمان 26



    آیا تا به حال برای پیدا کردن کلینیک دامپزشکی شبانه روزی برای گربه بیمار او خیابانها را در نیمه های شب گم کرده اید؟ برای گربه اش یک تخت خواب لوکس و تجملی خریداری کنید تا پیشی بتواند در آنجا با آرامش بخوابد. آیا او دیوانه یکی از لباس هایی است که نيكي كريمي در یکی از فیلم هایش پوشیده؟ پس بهتر است همان لباس را به عنوان هدیه به او کادو دهید. در این مرحله شما باید قدری از نیروی تفکر و تخیل و ابتکار خود استفاده کنید.
    ــــــــــــــــــــــ




    6- به او نشان دهید چه کسی را از دست می دهد

    شما باید در اطراف خود شرایط مطلوبی را ایجاد کنید تا حس حسادت او بیدار شود. میتوانید با خانم های جذاب و زیبا ارتباط برقرار کنید خود را در نظر او مانند یک انسان خواستنی جلوه دهید. مثل یک دوست ساده به او نزدیک شوید آن وقت او سریع تر از آنچه که فکرش را می کنید بدرفتاری ها و کارهای بد گذشته شما را فراموش خواهد کرد.

    البته این کار از ریسک بالایی برخوردار است اما اگر بتوانید از عهده آن برایید نتیجه مثبتی را در بر دارد. توجه داشته باشید که نباید خودنمایی کنید، از خود راضی جلوه کنید و یا اینکه او را به طور کامل از محور توجه خود خارج کنید، فقط با کمال آرامش از جمعی که هستید استفاده کنید.
    ــــــــــــــــــــــ



    می بینید که نه تنها این توصیه ها با فرهنگ دینی و حتی ملی ما همخوانی ندارد ، بلکه نتیجه عکس هم می دهد ، در جامعه ما مردی که با زنهای دیگر خودش را به رخ همسرش بکشد نه تنها او را به دست نمی آورد بلکه چه بسا برای همیشه او را از دست بدهد و اگر هم باز گردد یک ذهنیت منفی برای همیشه با او همراه خواهد بود که اعتماد سوز است و محبت را از بین می برد و.....


    همچنین توصیه به خرید و یا هدیه هایی که ذکر شده قطعاً در حالت عادی مورد پسند خود شما هم نیست ، به نظر می رسد که به جای نیکی کریمی نام یک هنر پیشه خارجی مطرح بوده ، که البته زحمت کشیده و ویرایش فرموده اید ، اما برادرم حتی همینشم روا نیست ، قطعاً شما هم اذعان دارید که برجسته سازیهای ژورنالیستس از هنرپیشه ها و ورزشکارها در یک آسیب شناسی نظری الگو گیریهای کاذبی را در میان نسل جوان باعث شده که نتیجه ای جز گم کردگی هویت و فاصله گرفتن از خویشتن خویش برایشان نداشته ، و جالب نیست که من و شمای نوعی در فضایی که به مشاوره و راهنمایی می پردازد و قطعاً جمعیت زیادی از بازدید کنندگانش جوانان هستند ، به این روند ژورنالیستی دامن بزنید .

    عذر تقصیر اگر کلام تلخ به نظر می آید .

    گویا ارسال من با ارسال آقای دیجیتال و جناب آرمان هم زمان شد

    نقل قول نوشته اصلی توسط آرمان 26
    به هر حال منظور راهي بود براي بوجود آوردن حس حسادت در زنان جهت حاصل نمودن نتيجه مثبت و آشتي كردن حال اگر قصد استفاده از اين روش را داريد آقايان عزيز به هر گونه ي ديگري كه در فرهنگ ما جاي داشته باشد و به فكرتان مي رسد مي توانيداقدام كنيد


    البته آرمان عزیز ، برانگیختن حس حسادت اصالتاً چیز مذمومیه و با اصول انسانی نمی خواند ، و در اعتقادات ما توصیه به پرهیز از تبرج برای همین است که حسادت و حسرت نیافریند .

    ضمنناً این اصل خود با توصیه اول نویسنده که به صداقت سفارش کرده تناقض دارد ، یعنی جایی که صداقت باشد ، نباید در پی برانیگختن حس حسادت برآییم . و این خود نافی صداقته .


    فکر می کنم باید در انتخاب مقالات به نویسنده و معتبر بودن وی و دیدگاهایش هم توجه داشته باشیم

  8. کاربر روبرو از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده است .

    فرشته مهربان (جمعه 15 آبان 88)

  9. #5
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 08 دی 91 [ 21:04]
    تاریخ عضویت
    1387-10-14
    نوشته ها
    768
    امتیاز
    18,761
    سطح
    86
    Points: 18,761, Level: 86
    Level completed: 83%, Points required for next Level: 89
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,477

    تشکرشده 2,462 در 461 پست

    Rep Power
    92
    Array

    RE: روش آشتي كردن با خانمها

    در پاسخ به خواهر بزرگوار و مهربان خانم فرشته بايد عرض كنم ، خواهر گرامي توجه داشته باشيم كه ما بايد معنا و مفهوم و مقصود نويسنده را در يابيم . يك مورد در خصوص حس حسادت را كه در بالا توضيح دادم و در خصوص اين مورد هم :
    آیا تا به حال برای پیدا کردن کلینیک دامپزشکی شبانه روزی برای گربه بیمار او خیابانها را در نیمه های شب گم کرده اید؟ برای گربه اش یک تخت خواب لوکس و تجملی خریداری کنید تا پیشی بتواند در آنجا با آرامش بخوابد. آیا او دیوانه یکی از لباس هایی است که نيكي كريمي در یکی از فیلم هایش پوشیده؟ پس بهتر است همان لباس را به عنوان هدیه به او کادو دهید. در این مرحله شما باید قدری از نیروی تفکر و تخیل و ابتکار خود استفاده کنید.

    ببنيد خود نويسنده در ابتدا سوال كرده اند كه آيا تا به حال چنين كاري كرده ايد؟ خب مسلم است در فرهنگ ما همچين چيزي ممكن است نباشد پس نيازي نيست كه ما گربه اي داشته باشيم تا بخواييم تخت لوكس برايش بگيريم . در مورد دوم باز سوال شده است كه آيا همسر شما ديوانه يكي از لباسهاي فلان هنر پيشه است ؟ خب اگر همسر ما مثلا انسان مذهبي است و علاقه اي به فلان هنر پيشه يا لباس ندارد مي توانيم با كادو يا هديه اي كه برايش ارزش دارد او را غافل گير يا خوشحال نماييم .
    لذا در خصوص چنين مقالاتي كه ترجمه است ما نبايد به ظاهر كلمات و جملات توجه كنيم بلكه بايد به عمق و مفهوم آن كه در اينجا جلب رضايت و خشنود كردن همسر است توجه كنيم پس از هر طريقي كه به فكر خودتان مي رسد و با فرهنگ خودتان همخواني دارد از همان راه مي توانيد پيش برويد . همچنين خوانندگان اين مطلب دارا ي نظرات ؛ عقايد ، و فرهنگهاي گوناگون هستند چه بسا فارسي زباناني كه در خارج از كشور هستند و اين مطلب را مي خوانند پس ما نمي توانيم اين مقاله را خاص يك فرهنگ بومي سازي كنيم چون در خود ايران ما هم فرهنگها و قوميتهاي مختلف وجود دارند .

    لذا اين مقاله وحي منزل نيست كه ما سطر به سطر آن را طبق چيزي كه گفته اجرا كنيم بلكه مي توانيم مطابق فرهنگ خود آن را با شيوه هايي كه قابل دسترسي و عملي است اجرايي نماييم .

    باز هم از لطف و عنايت دوستان متشكرم

  10. 2 کاربر از پست مفید آرمان 26 تشکرکرده اند .

    آرمان 26 (شنبه 16 آبان 88)

  11. #6
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 06 اردیبهشت 03 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,422
    امتیاز
    287,206
    سطح
    100
    Points: 287,206, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,580

    تشکرشده 37,082 در 7,004 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: روش آشتي كردن با خانمها

    سلام
    با تشکر از تهیه و ویرایش مقاله ، همچنین تشکر از نکات انتقادی سایر دوستان نسبت به این مقاله.

    جو های صمیمی و انتقادهای سازنده در چنین تاپیک هایی منجر به تعدیل تصحیح و اثر بخشی مقالات می شود.
    همانطور که در این تاپیک همه متفق القول هستند، گاهی روشها ممکن است آسیب رسان باشند، بعضی راه حلها هم ممکن است در کشور ما جواب ندهد.
    البته چون ممکن است تمام کسانی که این مقالات را مطالعه می کنند به خود فرصت تعمق و بررسی و نتیجه گیری دقیق ندهند، گوشزد کردن حاشیه ها و نکات منفی می تواند مثمر ثمر باشد.

  12. 2 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    مدیرهمدردی (جمعه 15 آبان 88)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. سرنوشتي که خودم ساخته بودم!
    توسط بالهای صداقت در انجمن داستان و حکایت آموزنده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 11 مرداد 89, 18:25
  2. چرا وقتي صداي قرآن رو ميشنوم همه ي غم ها مياد سراغم؟
    توسط حنان در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: دوشنبه 09 فروردین 89, 15:30
  3. آشتي يا قهر؟!!!
    توسط آرمان 26 در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 18 خرداد 88, 12:39
  4. خوشبختي
    توسط pirooz در انجمن انجمن افراد خوشبخت
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 10 بهمن 87, 12:37
  5. نكات ضروري در جهت حفظ سلامتي
    توسط keyvan در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 دی 87, 18:33

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.