سلام دوستان. من دختر 20 ساله ای هستم که به مدت یک ساله که عاشق معلمم شدم.. و یه جورایی دارم از این عشق میمیرم.. بذارید از اول ماجرارا براتون تعریف کنم.
ماجرا از این جا شروع شد که من یکی از پسرهای محلمون رو تو موسسه ی زبانم دیدم و اصلا فکر نمیکردم که معلم من بشه.. اوایل اصلا هیچ علاقه ای به ایشون نداشتم و تازه متنفر هم بودم و سر کلاس تا جایی که امکان داشت اذیتش میکردم.. یعنی حاضر جوابی میکردم و کلی سر کلاس شیطونی میکردم.. تا این که بعد از گذشت دوترم وقتی استاد ما عوض شد و من دیگر او را ندیدم فهمیدم که یه جورایی بهش علاقه دارم.. بارها و بارها به هوای او به موسسه سر زدم ولی باز هم نتونستم مثل بچه ادم باهاش برخورد کنم حتی یک بار بی اعتنا از کنارش گذشتم بدون این که بهش سلام کنم..چون هول شده بود و از این حرفا.. بعد از گذشت 6 ماه دوباره استاد ما شد..و من رفتارم را نسبت به ترم های گذشته تغییر دادم و بلاخره فهمیدم که به شدت دوستش دارم.. تا این که دوباره گذشت و دیگر استاد ما نشد.. حدودا دوماه پیش توانستم یک جوری ایمیل این آقا را بدست بیاورم .. و به هم چند تا ایمیل دادیم و حتی یکی از داستان هایی که نوشته بودم را هم از طریق ایمیل به ایشون ارسال کردم و اون هم خوند و نظرش رو داد .. سردرگمم .. نمیدونم ایا اون هم منو دوست داره یانه؟ خواهش میکنم کمک..و اما این رو هم اضافه کنم که این آقا عاشق یک خانم دیگری بودندو قرار بود با هم ازدواج کنند.. اما بنا به دلایلی که من ازش بی خبرم این اتفاق نیافتاد.. شایدهم بیافته که اگر این اتفاق بیافته من لطمه میخورم. و این رو هم بگم که من یک جوری سر بسته به ایشون فهماندم که دوستشون دارم ولی اون اشاره ای نکرد و به مدت یک هفته هم از ایشون ایمیل دریافت نکردم..
البته در میون این ایمیل هایی که ردو بدل میکردیم ایشون جوری حرف میزدند که منو کمی به شک انداختن. شک این که منو دوست دارن. خواهش میکنم کمک کنید..
اون اقا 25 ساله هستن و خیلی جذاب.
من چطور بفهمم که اونم منو دوست داره یا نه؟
از طریق ایمیل چطور بفهمم؟
- کار درستی هست که بهش ابراز علاقه کنم؟ پررو نمیشه؟
- و سوال اخر این که در یک کلام چطور عاشقش کنم؟
هم اون مغروره و هم من ......

راستی این رو هم بگم .. من دختری هستم از یک خانواده ی مقید و به هیچ عنوان نمیخوام باهاش ارتباط غیر رسمی ایجاد کنم.. من فقط و فقط به فکر ازدواج با او هستم..