به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19
  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 04 مهر 88 [ 08:50]
    تاریخ عضویت
    1387-12-26
    نوشته ها
    63
    امتیاز
    3,770
    سطح
    38
    Points: 3,770, Level: 38
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    برسي تمام علتهاي خيانت در مردان؟؟؟؟

    سلام دوستان.مي خوام نظر همگي شما ها رو در زمينه خيانت مردان به زنهاشون رو بدونم؟؟؟
    اين مساله فكر منو خيلي به خودش مشغول كرده.مي خوام بدونم واقعا علت خيانت چه چيزهايي مي تونه باشه.راستش من خيلي مي ترسم نامزدم بهم خيانت كنه.با خودش هم در اين مورد حرف زدم ناراحت شد .(آخه از روز عقد تا الان كه 4 ماه گذشته هي به گوشي نامزدم يه مزاحم زنگ مي زنه و ول كن نيست . نامزدم هم جوابشو نميده.درست مثل ماجراي maryjooon . اين موضوع منو بد بين كرده يه ذره.يه بار هم من با مزاحم حرف زدم مي گفت نمامزدت با زنهاي ديگه هست و اين حرفا ولي سعي كردم باور نكنم و به اون مزاحم هم زياد رو ندادم.ولي باز هر روز زنگ مي زنه)
    حالا مي خوام تمام دلايل خيانت رو بدونم.فكر كنم به درد هممون هم مي خوره.اگه تمام دلايلش رو بفهميم شايد بعضي ها رو در خودمون هم پيدا گكنيم و رفع كنيم(منظور بعضي كمبودهايي كه خودمون هم براي شوهرمون مي ذاريم و خبر هم نداريم و موجب خيانت اونها مي شه)
    لطفا همه نظر بدين.خصوصا آقايون

  2. کاربر روبرو از پست مفید نگار عليزاده تشکرکرده است .

    نگار عليزاده (سه شنبه 08 اردیبهشت 88)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 04 مهر 88 [ 08:50]
    تاریخ عضویت
    1387-12-26
    نوشته ها
    63
    امتیاز
    3,770
    سطح
    38
    Points: 3,770, Level: 38
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    16

    تشکرشده 16 در 14 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: برسي تمام علتهاي خيانت در مردان؟؟؟؟

    راستي اون دوستاني كه متاسفانه شوهرشون بهشون خيانت كرده حالا در حد كم يا زياد بگن كه چجوري فهميدن.و شوهري كه خيانت مي كنه چجوري مي شه فهميد؟؟آيا مي تونه هم خيانت كنه و هم رفتارش با زنش خوب باشه .كه آدم شك نكنه؟
    چجوري فهميدين؟؟؟

  4. #3
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مرداد 94 [ 18:18]
    تاریخ عضویت
    1387-8-04
    نوشته ها
    1,150
    امتیاز
    16,194
    سطح
    81
    Points: 16,194, Level: 81
    Level completed: 69%, Points required for next Level: 156
    Overall activity: 4.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    1,211

    تشکرشده 1,247 در 437 پست

    Rep Power
    132
    Array

    RE: برسي تمام علتهاي خيانت در مردان؟؟؟؟

    سلام نگار گرامی
    البته به این نکته هم باید توجه داشته باشید که خیانت یک نفر ( چه زن چه مرد ) فقط مربوط به کمبود ها و مشکلات او بعد از ازدواج نیست و ممکن است ریشه در تربیت و شخصیت فرد داشته باشد .

    خانمهای سایت در مورد ( کمبودهای مرد در بعد از ازدواج ) توضیح میدهند .
    من هم بخشی از حرفهای آقای سنگتراشان را در مورد یکی از دلایل دیگر خیانت نقل میکنم تا تاپیک جامع تر شود :

    نقل قول نوشته اصلی توسط مدیرهمدردی
    سلام دیناه .ه
    اول باید خیانت دقیقا تعریف شود.
    من به عنوان مشاور لغزش و اشتباه از طرف مردان زیاد دیدم،
    اما یك صدم آن هم به از هم پاشیدگی زندگی كشیده نشده است،‌مخصوصا اگر خانمهایشان روش كاهش لغزش ها را میدونستند.
    اما اگر خیانت به معنی برگزیدن فردی دیگر، ارتباط با او ،‌ازدواج و به هم زدن زندگی اول باشد خیلی خیلی كم بوده است مگر اینكه با با مشكلات دیگری در مردان همراه بوده است.

    یك نكته كلیدی كه می تواند به بسیاری از خانمها ،‌مخصوصا كسانی كه در آستانه ازدواج هستند كمك كند اینست:

    ما اگر می خواهیم ببینم مردی پس از ازدواج با خانمهای دیگر چگونه است،‌باید امتداد حركت او را پیش از ازدواج به دقت رسم كنیم و بعد در ذهن خود همان مسیر را برای او بصورت خط چین ادامه دهیم.....

    اگر پسری قبل از ازدواج رابطه ای با دختری نمی گیرد،‌و اگر تمایل به ازدواج با دختری داشت ، سرش را بالا می گیرد،‌و با مسئولیت پذیری كافی هم دختر را و هم خانواده اش را در جریان قرار می دهد و بعد هم به صورت منطقی به شناخت او می كند و بعد ازدواج می كند ،‌امكان لغزش او پس از ازدواج خیلی خیلی كم هست.

    اما گر پسری قبل از ازدواج به بهانه ازدواج با دختری دوست می شود و به جای خواستگاری و بررسی و شناخت آن دختر ،‌شروع به ارتباط احساسی با او می كند، با او معاشقه می كند،‌ دل و قلوه به هم می دهند ،‌ لذتهای احساسی می برند،‌ و بدون هیچ تعهدی همدیگر را لمس می كنند و .....، یعنی این پسر نه از نظر منطقی و نه از نظر شرعی ترمزی در ارتباط احساسی با جنس مخالف ندارد. پس امكان چنین ارتباط احساسی پس از ازدواج هم وجود دارد(البته لزوما به معنی خیانت نیست. اما اگر خانمی می خواهد همسرش پس از ازدواج لذت احساس از خانم دیگری نبرد و نگاه چپ به خانمی نكند،‌باید قبل از ازدواج هم این مسائل برایش مهم باشد. نه اینكه خودش را استثناء كند و بدون هیچ محرمیتی ارتباط داشته باشد،‌اما پس از ازدواج دوست داشته باشد كه آن پسر صرفا با محارم چنین ارتباطی داشته باشد)

    خلاصه:
    پس از ازدواج فقط مردی پایبند به خانواده می شود كه برای ازدواج حرمت قائل است. یعنی چه قبل و چه بعد از ازدواج حاضر نیست كه ارتباط احساسی با كسی داشته باشد مگر به ازدواج
    http://www.hamdardi.net/showthread.php?tid=4840&pid=46855#pid46855

  5. کاربر روبرو از پست مفید digitalman تشکرکرده است .

    digitalman (سه شنبه 08 اردیبهشت 88)

  6. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 04 اسفند 94 [ 11:19]
    تاریخ عضویت
    1387-7-01
    نوشته ها
    1,948
    امتیاز
    22,799
    سطح
    93
    Points: 22,799, Level: 93
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 551
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,205

    تشکرشده 4,459 در 1,179 پست

    Rep Power
    210
    Array

    RE: برسي تمام علتهاي خيانت در مردان؟؟؟؟

    سلام بر دوست عزیز...من هم در پایین مطالبی آورده ام که شاید بتوانید بفهمید""خیانت" چیست؟؟

    "دکتر مجد" معتقد است برداشت ما از خیانت همسرمون اشتباه است. او می گوید" یک رابطه ساده تلفنی بین یک مرد و زن همکارش خیانت نیست. یا این که اگر همسر ما با زن دیگری دوستانه حرف بزند معنایش این نیست که به ما خیانت کرده است. اما زن ها به خاطر روحیه حساسی که دارند هر گونه رابطه ای را به خیانت ربط می دهند.
    در حالی که مردی که در محیط کار مجبور به همکاری با خانوم های دیگر است شاید مجبور شود که از واژ ه های راحت تری برای برقراری ارتباط استفاده کند.
    مجد معتقد است که زن ها باید در نگاه خود تجدید نظر کنند شاید آن چیزی که آنها به آن خیانت می گویند تنها یک رابطه ساده و دوستانه است.
    دکتر مجد می گوید" بر اساس تجربه ای که از مراجعه های مربوط به خیانت داشته است فهمیده است که در 80 درصد موارد با صحبت کردن رودرو مشکل حل شده است".
    "محسن یاوری" روزنامه نگار و محقق که سالهاست روی پدیده طلاق مطالعه کرده است می گوید:
    "خیانت معنایی ندارد . انسان یا می تواند در کنار هم زندگی کنند یا نمی توانند هیچ قانونی آنها را کنار یکدیگر نگه نمی دارد."

    دکتر "مجد" می گوید:
    شاید اشتباه ما در کاربرد کلمات است. مردی که همسرش را نمی بیند و فقط از او پول می خواهد و خودش هیچ ارزشی ندارد اگر برود به طرف یک زن دیگر خیانت است؟

    "بهار آروند" کارشناس مسایل خانوادگی در خصوص خیانت معتقد است که این امر هم یک مشکل در میان خانواده است که می تواند با همکاری حل شود او می گوید:
    "دوستی داشتم که روزی همسرش به خانه آمد و به او گفت که گرفتار عشق یک دختر دیگر شده است. پشیمان است نمی داند که با این حس چه کند" آن خانم تصمیم گرفت به همسرش کمک کند تا این بحران را پشت سر بگذارد. پس بجای این که به احساسات زنانه اش بها دهد راه مادری کردن در پیش گرفت و هر چند که خودش فشار زیادی را تحمل کرد اما به جای آن زندگیش حفظ شد. خودش می گوید رابطه ای که حالا با همسرش دارد بسیار صمیمانه تر است.
    نکته بالا می تواند توضیحی خوبی در پاسخ به تاپیک "رویا دوست عزیزمان" باشد که گفته بود آیا هر زندگی "ارزش حفظ کردن را دارد." (البته اگر اشتباه نکنم)

    "منیژه پرتو" روان شناس می گوید:
    "رابطه های احساسی به ندرت در مردان عمیق می شود و معمولا بعد از زمان کوتاهی رابطه را قطع می کند. اما در چنین لحظاتی باید به آن ها کمک کرد به جای آنکه با تهمت خیانت ... او را تنها گذاشت"

    "محبوبه آریان" جامعه شناس معتقد است که : زنان به لحاظ تاریخی و تربیتی در خصوص تصوراتی که در مورد همسرشان دارند حرف نمی زنند.
    مثلا:یک زن به همسرش نمی گوید"من به این رفت وآمد تو مشکوک شده ام. بلکه سعی می کند خودش ماجرا را کشف کند و این فشار را به تنهایی تحمل می کند که چون فشار روحی کمی نیست. روی رفتارش اثر خواهد گذاشت و این شرایط عصبی تصمیم گیری درستی در پی نخواهد داشت.

  7. کاربر روبرو از پست مفید حسین پور تشکرکرده است .

    حسین پور (سه شنبه 08 اردیبهشت 88)

  8. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 دی 88 [ 07:03]
    تاریخ عضویت
    1387-3-12
    نوشته ها
    389
    امتیاز
    5,640
    سطح
    48
    Points: 5,640, Level: 48
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 110
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    357

    تشکرشده 375 در 164 پست

    Rep Power
    54
    Array

    به: برسي تمام علتهاي خيانت در مردان؟؟؟؟

    سلام

    راستش من هنوز توي اين مسئله ماندم كه ميگين اگر پسري قبل از ازدواج با كسي رابطه احساسي داشته باشه بعد از ازدواج هم همينطور خواهد بود چون مقيد نمي كنه خودش را آخه برادر من تا قبل از ازدواجش چندين دوست داشت كه به قول شما رابطه احساسي هم داشتند ولي بعد از ازدواجش كاملا به خانه و خانواده اش مقيد و پايبند هست و مي تونم بگم كه اصلا حتي اهل نگاه چپ كردن به خانم ديگري هم نيست پس اين امري كه مي گيد نمي تونه كاملا مطلق باشه
    فقط يه مورد را مي دونم كه اگر رفتارتون سرد باشه و نتونين خواسته هاي همسرتون را برآورده كنيد اهل نق زدنهاي مكرر و ايراد گرفتن مقايسه كردنش با ديگران باشيد و بهش فرصت نديد كه خودش را نشون بده باهاش مثل يه كارت بانكي رفتار كنيد مي تونه باعث بشه كه از شما دلسرد بشه و پايه هاي به قول خودتون ارتباط با ديگري و يا حتي فكر كردن راجع به اين مسئله را براش فراهم كنيد ولي به قولي اگر اهل ايجاد ارتباط مكرر قبل از ازدواج بوده يعني اينكار بصورت عادت براش دراومده بوده مي تونه الان هم به اينكار اقدام كنه ولي باز همه اينها مي تونه در حد فرض باشه ولي شما با رفتار محكوم گرانه خودتون و شك كردنهاي مداوم و زير سوال بردنش مطمئنا كار را بهتر نمي كنيد پس قبل از هر عكس العملي اول مطمئن بشيد بعد برچسب به همسرتون بزنيد
    او مـانده و قلب آهنـــی تان مردم!
    یا می نگـرد به دشمنی تان مردم!
    این پاسخ لطف یک درخت است؟تبر؟
    لعنت به نمکدان شکنی تان ! مردم!

  9. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 19 بهمن 91 [ 00:06]
    تاریخ عضویت
    1387-10-25
    نوشته ها
    150
    امتیاز
    3,297
    سطح
    35
    Points: 3,297, Level: 35
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    121

    تشکرشده 125 در 66 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: برسي تمام علتهاي خيانت در مردان؟؟؟؟

    گمان نکنم بتوان کسی را به زور و سیاست در یک رابطه یا زندگی نگاه داشت و از او انتظار وفاداری داشت مگر اینکه خود فرد با تمام وجودش معتقد به وفاداری به همسر و تک همسری باشد.

  10. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 اردیبهشت 88 [ 10:18]
    تاریخ عضویت
    1387-8-05
    نوشته ها
    477
    امتیاز
    6,023
    سطح
    50
    Points: 6,023, Level: 50
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 45 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: برسي تمام علتهاي خيانت در مردان؟؟؟؟

    به نظر من بعضي از مردها مريض هستند و داراي نفس افسار گسيخته.
    من يه خانوم رو ميشناسم كه از نظر زيبايي و اخلاق و نجابت بين اقوام خودش و همسرش زبانزد شده اما شوهر بيمارش هر روز با يه زن ميگرده و خانم x بدبخت فكر ميكنه كه همسرش بهش كاملا پايبنده! جالب اينه كه همسر ايشون تو يه موسسه خيره كار ميكنه.
    به نظر من خانهماي محترم اصلا به خيانت فكر نكنيد چون تا لحظه مرگ يه بار تو زندگي براي همه پيش مياد.به اين فكر كنيد كه چطور با اين مساله ميشه كنار اومد تا آسيب نبينيد.


    ((لطفا جبهه نگيريد))

  11. #8
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 09 اسفند 96 [ 15:33]
    تاریخ عضویت
    1387-11-29
    نوشته ها
    1,732
    امتیاز
    22,684
    سطح
    93
    Points: 22,684, Level: 93
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 666
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    4,250

    تشکرشده 4,202 در 1,430 پست

    Rep Power
    189
    Array

    RE: برسي تمام علتهاي خيانت در مردان؟؟؟؟

    بی سیاست بودن زن
    سادگی بیش از حد
    مشکلات جنسی
    بیخیالی زن و از همه مهمتر هوسبازی مرد میتونه دلایلش باشه

  12. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 26 اردیبهشت 88 [ 10:59]
    تاریخ عضویت
    1387-10-25
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    3,335
    سطح
    35
    Points: 3,335, Level: 35
    Level completed: 90%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    24

    تشکرشده 25 در 15 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: برسي تمام علتهاي خيانت در مردان؟؟؟؟

    دوست خوبم سلام من کاملا با نظر دوستان نقاب عزیز و دیجیتال من موافقم و معتقدم هر گونه حرکت غیر قابل انتظار از سوی همسرمون نمیتونه خیانت محسوب بشه ولی این حساسیت های زنانه گاهی ناآگاهانه مردا رو به سوی خیانت هل میده
    چشمها را باید شست جوردیگر باید دید

  13. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 اردیبهشت 88 [ 18:37]
    تاریخ عضویت
    1388-2-07
    نوشته ها
    7
    امتیاز
    2,826
    سطح
    32
    Points: 2,826, Level: 32
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 3 در 2 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: برسي تمام علتهاي خيانت در مردان؟؟؟؟

    سلام عزیزم.
    به نظر من یکی از عواملی که باعث خیانت میشه بی اعتمادی زنه. یه خانواده ای رو می شناسم که مرده به زنش خیانت کرده بود و با منشیش ریخته بود رو هم و صیغه اش هم کرده بود. همه از اینور و اونور به زنش می گفتن که شوهرت اینکارو کرده ولی اون اصلا اهمیت نمیداد و می گفت : بیخود این حرفارو نزنین شوهر من هیچوقت اینکارا رو نمیکنه. با اینکاراش شوهرش انقدر شرمنده شد که سریع صیغه اش رو لغو کرد و دیگه دست به این کارا نزد. من فکر میکنم اگر هم کسی به شوهرش شک داره نباید بزاره اون این فکرو کنه . باید وانمود کنه که از هر لحاظ کاملا به شوهرش اعتماد داره. مرد اصلا نباید فکر کنه که می تونه به زنش خیانت کنه. و عشق و محبت و رابطه روحی خیلی نزدیک و جلو گیری از مشاجره هم خیلی مؤثره.
    البته اون تماسها ممکنه مربوط به رابطه ای قبل از ازدواجش باشه. زیاد به این موضوع اهمیت نده. به هر حال خیلیها چشم دیدن خوشبختی آدم رو ندارن شاید کسی بخواد توی زندگیت سوسه بیاد. تو سعی کن با سیاست رفتار کنی. و به همسرت نشون بده که اعتماد تو بهش بیشتر از اونه که چند تا تماس تلفنی بتونه خرابش کنه. مطئن باش اینکار علاقه همسرتو نسبت بهت بیشتر می کنه و روت خیلی بیشتر از قبل حساب می کنه. موفق باشی.


 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نمیدونم که من شکاکم ؟؟؟؟
    توسط Mahshid1372 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: سه شنبه 16 مرداد 97, 12:59
  2. قیافه چقدر مهمه ؟؟؟؟
    توسط anari در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 31 خرداد 90, 14:17
  3. طرفه مادرم رو بگیرم یا همسرم؟؟؟؟ لطفا کمک کنید!!!
    توسط azadehh_mm در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 06 آذر 89, 21:04
  4. براي كارشناسي ارشد روانشناسي باليني ؟؟؟؟؟؟
    توسط صدرا در انجمن ارتباط مراجعان - مشاوران
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: جمعه 18 بهمن 87, 16:36

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:40 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.