با سلام دختری هستم 22 ساله دانشجو دارای اعتقادات مذهبی.الان به صورت همزمان دو خواستگار دارم که دارای شرایط و روحیات متفاوتی هستند.
اولی از فامیل های سببی سنشون 24 و خانواده خوب و وضع مالی پدرشون خوب.خودشون شاغل نیستن ولی تازه درسشون تموم شده و به گفته خودشون شاغل شدنشون در چند ماه آینده امکان پذیر است.توی خانواده شون بهشون بسیار توجه شده و میشه گفت لوس بار اومدن.خوش اخلاق ،آرام و بسیار بی خیال هستند.
دومی سنشون 27 خانواده بسیار پر تلاش و کاری وضع خانوادگی متوسط تحصیل کرده هستن اما شغل آزاد دارن و دستشون توی جیب خودشونه و روی پای خودشون ایستادن.مذهبی هستن و به نظر کمی عصبی به نظر می رسن.

من واقعا توی انتخاب بین این دو نفر مردد هستم.خواستگار اولی رو با توجه به اینکه شناخت روشون داریم اخلاق و روحیاتشون رو می شناسیم و می دونیم چه جوری هستن.آقا پسر ظاهرا مسئولیت پذیر نیستن و خیلی متکی به پدرشون هستن.ظاهر ایشون و خیلی از خصوصیات اخلاقی ایشون رو به غیر از بی خیالی و سردی و بی مسئولیتی شون رو می پسندم.اینکه آدم آرامی هستن و روحیه شادی دارن.
اما نفر دوم یه انسان سختی کشیده بسیار گرم و عاطفی مسئولیت پذیر هست اما با توجه به صحبت هایی که در جلسه خواستگاری بین ما رد و بدل شده حس می کنم کمی عصبی و تند مزاج هستند.
خیلی روی جزئیات دقیق هستند.اعتقادات مذهبی دارن که شباهت بیشتری به من داره اما من آرامش خواستگار اول رو بیشتر می پسندم.کلا دچار تعارض شدم .نمی دونم چی درسته و چی غلط.
ممنون می شم کارشناسان محترم سایت کمک کنن.