اخیرا کتابی را خواندم ک بسیار پر محتوا و در عین حال جذاب و خواندنی بود. شاید به دلیل نوع نگارش و یا نگاهی متفاوت به بررسی یک ازدواج موفق. وشاید هم به دلیل صمیمیتی ک در بیان تجربیات شخصی نویسنده وجود دارد، باعث شده تا این کتاب از دیگر کتب هم گروهش متمایز گردد.
نام این کتاب را اول بار در همین سایت شنیدم و بعدها به توصیه یکی از اعضای خوب ان شروع به مطالعه کردم. و هنگامیکه انرا درمان نه موقتی ک درمان ریشه ای مسائل و دغدغه های جوانان هم وطن خود یافتم، بر آن شدم تا گوشه ای از چشم اندازهای زیبای این کتاب رابرای دوستان همدردی باز گو کنم تا برای همیشه مورد استفاده و توجه کاربرانی ک از این سایت دیدن می کنند، قرار گیرد. و از این راه ادای دینی کرده باشم به جامعه کوچک همدردی.
این کتاب قبلا هم در تاپیکی دیگر معرفی شده است و عنوان تاپیک نام خود کتاب است. نوشته های این کتاب عینا صفحه به صفحه کپی شده است. اما تصمیم گرفتم موضوعات ان را خلاصه تر و به شیوه ای بیان کنم تا خوانندگان تمایل به خرید کتاب را پیدا کنند. کما اینکه فکر میکنم کاربران جواب بسیاری از سوالاتی را ک اینجا مطرح میکنند را میتوانند در این کتاب پیدا کنند.
امیدوارم خوانندگان را راغب به مطالعه این کتاب بکنم.

عنوان این کتاب یک سوال است،" ایا تو ان نیمه گمشده من هستی؟" در واقع این کتاب با پرسشی اغاز می شود و در نهایت پاسخ هزاران پرسش و ابهام جوانان در خصوص ازدواج و احوال غریب و پر تنش و در عین حال پر شور قبل از از دواج را می دهد. و در ضمن در جای جای این کتاب تست هایی آورده شده است ک میتوانید به شناخت بهتر خود دست یابید.
باربا را دی آنجلیس،... حتما نام این نویسنده را در بین کتاب های روان شناسی دید ه اید. روان‌شناس، مشاور روابط، سخنران و نویسنده در زمینه رشد شخصی است. است. اثار او از پر فروش ترین کتاب های روانشناسی است که بیش از هشت میلیون نسخه از آن فروخته شده‌است و در سراسر جهان به بیشتر از بیست زبان به چاپ رسیده‌است.
لازم می دانم نکته ای را نیز خاطر نشان کنم و آن اینکه علی رغم مفهوم عنوان، این کتاب صرفا برای مجردین ک در پی شریک مناسب خود برای زندگی هستند اختصاص ندارد. برای متاهلین هم خواندن ان چه بسا ضروری است. متاهلینی ک دائم فکری ازارشان میدهد ک شاید همسر بهتری برایم وجود داشت؟؟!!

- - - Updated - - -