به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 14
  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 08 خرداد 89 [ 10:45]
    تاریخ عضویت
    1387-7-15
    نوشته ها
    350
    امتیاز
    4,905
    سطح
    44
    Points: 4,905, Level: 44
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    119

    تشکرشده 121 در 55 پست

    Rep Power
    0
    Array

    با نیاز های مردتان آشنا شوید!

    نیازها و احساسات یک مرد از همسرش

    نیاز مرد است که احساس کند قوی و قدرتمند است. او می خواهد حامی زنش باشد. مرد می خواهد که دد و دیو را بکشد و زن را نجات بدهد.

    مرد به این نیاز دارد که زنش نشان دهد به قدرت او برای رسیدن به خواسته هایش در زندگی احتیاج دارد.

    مردها از زنان شان می خواهند به آنها احساس قدرتمند بودن بدهند. مردها می خواهند رئیس خانواده باشند. منظورم آن نوع ریاست مردان در دوران غارنشینی نیست که موی زنان را می گرفتند و آنان را با خود روی زمین می‌کشیدند. اما مرد احتیاج دارد که رهبر خانواده باشد.



    یک مرد از زنش احترام، مهربانی، عشق و محبت می خواهد.

    مرد می خواهد در نظر زنش مهمترین شخص مورد علاقه ی او باشد.

    مرد به این نیاز دارد که زنش نشان دهد به قدرت او برای رسیدن به خواسته هایش در زندگی احتیاج دارد.

    مرد باید نان آور اصلی خانواده باشد. هر مرد باید در نبرد و در جبهه ای پیروز شود تا به این باور برسد که می تواند اژدها را بکشد. مراقبت از خانواده و تامین افراد خانواده اش در حکم جبهه های نبرد مرد هستند.

    مرد به این احتیاج دارد که تایید شود، مورد قدردانی واقع گردد، زنش به او احترام بگذارد، آن هم به این دلیل که او مردی واجد شرایط است، شوهر و پدر واجد شرایط است.

    مرد به این احتیاج دارد که زن به علائق او علاقه نشان بدهد.

    مرد به این احتیاج دارد که وقتی از سر کار به خانه می آید، زنش با روی خوش از او استقبال کند.

    مرد به این احتیاج دارد که زنش به روزی که او پشت سر گذاشته علاقه نشان دهد.

    مرد به تشویق های زنش احتیاج دارد تا یک مرد باشد.

  2. #2
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 08 خرداد 89 [ 10:45]
    تاریخ عضویت
    1387-7-15
    نوشته ها
    350
    امتیاز
    4,905
    سطح
    44
    Points: 4,905, Level: 44
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    119

    تشکرشده 121 در 55 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با نیاز های مردتان آشنا شوید!

    آقایان بخوانند(18 توصیه )

    . در مقابل همسر خویش, گرفتاری های روزانه و حوادث تلخ و ناگوار زندگی را با اخم و چهره عبوس مطرح نکنید.
    2. هدیه دادن مهرو محبت را زیاد می‌کند؛ به مناسبت های مختلف برای همسر خود هدیه ای هر چند کوچک خریداری و با چهره ای شاد و خندان به او تقدیم کنید.

    3. چنانچه کمبودی در منزل مشاهده می‌شود, با کمال محبت و خوشرویی تذکر دهید.

    4. در حضور همسر خود, به هیچ وجه از زنان دیگر تمجید نکنید و توانایی های آنا را به رخ او نکشید.

    5. به بستگان همسر خود مانند پدر و مادر و سایر اقوام وی احترام بگذارید و برای دعوت آنان به خانه خود, قبل از همسر خود اقدام کنید.

    6. هیچ وقت از معاشرت همسر خود با بستگان صالحش جلوگیری نکنید و در معاشرت و دید و بازدید با بستگان وی پیشقدم باشید.

    7. با بستگان خود نزد همسرتان در گوشی نجوا نکنید.

    8. هیچ گاه همسر خود را به ویژه نزد بستگانش تحقیر نکنید؛ توهین و بی احترامی به همسر از صفا و صمیمیت در زندگی زناشویی می‌کاهد.

    9. هیچ گاه خود را برتر از همسر خود معرفی نکنید. سعی کنید "من" و "تو" در زندگی زناشویی نباشد کلمه "ما" زندگی را گرم و لذت بخش می‌کند

    10. وقتی که همسر شما عصبانی است, او را با مهر و محبت آرام کنید.

    11. برای رفتن به مهمانی و گردش, سعی کنید همراه فرزندان و همسر خود باشید و پیشنهاد همسر خود را در این مورد به علت خستگی و کار رد نکنید.

    12. امتیازات اجتماعی؛ فرهنگی و اقتصادی فامیل خود را در صورتی که با همسر شما فاصله اجتماعی و طبقاتی دارند مطرح نکنید.

    13. کارهای همسر خود, هر چند کوچک را تحسین کنید. تمجید و ستایش زن به علت روح لطیف و مهربانی که دارد, کلید کامیابی در زندگی زناشویی است.

    14. در قبال همسر خود, در امور مختلف قدرت نمایی نکنید.

    15. زحمات و هزینه هایی را که برای پذیرایی خویشاوندان همسر خود صرف می‌کنید, هیچ گاه بر زبان نیاورید.

    16. همسر خود را در خانه محصور و محدود نکنید و وی را از دست یابی به شادی ها محروم نسازید.

    17. شادی و خنده های خود را در محل کار خود به جا نگذارید و فراموش نکنید که همسر شما در خانه هم نیازمند شادی و خنده های شماست.

    18. کمک کردن در انجام کارهای منزل را فراموش نکنید و بدانید همان مقدار که شما در خارج از منزل خسته می‌شوید, زن هم در منزل از کارهای خانه خسته می‌شود و نازمند مساعدت و قدردانی است.

  3. #3
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 08 خرداد 89 [ 10:45]
    تاریخ عضویت
    1387-7-15
    نوشته ها
    350
    امتیاز
    4,905
    سطح
    44
    Points: 4,905, Level: 44
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    119

    تشکرشده 121 در 55 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با نیاز های مردتان آشنا شوید!

    خانمها: برای همسر خود جاذبه داشته

    زمانی که رابطه شما با همسرتان قدری پایدارتر می‌شود، و زندگی مشترکتان را در کنار یکدیگر شروع می‌کنید با مشاهده ی کارهای رمانتیک از جانب شوهرتان واقعاً هیجان زده می‌شوید، آیا اینطور نیست؟ ممکن است همسرتان در قبال شما کارهای رمانتیک بسیار زیادی را انجام دهد؛ به عنوان مثال برایتان گل هدیه بیاورد، یک جعبه شکلات برایتان بخرد و در یک شام رویایی برایتان شمع روشن کند. همه ی این عوامل دست به دست هم می‌دهند تا شما را بیش از پیش دوست داشته باشید. خوب درست است؛ اما چه اتفاقی می‌افتد زمانیکه همه این سورپرایزها بعد از مدت زمانی نزدیک به یک سال فروکش می‌کند؟ آقا خسته از سر کار به خانه باز می‌گردد و فوراً به خواب میرود. اصلاً متوجه نیست که شما هم وجود دارید! اما این مطلب می‌تواند یک پیام هشدار به شما باشد که بیش از پیش در کار‌های شخصی خودتان غوطه ور نشوید. این زمان موقعی است که شما باید با کارهایی که انجام می‌دهید، جذابیت خود را بیش از پیش افزایش دهید.

    1- قدردان خود باشید

    صبح وقتی که از خواب بلند می‌شوید، از اضافه وزن در بدنتان شکایت نکنید. پیش از اینکه فعالیت‌های روزانه خود را شروع کنید، روبروی آینه بروید، به خودتان نگاهی بیندازید، و بگویید: "چقدر زیبا و جذابی!" آنقدر این کلمه را تکرار کنید تا به آرامش و راحتی دست پیدا کنید.

    2- از او بخواهید تا برایتان برقصد

    خوب شاید نوبت به آن رسیده باشد که شما او را سورپرایز کنید. اتاق نشیمن خود را تبدیل به صحنه رقص کنید، نور را کاهش دهید و یک آهنگ ملایم بگذارید. از همسرتان بخواهید تا با شما برقصد، امکان ندارد او درخواست شما را نپذیرد به خصوص اگر لباس زیبایی بر تن کرده باشید.

    3- دکوراسیون اتاق خواب را تغییر دهید

    شما می‌توانید با تغییراتی کوچکی در اتاق خواب فضای آن را تغییر دهید. به عنوان مثال می‌توانید شمع‌های معطر روشن کنید و یا از روتختی‌های قرمز رنگ استفاده کنید.

    4- لباس جذاب بپوشید

    یکی از زیباترین لباس‌هایی را که دارید انتخاب کنید و یک دقیقه قبل از اینکه همسرتان عازم رفتن به محل کارش شود، در مورد رنگ لباس و اینکه در بدنتان چگونه ایستاده، توضیح دهید. من به شما قول می‌دهم که او به محض تمام شدن کارهایش به سرعت به خانه باز خواهد گشت.

    5- بدن خود را معطر نگه دارید

    بوی بدن یکی از پر کشش ترین جاذبه‌ها است که می‌تواند همسرتان را به سوی شما جذب کند. شما باید در تمام مواقع خودتان را تمیز و کاملاً سرحال نگه دارید. فراموش نکنید به طور مرتب دوش بگیرید و از خوشبو کننده‌ها استفاده کنید. میتوانید از خوشبو کننده‌های تند استفاده کنید. این امر بیش از پیش همسرتان را هیجان زده خواهد کرد.

    6- او را صمیمانه نوازش کنید و پیام‌های خاص برایش بفرستید

    باید بپذیریم که آقایان عاشق توجه هستند. این به آن خاطر است که احساس می‌کنند که یک نوازش صمیمانه که نشات گرفته از احساست باشد به آن معناست که شما دوستشان می‌دارید. به همین دلیل زمانیکه همسرتان در حال استراحت کردن روی مبل راحتی است، به او نزدیک شوید و دستتان را در موهایش بکشید. همچنین می‌توانید او را ماساژ دهید تا بیش از پیش به آرامش برسد.

    7- همچنان خود را جذاب نگه دارید

    موهایتان را همیشه مرتب نگه دارید و بوی بد دهانتان را نیز از بین برید؛ چراکه این موارد موجب می‌شوند تا او از شما دور شود. شما باید به خوبی از بدن خود مراقبت کنید و ظاهر خود را در تمام موارد آراسته نگه دارید. اگر همیشه بدون آرایش هستید، بد نیست که هراز چند گاهی با یک آرایش ملایم اما در عین حال جذاب او را غافلگیر کنید.

    8- او را به خیال و رویا ببرید

    هیچ چیز بدی در مورد اوهام و رویا وجود ندارد. میتوانید خیال پردازی کنید و از او بخواهید تا رویاهای شما را تبدیل به واقعیت کند. اگر او با درخواست شما موافق است، پس دیگر منتظر چه هستید؟

    تناسب اندام سبب افزایش جاذبه است

    این یک حقیقت است که یک بدن متناسب و سالم، جاذبه بسیار بالایی دارد. البته منظور ما این نیست که باید ماهیچه‌های بزرگی در بدن خود پرورش دهید و خودتان را تبدیل به یک بدنساز کنید. زمانی که تناسب اندام داشته باشید، اعتماد به نفستان افزایش پیدا کرده، بدنتان راست می‌ایستد و زیباتر راه میروید. زمانی که احساس کنید قوی، سالم و جذاب هستید، بهتر راه می‌روید و مردم هم متوجه این جذابیت و زیبایی شما خواهند شد.

    اگر می‌خواهید که از اندامی جذاب و متناسب برخوردار شوید، باید در برنامه روزانه خود قدری حرکات بدنسازی و نرمش‌های ایروبیک را بگنجانید. همچنین باید نگرش خود را نسبت به غذاهایی که می‌خورید نیز تغییر دهید. غذا مانند سوخت بدن است و همه افراد باید غذا بخورند؛ اما هدف اصلی این است که افراد یاد بگیرند چگونه می‌توانند بدون حذف وعده‌های غذایی به درستی غذا بخورند.

    به طور معمول خوب است که افراد هفته ای 5 مرتبه و هر بار به مدت 30 دقیقهفعالیت‌های ایروبیک و هوازی را انجام دهند. در کنار حرکات ایروبیک بد نیست به مدت 20 دقیقه نیز از نرمش‌های قدرتی بهره بگیرید و استقامت بدن خود را افزایش دهید.

    به هر حال اگر در برنامه زندگی خود آداب صحیح غذا خوردن را یاد بگیرید، می‌توانید همواره بدن خود را در حالت تعادل نگه دارید. اگر از شکلات و سیب زمنی سرخ کرده پرهیز کنید، بدن شما به این شیوه زندگی عادت کرده و دیگر نیاز به خوردن آنها را در خود احساس نخواهید کرد. گهگاه می‌توانید تغییرات کوچکی را نیز در رژیم غذایی خود ایجاد نمایید. با اضافه کردن میوه به رژیم غذایی خود می‌توانید میان وعده‌های شیرین را حذف کنید. بعد سبزیجات را نیز به آن اضافه کنید و میزان وعده‌های غذایی را تا حد امکان کاهش دهید. باید حد معینی را برای هر وعده غذایی در نظر بگیرید. ممکن است به خوردن عادت کرده باشیم و به همین دلیل ممکن است که نتوانیم تشخیص دهیم یک وعده معمولی چه میزانی است.

    به خاطر داشته باشید که یک بدن متناسب و سالم، خیلی جذاب تر است و برای اینکه بتوانید از نظر فیزیکی به تناسب برسید، باید چربی‌های بدن خود را از بین برده، جریان خون را در بدن خود به گردش بیندازید و حرکات استقامتی، و هوازی (ایروبیک) انجام داده و از رژیم غذایی سالمی استفاده کنید.

  4. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 21 آذر 88 [ 19:37]
    تاریخ عضویت
    1387-7-25
    نوشته ها
    119
    امتیاز
    6,481
    سطح
    52
    Points: 6,481, Level: 52
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 69
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    26

    تشکرشده 33 در 16 پست

    Rep Power
    27
    Array

    RE: با نیاز های مردتان آشنا شوید!

    چگونه شوهرتان را مجذوب خود كنید؟

    كـانون خـانواده آنـچه كه باعث تداوم و بقای صـمیـمیـت مـیگردد رفتارها و اعمال زن و مرد نسبت به هم میباشـد. در این میان نقش یك زن می تواند در ایجاد فضایی دلپذیر و جذاب بسیار مهم و قابل توجه باشد. تاثیر پذیری مـردان در بـرابـر رفـتـار زنان امری بدیهی بــوده و مـی تواند حتـی در سرنوشت یك رابطه و كامیابی های زندگی مؤثر باشد. در ایـن بـخش به 6 روش آسان كه هر زنی می تواند بـرای مجذوب نمودن شوهر خود بكار بندد را ملاحظه میكنید.
    1- متفاوت باشید
    با آنكه ممكن است جذابیت مهم باشد اما كافی نیسـت. تعریف جذاب و دلربا به چشم تمام مردان یكسان نمیباشد. حال پرسش اینجا اسـت كه شما چگونه میتوانید متفاوت باشید؟ بگذارید برایتان مثالی بیاورم:اگـر شما دارای لهجه مــنحصر بفردی هستید، آن را از دیگران پنهان ننموده و یـا جواهر آلات عجیب و غـریـب و لـوازم نا متعارف با خود حـمـل كـنـیـد تـا سبب متمایز شدن شما از دیگران گردد. هر گاه شبیه باقی زنان باشید زود فراموش می گردید و این چیزی نیست كه میخـواهـید. شما مـایـلـیـد از خـود اثـری بـجای بـگذارید كه مرتبط به یك یـا دو خصوصیت منحصر بفرد شما باشد.
    2- یك كار غافلگیر كننده انجام دهید
    ایـن كـار اندكی ریسك برانـگیـز اسـت چـون مـمـكن اسـت شوهر شما اهل ماجراجویی نـبـوده و وحـشت زده گردد. امـا اگـر وی مـاجراجـو بـاشد بـسیار از آن لـذت برده و فـردای آن روز نیز ممكن است منتظر ماجراجویی باشد . پـیشنـهاد دیـگر مـن بـه شما آن است كه كـارهایی كه دور از انتظار شوهرتان میباشد را انجام دهید مثلا با پوشیدن لباسهای غیر معمول و هر آنچه كه فكر میكنید بیاد ماندنی خواهد بود.
    3- خصوصیت استثنایی خود را رو كنید
    شگفت انگیز است كه اغلب زنان فراموش می كـنـنـد بـه كارهایی كه در آنها تبحر دارند اشاره نمایند. اگر به زبان دیگری صحبت می كنید، در گذشته در كــشور خارجی زندگی می كرده اید، شغلهای داوطلبانه ای را قبول كرده بوده اید و یا در تابستان در بیابان اردو زده بـوده اید، حتما در مــورد آنـها صحبت به میان بیاورید. اگر ایـن كار را بكنید شوهرتان به شـما همانند یك فرد منـحصر بفرد و جـالب تـوجه نگاه خـواهد كــرد. نـیازی نیست كه حــتما فرد بامزه و شوخ طبعی باشید. بامزه بودن برای اكثر مردم دشوار است چون اگـر نتوانید به طـور واقعی بامزه باشید و مصنوعی رفتار كنید خود را مضحكه دیگران خواهید كرد. اما اگر داســتان جالب تــوجـهی برای گفتن داشتـه باشیـد هــمه ساكت شده و به شما گوش فرا خواهند داد.
    4- گوش دهید،گوش دهید وباز گوش دهید
    بـیـشـتر مردان دارای این تصور غلط می باشند كه زنان زیاد حرف می زنـنـد. شـمـا باید اطمینان یابید كه به اندازه كافی گوش می دهیـد. در اینجا نیاز دارید تا مرد خود را دقیقا بشناسید. بسیاری از مردان كم حرف میباشند و نه تنها شما باید با آنها بسیار صحبت كنید بلكه آنها را باید به صحبت كردن نیز وادارید. می توانید با یـك مـوضـوع دلـخـواه خود شروع كرده و پرسشهای كوتاهی از وی بپرسید. این كار واقعا یك هـنر است و شما نیاز به تمرین خواهید داشت. هنگامی كه پاسخ كوتاهی دریافت كردید می باید پرسشهای متوالی دیگر از وی بپرسید تا او را به صحبت كردن بیشتر وادارید. میتوانید نظرات خود را نیز ما بین آنها بگنجانید كه مانند بازجویی جلوه نكند. مطمئن باشید وقتی شـما را ترك میكند با خود خواهد گفت: ''اون واقعا به من علاقه داره''
    5- فرد دلپذیری باشید
    هـیـچ انـسـانی وجـود نـدارد كه مفتون و شیفته یك فرد دلپزیر و نازنین نگردد. از سخنان منفی به هر شكل جدا خودداری كنید. اگر عــقیده مصرانه ای راجع به مباحثی همچون سیاست و یا مذهب دارید بهتر است كه موضوع بحث را مؤدبانه تغییر دهید. چیز دیگری كه باید مراقب آن باشید دوری از بحث و مجادله میباشد. نظرات و عقاید هر كس محترم است و هیچ دلیلی ندارد كه شما تلاش كنید تا عقاید دیگران را تغییر دهید. ایـن خـیلی خوب است كه نظرات خود را راجع به موضوعات بحث انگیز با دیگران قسمت كنـید بدون آنكه فرد مقابل خود را مجبور گردانید كه بپذیرد در اشتباه است. و یـا آنكه او را بر اساس عـقـایدش مورد ارزیابی قرار دهید. در آخر آنكه او را خجالت زده نكنید. هـیـچ كـس كـامل نیست و همه ما اشتباه می كنیم. به خـاطر داشته باشید كه هیچ چیز بدتر از شرمنده شدن نمیباشد.
    6- خود را آراسته كنید
    مـردان موجودات احساساتی نبوده و بیشتر به قوه بینایی خود متكی هستند بنابر این بهتر است خود را بـرای شوهرتان بیارایید. برای راضی كردن مـردها كـافی اسـت آنچه را كه دوست دارند در برابر دیدگانشان قرار دهید.

  5. #5
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 08 خرداد 89 [ 10:45]
    تاریخ عضویت
    1387-7-15
    نوشته ها
    350
    امتیاز
    4,905
    سطح
    44
    Points: 4,905, Level: 44
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    119

    تشکرشده 121 در 55 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با نیاز های مردتان آشنا شوید!

    مرسي آقا حسين

  6. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 فروردین 88 [ 10:41]
    تاریخ عضویت
    1387-8-02
    نوشته ها
    318
    امتیاز
    4,441
    سطح
    42
    Points: 4,441, Level: 42
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 33 در 29 پست

    Rep Power
    47
    Array

    RE: با نیاز های مردتان آشنا شوید!

    آقا حسيت حرفهاتون رو قبول دارم. من متاسفانه به خصوص در گوش دادن حرفهام توسط همسرم مشكلات فراواني داشتم كه در مرز طلاق قرارمون داده. موفق باشيد.

  7. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 26 فروردین 88 [ 10:41]
    تاریخ عضویت
    1387-8-02
    نوشته ها
    318
    امتیاز
    4,441
    سطح
    42
    Points: 4,441, Level: 42
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 109
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    28

    تشکرشده 33 در 29 پست

    Rep Power
    47
    Array

    RE: با نیاز های مردتان آشنا شوید!

    آقا حسين حرفهاتون رو قبول دارم. من متاسفانه به خصوص در گوش دادن حرفهام توسط همسرم مشكلات فراواني داشتم كه در مرز طلاق قرارمون داده. موفق باشيد.

  8. #8
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 08 خرداد 89 [ 10:45]
    تاریخ عضویت
    1387-7-15
    نوشته ها
    350
    امتیاز
    4,905
    سطح
    44
    Points: 4,905, Level: 44
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 45
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    119

    تشکرشده 121 در 55 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با نیاز های مردتان آشنا شوید!

    درباره جنس مخالفتان مطالعه کنید !



    قسمتی از وقت آزادتان را به مطالعه درباره جنس مخالفتان بگذارید تا به نکات جالبی در مورد نوع تفکر و رفتار آنان دست یابید

    - در کلاسهای که به شما طرز زندگی با همسرتان را می‌آموزند شرکت کنید

    - یک مهمانی با شرکت دوستانتان هم ردیف دانشگاهیتان ترتیب دهید و در آن مهمانی با مجردها برخورد بسیار خوب و در عین حال تعریف شده‌ای داشته باشید .

    - اگر هم اکنون شخص خاصی در زندگیتان وجود ندارد از مادرتان بخواهید تا با همفکری ها و تجارب خودش در این زمینه شما را یاری دهد تا بتوانید در آینده بهترین تصمیم گیری‌ها را داشته باشید.

    - در سخنرانیها با موضوعات متفاوت خصوصا آنهایی که در رابطه با زندگی زناشویی است حاضر شوید

    - با تورهای سیاحتی به سفر بروید و توجهتان را به چیزهایی فراتر از مسائل مورد علاقه تان متمرکز نمایید

    - عضو یک کلاس موسیقی شوید (هر سازی که خودتان می‌پسندید) و مکان و زمان مشخصی را برای نواختن ساز انتخاب نمایید توجه داشته باشید که موسیقی تاثیر شگرفی بر روی صیقل دادن احساسات درونی تان دارد

    - هنر ظریف ارتباط منطقی و سالم با دیگران را بیاموزید. این هنر بسیار آسانتر از آن است که شما می‌اندیشید

    - در برنامه هایی که مربوط به جوانان می‌شود حضور فعال داشته باشید

    - در مهمانی‌های خانوادگی شرکت کنید و به روابط دیگران توجه کنید انسانها آینه یکدیگرند و شما می‌توانید الگوی یک رابطه سالم را از روابط اطرافیانتان برداشت کنید و به یک نتیجه فوق العاده برسید.

    - برای کارهایی که باید در طول روز انجام دهید برنامه ریزی مخصوصی داشته باشید توجه داشته باشید که برنامه ریزی منظم داشتن در زندگی اصل اول موفقیت انسان در هر زمینه است.

    - همیشه راستگو و درستکار باشید تا بتوانید در میان مردم اعتبار کسب کنید

    - وقتی با عشق زندگیتان برخورد می‌کنید دستپاچه نشوید. چون در اینصورت نمی توانید آنطور که شایسته است عشقتان را به وی نشان دهید و پیش از اینکه در موقعیت یک رابطه جدی قرار بگیرید بهتر است ابتدا طرز چگونه عاشقی کردن را بیاموزید



  9. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 29 اردیبهشت 88 [ 10:18]
    تاریخ عضویت
    1387-8-05
    نوشته ها
    477
    امتیاز
    6,023
    سطح
    50
    Points: 6,023, Level: 50
    Level completed: 37%, Points required for next Level: 127
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    41

    تشکرشده 45 در 28 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با نیاز های مردتان آشنا شوید!

    جالب بود اميدوارم بتونيم انجامش بديم.

  10. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 25 آذر 87 [ 23:34]
    تاریخ عضویت
    1387-6-15
    نوشته ها
    12
    امتیاز
    3,282
    سطح
    35
    Points: 3,282, Level: 35
    Level completed: 55%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: با نیاز های مردتان آشنا شوید!

    چراننویسیم با نیازهای زنتان اشنا شویدوکمی هم روی صحبت با مردان باشد چرا که زنان شکننده ترندومظلوم ترند


 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عاشق شوید و ........ ( عشق و زندگی )
    توسط ویدا@ در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: دوشنبه 14 مرداد 92, 12:03
  2. زنم بهم خیانت کرده ودرغ مگوید
    توسط mosi1234 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: دوشنبه 31 تیر 92, 11:28
  3. آیا باید اشتباهات همسرمان را به رویش بیاوریم؟
    توسط بالهای صداقت در انجمن انتخاب و تصمیم گیری
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 26 خرداد 92, 13:11
  4. و خدا با من سخن میگوید . . .
    توسط دختر مهربون در انجمن اعتقادی،‌اخلاقی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 آذر 90, 02:25
  5. مرد ترسناک رویاهای شبانه ام ....
    توسط mitrapooh در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: شنبه 19 اردیبهشت 88, 17:52

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:43 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.