به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 15
  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 خرداد 95 [ 12:58]
    تاریخ عضویت
    1393-5-14
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,747
    سطح
    24
    Points: 1,747, Level: 24
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    30

    تشکرشده 14 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    درس، کار، ازدواج; اولویت با کدومه؟ میشه به همه‌ش رسید؟ پیچیده‌س!

    سلام
    پسری هستم ۲۸ ساله، تک پسر و بچه‌ی آخر خانواده. البته باید بگم که پدر و مادرم عاشق دخترن و همیشه می‌گن ما سه تا بچه داریم و بینشون فرقی نمی‌ذاریم. پس فکر نکنین مزایایی علاوه بر خواهرام داشتم. سال ۸۵ وارد دانشگاه شدم و سال ۸۷ به خاطر علاقه‌ای که به سخت‌افزار و شبکه داشتم در کنار درس شروع کردم به دوره دیدن و در مجموع تا سال ۹۱، ۸ تا مدرک از فنی و حرفه‌ای و آموزشگاه‌های آزاد گرفتم. بعد از گذروندن ۲ تا دوره‌ی اول، شروع کردم به دنبال کار گشتن. از استادام با توجه به شناختی که از من داشتن، خواستم که اگر جایی واسه کار سراغ دارن، معرفی کنن، از سایت‌ها و روزنامه‌ها استفاده کردم، با یکی از دوستام شروع کردیم به هرجایی که فکر می‌کردیم کاری واسمون دارن سر زدیم ولی دریغ از کار! یکی می‌گفت ما دیپلمه می‌خوایم (گفتم بهش من کار دیپلمه رو انجام می‌دم، کاری به مدرکم نداشته باش)، یکی دیگه می‌گفت دانشجویی نمی‌خوایم (گفتم من پیام نور می‌رم، سر کلاس نمی‌رم)، یکی اصلن محل نمی‌ذاشت، یکی دیگه‌م می‌گفت ما کسی رو می‌خوایم که علاوه بر سخت‌افزار و شبکه، برنامه‌نویسی هم بلد باشه (چیزی کم و کسر نداری؟!). دیگه حالم داشت از این بهونه‌هاشون به هم می‌خورد. یکی از دوستام که سر کار می‌رفت، توی یکی از همین دوره‌ها گفت کار کردن توی این بازار (بلا نسبت شما دوستان) کار کردن خره و خوردن یابو. کم کم منم به همین نتیجه رسیدم. واسه کار کردن توی این بازار باید دائمن دانسته‌هامونو مرور می‌کردیم، به روز می‌کردیم و اضافه می‌کردیم با حداقل حقوق اداره کار، بدون حقوق اضافه کار و .... می‌خواستم کسب و کار خودمو راه بندازم که اولن برای دریافت وام و قرض موفق نبودم و دومن یک مرتبه با گرون شدن دلار بازار رفت تو کما. کار به جایی رسید که از دوره دیدن و مرور دانسته‌هام و خرج پول و وقت خسته شدم و عطایش رو به لقایش بخشیدم. چسبیدم به درس و بعد از دو ترم سال ۹۲ درسمو تموم کردم. ولی هیچ علاقه و انگیزه‌ای برای کار کردن در زمینه‌ی رشته‌م (مدیریت) نداشتم. هر موقع می‌رفتم مصاحبه و دنبال کار از استرس و ضربان قلب بالا حالم بد می‌شد. نمی‌دونم چم بود، همه‌ش به خودم می‌گفتم تو برای کار اداری و پشت میزنشینی ساخته نشدی، برو دنبال یه رشته‌ی فنی. چند وقتیه که این فکر اومده توی ذهنم که دوباره برای کنکور اقدام کنم. می‌دونم که خارج از دانشگاه هم می‌شه رفت دنبالش ولی اینجا ایرانه و مدرک مهم. از اون گذشته یه سال و نیم دیگه من مدرک زبانم رو هم می‌گیرم و بعد از اون می‌تونم برای خارج رفتن و ادامه تحصیل هم اقدام کنم. از اون طرف سنم یه کم برای این کارا بالاست و نداشتن درآمد ثابت هم دیگه واسه یه پسر ۲۸ ساله زشته. از یه طرف دیگه نیاز به ازدواج رو خیلی حس می‌کنم و بعضی وقتا اذیت می‌شم. مادرم سه جا واسم تماس گرفت دو تاشون ازم کار می‌خواستن و سومی هم که راضی بودن مادر من ناراضی بود. همه چی پیچیده شده! چیزایی که توی دانشگاه و دوره‌های دیگه یاد گرفتم، همه فراموش شدن! الان هیچی واسه عرضه به بازار ندارم، به تبعش کار ندارم و به تبع اون امکان ازدواج ندارم. واقعن نمی‌دونم چیکار کنم؟!


    پ.ن: سال ۸۹ با سفارش یکی از دوستام یه جا یه ماه آزمایشی سر کار رفتم. از کارم راضی بودن به طوری که بر خلاف بقیه که توی اون یه ماه جریمه شدن من پاداش گرفتم. بعد از یک ماه گفتن مدارک بیار که قرارداد ببندیم. توی لیست مدارک یه سفته‌ی سفید امضا بود. با مدیر عامل جلسه گذاشتم، گفت سفته رو باید بیاری هیچ رسیدی هم بهت نمی‌دیم، سر پروژه رفتی تا هر موقع که کار طول کشید باید بمونی و کار و تموم کنی، حقوق اضافه کار هم نمی‌دیم. با چند نفر از جمله کارمندای سابق اون شرکت مشورت کردم، گفتن سفته رو به هیچ عنوان نده. درنهایت مجبور شدم از اون شرکت بیام بیرون. از اون به بعد کارهای موردی و موقت انجام دادم ولی هیچ کدوم کار ثابتی نبودن.

  2. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    215
    Array
    سلام دوست خوب من

    چه خوب کاری کردی مشکلت رو با همدردی درمیون گذاشتی.


    -----------------------------

    دوست من میشه یکم برگردیم به عقب؟

    ریشه مشکل شما در نشناختن خودت هست. در تردید ها و اعتماد به نفس شما هست.

    آقای اعتبار رو من هنوز نمی دونم باید به اسم رشته مدیریت بشناسم، حسابداری بشناسم، مدیریت بازرگانی بشناسم، سخت افزار بشناسم، شبکه بشناسم و یا ام بی ای .

    شما چندین سال قبل باید این شناسایی خودت رو انجام میدادی و علاقه و توانایی های خودت رو هم سو میکردی تا به یک نتیجه مناسب در زندگی حرفه ای ات میرسیدی.

    نمیدونم چرا یه جوان بیست و هشت ساله که سربازی هم نرفته، اینقدر منفعل عمل کرده و الان بیکاره و در حقیقت پنج سال از هم سن های خودش عقب تره.

    دوست من از حرف های من ناراحت نشو، ولی شما باید از یه جایی خودت رو بشناسی، توانایی هات رو باور داشته باشی. هدفت معین باشه.

    شما هیچ هدفی برای زندگی ات تعین نکردی. هنوز نمیدونی باید ارشد بخونی، ادامه تحصیل برای خارج بدی یا غیره.

    برای زندگی ات یه هدف تعیین کن و برای رسیدن بهش تلاش کن.

    ------------------------

    خوب بریم سر موضوع شما:

    دوست من، اگر من دختر بودم، کار و درس شما برام مهم بود، چون باید به من حس امینت و آرامش رو بدی.

    تحت یه شرایطی حاضر بودم با یه پسر بی کار ازدواج کنم، که در گذشته اش منفعل نبوده باشه، تو زندگی اش نقاط عطف داشته باشه، بتونم رو آینده اش حساب باز کنم، به تلاش و حس مسولیت پذیری اش اعتماد کنم.

    ولی حالا پسرم، نظرم اینه که مشکلاتی که در آینده برای من پیش میاد بواسطه نداشتن درامد، همه دل خوشی های یه زندگی عادی رو از من سلب می کنه.

    حالا درسته پدر شما خونه در اختیار شما قرار میده، ولی هیچ خانومی حاضر نیست که همسرش مستقل نباشه.

    بزرگترین مشکل ما انسان ها اینه که مشکلات زندگی مجردی خودمون رو رفع نمیکنیم و با خودمون به دوران متاهلی میبریم.


    تا زندگی ات به ثبات نرسیده لطفا اقدام نکن برای ازدواج.

    -----------------------------


    دوست من آینده از آن شماست، از همین الان اقدام کن. به سن و سالت هم اصلا توجه نکن. هیچ کاری هم نشد نداره. تو میتونی. ما انسان ها از پنج درصد توانایی های مغزمون هم استفاده نمیکنیم.

    کتاب هدف برایان تریسی رو بخون. سپس به سرعت برای رسیدن بهش تلاش کن.


  3. 2 کاربر از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده اند .

    Eatebar (پنجشنبه 22 بهمن 94), مهرآیین (جمعه 23 بهمن 94)

  4. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 خرداد 95 [ 12:58]
    تاریخ عضویت
    1393-5-14
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,747
    سطح
    24
    Points: 1,747, Level: 24
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    30

    تشکرشده 14 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آقای mohamad.reza164 از این که وقت گذاشتین ممنون مخصوصن که سابقه‌م رو هم درآوردین :)


    حق با شماست! من هدف نداشتم!
    یادمه دبیرستان که بودم یه تستی ازمون گرفتن. نتیجه‌ی تست هم به من پیشنهاد می‌داد که رشته ریاضی فیزیک بخونم و بعد توی دانشگاه یه رشته‌ی مهندسی (یادم نیست چی بود) بخونم. نتیجه اینکه من می‌دونستم چی می‌خوام ولی با تنبلی و سستی مسیر خودمو تغییر دادم! از این که اشتباه کردم ناراحتم ولی از اشتباه خودم رو برگردون نیستم. عمر رفته‌ی من بر نمی‌گرده ولی نمی‌خوام مسیر اشتباهو تا آخر عمرم ادامه بدم. از این به بعد می‌خوام مسیر درست رو برم. جلوی ضررو هر جا که بگیری منفعته!


    بازم حق با شماست! تا زندگیم به ثبات نرسیده نباید برای ازدواج اقدام کنم! بعد از اون سه مورد مادرم گفت دیگه تا زمانی که سر کار نری واست اقدامی نمی‌کنم ولی هر به یه مدت که می‌گذشت یکی رو معرفی می‌کرد ولی من رد می‌کردم. چون می‌دونستم که شرایطشو ندارم. خوشبختانه در زمینه‌ی ازدواج به لطف این سایت و چیزایی که اطرافم دیدم و شنیدم چشمم خیلی باز شده. بعضی وقتا به خاطر تنهاییم اذیت می‌شم ولی نمی‌خوام از چاله بیفتم تو چاه!

  5. #4
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 آبان 00 [ 22:30]
    تاریخ عضویت
    1394-11-10
    نوشته ها
    98
    امتیاز
    6,561
    سطح
    53
    Points: 6,561, Level: 53
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    67

    تشکرشده 120 در 63 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام آقای اعتبار فکر کنم مشابه مشکل شما در هم نسلی های ما کم نباشه. محمدرضا جان خودش در جریان تاپیک من بود و خود من هم به نوعی درگیر این بلاتکلیفی بوده ام. من چند جا از گوشه و کنار شنیدم که در کشورهای خارجی و درست و حسابی، سیستم آموزشی اونها، نوجوانان رو به روش های مختلف ارزیابی می کنه حتی بازدیدهای موثر از دانشگاه ها و صنایع میبره تا به نوعی استعدادیابی بشه و استعدادشون شکوفا بشه. شاید در کشور ما هم این کارها انجام میشد خیلی از جوانان به آمال و آرزوهای خودشون میرسیدن اما دریغا که این وظیفه بر دوش خانواده یا خود شخص است که بهترین مسیر زندگی خودش رو با سعی و خطا و تجربه پیدا کنه.

    راستی من خودم میخواستم از روی علاقه دوره های Cisco یا Network+ رو بگذرونم که با این حرفای شما یکم مردد شدم! :)
    ویرایش توسط Wishbone : پنجشنبه 22 بهمن 94 در ساعت 22:01

  6. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 خرداد 95 [ 12:58]
    تاریخ عضویت
    1393-5-14
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,747
    سطح
    24
    Points: 1,747, Level: 24
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    30

    تشکرشده 14 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Wishbone نمایش پست ها
    سلام آقای اعتبار فکر کنم مشابه مشکل شما در هم نسلی های ما کم نباشه. محمدرضا جان خودش در جریان تاپیک من بود و خود من هم به نوعی درگیر این بلاتکلیفی بوده ام. من چند جا از گوشه و کنار شنیدم که در کشورهای خارجی و درست و حسابی، سیستم آموزشی اونها، نوجوانان رو به روش های مختلف ارزیابی می کنه حتی بازدیدهای موثر از دانشگاه ها و صنایع میبره تا به نوعی استعدادیابی بشه و استعدادشون شکوفا بشه. شاید در کشور ما هم این کارها انجام میشد خیلی از جوانان به آمال و آرزوهای خودشون میرسیدن اما دریغا که این وظیفه بر دوش خانواده یا خود شخص است که بهترین مسیر زندگی خودش رو با سعی و خطا و تجربه پیدا کنه.

    راستی من خودم میخواستم از روی علاقه دوره های Cisco یا Network+ رو بگذرونم که با این حرفای شما یکم مردد شدم! :)
    من تو زمینه‌ی شبکه خیلی با استعداد بودم. تو دوره‌هایی که گذروندم (به جز دو تای آخری به خاطر نداشتن امکانات) همیشه یکی از بهترینا بودم. شما هر دوره‌ای که بخواین در زمینه‌ی شبکه برین باید قبلش Network+ رو بگذرونین. Network+ پیش نیاز همه‌ی دوره‌های شبکه‌س. اگه علاقه داری فنی و حرفه‌ای این دوره رو تحت نام تکنیسین عمومی شبکه‌های کامپیوتری تشکیل می‌ده به صورت رایگان. سیسکو خوبه اگر مدرک بین‌المللی بگیری و از ایران بری! کلن آی تی هر جایی به جز ایران خوبه! اینجا همه به دید هزینه بهش نگاه می‌کنن درحالی که یه جور سرمایه گذاریه!

  7. 2 کاربر از پست مفید Eatebar تشکرکرده اند .

    hamdardiuser (جمعه 23 بهمن 94), Wishbone (جمعه 23 بهمن 94)

  8. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 08 دی 95 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1394-11-21
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    2,480
    سطح
    30
    Points: 2,480, Level: 30
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 120
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second Class3 months registered
    تشکرها
    111

    تشکرشده 224 در 94 پست

    Rep Power
    31
    Array
    به نظرم پیدا کردن شغل با درآمد مناسب برای یک مرد از هر چیزی مهمتره.
    البته این نظر منه .

    شما تا الان به قول خودتون وقت و پس انداز ریالیتون رو برای دوره های تخصصی گذاشتید و الان وقتشه که این زحمات به ثمر بشینه.

    درس خوندن در مقاطع بالاتر برای کسی خوبه که شرایط کاریش اوکی باشه و حالا میخواد سطح کاریش رو بالاتر ببره.

    اتفاقا با این روند مدرک گرایی که تو جامعه راه افتاده خیلی جالب نیست که آدم بخواد فقط به درس فکر کنه.
    به نظرم فرد باید هر دو جنبه رو ببینه در عین حال که به دنبال یک کار مناسب هست سعی کنه در برنامه اش خوندن برای مقاطع بالاتر باشه تا هم از نظر پس انداز مالی و تجربه کاری در زندگیش عقب نمونه و هم بتونه به اهداف عالی که در ذهنش داره جامه عمل بپوشانه.

  9. 3 کاربر از پست مفید مهرآیین تشکرکرده اند .

    Eatebar (شنبه 24 بهمن 94), mohamad.reza164 (شنبه 24 بهمن 94), Wishbone (شنبه 24 بهمن 94)

  10. #7
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 09 آبان 00 [ 22:30]
    تاریخ عضویت
    1394-11-10
    نوشته ها
    98
    امتیاز
    6,561
    سطح
    53
    Points: 6,561, Level: 53
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    67

    تشکرشده 120 در 63 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط Eatebar نمایش پست ها
    من تو زمینه‌ی شبکه خیلی با استعداد بودم. تو دوره‌هایی که گذروندم (به جز دو تای آخری به خاطر نداشتن امکانات) همیشه یکی از بهترینا بودم. شما هر دوره‌ای که بخواین در زمینه‌ی شبکه برین باید قبلش Network+ رو بگذرونین. Network+ پیش نیاز همه‌ی دوره‌های شبکه‌س. اگه علاقه داری فنی و حرفه‌ای این دوره رو تحت نام تکنیسین عمومی شبکه‌های کامپیوتری تشکیل می‌ده به صورت رایگان. سیسکو خوبه اگر مدرک بین‌المللی بگیری و از ایران بری! کلن آی تی هر جایی به جز ایران خوبه! اینجا همه به دید هزینه بهش نگاه می‌کنن درحالی که یه جور سرمایه گذاریه!
    من برای Network+ یا MCSE مجتمع فنی تهران رو شنیده بودم ولی فنی حرفه ای رو نمی دونستم.
    رشته تحصیلی من آی تی نیست ولی خودم حسب علاقه در این زمینه کار کردم. شاید حتی بیشتر از رشته خودم تو این زمینه سر در میارم :) خلاصه من از روی علاقه تمایل به یادگیری دارم. حتما فنی حرفه ای سر میزنم. ممنون.
    فقط یه سوال. به نظرتون بازار کار طراحی وب خوبه یا شبکه؟ این تکنسین شبکه که گفتین بعدا چجوری میتونه کار بگیره یا کار کنه؟ فردی باید کار کنه یا تو شرکت هم میشه؟

    نقل قول نوشته اصلی توسط مهرآیین نمایش پست ها
    به نظرم پیدا کردن شغل با درآمد مناسب برای یک مرد از هر چیزی مهمتره.
    البته این نظر منه .

    شما تا الان به قول خودتون وقت و پس انداز ریالیتون رو برای دوره های تخصصی گذاشتید و الان وقتشه که این زحمات به ثمر بشینه.

    درس خوندن در مقاطع بالاتر برای کسی خوبه که شرایط کاریش اوکی باشه و حالا میخواد سطح کاریش رو بالاتر ببره.

    اتفاقا با این روند مدرک گرایی که تو جامعه راه افتاده خیلی جالب نیست که آدم بخواد فقط به درس فکر کنه.
    به نظرم فرد باید هر دو جنبه رو ببینه در عین حال که به دنبال یک کار مناسب هست سعی کنه در برنامه اش خوندن برای مقاطع بالاتر باشه تا هم از نظر پس انداز مالی و تجربه کاری در زندگیش عقب نمونه و هم بتونه به اهداف عالی که در ذهنش داره جامه عمل بپوشانه.
    با نظر شما موافقم. اینکه الان کمیت رفته بالا و کیفیت به شدت افت کرده یه چیزیه که باید قبول کنیم. قبلا در دانشگاه های مادر هر استاد نزدیک دو یا سه تا دانشجوی دکتری زیر دستش بود الان خود اساتید هم صداشون در اومده از بس دانشجوی دکتری زیاده.
    در ثانی الان از دوستان و اطرافیان من هستند که بکوب تا دوره دکتری خوندن و به خاطر یه سری مسائل نتونستن شغلی گیر بیارن و تجربه ای کسب کنن. حالا این فرد که میخواد در یه شرکت خصوصی فرضا شروع به کار کنه. در رشته خود ما به مدرک اون شخص اهمیت چندانی نمیدن و به مهارت ها و تجربه اون بها میدن که متاسفانه در داشگاه هم اونها رو کسب نکرده. بنابراین اگه به همون شخص که مدرک دکتری داره یه کار پیش پا افتاده بدن تا راه بیوفته مطمئنا از نظر ذهنی آزارش میده ، از طرفی تجربه ای هم وزن مدرک خودش هم نداره!
    و ما میمونیم و این پارادوکس حل نا شدنی!

  11. 2 کاربر از پست مفید Wishbone تشکرکرده اند .

    Eatebar (شنبه 24 بهمن 94), مهرآیین (یکشنبه 25 بهمن 94)

  12. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 خرداد 95 [ 12:58]
    تاریخ عضویت
    1393-5-14
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,747
    سطح
    24
    Points: 1,747, Level: 24
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    30

    تشکرشده 14 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام


    مهرآیین عزیز؛ من خودم توی پست اول گفتم که بیکاری واسه یه پسر ۲۸ ساله واقعن زشته ولی اینم گفتم که چیزایی که یاد گرفتم همه فراموش شدن و الان هیچ چیزی به جز قوای بدنیم برای ارائه به بازار ندارم! تا یک سال بعد از اون که من دست از دوره دیدن کشیدم و دوره‌های دیگه رو موکول کردم به بعد از پیدا کردن کار من در حال ریویو کردن مطالب و دانسته‌هام بودم. اونوقت بود که من دیگه بریدم.
    ریویو کردن اون همه مطلب خودش یه کار زمان بره و در ثانی خیلی از اون مطالب مربوط گذشته هستن و شاید نصف اون مطالب ارزش داشته باشه! دوره‌های جدید استانداردهای جدید و منابع و مطالب جدیدی دارن!
    من قصد ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر رو ندارم! من در این مورد تردید دارم که آیا برای اون رشته‌ای که با علاقه و روحیات من سازگاره با توجه به سنم اقدام کنم یا نه؟ آیا کاری که ۱۰-۱۲ سال پیش باید انجام می‌دادم و برای خودم یه هدف تعیین می‌کردم رو الان انجام بدم یا نه؟ آیا برای شروع دیر نیست؟


    ‫Wishbone عزیز؛ این یه دوره به تنهایی هیچ فایده‌ای برای شما نداره! شما آگهی‌های استخدام شرکت‌ها رو ببین، افراد چند مهارته رو می‌خوان. مثلن امشب آگهی استخدام یه شرکت رو دیدم. شخصی رو می‌خواست که دوره‌های مایکروسافت (۲۰۰۳، ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲) رو گذرونده باشه و علاوه بر اون مجازی‌سازی (VMWare) رو هم بلد باشی. این یعنی یه نفر باید حداقل ۳ سال دوره گذرونده باشه تا به این درجه برسه مگر اینکه به طور خصوصی دوره ببینی. یا یه شرکت خیلی معتبر توی شهر ما کسی رو می‌خواست که سیسکو بلد باشه، لینوکس بلد باشه، پایتون هم بلد باشه! علاوه بر این‌ها سابقه هم نیاز دارن. یکی از مشکلاتی که من برای پیدا کردن شغل داشتم این بود که بعضی جاها مدرک دانشگاهی مرتبط می‌خواستن یا سابقه می‌خواستن. یه جا خیلی رک به من گفت برو مدارکی که گرفتی رو بذار در کوزه آبشو بخور! در حالی که لیسانسه‌هاش از من کمتر می‌دونستن! نمی‌دونم، شاید شما با این مشکلات روبرو نشی. در مورد طراحی وب اطلاعاتی ندارم.


    محمدرضای عزیز؛ کتاب رو تهیه کردم. بابت معرفی کتاب ممنون

  13. کاربر روبرو از پست مفید Eatebar تشکرکرده است .

    مهرآیین (یکشنبه 25 بهمن 94)

  14. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 08 دی 95 [ 19:52]
    تاریخ عضویت
    1394-11-21
    نوشته ها
    112
    امتیاز
    2,480
    سطح
    30
    Points: 2,480, Level: 30
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 120
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger Second Class3 months registered
    تشکرها
    111

    تشکرشده 224 در 94 پست

    Rep Power
    31
    Array
    جواب دادن به سوالتون سلیقه ای است و فرد به فرد فرق میکنه

    گاهی اوقات هست که ما عاشق اون رشته هستیم

    گاهی اوقات هست که فقط بخاطر امکان پیدا کردن کار بهتر اون رشته رو میخوایم

    و گاهی اوقات هست که اون رشته با شخصیت و توانایی ها ما انطباق بیشتری دارد


    شما باید ببینید که رشته ای که میخواید بخونید با کدوم یک از مواردی که گفتم جور درمیاد

    برای شروع دوباره هیچوقت دیر نیست به شرطی که ماحصلش ارزش اینو داشته باشه که شما برای اون رشته وقت بذارید.

    (ولی کلا این نکته رو تو پرانتز بگم که بین شروع الان شما با شروع 12 سال پیش شما یک فرقی هست و اون هم ریسک این قضیه هست، پس سعی کنید آگاهیتون رو افزایش بدید تا سطح ریسک رو خیلی پایین بیارید.)

  15. کاربر روبرو از پست مفید مهرآیین تشکرکرده است .

    Eatebar (دوشنبه 26 بهمن 94)

  16. #10
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 29 خرداد 95 [ 12:58]
    تاریخ عضویت
    1393-5-14
    نوشته ها
    31
    امتیاز
    1,747
    سطح
    24
    Points: 1,747, Level: 24
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 53
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    30

    تشکرشده 14 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اون رشته‌ای که می‌خوام رو هم دوسش دارم و هم با شخصیت و توانایی‌های من انطباق داره. برای کنکور ۹۵ ثبت نام کردم. ایشالا اگه شد بعد کنکور می‌خوام به صورت پاره وقت تو کارگاه پدرم مشغول بشم. توکل به خدا. من تلاشمو می‌کنم شماهام برام دعا کنید.


 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 55
    آخرين نوشته: جمعه 14 اسفند 94, 20:48
  2. پاسخ ها: 36
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 شهریور 94, 04:42
  3. پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 شهریور 94, 12:15
  4. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 شهریور 94, 12:11
  5. پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 08 شهریور 94, 14:40

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.