به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18
  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 مرداد 95 [ 23:01]
    تاریخ عضویت
    1394-6-14
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    428
    سطح
    8
    Points: 428, Level: 8
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 9 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array

    تصمیم به جدایی دارم، شوهرم دست از کاراش بر نمیداره

    سلام دوستای عزیزم

    من همون maria_smile هستم. با اون آکانتم نمیتونم وارد بشم، قبلا" چند تا تاپیک اینجا داشتم. اگه تاپیکهامو بخونید در جریان مشکلاتم قرار می گیرید. 4 سال پیش میخواستم از شوهرم جدا بشم به دلیل خیانتها و دست بزنش. 6 ماه خونه پدرم بودم واسه مهریه و نفقه هم اقدام کردم. بعد 6 ماه شوهرم اومد دنبالم و التماس کرد که برگردم(اشک تمساح ریخت) منو گول زد. منم چون خیلی دوسش داشتم حرفاشو باور کردم و برگشتم به زندگیم. رفتم همه شکایتهامو پس گرفتم. ولی اون با پررویی تمام دادگاههاشو ادامه داد، با اینکه من برگشته بودم رفت حکم تمکین بر علیهم گرفت و حتی دادگاه اعسار شرکت کرد و مهریمو قسطی کرد 8 ماهی یه سکه. هر چی بهش گفتم من برگشتم که زندگی کنم چرا دادگاهها رو ادامه میدی؟ گوش نداد. خلاصه من همش کوتاه اومدم و اون باهام سرد. خیلی تلاش کردم که زندگیمو دوباره بسازم خیلی بهش محبت کردم ولی فایده نداشت تا اینکه بعد 7 ماه از برگشتنم بحثمون شد و اون انقد با مشت کوبید تو سرم که چشمم خونریزی کرد. بازهم من گذشت کردم. نذاشتم خونوادم بفهمن . کم کم شوهرم از بس که من محبت کردم بهش اونم شروع کرد به محبت کردن. بعد یک سال و نیم از برگشتنم یه شب توی کیفش یه گوشی مخفی پیدا کردم و دنیا رو سرم خراب شد. فهمیدم ده تا دوس دختر داره و بهم خیانت میکنه. حتی زمانی که اومده بود دنبالم و التماس می کرد برگردم و قول داده بود که خیانت نکنه اون دخترا توی زندگیش بودن. احساس کردم کلاه گشادی سرم رفته. ولی باز هم بخشیدمش و آبروشو نبردم ولی حق طلاقو گرفتم ازش و تعهد. قول داد که دیگه تکرار نکنه. الان دو سال از اون قضیه میگذره و باز رفتاراش مشکوک شده و رمز واسه گوشیش گذاشته و شبا میره بیرون دیروقت میاد خونه. هرچی بهش میگم چرا این کارا رو میکنی میگه به تو ربطی نداره عصبانی میشه دادو بیداد می کنه. یه بار هم با شماره ناشناس امتحانش کردم و بدجوری ازش نا امید شدم. دیگه امیدی به این زندگی ندارم. خیلی رفتارش باهام بد شده. میگه همینه که هست نمیخوای برو خونه بابات. خیلی تحقیر شدم تو این زندگی.گناه من این بود که عاشقش بودم هنوزم دوسش دارم. خیلی دلم میخواد جدا بشم ولی تردید دارم نمیدونم چکار کنم. لطفا" راهنماییم کنید. میدونم این درست بشو نیست چون چندین بار بخشیدمش ولی باز ادامه داده کاراشو.

  2. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 95 [ 11:34]
    تاریخ عضویت
    1394-5-04
    نوشته ها
    142
    امتیاز
    3,429
    سطح
    36
    Points: 3,429, Level: 36
    Level completed: 53%, Points required for next Level: 71
    Overall activity: 25.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    21

    تشکرشده 298 در 108 پست

    Rep Power
    38
    Array
    الانه که یکسری خانم مادر ترزا میریزن اینجا و برات یک فصل نصحیت ردیف میکنن که حتما شوهرت کمبود داره که میره دنبال دخترهای دیگه و ببین چه کمبودهایی داره و به خودت برس، آروم باش باهاش دعوا نکن بهش محبت کن زبون خوش داشته باشه میتونی درستش کنی و ...
    اما خانم عزیز
    بار کج به منزل نمیرسه. شما اگر الان باز هم رابطت با شوهرت خوب بشه فقط برای مدت کوتاهی هست، قبح این قضایا دیگه از بین رفته. هرچقدر هم بیشتر در این رابطه بمونی ضعیف تر و ذلیل تر میشی تا جایی که هرکاری بخواد میکنه و با وقاحت عنوان میکنه.
    آخه چجوری یه همچین آدم نامردی را دوست داری یکم فکر کن. کسی که رفته دادگاه در حالیکه باهاش زندگی میکردی و اعسار گرفته ماهی 100 تومن واسه مهریت بده. بسه دیگه دست بردار از این ذلت. بخدا وقتی از این رابطه بیای بیرون میفهمی چقدر خودتو تحقیر کرده بودی.
    جالبه برام که ایشون که عسر داره از کجا پول و وقت میاره دختر بازی کنه!؟ حالا این هیچی موندم مگه ما چقدر دختر تو ایران داریم که هر مردی میبینی 10تا دوست دختر داره (البته از این مردای نامرد) اینهمه دختر از کجا میان؟ اینارو وارد میکنند از جایی؟!

  3. کاربر روبرو از پست مفید Kaveh_r تشکرکرده است .

    user0 (دوشنبه 16 شهریور 94)

  4. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 مرداد 95 [ 23:01]
    تاریخ عضویت
    1394-6-14
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    428
    سطح
    8
    Points: 428, Level: 8
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 9 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    تاپیکهای من توی این سایت همیشه مظلوم واقع میشن. هیچ کس بهشون سر نمیزنه :(

  5. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 09 آبان 99 [ 11:16]
    تاریخ عضویت
    1392-10-21
    نوشته ها
    406
    امتیاز
    13,219
    سطح
    74
    Points: 13,219, Level: 74
    Level completed: 93%, Points required for next Level: 31
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    11

    تشکرشده 547 در 219 پست

    Rep Power
    74
    Array
    ماريا جان مارو از خودت بي خبر نذار شما خيلي كم پست ميذاري و ب تاپيكاي ديگران سر ميزني واسه همينه نا شناخته موندي بعد اين مدت

    مشكل خيانت خيلي زياد شده و من يعنوان كسي ك اين مشكل لعنتي رو داشتم با همسرم ميدونم ك قابل حل شدن نيست يا لااقل خيلي خيلي سخته

    رفتار ايشون با شما زماني ك دوست دختر داشت چطوري بود؟؟ ب زندگي رسيدگي ميكرد ؟ نيازهاتو براورده ميكرد ؟

    ببين از هم پاشوندن ي زندگي خيلي راحته به همون نسبت ساختنش ، نميگم زندگي كن يا جدا شو من اونقدرا اطلاعات مشاوره اي ندارم

    ولي ب بعضي از اقايون ميشه تو اين موضوع مث ي مريض نگاه كرد مرض تنوع طلبي

    اخه اگه هر خانومي با ديدن خيانت بره و جدا بشه بنظر من ٦٠ درصد ازدواجا ميشه طلاق ، من هرطرف نگاه ميكنم خيانت ميبينم اخه مگه ميشه همسرشون نفهمه مييييفهمه و خودشو ب نفهمي ميزنه واسه نگه داشتن زندگيش

    موفق باشيد

    ياعلي

  6. #5
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 05 اردیبهشت 95 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1393-12-04
    نوشته ها
    28
    امتیاز
    773
    سطح
    14
    Points: 773, Level: 14
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 32.0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8

    تشکرشده 29 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    در درجه اول به صاحب تاپیک عرض می کنم که شما قبلاً درگیر دعوای شدید از نوع اجرا گذاشتن مهریه هم بودید . دیگه باید شناخت 99 درصدی از رابطه بوجود اومده باشه . یعنی دوستی و دشمنی همدیگه رو حسابی چشیدید !!

    به همین دلیل توصیه کردن به شما سخته . ولی با توجه به عادت های شوهر گرامی و با توجه به سابقه دعوای دادگاهی که شما مهریه اجرا گذاشتی ، به نظر من زندگی تون فوق العاده از مسیر درست و مطلوب خارج شده . الان هم که دیگه ابزار قانونی شما که مهریه باشه ، تیغش کند شده و شوهرتون هم بیشتر و بیشتر احساس آزادی و لاقیدی می کنه . ای کاش هیچ وقت مهریه اجرا نمی گزاشتید . یعنی یا جدا می شدید یا زندگی می کردید . وقتی مردی رو میبری دادگاه و به پرداخت چیزی که در توانش نیست محکومش می کنی ، آیا دیگه این زندگی ، زندگی میشه ؟؟ زن باید از شوهرش اطاعت کنه و حرف گوش بده . زنی که مهریه اجرا گذاشته یا دعوای حقوقی کرده ، در ملاء عام بر علیه شوهرش شورش کرده . این خاطره زشت از ذهن شوهر شما پاک نخواهد شد . حتی اگر تحت تاثیر علاقه به شما موقتاً زندگی تون احیا بشه . اون اشک تمساح نبوده! اگر به شما علاقه نداشت با چوب هم که می زدنش ، نمی آمد سراغ شما که مهریه اجرا گذاشتی. من هم الان دارم با زنی زندگی می کنم که مهریه اش رو 6 جای مختلف اجرا گذاشت . فوق العاده دلچرکین هستم . اوایل حسن ظن داشتم به زنم . رفتم مهریه سنگین گذاشتم و خونه به نامش کردم . الان دزد هم دستش نمیدم!! فعلاً کژدار و مریز داریم زندگی می کنیم و هر روز فکر می کنم که شاید بهتر بود هیچ وقت سراغش نمی رفتم . من هیچگونه فعل حرامی هم ندارم و با هیچ زن و دختری هم نیستم!

    یک زندگی که یکبار تا مرز فروپاشی جلو رفته ، دوباره ساختنش خیلی سخته . ولی با روحیات شوهر شما دیگه نزدیک به محال میشه . .. .

    اما کاوه جان ، نوشتی :

    حالا این هیچی موندم مگه ما چقدر دختر تو ایران داریم که هر مردی میبینی 10تا دوست دختر داره (البته از این مردای نامرد) اینهمه دختر از کجا میان؟ اینارو وارد میکنند از جایی؟!

    من توی تاپیک خودت هم گفته بودم که سرنوشت اکثر زنان مطلقه روابط نامشروع هست و آمار و ارقامش هم خیلی وقته که علنی شده . تحلیل یک خانم روانشناس رو هم گذاشتم که در نتیجه اون بحث مدیر محترم با اقدام زیباش من رو بلاک کرد. به خود شما هم گفتم ممکنه که خانومت هم وارد روابط نامشروع بشه که گفتی نه و این حرفا نیست .

    حالا می پرسی که این همه زن و دختر از کجا اومده که با امثال شوهر ایشون 10 تا 10 تا رابطه برقرار می کنن ؟؟ شما آدم تحصیل کرده و با فهمی هستی . پس اون توان ذهنی شما کجاست ؟؟ آیا دوستی با دختر برای یک مرد زن دار اصلاً لطفی داره ؟؟ آیا رابطه با دختر حال و حول داره یا زن مطلقه ؟؟

    خوب عزیز من این زنان گرامی که مدام در پارتی ها و مهمانی های شبانه و شمال رفتن ها و ویلاگرفتن ها خودشون رو در اختیار مردان متاهل و پسران مجرد میزارن ، همین زنان مطلقه بزرگوار هستن دیگه !!!

    از جای خاصی هم وارد نشدن و وارداتی نیستن . همون زنان شوهرداری بودن که بر علیه شوهرشون شورش کردن و مقتدرانه با هر ابزاری که شد مثل مهریه و چیزای دیگه مبارزه کردن . خوب بعد از فروکش کردن اون مبارزات نوبت دوست پسر میشه دیگه . بالاخره اونها هم آدم هستن و دل دارن ولی از آمار به شدت پایین ازدواج برای دختران مجرد هم که خبر داری . پس کم کم برای اکثر زنان مطلقه راهی نمی مونه مگر . . .
    ویرایش توسط بهنام10 : یکشنبه 29 شهریور 94 در ساعت 16:54

  7. کاربر روبرو از پست مفید بهنام10 تشکرکرده است .

    اقای نجار (پنجشنبه 23 مهر 94)

  8. #6
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 02 آبان 94 [ 07:10]
    تاریخ عضویت
    1394-7-22
    نوشته ها
    3
    امتیاز
    26
    سطح
    1
    Points: 26, Level: 1
    Level completed: 52%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 6.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام گذشت های همراه با صبوری شما کار یک خانم مهربان هست شما عاشقانه رفتار کردید ولی اون خیانت مطمئن باش دو راه داری سوختن و ساختن و طلاق

  9. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 29 مرداد 95 [ 23:01]
    تاریخ عضویت
    1394-6-14
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    428
    سطح
    8
    Points: 428, Level: 8
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 22
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 9 در 6 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام دوستان عزیزم.
    ممنونم که به تاپیک من سر زدید و واسم پست گذاشتید. آقا بهنام خدمت شما عرض کنم که من شوهرم رو با عشق انتخاب کردم. اگه به تاپیکهای من سر بزنید کاملا در جریان قرار خواهید گرفت که چی به من گذشت. یک دانشجوی صفر بیکار بدون هیچ پس اندازی. من خیلی دوسش داشتم و به خاطرش خیلی گذشت کردم. ولی اون یه آدم طماع طلبکار بود که هیچی نداشت فقط ادعا داشت. یه آدم تنبل که فقط دوس داشت بشینه تو خونه و کار نکنه. این اواخر هم خیلی خیلی اخلاقش بد شده بود و اصلا محبت نمیکرد. شما خونه به نام خانمت کردی معلومه که دوسش داشتی و از لحاظ اقتصادی هم موقعیتتون خوب هست. ولی من توی زندگی با شوهرم از لحاظ اقتصادی خیلی سختی کشیدم چون شوهرم همش بیکار بود و من خودم کار میکردم و بهم خرجی نمیداد. دستمزد تمام این گذشتهای من خیانت و هوسبازی اون پست بود. اینم بگم که الان یک ماهه جدا شدم. طلاقمو گرفتم و از شرش خلاص شدم.

  10. #8
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 05 اردیبهشت 95 [ 22:23]
    تاریخ عضویت
    1393-12-04
    نوشته ها
    28
    امتیاز
    773
    سطح
    14
    Points: 773, Level: 14
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 32.0%
    دستاوردها:
    3 months registered500 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8

    تشکرشده 29 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    متاسفم که کارتون به جدایی و کینه ختم شد . میتونم بپرسم که مهریه رو وصول کردید یا نه ؟ یعنی برای جدایی مجبور به بخشش مهریه هم شدید یا نه ؟ کلاً تجریه خودتون و درس هایی که گرفتید چی بود ؟

  11. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 20 آبان 96 [ 23:36]
    تاریخ عضویت
    1394-5-30
    نوشته ها
    179
    امتیاز
    4,001
    سطح
    40
    Points: 4,001, Level: 40
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 149
    Overall activity: 9.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    33

    تشکرشده 208 در 97 پست

    Rep Power
    36
    Array
    آقا بهنام نظر شما در مورد زنان مطلقه بسیار ناامید کننده بود
    نمیدونم واقعیت چیه واقعا اما من که میگم بالاخره زندگی جاریست و باید مثبت نگر بود. البته من خوشحال میشم تو تاپیک من هم نظر بزارید. خیلی خیلی خوشحال میشم نظرات آقایون رو بدونم چون در هرصورت اون ها نگاهشون به مسائل از دید یک جنس مذکر هست و میتونه کمک کننده باشه.
    ماریای عزیز نمیدونم چی بگم، یه زمانی خودم میگفتم کاش هیچوقت به طلاق نرسیم و آشتی کنیم اما بعد به جایی رسیدم که گفتم خدایا زودتر منو از شر این آدم رها کن و آرامشو به من بده.
    الان نمیدونم شما کدوم حسو داری، که احتمالا دومی هست که در اون صورت باید بگم سعی کنید خودتون رو نبازید. آره درسته زنان مطلقه شاید بعضی هاشون به بیراهه برن اما هم تو این سایت و هم دور و بر خودمون هم مورد زیاد بوده که بعد طلاق دوباره ازدواج کردن و حتی خیلی بهتر از ازدواج اول.
    من و امثال شما باید به خدا توکل کنیم. نمیدونم چرا تقدیر ما اینطور رقم خورده شاید یه تلنگر باشه و شاید تنبیه اما باید از این به بعدش رو ساخت. خیلی هم کار سختیه، اما مطمئنا شدنیه

  12. 4 کاربر از پست مفید زانکو تشکرکرده اند .

    danger (پنجشنبه 23 مهر 94), saharnaz (پنجشنبه 23 مهر 94), نیکیا (پنجشنبه 23 مهر 94), بهنام10 (پنجشنبه 23 مهر 94)

  13. #10
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    سه شنبه 21 فروردین 03 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,419
    امتیاز
    286,911
    سطح
    100
    Points: 286,911, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,575

    تشکرشده 37,077 در 7,001 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    با سلام
    ضمن معذرت از صاحب تاپیک ، برای اینکه تاپیکتون به حاشیه نرود و ما مجبور نباشیم آن را به انجمن آزاد منتقل کنیم، این تذکر را اینجا آوردم.
    ===================
    پاورقی:
    نقل قول نوشته اصلی توسط بهنام10 نمایش پست ها

    من توی تاپیک خودت هم گفته بودم که سرنوشت اکثر زنان مطلقه روابط نامشروع هست و آمار و ارقامش هم خیلی وقته که علنی شده . تحلیل یک خانم روانشناس رو هم گذاشتم که در نتیجه اون بحث مدیر محترم با اقدام زیباش من رو بلاک کرد. به خود شما هم گفتم ممکنه که خانومت هم وارد روابط نامشروع بشه که گفتی نه و این حرفا نیست .

    حالا می پرسی که این همه زن و دختر از کجا اومده که با امثال شوهر ایشون 10 تا 10 تا رابطه برقرار می کنن ؟؟ شما آدم تحصیل کرده و با فهمی هستی . پس اون توان ذهنی شما کجاست ؟؟ آیا دوستی با دختر برای یک مرد زن دار اصلاً لطفی داره ؟؟ آیا رابطه با دختر حال و حول داره یا زن مطلقه ؟؟

    خوب عزیز من این زنان گرامی که مدام در پارتی ها و مهمانی های شبانه و شمال رفتن ها و ویلاگرفتن ها خودشون رو در اختیار مردان متاهل و پسران مجرد میزارن ، همین زنان مطلقه بزرگوار هستن دیگه !!!

    از جای خاصی هم وارد نشدن و وارداتی نیستن . همون زنان شوهرداری بودن که بر علیه شوهرشون شورش کردن و مقتدرانه با هر ابزاری که شد مثل مهریه و چیزای دیگه مبارزه کردن . خوب بعد از فروکش کردن اون مبارزات نوبت دوست پسر میشه دیگه . بالاخره اونها هم آدم هستن و دل دارن ولی از آمار به شدت پایین ازدواج برای دختران مجرد هم که خبر داری . پس کم کم برای اکثر زنان مطلقه راهی نمی مونه مگر . . .
    با سلام
    متاسفانه عدم توجه به تذکرات قبلی، عدم توجه به تاپیک آفت های مشاوره، و برون ریزی های احساسی در پاسخ به مراجعان باز هم تکرار شد.
    و شما به خاطر اینکه به خودتون و دیگران بیش از این آسیب نزنید مسدود می شوید.

    زنان مطلقه هم مثل سایر زنان البته معمولا با مهارتهای کمتری در زندگی، این چه ربطی دارد که اینطور به همه آنها تهمت بی بندوباری می زنید.

    شما می دانیدکه همدردی در جهت جلوگیری از هرج و مرج،قوانین بسته و سخت گیرانه ای دارد و کاربران باید هماهنگ با مشاورین سایت و زیر نظر آنها عمل کنند. برای بحث و انتشارات احساسات شخصی و چالش با دیگران باید عضو انجمن آزاد می شدید و آنجا بحث می کردید.

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  14. 7 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    danger (پنجشنبه 23 مهر 94), saharnaz (پنجشنبه 23 مهر 94), یاس پاییزی (پنجشنبه 23 مهر 94), نیکیا (پنجشنبه 23 مهر 94), winter (پنجشنبه 23 مهر 94), آنیتا123 (پنجشنبه 23 مهر 94), عشق آفرین (یکشنبه 10 اردیبهشت 96)


 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: چهارشنبه 25 آذر 94, 20:39
  2. پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: دوشنبه 20 مرداد 93, 16:44
  3. برای گرفتم تصمیم نهایی برای جدایی دور شدن کوتاه مدت مفید است یا مضر؟
    توسط فرخ رو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 21 خرداد 93, 22:39
  4. پاسخ ها: 24
    آخرين نوشته: سه شنبه 23 مهر 92, 22:30
  5. درست تصمیم گرفتم یا نه؟! (چطور برای آشنایی برای ازدواج اقدام کنم؟)
    توسط immortal6369 در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 24 فروردین 91, 00:03

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.