به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 20
  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 29 مرداد 94 [ 19:00]
    تاریخ عضویت
    1394-5-02
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    220
    سطح
    4
    Points: 220, Level: 4
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 43.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array

    خانومی که درآمدش از شوهرش بیشتره چطور باید رفتار کنه؟

    سوال من اینه که به عنوان خانومی که درآمدش از شوهرش بیشتره چطور باید رفتار کنم و تا چه حد بهش کمک کنم که هم همه بار زندگی و فشار رو دوش اون تنها نباشه و هم غرورش و حس نان آوری و تکیه من به ایشون صدمه نبینه. از طرف دیگه نگرانم که با کمک مداوم ایشون بد عادت بشه و کم کم احساس مسئولیتش و تلاش و دوندگیش کم بشه.

    اگر بخوام جزئیات بیشتری بدم باید بگم که همسر من از نظر مالی خیلی ضعیفه بطوریکه وقتی اومد خواستگاریم با سی و دو سال سن فقط سه میلیون تو حسابش داشت اما خدا رو شکر تو چند ماه بعدش تونست چند تا پروژه و کار خوب بگیره و پول رهن خونه رو جور کنه. در عین حال ایشون بسیار دست و دلبازه و خیلی خوب خرج میکنه.

    این در حالیه بر عکس ایشون که از لحاظ مالی موقعیت پایدار و مناسبی نداره من از نظر نوع تحصیلات و شغل موقعیت خیلی بهتری نسبت به ایشون دارم و درآمدم بیشتره، اما همسرم به دلیل غرور و عزت نفسی که داره هرگز اجازه نمیده در حضورش من خرجی انجام بدم و توی این دو سال زندگی مشترک تمام مخارج خونه رو خودش به بهترین نحو و بدون کوچکترین کمبودی عهده دار شده. منظورم اینه که همیشه مایحتاج خونه مثل گوشت و مرغ و برنج و میوه و غیره رو تهیه میکنه. من هم درآمدم رو بیشتر پس انداز میکنم و البته پوشاک خودم و یا هدیه ای برای ایشون بخوام بگیرم از محل درآمد خودمه.

    من همیشه بهش گفته ام و میگم که من هم دوست دارم تو زندگی مشارکت کنم و ایرادی نمیبینم که تا حتی نصف خرج خونه رو من پرداخت کنم اما هیچ وقت قبول نکرده. البته من خوشحالم که این غرور رو داره چون بعضی مردها بد عادت و بی مسئولیت میشن دلم نمیخواد من از نظر مالی برتر باشم نسبت بهش.

    نوع شغل همسرم طوریه که دوره ای هست و بسته به شرایط کلی بازار دوره های طولانی رکود ممکنه داشته باشه مثلا یادم هست تو دوران دوستیمون پیش اومد که چندین ماه درآمدی نداشت و خیلی استرس داشت چون پس اندازش داشت به صفر میرسید، اون زمان من بهش پیشنهاد کردم مبلغی رو بهش قرض بدم و هر وقت داشت پس بده و اونم قبول کرد و بعد هم پس داد.
    تو شش ماه اخیر هم همین اتفاق افتاده که هیچ درآمدی نداشته و پس اندازش به حد صفر رسیده یک مرحله من سه میلیون وام ازدواج خودم رو بهش دادم و گفتم تو خودت قسط هاشو بده و این وام مال تو باشه. اون پول به علاوه وام خودش در جمع شش میلیون بود و تموم شد اما هنوز کار جدیدی نگرفته بود. دوباره با اصرار زیاد خواستم پنج میلیون براش بریزم که قبول نمیکرد و بالاخره سه میلیون بهش دادم اما اینبار نگفتم هر وقت داشتی پس بده، گذاشتم به حساب مشارکتم تو مخارج خونه و زندگی مشترکمون.

    الان دوباره میدونم که پولش تموم شده و طبق اسمس های حسابهای بانکیش حدود صد و پنجاه تومن براش مونده اما اون به روی خودش نیاورده و همچنان داره خریدهای خونه رو انجام میده.
    با توجه به اینکه این چهارمین باری خواهد بود که باید از نظر مالی بهش کمک کنم، نمیدونم چطور اینکار رو بکنم که هم همه بار زندگی و فشار رو دوش اون تنها نباشه و هم غرورش و حس نان آوری و تکیه من به ایشون صدمه نبینه. از طرف دیگه نگرانم که با کمک مداوم ایشون بد عادت بشه و کم کم احساس مسئولیتش و تلاش و دوندگیش کم بشه.

    1-آیا باید دوباره خودم پیشنهاد بدم یا صبر کنم ببینم خودش چطور از پس این موقعیت بر میاد (مثلا شاید از کس دیگه قرض کنه... نمیدونم خوبه یا بد)

    2-آیا بهتره اگر پولی بهش میدم به عنوان قرض باشه که روی پای خودش وایسه و بهم پس بده؟ یا به حساب مشارکتم تو زندگی باشه. خودم به گزینه دوم اعتقاد دارم اما میترسم یه روزی اون دیگه دنبال کار و پول نره و فقط به درآمد و موقعیت من وابسته بشه

    اگر این اطلاعات لازمه، ما دو ساله ازدواج کردیم ایشون چهار سال از من بزرگترن و بچه نداریم. اینو هم بگم که من به دلیل وضعیت مالی ایشون که از قبل ازش خبر داشتم جشن عروسی نخواستم و مستقیم اومدیم سر خونه مون. چون به مهریه اعتقادی هم ندارم و ایشونم تجربه بدی با مهریه داشته و ازش متنفره مهریه ام هم صفر هست. البته حق طلاق و سفر رو به صورت محضری به من داده. منظورم به سازش هایی هست که تا به حال کردم و خب طبیعتا از این به بعد هم خواهم کرد اما سوالم اینه که اینا باعث بد عادتی و بی مسئولیتی ایشون نمیشه؟

  2. 4 کاربر از پست مفید ماه تاب 1 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (جمعه 09 مرداد 94), nazi1371 (یکشنبه 11 مرداد 94), باغبان (یکشنبه 04 مرداد 94), رنگین (یکشنبه 04 مرداد 94)

  3. #2
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    امروز [ 15:01]
    تاریخ عضویت
    1393-12-20
    نوشته ها
    3,160
    امتیاز
    89,802
    سطح
    100
    Points: 89,802, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.2%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    7,766

    تشکرشده 6,796 در 2,396 پست

    Rep Power
    0
    Array


    سلام


    هزینه تامین اقتصاد خونه ، بر عهده مرد هست

    ولی زندگی مشترک یعنی - مشترک !


    مردی که همسر شاغل دارد - نسبت به مردی که همسر خانه دار دارد

    خب شاید کاستی های بیشتری را درک کند - شاید وقت کم تری با همسرش باشد .


    به نظرم زن نیاید بگوید - حقوقم فقط برای خودم هست - مگر اینکه خود مرد این حق را به زنش بدهد !



    خانمی که سر کار میره ، خب طبیعی ست باید برای خودش هم هزینه کند

    از طرفی می توند به همسرس بگوید ، مدیریت منزل با شما ( مرد بهش بر می خوره )

    سرمایه گذاری تو کارهای دیگه با همدیگه ! ( خانه - اتوموبیل و .....)

    + هزینه های که خود زن دوست داره

    مثلا خرید لباس - طلا و .....


    ببخشید


    موفق باشی .













  4. 3 کاربر از پست مفید باغبان تشکرکرده اند .

    nazi1371 (یکشنبه 11 مرداد 94), zzzz (شنبه 10 مرداد 94), رنگین (یکشنبه 04 مرداد 94)

  5. #3
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 22 تیر 00 [ 21:34]
    تاریخ عضویت
    1393-8-30
    نوشته ها
    137
    امتیاز
    10,896
    سطح
    69
    Points: 10,896, Level: 69
    Level completed: 12%, Points required for next Level: 354
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,179

    تشکرشده 383 در 100 پست

    Rep Power
    42
    Array
    سلام
    اینکه همسرتون بدعادت میشه یا نه به شخصیت ایشون بستگی داره و شما بیشتر از ایشون شناخت دارید، باید خودتون نظر بدید. ولی باتوجه به اینکه این شرایط احتمالا مدت زیادی ادامه خواهد داشت باید حتما حلش کنید. باهاش صحبت کنید و بهش بگید که درک میکنید تو شرایط اقتصادی فعلی نمیشه تنهایی از پس هزینه ها بربیاد و متقاعدش کنید که وظیفه خودتون میدونید توشرایط سخت همراهش باشید و قسمتی از مشکلات و برعهده بگیرید.
    در ضمن میتونیدبرای اینکه از وضعیت فعلی بیرون بیاید بهش بگید یه وام قرض الحسنه از محل کارتون میتونید بگیرید، این پولو بهش بدید و ازش بخواید قسطاشو به شما بده(هرچند اخلاقی نیست و در واقع دروغ گفتنه)
    به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل ------که گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم

  6. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 14 دی 00 [ 03:07]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    214
    امتیاز
    12,870
    سطح
    74
    Points: 12,870, Level: 74
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,421

    تشکرشده 552 در 189 پست

    Rep Power
    55
    Array
    در بین احتمالاتی که (در نتیجه هر کدام از روشهایی که فرمودید میخواهید در پیش بگیرید، چه قرض دادن چه بخشیدن و ...)، بیان کردید، در یکی از آنها هیچ نگرانی منطقیی وجود نداره پس شما هم اصلا نگران این مورد نباشید، و اون، از بین رفتن حس عزت نفس و غرور ایشونه...
    با خیال راحت هر مقدار که خواستید به ایشون کمک مالی کنید و بدونید که در واقع امر بهشون برنخواهد خورد حتی اگر به ظاهر اینطور "وانمود" کنن که براشون سخته و خیلی ناراحتن از اینکه دارن قبول میکنن.
    ایشون اگر خیلی به فکر حس عزت نفسشون بودن، در معیارهای ازدواجشون حتی اگر به با ارزشتر و پولسازتر بودن مدرک تحصیلی همسرشون حساسیت نداشتن، حداقل باید یک مورد رو برای بالاتر نبودن وضع مالی و درآمد همسرشون قرار میدادن.
    تنها باید حقیقت را بیان کرد، نه دروغی را که حقیقی انگاشتنش خوب است.

    "بخشی از پیام برتراند راسل برای آیندگان"

  7. کاربر روبرو از پست مفید اثر راشومون تشکرکرده است .

    مهرااد (جمعه 09 مرداد 94)

  8. #5
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 05 اسفند 94 [ 02:42]
    تاریخ عضویت
    1394-3-18
    نوشته ها
    72
    امتیاز
    1,866
    سطح
    25
    Points: 1,866, Level: 25
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 28.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience Points3 months registered
    تشکرها
    48

    تشکرشده 197 در 64 پست

    Rep Power
    0
    Array
    عادت کردن یک ویژگی برای تمام انسان هاست... اینکه می ترسید بد عادت بشه، حتما همینطور هست ... زندگی بالا پایین زیاد داره... معلوم نیست شما هم همیشه همینقدر عاشق بمونید... پس چه خوبه که عادت های خوب رو جایگزین عادت های بد کنیم...

    اینکه شما هزینه زندگی را توی مقطع تنش به عهده بگیرید خوبه، هم به همین صورت قرض که خودتون میگید، هم به این صورت که یه موقعی که از سر کار بر می گردید یه سری از خریدها رو خودتون انجام بدید، یا اینکه به هر حال به نحو های مختلف پرداخت رو انجام بدید، اگه از محل کار بهتون بن کالا می دن، اگه مغازه ای اطراف خونه هست که از قبل میتونید ازش اشتراک بگیرید و یه مبلغی پرداخت کنید... اما مسئله مهم تر اینجاست که به هر حال این مشکل برای شما همیشگیه...

    پس

    سعی کنید مشکل را از ریشه حل کنید... ریشه ای حل کردن یعنی از غروری که الان همسرتون داره استفاده مثبت کنید... باهاش صحبت کنید که دنبال یه شغل دیگه باشه برای زمان هایی که پروژه نداره... کار که عار نیست! به خصوص برای مرد... مثلا میتونید یه ماشین بخرید تا زمان بیکاری شوهرتون مسافر کشی کنن، راننده یه سری از شرکت ها بشن، تو بخش های پخش کالا و ... کار کنن، خیلی مشاغل دیگه هم هست که میشه بهشون پرداخت...

    غرور خوبه ولی تا یه حدی! یعنی مرد حالا میخواد تو خونه غرور داشته باشه جلوی زن و بچه، داشته باشه، ولی بیرون از خونه دیگه باید دنبال کار باشه، شش ماه بیکاری و از پس انداز مصرف کردن اصلا قابل قبول نیست، وضعیت اقتصادی جامعه خوب نیست، اما به هر حال همه توی همین جامعه داریم زندگی می کنیم، منظورم اینه که اگه برای زیر بار بعضی از مشاغل رفتن غرور دارن، اینو دیگه باید بذارن کنار...

    اگه به دلایل دیگه نمی تونن یا شما هم خوشتون نمیاد، دنبال راه هایی باشید برای گرفتن پروژه بیشتر، نمیدونم کارشون چیه، اما قطعا راه حل داره، اینکه مثلا دیدتونو گسترش بدید، اگه قبلا از شهر خودتون فقط بازاریابی می کردید، الان جامعه رو بذارید کل کشور، با سفرها یا راه اندازی سایت یا به هر حال روش های دیگه بتونید سفارش های بیشتری برای شوهرتون جور کنید، کتاب های مربوط به بازاریابی رو مطالعه کنید ... خودتون هم پولتونو برای خرید خونه، یا رهن کامل بذارید که دیگه نیازی به پرداخت اجاره نباشه...

  9. 3 کاربر از پست مفید راه حل تشکرکرده اند .

    khaleghezey (جمعه 09 مرداد 94), mercedes62 (دوشنبه 05 مرداد 94), رنگین (سه شنبه 06 مرداد 94)

  10. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 29 مرداد 94 [ 19:00]
    تاریخ عضویت
    1394-5-02
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    220
    سطح
    4
    Points: 220, Level: 4
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 43.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    برای تغییر دادن شغلش و گرفتن یه شغل با حقوق ثابت خیلی باهاش صحبت میکنم اما اصلا قبول نمیکنه. انگار شغلش براش شده یه نقطه ضعف و مثل شرافتش باید ازش دفاع کنه و پاش بمونه. میگه اگر بعد از ده سال تغییر بدم یه نوع شکسته و کار دیگه بلد نیستم.

    نوع شغلش هم تمام وقته و حتی در دوره رکود باید تمام روز روش وقت بذاره بنابراین نمیتونه شغل دوم بگیره.

    به غرور بیش از حدش اشاره کردید کاملا درسته اما به نظرم ته وجودش یه راحت طلبی و تنبلی هست که سراغ کارهای سخت و جدی مثل مسافرکشی و یا زیر دست کسی کار کردن که ملزم به رعایت ساعت کاری دقیق هست،نره و این راحت طلبی رو در پوشش غرور عرضه میکنه که کسی نتونه قانعش کنه برای تغییر کارش

    و این یه ویژگی تربیتیه به نظرم، تمام پسرهای خانواده شون همینطور راحت طلب هستن و هیچکدوم شغل درست و حسابی ندارن. هیکدوم رو نمیشه گفت موفقن.

    الان باز یه عده کاربر میخوان بهم حمله کنن که تو که از اول اینو انتخاب کردی میدونستی و .... ولی من تو این سایت دنبال راهکار کارشناسی هستم که چیزی یاد بگیرم لطفا خشم و عقده اتون رو سرم نریزید

    خودم فکر میکنم اینبار دیگه مثل همیشه نگران تموم شدن پولش نباشم و بذارم خودش از پسش بربیاد. اگرچه خیلی عذاب وجدان دارم که تو حساب خودم میلیون رو میلیون بره و اون لنگ چند هزار تومن بشه اما شاید باید تحمل کنم که یه تلنگری بخوره بهش.

    دیگه مثل قبل ازش سوال نمیکنم پروژه ای گرفتی یا نه درآمدی داشتی یا نه، پولات تموم شده یا نه. میخوام به روی خودم نیارم که مجبور شه غرورشو کنار بذاره و خودش درخواست کنه، تازه اون وقتم نمیدونم چیکار کنم که اثر مخرب نداشته باشه. مثلا آیا اون وقت زمان مناسبیه که در مورد تغییر شغلش باهاش حرف بزنم؟

    استدلالش برای چسبیدن به کارش اینه که اینجا یهو پول زیاد دستم میاد در حالیکه وقتی چندین ماه بی درآمد میمونه اون پول در واقع تقسیم شده اما نمیخواد اینو بفهمه. با چه زبونی بهش بگم از روی راحت طلبیشه این حرفاش؟

    درضمن اصلا دلم نمیخواد رابطه خیلی خوب عاطفی و صمیمیت و عشقمون تحت تاثیر مسائل مالی خراب بشه واقعا موندم چیکار کنم

  11. 2 کاربر از پست مفید ماه تاب 1 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (جمعه 09 مرداد 94), nazi1371 (یکشنبه 11 مرداد 94)

  12. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 03 تیر 96 [ 07:33]
    تاریخ عضویت
    1394-4-06
    نوشته ها
    340
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    343

    تشکرشده 431 در 213 پست

    Rep Power
    64
    Array
    سلام ماه تاب، بهت تبریک میگم چون شوهرت واسه پول تو رو نگرفته و مسؤلیت پذیره ، واینکه خوش قول و پولی که گرفته بر گردونده اما تو بهتره یه حساب طولانی مدت باز کنی تا نتونی بهش قرض بدی تا شاید اینجوری کار رو جدی بگیره و انشاالله همیشه اخلاقای خوبش باقی بمونه

  13. #8
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود

    واقعا باید آفرین گفت به این درک و شعور بالایی که دارید بعنوان یک بانوی موفق ایرانی
    از عضویت خودتان در انجمن آزاد نهایت ساتفاده را ببرید مسلما جناب مدیر یا مشاورین ارشد سایت هم تخصص و هم تجربه بیشتری نسبت به ما کاربرها برای دادن راهنمایی به مراجعه کنندگان دارند.
    خدارا شکر شما شاغل هستید و دارای درامد بشخصه نظرم اینه هم پس انداز کنید و هم از پول خودتان بیشتر برای خرج خودتان ساتفاده کنید و برای خرج کردن در منزل جوری باشه که دیده نشه خیلی بهتره.
    شوهر شما در مورد خرج کردن و مدیریت کردن پولی که داره جانب احتیاط را مراعات نمیکنند متاسفانه بنظرم تصمیمی که گرفتید بسیار خوبه اینکه بزارید ایشون متوجه بشوند پولی که دارند را باید مدیریت کنند چون دارای شغلی هستند که چندماه شاغل هستند و یکهو امکان داره چند ماه بیکار باشند پس نیاز دارند که مدیریت کنند حقوقی که دارند شما هم به وظیفه خودتان در خانه بعنوان یک کدبانوی ایرانی بپردازید.
    به مقداری که پول می آورند به همان مقدار اکتفا کنید و با همان زندگی مشترکتان را سعی کنید بچرخانید اینجوری فکر کنم زودتر نتیجه برسید و برای ایشون تلنگری باشه که بهتر این اوضاع را مدیریت بکنند.
    اینکه در مسائل مالی زندگی مشترکتان سهم دارید این خیلی خوبه زندگی مشترک ارزشش بالاتر از اونیه که بخواد با پول سنجیده بشه شما در مورد مسائل و مشکلات مالیتان خوب مدیریت میکنید.
    شما باید صبور باشید و به اندازه توان مالی ایشون ازشون انتظار داشته باشید مطمئن باشید چندبار که در تنگنا قرار بگیرند بهتر میتوانند این شرایط را کنترل کنند در صورت درخواست از شما البته بنظرم این مسئله بهتره در انجمن آزاد مطرح بشه و از مشاورین کمک بگیرید ولی بهتره شوهرتان را تشویق کنید که مسائل مالی خودشان را بهتر راهنمایی بکنند
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  14. #9
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 29 مرداد 94 [ 19:00]
    تاریخ عضویت
    1394-5-02
    نوشته ها
    18
    امتیاز
    220
    سطح
    4
    Points: 220, Level: 4
    Level completed: 40%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 43.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class100 Experience Points7 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 8 در 4 پست

    Rep Power
    0
    Array
    امروز دقیقا بعد از اینکه این پست رو نوشتم قرار بود همسرم بره بیرون خرید دیدم نمیره و هی میپلکه آخر گفت پولم تموم شده منم کارتی رو که توش حدود 500 تومن دارم بهش دادم. واقعا نمیدونم کار درست چیه
    گفتم همه پولت تموم شده گفت آره. گفتم پس چقدر ریلکسی قبلا خیلی استرس میگرفتی. گفت تو از تو دل من خبر نداری. بهش گفتم توام مثل منی که وقتی یه مشکلی دارم میخوابم که یادم بره و تو این دنیا نباشم تو هم میری تو اون بازی کلش و سر خودتو گرم میکنی اونجا حمله میکنی پول جمع میکنی معاشرت میکنی رقابت میکنی و همه احساس های خوب رو بهت میده. بجای اینکه تو دنیای واقعی به فکر چاره باشی میری تو دنیای مجازی غرق میشی.

    میخواستم بهش پیشنهاد بدم شبها بعد کارش بره تو آژانس کار کنه ولی میترسم. چون خیلی اهل معاشرت و بگو و بخند با خانوماست و چون سابقه خیانت بهم رو داشته نمیدونم کار درستیه که شب تا صبح بیرون از خونه باشه؟

  15. #10
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    790
    Array
    ماه تاب خانم سلام

    گفتید راهکار بدیم و نگیم تو از اول می دونستی و ...

    راستش من راهکاری به نظرم نمی رسه. کمک تخصصی و دقیق می خواد که بتونی شخصیت همسرت را عوض کنی.
    ولی این که می گی رابطه خوبی داریم و مهربون و آروم و عاشق و ....
    برای این هست که همه چی براش مهیاست.

    اگر اون چیزایی که می خواد براش مهیا نباشه، خودش را اذیت نمی کنه (احتمالا شما را هم اذیت نمی کنه). راحت می کشه کنار.
    اگه یه کم بهش سخت بگیری و ببینه حالشو نداره ( نمی گم نمی تونه، فقط حالش را نداره) می ره دنبال جدایی.

    با زنها و دخترها که خوش می گذرونه
    کار هم که نمی کنه
    حرمت خانواده ات را هم که نگه نداشت و اونطور خیانت کرد
    یه همسر بی سر و صدا و مراقب هم گیرش اومده که داره ازش پرستاری می کنه ( رفتارهای شما بیشتر مادرانه است تا همسرانه)
    خدا را شکر درآمد خوبی هم دارید و زندگیش خوب می گذره
    مهریه ات هم که صفره
    دیگه چرا باید بداخلاقی کنه؟ کجا می رفت از خونه و زندگی که شما براش محیا کردی بهتر؟

    البته تو ذات این آدم بداخلاقی نیست.
    سختش باشه دنبال راه نجات می گرده و می ره جایی که راحته.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  16. 8 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    khaleghezey (جمعه 09 مرداد 94), nazi1371 (یکشنبه 11 مرداد 94), گیسو کمند (شنبه 10 مرداد 94), مهرااد (جمعه 09 مرداد 94), افسونگر (جمعه 09 مرداد 94), اقای نجار (شنبه 10 مرداد 94), اثر راشومون (شنبه 10 مرداد 94), رنگین (جمعه 09 مرداد 94)


 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 16:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.