سلام دوستان.وقت همگی بخیر
من ی دختر 23 ساله هستم با تحصیلات کارشناسی.در آزمون ارشد امسال رتبم 124 شده.همیشه تو زندگیم درس برام اولویت داشت و شاگرد خوبی بودم.سرکار رفتن و به دست آوردن موقعیت اجتماعی هم برام مهم بوده.
اخیرا من با ی آقایی تو سایت همسریابی آشنا شدم که از همون اول ایشون تمام حرفاش واقعیت داشت.کارمند ی ارگان دولتی هستن و از ی خانواده سرشناس هستن.ولی از همون اول به من گفتن تا شهریور نمیتونن بیان خواستگاری.خانواده من تحقیقات رو انجام دادن و تو تحقیقات هم همه از این آقا تعریف کردن.خلاصه نتایج تحقیقات ما اکی بود.من حدود 25 روزی میشه که با این آقا ارتباط دارم . 3 بارم بیرون رفتیم.هیچ رفتار نامتعارفی ازشون ندیدم.
این آقا قبلا ی بار عقد کرده و بعد 2 ماه جدا شدن.هیچ گونه رابطه ای هم با هم نداشتن و اینو همون اول رابطه به من گفتن.اخلاقشون به هم نمیخورده و این که اون خانم درخواست طلاق داشته.
حالا سوال من اینه که ایشون میگن من نمیتونم تحمل کنم همسر آیندم 2 سال در کنارم نباشه و آواره باشم.به من میگه مشکلی نیست که همین شهر خودمون تا دکترا درس بخونی ولی شهر دیگه نه.من خودمم این مسءله رو پذیرفتم.چون همین رشتمو میتونم به صورت مجازی ادامه بدم.
حالا به نظر شما بعدا پشیمون نمیشم؟اگه کسی تجربه مشابهی داشته،ممنون میشم بگن