به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9
  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 06 تیر 94 [ 23:22]
    تاریخ عضویت
    1393-5-20
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    1,085
    سطح
    17
    Points: 1,085, Level: 17
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    51

    تشکرشده 43 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array

    خواستگارم 13سال بامن اختلاف سنی داره!

    سلام به همه ی عزیزان
    من یه مدت پیش گفتم یه آقای 30 ساله قراره بیاد خواستگاریم منم بعد دوسال فقط برای تجربه قبولش کردم!
    اما حالا خانوادم که راضی نبودند بیان خیلی راغبم به ایشون ، انقدر گفتند و گفتند و گفتند که دارم تحریک میشم بهش جدی فکرکنم هرچند که درنهایت فکرمیکنم نظرم منفی خواهد بود ولی دوست دارم پیش از هرتصمیمی شمارو درجریان بذارم و از تجاربتون استفاده کنم ،
    شرایط ایشون رو میگم خودتون قضاوت کنید،اول ازهمه اینکه واقعا از من خوششون میاد یعنی تقریبا شک ندارم،فوق لیسانس دارن،فعلا دبیرن ولی بعدا درنظر دارن که وکیل یاقاضی بشن درسش رو هم خوندن و دیگه پایانشه،رتبه یک فوق لیساس هستند و خانواده ی ساده ای دارن ، درحال حاضر همه راضی اند الا من ، اختلاف سنیمون تقریبا 13 ساله ، قیافشون اصلا به دلم ننشسته،وضع مالی خوبی هم دارند و مذهبی میانه رو ظاهرا هستند اما من انتظارم از همسر آیندم خیلی مذهبی هست و نکته آخر اینکه قیافه معمولی دارن اما به دل من ننشسته، همینا دیگه...
    منتظرجوابتون هستم عزیزان ، این لطف رو درحقم بکنید و راهنماییم کنید.

  2. کاربر روبرو از پست مفید *shamim* تشکرکرده است .

    رزا (شنبه 11 بهمن 93)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 08 خرداد 95 [ 23:23]
    تاریخ عضویت
    1393-4-30
    نوشته ها
    502
    امتیاز
    6,216
    سطح
    51
    Points: 6,216, Level: 51
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 134
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocial1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,079

    تشکرشده 1,505 در 452 پست

    Rep Power
    72
    Array
    سلام عزیزم...
    ایشون 30 ساله هستند و سیزده سال از شما بزرگتر؟؟این یعنی شما 17 ساله هستید؟
    دوست عزیز شما اول معیارهای خودت رو برای ازدواج مشخص کن ..فقط اینکه خانواده شما
    راغب باشن که مهم نیست..
    همه آبهای دریا هم نمی توانند یک کشتی را غرق کنند

    مگر اینکه در داخل کشتی نفوذ کنند

    بنابراین

    تمام نکات منفی دنیا روی شما تاثیر نخواهد داشت

    مگر اینکه شما اجازه بدهید...





  4. 2 کاربر از پست مفید رزا تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 12 بهمن 93), دختر بیخیال (یکشنبه 12 بهمن 93)

  5. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 06 تیر 94 [ 23:22]
    تاریخ عضویت
    1393-5-20
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    1,085
    سطح
    17
    Points: 1,085, Level: 17
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    51

    تشکرشده 43 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام رزاجون
    آره عزیزم
    اصلا دلم راضی نمیشه بعدا بگم شوهرم این آقاست!همیشه یه تصور دیگه در ذهنم بود ، راستش حرفای مکرر خانوادم دیوانم کرده ، سنمم 17.18 هست ، این آقا هم به درس خیلی اهمیت میده اصلا نمیگه تو چقدر به مسایل دینی اهمیت میدی،به من میگه معدلت چند شد!امتحانا چطوربود!انتظارمن ازشماتواین سن فقط درس خوندنه !،اما اینکه شغل آیندش قضاوت یاوکالته وسوسم میکنه و همچنین رغبت خانوادم،مثلا تو خونه بهم میگن عروس خانم ،دراین حد اوکی هستن،اما من قیافشون رو بااینکه معمولی هست و قیافه نسبی هست بالاخره نپسندیدم ، ضمنا قدشونم بهم نمیخوره تقریبا هم قدیم ، 170،مسخرست،نه؟

  6. #4
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 خرداد 00 [ 00:30]
    تاریخ عضویت
    1387-6-17
    محل سکونت
    سنندج
    نوشته ها
    2,798
    امتیاز
    71,961
    سطح
    100
    Points: 71,961, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran50000 Experience PointsSocialTagger First Class
    تشکرها
    9,001

    تشکرشده 10,163 در 2,191 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام و عرض ادب
    دوست گرامی، شما نه به لحاظ سن و نه دیگر فاکتورهای مهم ازدواج به هیچ عنوان شرایط و آمادگی تشکیل زندگی را ندارید، مورد دیگر در چنین شرایطی حتی اگر تمام فاکتورهای لازم برای ازدواج را داشته باشید، این ازدواج به صلاح شما نیست، شما به 13 سال اختلاف سن در 30 سالگی فکر می کنید، 10 سال دیگر یک مرد 40 ساله همسر یک دختر 27 ساله است که همسن و سال هایش به تازگی می خواهند به ازدواج فکر کنند.

    شما هنوز درگیر تاب و تب نوجوانی هستید و حتی تکلیفتان با خودتان مشخص نیست. بهتر است به جای این مسائل به فکر درس و ادامه تحصیل باشید
    سکوت سرشار از ناگفته‌هاست
    _____________________________

    مجله علم ورزش

  7. 11 کاربر از پست مفید keyvan تشکرکرده اند .

    abi.bikaran (یکشنبه 12 بهمن 93), khaleghezey (یکشنبه 12 بهمن 93), sasha (دوشنبه 13 بهمن 93), Shayan68 (یکشنبه 12 بهمن 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 12 بهمن 93), واحد (یکشنبه 12 بهمن 93), هم آوا (یکشنبه 12 بهمن 93), zendegiye movafagh (یکشنبه 12 بهمن 93), آزرم (یکشنبه 12 بهمن 93), دختر بیخیال (یکشنبه 12 بهمن 93), رزا (دوشنبه 13 بهمن 93)

  8. #5
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود بانو

    با سپاس از جناب کیوان عزیز

    اختلاف سنی دختر و پسر در ازدواج ( دختر بزرگتر از پسر باشد)
    سئوالات زیادی در موردبالاتر بودن سن دختر نسبت به سن پسر در ازدواج مطرح شده است که ملاحظاتی راجع به تفاوت سنی دختر و پسر در ازدواج ، اشاره می کنیم:
    1 – بهترین و معمولی ترین وضعیت ازدواج اینست که سن پسر کمی از سن دختر بیشتر باشد، یا حداقل مساوی باشند( مثلا 1 الی 5 سال). این به خاطر اینست که مدت باروری در خانمها محدود بوده و در آقایان نامحدود است. و اینکه قدرت باروی خانمها زودتر از آقایان شروع می شود، همچنین نیاز است که آقایان قبل از ازدواج، علاوه بر بلوغ جسمی و فکری، به استقلال اقتصادی نیز برسند، که این به زمان بیشتری نیاز دارد. به هر حال این نسخه غیر قابل نقض نیست که در بندهای بعدی توضیح داده می شود.
    2 – انتخاب همسر یک مسئله چند بعدی است و معیارها و شرایط انتخاب همسر متعدد است. وقتی شما اقدام به انتخاب همسر می کنید باید 2 مسئله کلی و اساسی را در نظر بگیرید:
    الف) همسر انتخابی شما می بایست تمام معیارهای اساسی و مهم مورد نظر شما را که لازمه یک زندگی توام با خوشبختی هست را دارا باشد ( در این زمینه مقالاتی در بخش مشاوره ازدواج سایت همدردی قرار داده ایم). این بدان معنا نیست که در تمام این پارامترها و معیارها صد درصد و کامل باشد ، بلکه به این معناست که حداقل نمره قبولی را داشته باشد. ( مانند اینکه شما در رشته تحصیلی باید همه دروس را پاس کنید)
    ب) فرد مورد نظر شما در کل ، باید معدل قابل قبولی در معیارهای مورد نظر شما کسب کند. یعنی اینکه وقتی نمره هر یک از معیارهای ازدواج را که با هم جمع کردید، او میانگین مطلوب را از نظر شما داشته باشد. ( مانند اینست که در رشته تحصیلی خود علاوه بر قبولی همه دروس ، نباید مشروط شوید)
    خلاصه: در تک تک معیارها حداقل نمره را داشته باشد و در جمع کلی همه معیارها، میانگین مطلوب شما را کسب کند.
    اگرچه ممکن است فرد در یک معیار نمره عالی نداشته باشد و نقطه ضعف وی باشد. مثلا دختری که 2 سال از پسری بزرگتر است ، اما در سایر معیارهای اساسی قوی است، در نتیجه معدل خوبی جهت ازدواج دارد. در ضمن وی در معیار سن هم حداقل نمره قبولی را دارد. لیکن اگر این دختر با همه معیارهای اساسی و خوبی که دارد، 15 سال از پسر بزرگتر باشد ، با وجود اینکه معدل بالایی دارد، لیکن در یک معیار اساسی رد می شود و چنین ازدواجی با ریسک بالایی از طلاق یا نارضایتی در زندگی زناشویی همراه می شود. ( توجه کنید در اینگونه مسائل انسانی با قطعیت صد در صد سخن نمی گویئم).
    3 – اختلاف سنی دختر و پسر نباید آنقدر زیاد باشد که دوره رشدی آنها متفاوت شود و در علاقه ها، سرگرمی ها ، طرز نگرش و بینش و انرژیهای روانی با هم متفاوت و یا احتمالا درگیر شوند. مثلا ازدواج دختر 16 ساله ای را با پسر 30 ساله در نظر بگیرید. در حالیکه دختر در آغاز راه هیجانات ، علاقمند به شطینت های نوجوانی، کوهنوری و جست و خیز و مهمانی و .... هست ، آن آقا کار و تفکر و مطالعه ، فلیم و موسیقی و گوشه ساکت خانه جهت استراحت را بیشتر می پسندد. همچنین دیدگاه آقا توام با تجربه و احتیاط است و دیدگاه دختر نوجوان ریسک و فعالیتهای نو و بدیع است.
    4 – نکته مهم بعدی اینست که علاوه بر سن شناسنامه ای باید به سن و بلوغ عقلی، اجتماعی، فرهنگی و ظاهر وی نیز توجه کرد. بعضی وقتها دختری ممکن است 3 سال از پسری بزرگتر باشد، اما با نشاط و انرژی است. و علاقمندیها و تمایلات مشترکی با پسر دارد. لذا علاوه بر سن تقویمی، لازمست که به ظاهر ، طرز فکر و نگرش هم توجه عمیق شود.
    5 – نحوه تفکر پسر و دختر ، نسبت به اختلاف سنی در ازدواج ( بزرگتر بودن دختر از پسر)، بسیار مهم است. اگر پسری از همان اول با تردید به بزرگتر بودن خانمش بیندیشد. او آمادگی دارد که بعدا با کنایه اطرافیان به هم بریزد و این مسئله را مرتب به رخ خانمش بکشد. اما در برابر پسری که درگیر این گونه مسائل نیست به سادگی از کنار این مسئله می گذرد. همچنین دختری که به این مسئله (سن زیاد) حساس هست. بعدا هر مسئله را در رابطه اشان به خودش و سن بالایش نسبت می دهد. که این از آسیب پذیریهای چنین ازدواجهایی هست.
    6 – نظر پدر و مادر عروس و داماد هم در این زمینه از آنجا مهم است که ممکن است با سخت گیریهای خودشون منجر شوند که دختر و پسر نظرشان کم کم به هم عوض شود. اگر پسر و دختری به شدت تحت نفوذ والدین خودش هست. معمولا نمی تواند خارج از نظر آنها ، دست به چنین ازدواجی بزند.
    بصورت کلی بخوام بگم الان مسئله اصلی همش مقدار اندکی اینست که ایشون 13 سال از شما بزرگتره و قیافه معمولی داره و قدش 170 سانت هستش بلکه مسئله بسیار مهم خود شما هستید اینکه آیا اصلا معیاری برای انتخاب شریک زندگیتان دارید؟آیا در این ضمینه مطالعه کردید و تصمیم قطعیتان را گرفتید؟(از مقالات سایت میتوانید استفاده نمایید)از نظر استقلال در تصمیم گیری به آن حد رسیده اید که بتوانید تشکیل زندگی بدهید و مشکلاتی که در اکثر زندگی های متاهلی پیش می اید بتوانید حل نمایید؟استقلال فکری چطوری؟ثبات شخصیتی؟و..........

    بنظرم بهتره بیشتر وقت بزارید و مقالات سایت و مشکلات کاربرها را مطالعه کنید این خیلی سودمندتر هستش برای شخص شما تا اینکه این تایپیک را ادامه بدهید این سخن ما هم با خودم و هم بقیه کاربرهای همدردی هم هستش بهتره بعضی اوقات بجای ادامه دادن تاپیک و گذاشتن پست های متعدد اندکی وقت بگذاریم و مطالعه ای در سایت وزین همدردی داشته باشیم
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  9. 6 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    sasha (دوشنبه 13 بهمن 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 12 بهمن 93), واحد (یکشنبه 12 بهمن 93), هم آوا (یکشنبه 12 بهمن 93), zendegiye movafagh (یکشنبه 12 بهمن 93), رزا (دوشنبه 13 بهمن 93)

  10. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 خرداد 97 [ 13:17]
    تاریخ عضویت
    1392-8-26
    نوشته ها
    278
    امتیاز
    9,405
    سطح
    65
    Points: 9,405, Level: 65
    Level completed: 19%, Points required for next Level: 245
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class5000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,386

    تشکرشده 653 در 231 پست

    Rep Power
    53
    Array
    *shamim عزیز معلومه قیافه خیلی خیلی واست مهمه چون تو تاپیک اولت 2 بار و در تاپیک بعدی هم 1 بار به این مسئله اشاره کردی ... خواهر خوبم ما خانمها وقتی توی سن شما هستیم خیلی ظاهر برامون مهمه و اولین ملاکمون برای انتخاب همسر قیافه شخص مقابله این در حالیه که وقتی به بالای 25 سال میرسی آخرین معیار مورد نظرت ظاهر شخص خواستگار خواهد بود پس تا حدودی بهت حق میدم که ظاهر خیلی خوب رو ملاک بدونی اما در مورد این حس ترس قریب به انزجار هم بابت سن پائین شماست که طبیعیه چون فعلا دوس نداری ازدواج کنی و فکر میکنی ممکنه موقعیت بهتری برات فراهم بشه بنابراین از خواستگارت تا حدودی بدت میاد چون ایشون رو مسبب این وضعیت میدونی و اینکه موقعیت اجتماعی ایشون شما رو وسوسه میکنه در این مورد باید بگم هیچوقت دلت رو بابت چیزی که بدست نیومده صابون نزن امروزه پذیرش در آزمونهای وکالت و قضاوت خیلی سخت شده و بهتره ایشون رو با شرایط فعلیشون انتخاب کنی در مورد اختلاف سن هم که همه دوستان حرفهای لازم رو بارها در این تالار گفتن و دیگه نیازی به تکرارش نیست ... اما من یه نصیحت خواهرانه دارم هرگز زود ازدواج نکن چون انتخابت انتخاب خودت نیست و مطمئنا در سالهای آینده پشیمون خواهی شد مگر اینکه شما اونقده بزرگ شده باشی که خودت ایشون رو عاقلانه انتخاب کرده باشی
    برات آرزوی خوشبختی دارم
    ویرایش توسط هم آوا : یکشنبه 12 بهمن 93 در ساعت 17:10

  11. 4 کاربر از پست مفید هم آوا تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 12 بهمن 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 12 بهمن 93), واحد (چهارشنبه 15 بهمن 93), رزا (دوشنبه 13 بهمن 93)

  12. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 06 تیر 94 [ 23:22]
    تاریخ عضویت
    1393-5-20
    نوشته ها
    43
    امتیاز
    1,085
    سطح
    17
    Points: 1,085, Level: 17
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 15
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    51

    تشکرشده 43 در 17 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام ،مرسی ازهمه
    آقای خاله قزی من گاهی میام و تاپیک بقیه افراد رو میخونم ولی خب چراغ خاموش اما از شانس بدم زیاد به مورد سن برنخوردم اینجوری!
    آواجون مرسی ازت راست میگی ازش لجم گرفته که منو دراین شرایط قرار داده ، قیافه ام زیادی برام مهمه فکرکنم ، الحمدلله موارد اینطوری هم زیاد به پستم میخوره .. دلم میخواد بمیرم!
    ایشون درس وکالت و یا قضاوت رو دارن تموم میکنن گفتن آخراشه اما عزیزم تو از رتبه یک فوق لیسانس کشور چه انتظاری نسبت به پذیرش آزمون داری!!!
    حتما قبول میشه،این آقا فکرو ذکرش درس بود.
    من نمیدونم چراازتاپیکام یه مدته استقبال نمیشه و مشکلاتم بی جواب میمونه،راستی خواهش میکنم درمورد سنش نظرتونو بگید ، من چیکارکنم؟؟منو از این سردرگمی نجات بدید.
    آقا کیوان راستی من اصلا دیگه دلم نمیخواد درسمو جدی بگیرم ، ازدرس خوندن سیرم ، این همه خوندم چی شد ، درس من خیلی خوبه ازبس که میخونم اما شرایط فعلیم حضور درس تو زندگیمو کمرنگ کرده حس میکنم درکنار خانوادم اضافی ام.همش دلشون میخواد من ازدواج کنم برم راحت شن ، خستم کردن ، موضوعی هم که تحریکشون میکنه اومدن این خواستگاراس ، همه اونی ان که من نمیخوام مگراونایی که بررسی نشدن.
    اصلا داشتن خواستگار زیاد که مطابق میل آدم نیست خوب نیست ، آدمو دیوونه میکنه.کاش تو کل عمرم یکی میومد اونم به دلم میشست و باهاش ازدواج میکردم،تاحالا که معمولا مشکل سن پرررنگ تر ازهمه بوده!نمیدونم چرا اکثرا اینجوری گیرمن میاد،مثلا یکی 27.یکی32،یکی 35،یکی 26.واقعا عصبی ام.

  13. #8
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    790
    Array
    1- شمیم جان برای تصمیم گیری، حتما مشاوره ازدواج برو. قبل از این که نامزد کنید یا عقد کنید باید بری.

    2- سن ازدواج توی خانواده و فامیل شما پایینه؟ 18-17 سالگی کمی زود هست، نسبت به میانگین جامعه. تو خانواده شما چطور؟

    3- با شغل و شرایط فعلی این آقا تصمیم بگیر و جواب بده.
    چون گفتی دبیر هستند و قراره وکیل بشن و این موضوع (وکیل شدن ایشون) روی تصمیمتون تاثیر مهمی داره.

    4- یه مقدار باید بیشتر با ایشون صحبت کنی و مشاوره هم حتما بری.
    چرا با شما مثل یک دختر مدرسه ای کوچولو صحبت می کنه و به جای صحبت در مورد ملاکها و معیارها و شرایط ازدواجتون، نمره هات را می پرسه و اوضاع و احوال مدرسه را؟
    می تونی این شرایط را قبول کنی که همسرت نه به عنوان همراه و همسر و همفکرش، که به عنوان یه دختر کوچولو نگاهت کنه؟
    این موردی که گفتم احتمال داره اشتباه باشه. خودت بیشتر دقت کن، ببین اینطور هست یا نه.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  14. 7 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 13 بهمن 93), M.S.H (دوشنبه 13 بهمن 93), sasha (دوشنبه 13 بهمن 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 13 بهمن 93), واحد (چهارشنبه 15 بهمن 93), هم آوا (دوشنبه 13 بهمن 93), رزا (دوشنبه 13 بهمن 93)

  15. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 02 اردیبهشت 94 [ 22:44]
    تاریخ عضویت
    1393-12-06
    نوشته ها
    15
    امتیاز
    224
    سطح
    4
    Points: 224, Level: 4
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    100 Experience Points31 days registered
    تشکرها
    0

    تشکرشده 11 در 5 پست

    Rep Power
    0
    Array
    خواهر گلم
    خیلی خوبه که به فکر تشکیل خانواده هستی اما تو این تصمیم اصلا عجله نکن
    خصوصا که سنت هنوز اول راه تشکیل زندگی هم هست.
    به نظر من شما خصوصیات اجتماعی این آقا رو به درستی دیدی اما هنوز نه خیلی معیارهای خودت رو می دونی و نه شخصیت ایشون رو میشناسی..
    نفهمیدم منظورت از یکی 26 ساله یکی 30 ساله چی بود 26 ساله که دیگه به سنت می خوره...
    در ضمن نگفتی که خودت از نظر ظاهر چطور هستی و کدومتون از دیگری سر هستین؟
    در آخرم به نظرم در نظر داشته باش که زود ازدواج کردن خوب نیست همونطور که دیرش خوب نیست چون ممکنه فک کنی زیاد مجردی و جوونی نداشتی.
    خوشبخت باشی...


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 09:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.