به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1

Hybrid View

  1. #1
    ((( مشاور خانواده ))) آغازکننده

    آخرین بازدید
    دیروز [ 12:04]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,411
    امتیاز
    286,450
    سطح
    100
    Points: 286,450, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,556

    تشکرشده 37,047 در 6,993 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    پاسخ به سئوالات مهم اعضاء در مورد تالار همدردی

    چند سئوال كه توسط یكی از اعضاء‌ محترم ارسال شده است به اتفاق پاسخ آنها:


    1-چرا بیشتراین کاربرا زیر اسماشون ستاره های متعدد+شهرت و...اینا برحسب چی امتیاز دهی میشن؟!!تا کی زیراسم من (تازه وارد نوشته میشه؟)
    رجوع شود به :
    عناوین اعضاء و شیوه درجه بندی

    2-داشتم لیست کاربران آن لاینو نگاه میکردم چشمم افتاد به قسمتی که نوشته بود درحال افزودن اعتبار!!!(یعنی چی؟)مگه اعتبارمون اینجا تموم میشه؟!!
    اعتبار، یا رتبه ، یا امتیاز ، یا شهرت آن نمره مثبت یا منفی هست كه توسط سایر كاربران به یك عضو داده می شود. در واقع در ذیل نام كاربران یك عنوان به نام شهرت می بییند كه اگر روی آن كلیك كنید متوجه می شوید چه كسانی و چه امتیازاتی بابت چه چیزهایی به آن فرد داده اند ،‌جهت اطلاعات بیشتر به لینك ذیل رجوع فرمائید:
    شهرت چیه؟

    3-امروز تاپیک یکی از دوستان رو خوندم ارسالش به گمانم همین تازگی بود!!اما شما (مدیرهمدردی) جوابشو داده بودین!چرا با اینکه از من دیر تر تاپیکو نوشته بود اول جواب اونو دادین ولی به من گفتین به نوبت جوابتونو میدم!ولی هنوز ندادین؟!؟

    پاسخگویی مدیر همدردی به یك تاپیك تحت تاثیر متغیرهای ذیل هست؟
    1 - سئوالاتی كه سرعت عمل و زمان در آن ها تاثیر زیاد دارد، مثل مسائل مربوط به طلاق،‌ انتخاب همسر(مخصوصا اشتباه فاحش و در مرحله تصمیم گیری باشد)، خودكشی،‌ آسیب های روانی، سوء استفاده ها و ....
    2 - سئوالاتی كه با عناوین كلی هست به تعویق می افتد (چون با نگاه اول موضوع مشخص نمی شود): مثل عناوین:
    - به دادم برسید
    - بیچاره شدم
    - كمك كممممممممممممممممممممك
    - اورژانسی
    - اینوحتما بخونید
    - تو رو خدا به فریادم برسید
    - یك سئول بسیار مهم حتما بخونید
    و .....
    3 - بعضی سئوالات قبلا بارها پاسخ گفته شده ، لیكن عضو بدون مطالعه آنها سئوال را تكرار كرده است؟
    4 - سایر اعضاء پاسخهای قوی به موضوع داده اند،‌ و كفایت می كند
    5 - سئوالات با فشارهای احساسی خاص،‌كه تاخیر در پاسخ عین تمرین صبر و در واقع نوعی راهكار هست. یعنی صبر در گرفتن پاسخ در بسیاری موارد نوعی درمان محسوب می شود مانند خود ارضائی ها، اضطراب ها، عشقهای افراطی و ...
    6 - نا كامل بودن سئوال ،‌كلی بودن سئوال ، مبهم بودن سئوال ،‌ تك جمله ای و خلاصه بودن سئوال موجب تعویق پاسخ می شود.
    7 - درج سئوال در انجمن غیر مرتبط ،‌مثلا سئوال در مورد رابطه دختر و پسر اگر در انجمن آموزش همدردی باشد،‌یا در تجربه های شخصی نوشته شود یا در بخش سرگرمی قرار بگیرد ،‌حتما این سئوال از قلم می افتد.
    یا بعضی ها سئوالات خود را در بخش مقالات قرار می دهند كه این منجر به تاخیر در جواب می شود.
    8 - سئوالاتی كه فینگلسی نوشته می شود بدون پاسخ می ماند.
    9 - پاسخهایی كه ابعاد مختلف دارد و جهت تنظیم آن نیاز به وقت و ویراستاری و ... دارد ، معمولا طول می كشد.
    10 - بعضی افراد یك سئوال خود را به صورت تعاملی و محاوره ای قصد دارند مرتب پیگیری كنند، كه با توجه به كثرت سئوالات امكان پذیر نیست. یعنی در یك موضوع مدیر همدردی نمی تواند در تعامل با صاحب آن موضوع بارها پاسخ دهد. چون این تالار بیشتر حالت راهنمایی دارد و برای گرفتن مشاوره های اختصاصی نیاز به چندین ساعت مشاوره طی چند ماه هست كه باید حتما حضوری افراد در محل سكونت خود به مشاور مراجع كنند.
    11 - سئوالات اختصاصی مراجعان در حوزه هایی كه در علم و تخصص مدیر همدردی نیست. مثلا مسائل پزشكی،‌روانپزشكی ،‌اختلالات بالینی كه در اینگونه موارد صرفا ارجاع داده می شوند.
    12 - كثرت سئوالات، ممكن است باعث از قلم افتادن بعضی سئوالات شود در اینگونه موارد ، انجمنی در تالار وجود دارد كه اختصاص به سئوالاتی دارد بدون پاسخ مانده اند، لذا افراد باید اگر سئوالی وجود دارد که نیاز به پاسخ کارشناسی دارد و مدتی به آن جواب داده نشده است در تاپیک ذیل لینک آن را قرار دهند.

    لینك: تاپیک های نیازمند به حضور کارشناسان تالار



    4-بعضیها به من پیغام خصوصی میدن واسه رفع مشکلم چه كار كنم؟‌ مثلا آی دی می خواهند ،‌شماره تلفن ، ایمیل و اطلاعات خصوصی من را؟
    مدیر همدردی به هیچ وجه مسئول ارتباطات خصوصی اعضاء‌ نیست. و صرفا بر موضوعات و پستهای عمومی تالار نظارت دارد. لذا توصیه اكید می شود برای حل مشكلات خود به هیچ وجه ارتباط خصوصی با هیچ یك از اعضاء‌ نداشته باشید. بدیهی هست عواقب سوء‌استفاده از این رابطه های به عهده خود شما خواهد بود.
    پس مشخصات خود را و مشكلات و اطلاعات خود را به هیچ وجه به صورت خصوصی به هیچ یك از اعضاء‌ نفرستید . در واقع اینكه فردی عضو این تالار هست به این مفهوم نیست كه وی مشاور هست یا اطلاعات بیشتری دارد. و ارتباطات خصوصی این تالار بیشتر از محیطهای چت امن نیست.
    در اینگونه موارد از فرد بخواهید كه پاسخ خود را در انجمن همدردی قرار دهد. كاری كه حتی مدیر همدردی به همین شیوه عمل می كند.


    5 - آیا من می توانم به صورت خصوصی برایتان سئوال بفرستم و پاسخ بگیرم؟ مثلا پیغام خصوصی یا ایمیل یا تلفنی ؟
    خیر، كثرت اعضاء و سئوالات فرصت پاسخگویی خصوصی را از ما گرفته است. برای موارد خصوصی شما باید به یك مشاور خانواده به صورت حضوری مراجعه كنید.


    6 - آیا من می توانم با شما مشاوره حضوری داشته باشم؟
    خیر، محل استقرار ما همانطور كه در پروفایل مدیر همدردی می بینید در شهرستان هست. به شما توصیه می شود به مشاوری در محل سكونت خود مراجعه فرمائید.

  2. 2 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    مدیرهمدردی (پنجشنبه 20 بهمن 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:41 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.