به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3
  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 اردیبهشت 96 [ 14:25]
    تاریخ عضویت
    1393-2-14
    نوشته ها
    205
    امتیاز
    4,218
    سطح
    41
    Points: 4,218, Level: 41
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 132
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    136

    تشکرشده 378 در 148 پست

    Rep Power
    32
    Array

    زنده باد خودم...میخوام خودمو دوست داشته باشم

    سلام.
    فکر کنم به قدر کافی از مشکلاتم توی زندگی نوشته باشم.مدل به مدل و جورواجور...!!!!
    بهتره دیگه از مشکل اصلی بنویسم با به عبارتی ریشه مشکلات... و اونم چیزی نیست جز اینکه خودمو دوست ندارم.یا به انداره ی کافی دوست ندارم.
    یه روزایی هست مه به خودم میرسم اون روزا دنیاااااااااااااااااااااا امال منه ...با همه مشکلاتی که دارم.اما باز زود یادم میره دوست داشتن خودمو. چون نهادینه نشده در من

    با خودم میخوام عهد کنم خودمو دوووووووست داشته باشم.و نهادینه اش کنم تو وجودم.
    لطفا کمکم کنین که بدونم باید از کجا شروع کنم؟ چگونه خودمو دوست داشته باشم؟
    بهم بگید که ویژگی ادمهایی که خودشو دوست دارن چیاس.
    دوست داشتن خود شامل چه جنبه هایی هست
    مرسی

  2. 5 کاربر از پست مفید فرخ رو تشکرکرده اند .

    khaleghezey (شنبه 22 شهریور 93), maryam240 (جمعه 01 اسفند 93), omidvaar (یکشنبه 23 شهریور 93), پونیو (شنبه 22 شهریور 93), تیام (یکشنبه 23 شهریور 93)

  3. #2
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 16 اردیبهشت 96 [ 14:25]
    تاریخ عضویت
    1393-2-14
    نوشته ها
    205
    امتیاز
    4,218
    سطح
    41
    Points: 4,218, Level: 41
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 132
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    136

    تشکرشده 378 در 148 پست

    Rep Power
    32
    Array
    خب باز هم سلام.
    خیلی وقتها شده که مطلبی رو نوشتم و از دوستان تقاضای کمک داشتم چندین و چند بار تاپیک رو بالا آوردم، اما کسی جوابی نداده،حتی جاهایی بوده که درددل کردم اما کسی حتی همدلی هم نکرده...نمیخوام گله کنم برعکس میخوام تشکر کنم که ناخواسته به من تمرین صبر کردن رو یاد دادین در جایی که ممکنه یه آدم حس کنه کسی بهش محل نمیذاره یا توجهی دریافت نمیکنه.سپاس دوستان. اینم یه جور کمک کردنه.
    و اما در خصوص موصوع تاپیک:
    توی یه وبلاگ مطلبی رو خوندم که مورد توجه ام قرار گرفت. با ذکر منبع اونو اینجا میارم شاید دیگران هم دوست داشته باشن خودشو دوست داشته باشن.



    در مورد راه های دوست داشتن خودم خیلی مطالعه کردم و نتیجه بررسی هام رو میخوام بطور خلاصه اینجا بنویسم که جلو چشمم باشه :

    ۱- عاشق خود باشم . به این ترتیب که کارهایی رو که دوست دارم انجام بدم ، جاهایی که دوست دارم برم ، جلوی آیینه خودمو نگاه کنم و با خودم ارتباط برقرار کنم .
    ۲- انتقاد از خود را متوقف کنم . اگر صدایی مدام در سرم میگوید " تو خوب نیستی ! " تمرین کنم تا این صدا را قطع کنم و دست از سرزنش خود بردارم .
    ۳- مهربان و مثبت باشم . عادت به مثبت اندیشی را در خود تقویت کرده و راجع به همه مسائل با دید مثبت و باز فکر کنم و در واقع نیمه پر لیوان را ببینم .
    ۴- تلاش خود را قدر بگذارم . صرفنظر از این که نتیجه تلاشم چیست ، از خود به خاطر این که تلاشی کرده ام ، قدردان باشم . اگرچه دستیابی به نتیجه مطلوب مهم است اما مهم تر از آن این است که برای دستیابی به آن حداکثر تلاشم را کرده ام . نتیجه گرایی صرف را کنار بگذارم . برای بوجود آمدن یک درخت سیب گاهی باید ۱۰۰ دانه کاشت تا یکی از آنها به بار بنشیند . بعضی از کارها را فقط به خاطر دل خودم و بدون چشم داشت انجام دهم مثل ۹۹دانه ای که ثمره ای نداشت اما باعث اطمینان خاطر باغبان از ثمربخش بودن کِشت است .
    ۵- نگرانی را کنار بگذارم . نگرانی به تنهایی هیچ کاری انجام نمی دهد بلکه این عملکرد هوشمندانه است که کارها را پیش می برد . یاد بگیرم به جای نگرانی ، به این فکر کنم که بهترین راه انجام کارها چیه و با چاره اندیشی های آگاهانه موقعیت ها را تحت کنترل خودم دربیاورم و اگر موقعیتی از کنترل و اراده من خارج است ، آن را به خداوند / کائنات بسپارم تا آن را به بهترین نحو مدیریت و کنترل کنند .
    ۶- به خود اعتماد داشته باشم . به توانایی های خودم اطمینان داشته باشم و متعقد باشم که تا زمانی که از صمیم قلب بخواهم ، توانایی ایجاد تغییرات مهم و اساسی در زندگی خودم را دارم . همچنین می توانم با تصویرسازی از نتایج دلخواه خودم ، دسترسی به آنها را آسانتر سازم .
    ۷- خودم را ببخشم . اگر در گذشته اشتباهاتی کرده ام که باعث شده اند فکر کنم بی ارزش هستم ، خود را ببخشم . همه اشتباه می کنند پس دلیلی ندارد من خودم را بابت اشتباه کردن سرزنش کنم . اگر از زخمی در کودکی رنج می برم و کوله باری از رنجش را با خودم حمل می کنم ، یاد بگیرم زخم را شفا داده و خودم را ببخشم .
    ۸- با خودم صادق باشم . دوست داشتن خود مستلزم این است که با احساسات خود صادق باشم . اگر شادم ، شادی بروز دهم . اگر غمگینم ، ناراحتی کنم . وقتی به احساسات خودم باور داشته باشم و با خودم راجع به آنها صادق باشم ، به خودم راجع به آنها دروغ نخواهم گفت و تلاش نخواهم کرد تا احساسات منفی ام را سرکوب کنم یا از دیگران و خودم مخفی نگه دارم . در عوض باور داشته باشم که عواطف و احساساتم ، نشانگر افکارم هستند و همانطور که می دانم ، می توانم افکارم را عوض کنم تا رشد و پیشرفت هم صورت پذیرد .
    ۹- معنویت را در خودم تقویت کنم . هنگامی که برای رشد معنوی وقت صرف می کنم ، به طور خودبخود دوست داشتن خود نیز تحقق می یابد . با رشد معنوی ، مهربان تر ، آرام تر ، متصل تر و بخشنده تر خواهم شد .
    ۱۰ - شعارهای مثبت داشته باشم . هر روز شعارهای مثبت را در ذهنم ساخته و مرور کنم . به طور مثال بگویم : " من خودم را به طور کامل و بدون قید و شرط دوست دارم ! " . این شعارها را روزی چند بار با خودم تکرار کنم .
    ۱۱- شکرگزار باشم . برای آنچه هستم ، شکرگزار باشم . استعدادها و توانایی های خود را بشناسم و بابت آنها سپاسگزار باشم . بابت این که زنده ام ، تندرستم و قادر به تغییر زندگی خود هستم ، شاکر باشم .
    ۱۲- آرزوها و رویاهایم را بپرورانم . وقتی رویاها و آرزوهایم را پرورش داده و عملی کنم ، زندگی را که خودم ساخته و رهبری کرده ام ، دوست خواهم داشت . در این صورت هر لحظه از زندگیم سرشار از شور و شادی خواهد بود چرا که خود را به تمامی ابراز کرده ام . بیست سال بعد بسیار غمگین تر و ناامیدتر خواهم بود وقتی خیلی از کارهایی را که می توانستم و می خواستم انجمشان دهم ، تجربه نکرده باشم . پس بهتر است از مرزهای امن خود بیرون بیایم ، پذیرای ریسک ها شوم و تجارب جدیدی کرده و سرزمین های نایافته زندگیم را کشف کنم .
    ۱۳- اعتماد به نفس خود را تقویت کنم . دنبال موقعیت هایی باشم که اعتماد به نفسم را افزایش دهند . اگر در برخی زمینه ها قوی ترم ، به دنبال تقویت آن زمینه ها باشم . باور داشته باشم که دارای استعدادهایی ویژه در زمینه های منحصر بفرد خودم هستم که آن استعدادها می توانند اعتماد به نفسم را تقویت کنند .
    ۱۴- استراحت کنم . هر از چند گاهی فرصتی برای استراحت به خودم بدهم . اگر صرفاً مشغول به کار هستم ، گهگاهی با تنهایی ، سکوت ، گوش دادن به موزیک آرام ، پرداختن به ورزش با هدف توجه به تن ، مراقبه و ... روح و روان خودم را پرورش داده و آرامش ببخشم .
    ۱۵- تفریح داشته باشم . مقداری تفریح به زندگی خود وارد کنم . زندگی باید لذت بخش باشد پس خیلی آن را جدی نگیرم . اگر به این طریق به زندگی نگاه کنم ، به طور خودکار مسائلی را که خیلی اهمیت ندارند ، جدی نخواهم گرفت .
    ۱۶- به بدن خود بپردازم . بسیار مهم است که بدن خود را با تغذیه مناسب و ورزش منظم قوی سازم . بدنم مانند معبدی است که باید با آن با احترام ، عشق و توجه رفتار کنم. یافته ها حاکی از آن است که عدم علاقه به خویشتن ریشه در مشکلات تغذیه ای ، چاقی یا نواقص فیزیکی دارد . به بدنم توجه داشته باشم زیرا آنجا تنهایی جایی است که می توانم در آن زندگی کنم .
    ۱۷- زیبایی ها را ببینم . وقتی زیبایی همه چیز را ببینم ، زیبایی وجود خود را نیز می بینم . عطر گلها را ببویم . همه چیز را ببینم و احساس کنم . سرخی زیبای گل ها ، سبزی باطراوت سبزه ها ، زمزمه مهربان باد و درخشش نقره فام آسمان شب را ببینم و درک کنم .
    ۱۸- اجتماعی باشم . اجتماعی بودن و مهربانی و گذراندن روزی بدون رنجاندن دیگران بسیار با ارزش تر از داشتن مدرن ترین فن آوری است .
    ۱۹- در زندگی اهداف کوتاه مدت و بلندمدت داشته باشم . اهداف کوتاه مدت مانند پله هایی برای اهداف بلند مدت عمل می کنند .

    ۲۰- در طرز تفکر انعطاف پذیر باشم . گاهی به دلایل دیگران نیز گوش دهم . اگر فکر کنم همه جواب ها را می دانم ، راه به جایی نخواهم برد .
    ۲۱- مشاور خود باشم و به ندای عقل و درون خود گوش دهم . به ندای درون خود گوش دهم انگار کسی با من صحبت می کنم . این یعنی خودآگاهی .
    ۲۲- مرتب و آراسته باشم . مرتب و آراسته لباس پوشیدن می تواند به روز من جلا دهد . آگاهانه رفتار کنم و به استقبال روز بروم . بیدار شوم ، حمام کنم ، موهایم را شانه کنم ، مسواک بزنم ، آرایش کنم ، لباس مرتب و تمیزی بپوشم و عطر بزنم انگار که برای مصاحبه شغلی یا جشن تولد آماده می شوم . مطمئناً آن روز برایم روزی شاداب و پرانرژی خواهد بود .
    ۲۳- زمان اندکی را به خودم اختصاص دهم . روزی تنها ۱۰ دقیقه برای تجدید قوا ، هیچ کاری نکنم ، فقط عمیق و آرام نفس بکشم ، چشمانم را ببندم و به صدای تنفس خود گوش دهم .
    ۲۴- این هنر را که چه زمان باید از موضوع یا کسی کنار بکشم ، در خود پرورش دهم . اگر ارتباط و پیوند با کار یا با کسی در حال کمرنگ شدن ، تمام شدن و متضرر شدن من است به جای این که با ادامه آن به خودم صدمه بزنم ، یاد بگیرم که آن را کنار بگذارم .
    ۲۵- سعی کنم جوان بمانم . جوان ماندن به روح و روان است نه به جسم .
    ۲۶- با افراد مثبت معاشرت داشته باشم . افرادی که مرا بالا می کشند و دید مثبتی به زندگی دارند . آنهایی که با دیدنشان احساس شعف می کنم و مرا می خندانند ، حامی من هستند ، تشویقم می کنند و به من روحیه می دهند تا به رویارویی با زندگی بروم .
    ۲۷- هیچ گاه در پی گرفتن انتقام نباشم . اگر انتقام بگیرم من نیز به سطح آن افراد تنزل خواهم کرد و بعداً پشیمان خواهم شد .
    ممکن است عمل به همه این بندها سخت باشد اما اگر چندتای آنها را هم بتوانم عملی کنم ، بی شک تغییرات قابل ملاحظه ای در کیفیت زندگی ام رخ خواهد داد . کسی چه می داند شاید در پی احساس خوبی نسبت به خود داشتن ، حس خوشبختی نیز وارد زندگی ام شود .

    از ویلاگروزنوشت های گلی - چگونه خود را دوست بدارم ؟!

    - - - Updated - - -

    خب باز هم سلام.
    خیلی وقتها شده که مطلبی رو نوشتم و از دوستان تقاضای کمک داشتم چندین و چند بار تاپیک رو بالا آوردم، اما کسی جوابی نداده،حتی جاهایی بوده که درددل کردم اما کسی حتی همدلی هم نکرده...نمیخوام گله کنم برعکس میخوام تشکر کنم که ناخواسته به من تمرین صبر کردن رو یاد دادین در جایی که ممکنه یه آدم حس کنه کسی بهش محل نمیذاره یا توجهی دریافت نمیکنه.سپاس دوستان. اینم یه جور کمک کردنه.
    و اما در خصوص موصوع تاپیک:
    توی یه وبلاگ مطلبی رو خوندم که مورد توجه ام قرار گرفت. با ذکر منبع اونو اینجا میارم شاید دیگران هم دوست داشته باشن خودشو دوست داشته باشن.



    در مورد راه های دوست داشتن خودم خیلی مطالعه کردم و نتیجه بررسی هام رو میخوام بطور خلاصه اینجا بنویسم که جلو چشمم باشه :

    ۱- عاشق خود باشم . به این ترتیب که کارهایی رو که دوست دارم انجام بدم ، جاهایی که دوست دارم برم ، جلوی آیینه خودمو نگاه کنم و با خودم ارتباط برقرار کنم .
    ۲- انتقاد از خود را متوقف کنم . اگر صدایی مدام در سرم میگوید " تو خوب نیستی ! " تمرین کنم تا این صدا را قطع کنم و دست از سرزنش خود بردارم .
    ۳- مهربان و مثبت باشم . عادت به مثبت اندیشی را در خود تقویت کرده و راجع به همه مسائل با دید مثبت و باز فکر کنم و در واقع نیمه پر لیوان را ببینم .
    ۴- تلاش خود را قدر بگذارم . صرفنظر از این که نتیجه تلاشم چیست ، از خود به خاطر این که تلاشی کرده ام ، قدردان باشم . اگرچه دستیابی به نتیجه مطلوب مهم است اما مهم تر از آن این است که برای دستیابی به آن حداکثر تلاشم را کرده ام . نتیجه گرایی صرف را کنار بگذارم . برای بوجود آمدن یک درخت سیب گاهی باید ۱۰۰ دانه کاشت تا یکی از آنها به بار بنشیند . بعضی از کارها را فقط به خاطر دل خودم و بدون چشم داشت انجام دهم مثل ۹۹دانه ای که ثمره ای نداشت اما باعث اطمینان خاطر باغبان از ثمربخش بودن کِشت است .
    ۵- نگرانی را کنار بگذارم . نگرانی به تنهایی هیچ کاری انجام نمی دهد بلکه این عملکرد هوشمندانه است که کارها را پیش می برد . یاد بگیرم به جای نگرانی ، به این فکر کنم که بهترین راه انجام کارها چیه و با چاره اندیشی های آگاهانه موقعیت ها را تحت کنترل خودم دربیاورم و اگر موقعیتی از کنترل و اراده من خارج است ، آن را به خداوند / کائنات بسپارم تا آن را به بهترین نحو مدیریت و کنترل کنند .
    ۶- به خود اعتماد داشته باشم . به توانایی های خودم اطمینان داشته باشم و متعقد باشم که تا زمانی که از صمیم قلب بخواهم ، توانایی ایجاد تغییرات مهم و اساسی در زندگی خودم را دارم . همچنین می توانم با تصویرسازی از نتایج دلخواه خودم ، دسترسی به آنها را آسانتر سازم .
    ۷- خودم را ببخشم . اگر در گذشته اشتباهاتی کرده ام که باعث شده اند فکر کنم بی ارزش هستم ، خود را ببخشم . همه اشتباه می کنند پس دلیلی ندارد من خودم را بابت اشتباه کردن سرزنش کنم . اگر از زخمی در کودکی رنج می برم و کوله باری از رنجش را با خودم حمل می کنم ، یاد بگیرم زخم را شفا داده و خودم را ببخشم .
    ۸- با خودم صادق باشم . دوست داشتن خود مستلزم این است که با احساسات خود صادق باشم . اگر شادم ، شادی بروز دهم . اگر غمگینم ، ناراحتی کنم . وقتی به احساسات خودم باور داشته باشم و با خودم راجع به آنها صادق باشم ، به خودم راجع به آنها دروغ نخواهم گفت و تلاش نخواهم کرد تا احساسات منفی ام را سرکوب کنم یا از دیگران و خودم مخفی نگه دارم . در عوض باور داشته باشم که عواطف و احساساتم ، نشانگر افکارم هستند و همانطور که می دانم ، می توانم افکارم را عوض کنم تا رشد و پیشرفت هم صورت پذیرد .
    ۹- معنویت را در خودم تقویت کنم . هنگامی که برای رشد معنوی وقت صرف می کنم ، به طور خودبخود دوست داشتن خود نیز تحقق می یابد . با رشد معنوی ، مهربان تر ، آرام تر ، متصل تر و بخشنده تر خواهم شد .
    ۱۰ - شعارهای مثبت داشته باشم . هر روز شعارهای مثبت را در ذهنم ساخته و مرور کنم . به طور مثال بگویم : " من خودم را به طور کامل و بدون قید و شرط دوست دارم ! " . این شعارها را روزی چند بار با خودم تکرار کنم .
    ۱۱- شکرگزار باشم . برای آنچه هستم ، شکرگزار باشم . استعدادها و توانایی های خود را بشناسم و بابت آنها سپاسگزار باشم . بابت این که زنده ام ، تندرستم و قادر به تغییر زندگی خود هستم ، شاکر باشم .
    ۱۲- آرزوها و رویاهایم را بپرورانم . وقتی رویاها و آرزوهایم را پرورش داده و عملی کنم ، زندگی را که خودم ساخته و رهبری کرده ام ، دوست خواهم داشت . در این صورت هر لحظه از زندگیم سرشار از شور و شادی خواهد بود چرا که خود را به تمامی ابراز کرده ام . بیست سال بعد بسیار غمگین تر و ناامیدتر خواهم بود وقتی خیلی از کارهایی را که می توانستم و می خواستم انجمشان دهم ، تجربه نکرده باشم . پس بهتر است از مرزهای امن خود بیرون بیایم ، پذیرای ریسک ها شوم و تجارب جدیدی کرده و سرزمین های نایافته زندگیم را کشف کنم .
    ۱۳- اعتماد به نفس خود را تقویت کنم . دنبال موقعیت هایی باشم که اعتماد به نفسم را افزایش دهند . اگر در برخی زمینه ها قوی ترم ، به دنبال تقویت آن زمینه ها باشم . باور داشته باشم که دارای استعدادهایی ویژه در زمینه های منحصر بفرد خودم هستم که آن استعدادها می توانند اعتماد به نفسم را تقویت کنند .
    ۱۴- استراحت کنم . هر از چند گاهی فرصتی برای استراحت به خودم بدهم . اگر صرفاً مشغول به کار هستم ، گهگاهی با تنهایی ، سکوت ، گوش دادن به موزیک آرام ، پرداختن به ورزش با هدف توجه به تن ، مراقبه و ... روح و روان خودم را پرورش داده و آرامش ببخشم .
    ۱۵- تفریح داشته باشم . مقداری تفریح به زندگی خود وارد کنم . زندگی باید لذت بخش باشد پس خیلی آن را جدی نگیرم . اگر به این طریق به زندگی نگاه کنم ، به طور خودکار مسائلی را که خیلی اهمیت ندارند ، جدی نخواهم گرفت .
    ۱۶- به بدن خود بپردازم . بسیار مهم است که بدن خود را با تغذیه مناسب و ورزش منظم قوی سازم . بدنم مانند معبدی است که باید با آن با احترام ، عشق و توجه رفتار کنم. یافته ها حاکی از آن است که عدم علاقه به خویشتن ریشه در مشکلات تغذیه ای ، چاقی یا نواقص فیزیکی دارد . به بدنم توجه داشته باشم زیرا آنجا تنهایی جایی است که می توانم در آن زندگی کنم .
    ۱۷- زیبایی ها را ببینم . وقتی زیبایی همه چیز را ببینم ، زیبایی وجود خود را نیز می بینم . عطر گلها را ببویم . همه چیز را ببینم و احساس کنم . سرخی زیبای گل ها ، سبزی باطراوت سبزه ها ، زمزمه مهربان باد و درخشش نقره فام آسمان شب را ببینم و درک کنم .
    ۱۸- اجتماعی باشم . اجتماعی بودن و مهربانی و گذراندن روزی بدون رنجاندن دیگران بسیار با ارزش تر از داشتن مدرن ترین فن آوری است .
    ۱۹- در زندگی اهداف کوتاه مدت و بلندمدت داشته باشم . اهداف کوتاه مدت مانند پله هایی برای اهداف بلند مدت عمل می کنند .

    ۲۰- در طرز تفکر انعطاف پذیر باشم . گاهی به دلایل دیگران نیز گوش دهم . اگر فکر کنم همه جواب ها را می دانم ، راه به جایی نخواهم برد .
    ۲۱- مشاور خود باشم و به ندای عقل و درون خود گوش دهم . به ندای درون خود گوش دهم انگار کسی با من صحبت می کنم . این یعنی خودآگاهی .
    ۲۲- مرتب و آراسته باشم . مرتب و آراسته لباس پوشیدن می تواند به روز من جلا دهد . آگاهانه رفتار کنم و به استقبال روز بروم . بیدار شوم ، حمام کنم ، موهایم را شانه کنم ، مسواک بزنم ، آرایش کنم ، لباس مرتب و تمیزی بپوشم و عطر بزنم انگار که برای مصاحبه شغلی یا جشن تولد آماده می شوم . مطمئناً آن روز برایم روزی شاداب و پرانرژی خواهد بود .
    ۲۳- زمان اندکی را به خودم اختصاص دهم . روزی تنها ۱۰ دقیقه برای تجدید قوا ، هیچ کاری نکنم ، فقط عمیق و آرام نفس بکشم ، چشمانم را ببندم و به صدای تنفس خود گوش دهم .
    ۲۴- این هنر را که چه زمان باید از موضوع یا کسی کنار بکشم ، در خود پرورش دهم . اگر ارتباط و پیوند با کار یا با کسی در حال کمرنگ شدن ، تمام شدن و متضرر شدن من است به جای این که با ادامه آن به خودم صدمه بزنم ، یاد بگیرم که آن را کنار بگذارم .
    ۲۵- سعی کنم جوان بمانم . جوان ماندن به روح و روان است نه به جسم .
    ۲۶- با افراد مثبت معاشرت داشته باشم . افرادی که مرا بالا می کشند و دید مثبتی به زندگی دارند . آنهایی که با دیدنشان احساس شعف می کنم و مرا می خندانند ، حامی من هستند ، تشویقم می کنند و به من روحیه می دهند تا به رویارویی با زندگی بروم .
    ۲۷- هیچ گاه در پی گرفتن انتقام نباشم . اگر انتقام بگیرم من نیز به سطح آن افراد تنزل خواهم کرد و بعداً پشیمان خواهم شد .
    ممکن است عمل به همه این بندها سخت باشد اما اگر چندتای آنها را هم بتوانم عملی کنم ، بی شک تغییرات قابل ملاحظه ای در کیفیت زندگی ام رخ خواهد داد . کسی چه می داند شاید در پی احساس خوبی نسبت به خود داشتن ، حس خوشبختی نیز وارد زندگی ام شود .

    از ویلاگhttp://goli87.blogfa.com/post-248.aspx

  4. 3 کاربر از پست مفید فرخ رو تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 24 شهریور 93), maryam240 (جمعه 01 اسفند 93), Mohammad! (دوشنبه 24 شهریور 93)

  5. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 15 آذر 93 [ 21:23]
    تاریخ عضویت
    1393-4-19
    نوشته ها
    311
    امتیاز
    722
    سطح
    14
    Points: 722, Level: 14
    Level completed: 22%, Points required for next Level: 78
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocial3 months registered1000 Experience Points
    تشکرها
    958

    تشکرشده 757 در 256 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    45
    Array
    سلام

    من خودم دارم تمرین میکنم اما با فیلم راحت ترم. به نظرم شما هم به گفته های آقای دکتر فرهنگ هلاکویی گوش بدی بد نیس. از youtub ببینید. صحبت هاشون در موقع واقع گرایی ، کودک

    درون، عدم توجه به حرف مردم و ... زیاده. البته حرمت نفس و اعتماد به نفسم موضوع هایی هست که صحبت کردن. راستی خانم دکتر فرنودی هم یه سری کلاساشونو گذاشتن تو

    youtub جالبه و مفیده ببینید و همچنین برنامه ی تلوزیونی شون که هست. اگه ماهواره دارین ببینین و گرنه رو اینترنت هم هست.

    موفق باشید.


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 مهر 95, 22:29
  2. منو زن داداشام دوستیم دوست دوست
    توسط ارشیدا در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: شنبه 11 آذر 91, 11:00
  3. دوست داشتن دختری که با پسر دیگری است و می گوید مرا دوست دارد
    توسط mehdi1369 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 28 آبان 90, 11:29
  4. من دوست پسر دوست صمیمیم رو دوست دارم
    توسط MisS AviatoR در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 12
    آخرين نوشته: شنبه 28 اسفند 89, 12:00

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:56 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.