به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18
  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مهر 00 [ 13:42]
    تاریخ عضویت
    1393-3-18
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    6,526
    سطح
    52
    Points: 6,526, Level: 52
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    83

    تشکرشده 26 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array

    حساسیت های من راجع به ارتباط همسرم با نامحرم به جاست؟ یا دچار تعصب بی جا شده ام؟

    با سلام.

    من چندین ماه هست که از خوانندگان مطالب این سایت هستم، یه جورایی دلیلش این هست که سه چهار ماهی میشه تصمیمم برای ازدواج جدی شده.

    قضیه این هست که قراره آخر این هفته یا نهایتا هفته آینده به خواستگاری دختر خانمی بریم که خودم به خانواده معرفی میکنمش و در دانشگاه با ایشون آشنا شدم. ایشون دو سال از من کوچیکتر هستند. شرایط کلی برای ازدواج (شغل و کارت خدمت) رو دارم البته این خواستگاری به معنی این نیست که قراره به زودی ازدواج کنیم... بیشتر جهت این هست که اگر خانواده ی ایشون موافقت کردند ما با هم تحت نظر خانواده ها بیشتر و راحت تر آشنا بشیم. خانواده ی من هم آمادگی این رو دارند که درگیر همچین مسائلی بشیم.

    این چیزی ک تو پاراگراف اول گفتم کلیت ماجراست اگر حوصله زیاد خوندن نداشتید بقیه متنو نخونید برید پاراگراف آخر :d

    من و همینطور ایشون افراد مذهبی ای هستیم، حافظ چند جزء قرآن هستم و ایشون هم حجاب بسیار خوبی دارند و خیلی معتقد به نماز اول وقت و ... در زمینه اینترنت و شبکه و مباحث مربوط به اون بزنم به تخته تخصص خوبی دارم (حدود 4 5 سال در زمینه مدیریت سرور و شبکه و طراحی سایت کار میکردم و یه مدت تفریحی هم ازش درآمد داشتم) من یکسری ملاک ها و معیارهایی دارم که شاید خیلی از افراد براشون مطرح نباشه به همین دلیل دختری که خانواده بهم معرفی بکنند رو انتخاب نمیکنم (خودم با بررسی اون معیارها در شخص مقابلم به خانواده معرفیش میکنم و بعد اونها هم بررسی خودشون رو میکنند) ممکنه بگید چه معیاری؟ یکی از اون معیارها نوع روابطی هست که شخص مقابل در محیط مجازی با نامحرم داره... طرز رفتار و برخورد و ... (چیزی که مادر من اصلا براش تعریف شده نیست که حالا بخواهند تو انتخاب دختر برام لحاظ کنند) به خاطر همون تخصصی ک تو نت و مباحث مربوط بهش داشتم بیشتر اکانت های ایشون رو بدون اینکه خودشون متوجه بشند تو سایت ها و اپلیکیشن های مختلف مثل اینستاگرام پیدا کردم (چیزی که خودشون هم باورشون نمیشد چون اکانت اینستاگرامشون هیچ اثری از خودشون نداشتند توش ;) و با اسم مستعار فعالیت میکردند) تو تمام این ها ایشون اون معیاری که گفتم رو داشتند و من خیلی از کاراشون مثلا تو اینستاگرام لذت بردم. (به همین دلیل به خانواده معرفیشون میکنم تا اونها هم با رفتن به خواستگاری نظرشون رو بگند)

    چون میدونم سوالی که اول کار میپرسید سن و سال و ... هست باید بگم من 22 سال و ایشون 20 ساله هستیم. تو یکی از بهترین دانشگاه های کشور تحصیل می کنیم، من در دانشکده (و همینطور دانشگاه) به واسطه ی انجمن علمی فرد مقبول و شناخته شده ای هستم (دبیر انجمن علمی یکی از دانشکده ها هستم) و کلا در اجتماع زیاد حضور داشتم، من ایشون رو از دو ترم پیش زیر نظر داشتم و این ترم هم به خاطر نفوذی که گفتم استادیار یکی از دروسی که میدونستم ایشون دارند شدم (فرد با اعتماد به نفس بالا و زرنگی هستم در کل، اینو دور و وری ها میگند) تا بیشتر بتونم زیر نظر داشته باشمشون. من شماره ی خودشون رو هم به واسطه ی این که ترم پیش روی کار در یکی از بخش های انجمن علمی باهاشون کلاس میذاشتم و تمرین بهشون میدادم داشتم و بعد از یکسری قضایا و مطرح شدن علاقه ی بنده به ایشون راجع به یکسری مسائل کلی صحبتهایی بینمون رد و بدل شد (هرچند میدونم ممکنه الان بیاید بگید بهتر بود از همون اول با خانواده جلو میرفتید ولی یکسری اتفاقا افتاد که به هر صورت این آشنایی و صحبت ها شکل گرفت (هیچ ارتباط خارج از دانشگاه، کافی شاپ و اینها هم نیست فقط در حد همون صحبت ها اون هم گاهی. که خودم سریعتر دارم به خانواده میکشونم قضیه رو که مشکلی خدایی نکرده پیش نیاد))

    حالا مشکل چی هست:

    همونطور که قبلا هم گفتم برام رابطه ی طرفم با نامحرم در محیط "مجازی" بسیار مهمه... چون واقعا یکسری آفت ها داره که محیط واقعی ممکنه اصلا اونها رو نداشته باشه یا با شدت کمتر داشته باشه.

    من توی سایت هایی که ایشون عضو بودند هیچ مشکلی ندیدم و اصلا یکی از چیزهایی که باعث شد ایشونو انتخاب کنم همین مورد بود منتها در اینستاگرام دیدم که با یک آقایی خیلی گرم و صمیمی برخورد میکنند! طوری که انگار با داداششون دارند صحبت می کنند و ... من در صحبتی که باهاشون داشتم این قضیه رو باهاشون مطرح کردم که وقتی ایشون نامحرم هستند من هیچ دلیلی نمیبینم به غیر از صحبت های ضروری صحبت دیگه ای اون هم با این لحن باشه! اون هم از فردی مثل شما که مقید به نماز اول وقت هستید و حجاب و ... توقع نمیره.

    ایشون گفتند اون فرد و ایشون صرفا مثل خواهر و داداشن و چون میدونند هیچی بینشون نیست و فقط برای صحبت درباره ی مشکلاتشون و یه جورایی مشاوره گرفتن هست و میدونن که ارتباطشون هیچ لطمه ای به حسشون به همسر آیندشون نمیزنه ادامه دادند به صحبت هاشون و ...
    من خوب خیلی ناراحت شدم و بهشون با قاطعیت گفتم به هیچ وجه همچین چیزی رو نمیتونم بپذیرم و همین الان قبل از خواستگاری بهتون میگم که من خودم رو میشناسم .. همچین چیزی برام تعریف شده نیست، بدونید بعدا اگر همچین چیزی رو مشاهده کنم (ارتباط راحت با نامحرم) زندگی هم به خودم تلخ میشه هم به شخص مقابلم... من دوست ندارم همسرم سنگ صبور فرد نامحرم دیگه باشه، دوست ندارم نگرانش باشه، منتظر باشه ببینه کارش چی شد و ... (ممکنه بگید کیه که تو هفته ی خواستگاریش این حرفو بزنه که ممکنه جواب منفی بشنوه به خاطرش! ولی من که برام مهم نیست به هر قیمتی ازدواج کنم.. میخوام تصمیم درست بگیرم) بعدا متوجه شدم این ارتباط به شماره تلفن هم کشیده بوده و ... که البته بعد از جدی شدن من خودشون تصمیم گرفتند که شماره ی همو پاک کنند و به من گفتند موضوعش تموم شدست، اما وقتی یه بار ایشون ایمیلشونو جلوم داشتند چک میکردند من دیدم چند تایی ایمیل از طرف اون شخص براشون اومده بود.
    من بهشون گفتم مگه موضوع تموم شده نبود؟ چرا ایشون باید حالا که شماره ندارن تو ایمیل پیغام بدند...
    گفتند که کلا تو این مدت دو بار ایمیل داده اون هم برای صحبت راجع به درسش و ازدواجش بوده.
    به من گفتند: "من واقعا نمی دونم چی کار کنم که خیال شما از این بابت راحت بشه؟!"
    من هم گفتم: "بهشون تو ایمیل بگید چیزی که زیاده مشاوره، میتونید برید پیش اونها و به طور تخصصی مشاوره بگیرید..."

    امروز قرار بوده ایمیلو بدند و دیگه هیچ صحبتی ایجاد نشه بینشون... حالا سوال من اینجاست.

    1- من پیگیر ماجرا باز بشم؟ که مثلا جواب ایمیل چی شد و ...؟ یا تا مشکلی پیش نیومده من هم کلا دیگه چیزی نگم؟
    2- اصلا کلا این حساسیتم به جاست؟ ممکنه دچار بیماری باشم یا حساسیت الکی و ...؟

    ممنون از وقتی که میذارید.

  2. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 29 بهمن 02 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,633
    امتیاز
    42,408
    سطح
    100
    Points: 42,408, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,207 در 1,574 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    366
    Array
    شما هنوز خواستگاری رسمی نکردید بعد می نشینی در حضور ایشون ایمیل هاشون رو چک می کنید؟!!!!!

    براشون خط و نشون می کشید که فلان و بهمان؟!!!!!

    اون خانم هم برای جلب نظر شما شماره پاک می کنه و بدون هیچ رسمیتی شما رو وارد حریم خصوصی خودش کرده ؟ گرچه خودتون قبلش وارد شده بودید!!!!

    با این همه سخت گیری نسبت به روابط با نامحرم قبل از اقدام رسمی خودتون به ایشون ابراز علاقه کردید !!!!!!!!!

    به نظر بنده هم شما هم ایشون بهتره کمی دست نگه دارید چون هنوز آمادگی لازم برای ازدواج رو ندارید.

  3. 11 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    Aras (چهارشنبه 21 خرداد 93), asal2013 (جمعه 19 دی 93), Eram (یکشنبه 15 تیر 93), hajes (دوشنبه 19 خرداد 93), khaleghezey (یکشنبه 15 تیر 93), pasta (دوشنبه 19 خرداد 93), sanjab (دوشنبه 19 خرداد 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 19 خرداد 93), هوایی (دوشنبه 19 خرداد 93), مامان فربد (سه شنبه 20 خرداد 93), بابک 1369 (یکشنبه 15 تیر 93)

  4. #3
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مهر 00 [ 13:42]
    تاریخ عضویت
    1393-3-18
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    6,526
    سطح
    52
    Points: 6,526, Level: 52
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    83

    تشکرشده 26 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با سلام.

    1- هیچ خط و نشونی نیست :) گفتن معیارهاست.

    2- ایشون وقتی شماره رو پاک کردند اصلا برای جلب توجه من نبود چون من اصلا نمیدونستم.

    3- نه خیر ابراز علاقه منظورم جملات عاشقانه و این حرفها نیست... فقط بیان کلیت مساله خواستگاری و صحبتی راجع به معیارها.

    4- ایمیلشونو من چک نکردم... داشتند رو کامپیوترشون ایمیلشونو چک میکردند من فقط چشمم خورد!

    5- ممنون از پاسخ راجع به اصل موضوع

    وقتی آدم ببینه معیارهای اولیه و مهمشون با هم سازگاری نداره چرا اصلا بره خواستگاری؟ حالا شما اگر ببینید همچین چیزی هست بازم میرید یه بحث دیگست ولی فکر نمیکنم کار درستی باشه. شما وقتی برات مثلا اینکه طرف سیگاری نباشه، قبلش که بخواید برید خواستگاری اگر فرصتش باشه و مقدور باشه نمیرید اول چک کنید که سیگاری باشه یا نه؟؟؟

  5. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 مرداد 94 [ 21:50]
    تاریخ عضویت
    1393-1-05
    نوشته ها
    278
    امتیاز
    5,866
    سطح
    49
    Points: 5,866, Level: 49
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 21.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    317

    تشکرشده 1,458 در 274 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    69
    Array
    سلام دوست خوبم

    نصف شبی فرصت کردم بیام اینجا چند تا مطلب به ذهنم میرسه که خدمتت عرض میکنم:

    این موضوعی که براتون شده ملاک که همسرت در محیط مجازی با نامحرم گرم نگیره ، یک موضوع خیلی پیش پاافتاده ای هست که برای شما پررنگ شده ، دلیلش هم اینه که شما چون خودت کامپیوتری هستی و بخاطر رشته و کارت یکسره توی این طور محیطها احتمالا هستی این موضوع برات یک داستان جدی شده.. توصیه من اینه که از این دید سطحی ، دیدگاهت رو وسیعتر کن و به مسائل کلانتر برای انتخاب همسر توجه کن ، مثلا شما اگه به جای این ملاک ملاک کلی تری مثل این مدنظرت باشه که همسر شما یک دخترخانم با حیا و نجیب و مومن باشه ، خیالت راحت باشه که نه تنها توی محیط مجازی با نامحرمی گرم نمیگیره بلکه توی محیط واقعی هم فوق العاده متین و موقر برخورد میکنه و حتی نیاز به این نداری که توی زندگی دنبالش باشی که کجا رفتی ، کی رفتی ، با کی رفتی کی اومدی و... پس کلانتر نگاه کن چرا که اگر روی این موضوع محیط مجازی زوم کنی و همسری نصیبت بشه که شاید در محیط مجازی برای شما ارامش بیاره با رفتارش... اما ممکنه توی قسمتهای دیگه زندگیت ارامش رو ازت بگیره اگر نجابت و حیا نداشته باشه..

    موضوع بعد اینکه من نمیدونم ارتباط شما با این دختر خانم در چه حد بوده... ولی هم بخاطر کم بودن سن و تجربه شما و اگه بخوام رک بگم ، بخاطر اینکه کمی شاید بازهم بخاطر همون کم بودن سنتون متعصبانه با ایشون رفتار میکنید (گرچه من کار ایشون رو تایید یا رد نمیکنم ) حواستون باشه که ممکنه در اینده به ایشون در زندگی شک کنید هم بخاطر ارتباط احتمالیش خارج از چارچوبهای خانواده با شما قبل از ازدواج با شما(که من نمیدونم دارید یا نه )، هم اینکه الان میدونید ایشون با پسری در ارتباط هست که به این ارتباط برچسبهای داداشی و خواهری میزنه ... خلاصه اینکه این مسائل اگه با تعصب شما ادغام بشه بعد ازدواج میتونه مثل خوره روح شما و هم اون دخترخانم رو اذیت کنه.

    در هر صورت پیشنهاد من اینه که این دختر خانم رو اول از ذهنتون موقتا بزارید کنار ، بعد بشینید با خودتون خوب فکر کنید و ببینید معیارهای شما برای انتخاب همسر چیه و این معیارها رو از روی خصوصیات این دختر خانم کپی نکنید و از ذهن و قلب و علائق خودتون بنویسید... بعد اگه ایشون ملاکهای شما رو داشتن با خانواده اقدام کنید (به شرطیکه مورد بالا رو مدنظر داشته باشید ) اگر ایشون نصیب شما شد که خوشبخت بشید وگرنه هم سن شما اونقدر زیاد نیست که عجله کنید هم دختر خوب و مذهبی برای شما هست و اون فکر هم اشتباهه که اگر خانواده براتون موردی رو معرفی کنن دلچسب شما نخواهد بود و شما خوب نمیتونید ایشون رو ارزیابی کنید.. اینطور نیست.

    در هر صورت برات ارزوی خوشبختی میکنم.

  6. 12 کاربر از پست مفید محمد 93 تشکرکرده اند .

    asal2013 (جمعه 19 دی 93), asemaneabi222 (یکشنبه 15 تیر 93), deljoo_deltang (چهارشنبه 21 خرداد 93), Eram (یکشنبه 15 تیر 93), kamran2007 (چهارشنبه 21 خرداد 93), khaleghezey (یکشنبه 15 تیر 93), pasta (دوشنبه 19 خرداد 93), saraamini (یکشنبه 15 تیر 93), فرهنگ 27 (دوشنبه 19 خرداد 93), هوایی (دوشنبه 19 خرداد 93), مصباح الهدی (سه شنبه 20 خرداد 93), شمیم الزهرا (یکشنبه 15 تیر 93)

  7. #5
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مهر 00 [ 13:42]
    تاریخ عضویت
    1393-3-18
    نوشته ها
    17
    امتیاز
    6,526
    سطح
    52
    Points: 6,526, Level: 52
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 24
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    83

    تشکرشده 26 در 9 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون محمد 93 ، استفاده کردم.

    با حرفاتون موافقم.. فقط این نکته رو باید بگم که من ابتدا معیارها و پارامترهام مشخص بود برام بعد این خانم رو انتخاب کردم نه اینکه اول از این خانم خوشم بیاد بعد معیارهامو چیده باشم. و اینکه خیر هیچ رابطه ای نیست فقط چند باری صحبت راجع به معیارهای اصلی و اولیه بوده همین...

    ان شاء الله هممون عاقب به خبر بشیم.

    ------------

    راجع به وسیع کردن دید و اینکه چرا موردی که خانواده معرفی بکنه برام معمولا نمیتونه مورد مناسبی باشه باید بگم... متاسفانه من دخترهای چادری زیادی دیدم که تو خیلی روابط نادرست درگیر شدند چیزی که در نظر خانواده من به چشم میاد و ملاکه براشون تو این زمینه حجاب هست که این شرط کافی نیست.. شرط لازمه ولی کافی نیست... ایشون هم همونطور که گفتم دختر با حجب و حیایی هستند تنها همین مورد بود که ذهنمو مشغول کرده بود...
    ویرایش توسط هوایی : دوشنبه 19 خرداد 93 در ساعت 00:50

  8. #6
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 22 مهر 94 [ 19:19]
    تاریخ عضویت
    1391-9-06
    نوشته ها
    1,013
    امتیاز
    19,589
    سطح
    88
    Points: 19,589, Level: 88
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 261
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    1 year registeredTagger Second ClassSocialOverdrive10000 Experience Points
    تشکرها
    5,188

    تشکرشده 3,056 در 916 پست

    Rep Power
    196
    Array
    برادر خوبم برداشت شخصی من این هست که شما حساسیت بیش از حدی دارید و این هم به این دلیل هست که در محیط مجازی زیاد بودید و اشنایی کاملی دارید احتمالا دختر های زیادی رو تو محیط مجازی دیدید که ارتباطات بدون مرزی با نامحرم داشتند و این شما رو نگران کرده که خدای نکرده همسر اینده شما هم یکی از اونا باشه . ولی بهتون اطمینان میدم که اینجوری نیست دختر پاک و نجیب نجابت خودش رو حفظ میکنه چه تو محیط واقعی چه تو محیط مجازی . اگه شما جوان پاک و عفیفی باشید همسر عفیفی هم انشا الله نصیبتون میشه . حساسیت بیش از حد نشون ندید . بررسی اکانتهای ایشون اصلا کار درستی نبوده و سرک کشیدن به حریم خصوصی اون دختر بوده . اینکار از شما که جوان مومنی هستید بعیده . مثلا من یه خانمم و دارم در مورد تایپک شما نظر میدم این یعنی ارتباط با نامحرم؟ توصیه میکنم به جای حساسیت بیجا و افراطی به خانواده تون اطمینان کنید و از نظر اونا بیشتر استفاده کنید . در ضمن سنتون کمه و زیاد عجله نکنید .

  9. 4 کاربر از پست مفید واحد تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (یکشنبه 15 تیر 93), saraamini (یکشنبه 15 تیر 93), فرهنگ 27 (چهارشنبه 21 خرداد 93), هوایی (چهارشنبه 08 مرداد 93)

  10. #7
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    201
    Array
    به نظر من هم لزومی نداره یک دختر توی یک محیط مجازی داداش داشته باشه یا به یک جنس مخالف با صمیمیت مشاوره بده و یا شماره بگیره. البته این مساله برای شما یک نشانه هست برای تصمیم گیری برای ازدواج اما لزومی نداره شما به ایشون تذکر بدید چون الان شما با ایشون نسبتی ندارید .
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  11. 2 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    khaleghezey (یکشنبه 15 تیر 93), هوایی (چهارشنبه 08 مرداد 93)

  12. #8
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 93 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1393-1-10
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    539
    سطح
    10
    Points: 539, Level: 10
    Level completed: 78%, Points required for next Level: 11
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 114 در 51 پست

    Rep Power
    0
    Array
    سلام

    به نوشته های جناب محمد 93 خوب فکر کنید و معیارهایتان را دقیق بررسی کنید

    راجع به حساسیتی که ذکر کردید با توجه به مذهبی بودن شما، به نظر حقیر حساسیت به جایی است. چرا که یک رابطه ساده نبوده و این رابطه غیرساده به شماره دادن هم کشیده شده است.
    گاهی برای یک رابطه کاری یا چیزی شبیه آن، رابطه تلفنی هم پیش می آید که چندان مسئله ای نیست اما گاهی در ادامه یک رابطه که از نظر شما درست نیست، رابطه تلفنی پیش می اید که نیاز به دقت بیشتر دارد.

    یا امام حسن مجتبی علیه السلام

  13. کاربر روبرو از پست مفید احمدعلی تشکرکرده است .

    هوایی (چهارشنبه 08 مرداد 93)

  14. #9
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    دوشنبه 20 دی 00 [ 13:07]
    تاریخ عضویت
    1390-10-20
    نوشته ها
    1,523
    امتیاز
    24,667
    سطح
    95
    Points: 24,667, Level: 95
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 683
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,759

    تشکرشده 3,304 در 1,073 پست

    Rep Power
    218
    Array
    به نظر من که خیلی عالیه که همه انتظاراتتون رو به هم بگید و از بی نهایت عزیز خیلی تعجب می کنم با چه استدلالی به این نتیجه رسیدید که الان آمادگی برای ازدواج ندارن ؟
    پشت هر کوه بلند، سبزه زاری است پر از یاد خدا, و در آن باغ کسی می خواند, که خدا هست، دگر غصه چرا ؟

  15. کاربر روبرو از پست مفید zendegiye movafagh تشکرکرده است .

    هوایی (چهارشنبه 08 مرداد 93)

  16. #10
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 11 شهریور 97 [ 12:32]
    تاریخ عضویت
    1392-7-03
    نوشته ها
    230
    امتیاز
    4,961
    سطح
    45
    Points: 4,961, Level: 45
    Level completed: 6%, Points required for next Level: 189
    Overall activity: 50.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsVeteranTagger First Class
    تشکرها
    21

    تشکرشده 244 در 115 پست

    Rep Power
    34
    Array
    شما برو تو همین سایت تاپیک های زیادی هست در مورد مسائل مختلف و بدتراز قضیه شما
    بنده خدادر حد حرف وایمیل بایکی رابطه داشته این ک نشد دلیل بد بودنش شما اگه تا این حد حساسی بیخیال شو فعلا رابطشون هم حرفای مزخرفی توش نبوده اگه بو مسلما میگفتین ب گفته شما درحد مشاوره بوده فکر نکنم مشکلی باشه ک شمادارین بزرگش میکنین اما باز میتونی بیشتر تحقیق کنی زندگی شوخی ک نیست

  17. کاربر روبرو از پست مفید sadafdarya تشکرکرده است .

    هوایی (چهارشنبه 08 مرداد 93)


 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تعصب و سختگیری همسر
    توسط سپیده64 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: پنجشنبه 04 خرداد 96, 22:16
  2. همسرم بسیار متعصب است ایا این مشکل حل شدنی است؟
    توسط بر سر دوراهی در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: شنبه 13 تیر 94, 13:14
  3. شکاک بودن و تعصبی بودن شوهرم باعث اختلاف ما شده. چیکار کنم؟
    توسط ایلر در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: پنجشنبه 22 خرداد 93, 02:00
  4. حساسیت روی حجاب و تعصب
    توسط مارشال در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 آبان 90, 11:02
  5. مرد متعصب به کی میگن؟(بدبین)
    توسط پرستوی سفید در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: چهارشنبه 03 فروردین 90, 21:05

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:01 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.