به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11
  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 شهریور 98 [ 11:14]
    تاریخ عضویت
    1393-2-15
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    4,285
    سطح
    41
    Points: 4,285, Level: 41
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 39.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    22

    تشکرشده 7 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Thumbsdown خواستگارم به دلم ننشسته و هیچ حسی بهش ندارم!

    سلام
    من 23 سالمه
    یه خواستگاری دارم که 6 ماه از خودم بزرگتره و شرایطش خوبه توی یه شرکت دولتی استخدام رسمی هست و فقط یه خواهر داره و خانوادشم خوبن!
    3 بار تا حالا باهاش حرف زدم اما مشکل اینجاست که من ازش خوشم نیومده! از نوع حرف زدنش خوشم نمیاد، همش حس میکنم با اون کسی که من تو ذهنمه زمین تا آسمون فرق داره!هیچ جوری به دلم ننشسته!
    خانوادم هم از خود پسره و هم خونوادش خوششون اومده و وقتی میگم خوشم نیومده ازش هی میگن حیفه یه جوری حرف میزنن که در من احساس گناه ایجاد میشه که دارم الکی ردش میکنم. نمیدونم چیکار کنم!!!
    همیشه تو ذهنم مردی رو میخواستم که چند سال ازم بزرگتره پخته تر باشه ولی این اون نیست.نمیدونم چه جوری اینو به خونوادم حالی کنم!هر چی هم میگم فایده نداره!
    به علاوه اینکه من 5 تا خواهر برادر دارم خودم بچه پنجمی هستم و وقتی با این آقا پسر صحبت میکنم احساس میکنم که یه کم لوسه! مثلا یه بار ازش پرسیدم چه موقع عصبانی میشید گفت وقتی مامانم غذا 3 روز پیش رو بذاره جلوم!!! این جواب در مقابل اون سوال به نظرم خیلی یه جوریه!
    من دانشگاه دولتی درس میخونم و دوس دارم حتما حتما ادامه تحصیل بدم دوس دارم اگه شد برم سر کار ولی اون با این مورد مشکل داره میگه درس وقتتو میگیره! من خواهر برادرام همشون تحصیلات بالایی دارن و خیلی موفقن منم دلم میخواد تحصیلاتمو ادامه بدم یکیو میخوام که پا به پام بیاد بتونم بهش تکیه کنم و روش حساب کنم. به علاوه این آقا و خانوادشون از من مذهبی تر هستن و احساس میکنم این بعدا مشکل ایجاد کنه البته منم خودم نمازو روزه و واجبات رو انجام میدم ولی ایشون طبق حرفاشون همیشه مسجد میرن و دعا و روضه میرن ولی من نهایتش فقط 5 شب محرم مسجد میرم.
    به علاوه من خودم آدم تقریبا برون گرایی هستم و شوخ و پرانرژی ام ولی اون اینطوری نیست خودش میگفت درونگرا هستم.
    در کل احساسم اینه که این آقا یه دختری به دردش میخوره که آروم و کد بانو و بی سر و صدا باشه.من اینجوری نیستم ولی با اینکه اینا رو جلسه آخر براش توضیح دادم جالب اینجاست که خیلیم اصرار داره که ادامه بده....
    وای خیلی حرف زدم :)
    نمیدونم چیکار کنم...ادامه بدم باهاش؟
    ویرایش توسط mahmata : چهارشنبه 14 خرداد 93 در ساعت 13:07

  2. کاربر روبرو از پست مفید mahmata تشکرکرده است .

    فدایی یار (چهارشنبه 14 خرداد 93)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 22:56]
    تاریخ عضویت
    1392-12-18
    نوشته ها
    524
    امتیاز
    13,135
    سطح
    74
    Points: 13,135, Level: 74
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 115
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,154

    تشکرشده 1,301 در 451 پست

    Rep Power
    102
    Array
    سلام دوست محترم.
    امروز یه دوست محترمی تاپیک زدن با عنوان
    چه کنم تا همسرم دوستم داشته باشد

    حتما این تاپیک رو بخونید و ببنید الان ایشون گرفتار چه مشکلی شدند خیلی ناراحت شدم وقتی اون قسمتی رو که خوندم همسرشون حرف دلشون رو به این خانم زدند و گفتند اولش از ظاهر خانم خوشش نیومده...
    این تاپیک کلی درس به شما خواهد داد و این خانم همین امروز این تاپیک رو زدند...
    .
    .
    .
    اما نظر خودم به قول معروف میگن درسته ادمای خوب زیاد هستند ولی این دلیلی نمیشه ادم با هر ادم خوبی ازدواج کنه (هر چند خود خوب تعریف دقیقی نداره منظورم همین چیزایی که از اون اقا گفتید و.. مثلا داشتن همین شغل خوب و... )

    شما مثلا الان 20 درصد به اقا تمایل دارید و از طرفی ایشون هم تمایل دارند به ادامه به نظرم از فرصت استفاده کنید و بیش تر باهاشون صحبت کنید و از دغدغه هایی که دارید به طور غیر مستقیم و مستقیم ازشون بپرسید (مثل همون کی عصبانی میشید ) اگه بعدش همین 20 هم کمتر شد شک نکنید که ردشون کنید ولی اگه نظرتون مثبت تر شد که خب چی بهتر

    شما باید بدونید شما قراره یه عمر با اون اقا زندگی کنید ...مثلا من خیلی دختر های خوبی رو میشناسم و خیلی خیلی هم برام قابل احترام هستند ولی هیچ وقت یه درصد هم برای ازدواج بهشون فکر نمیکنم با این که واقعا عالی هستند ولی با اونی که من میخوام فرق دارند حالا یکی ظاهر یکی رفتار و ...

    شما وقتی بله بگید دیگه باید تا تهش برید با نشه چند ماه بگزره خدایی ناکرده تاپیک بزنید بعد چند ماه هنوز از همسرتون خوشتون نیومده (اخه یه تاپیک دیگه هم هست یه خانمی با نامزدشون با این که خیلی مدته هستند نوشتند هنوز بهشون علاقه مند نشدند اون قدر ها ولی اون اقا خیلی علاقه نشون میدند و.. )

    به نظر من این که طرف به دل ادم بشینه شرط اول و لازمه و قبل این که اصلا ببنیم طرف معیار هایی که میخوایم رو داره یا نه اولش باید دید اگه به دل نشست بعدش ادامه داد...چون کسی که به نشینه تا تهش هم نمی شینه..

    یه چیز هم میگم کلا یکم معیاراتون رو از این حالت ریز خارج کنید..مثلا این که اون بنده خدا گفته این طوری عصبانی میشه زیاد لوس نیست...اتفاقا این یه حسنه ایشون تا این حد خودشون رو میشناسند که توی این مورد عصبی میشند..نکنه انتظار داشتید بگه مثلا توی مسایل ناموسی عصبی میشم خب طبیعتا هر مردی توی این یه مورد عصبی میشه دیگه...


    یه نکته ی مهم دیگه این که شما اولویت تحصیل از ازدواج براتون بالاتر هست ..و خودتون هم گفتید دوست دارید همسرتون باهاتون توی این یه مورد هم قدم باشه و ادامه بده و این واقعا مهمه اگه اون اقا نظرشون یه چیز دیگست به مشکل می خورید..اگه ایشون هم مثل شما هم هقیده باشند میتونید با هم درس بخونید و خیلی بیش تر هم به هم کمک کنید و روحیه بدید...

    راجب درونگرا و برون گرا باید بدونید اینا همش اکتسابی هست و میتونید با هم کنار بیاید یکم شما درون گرا تر شید یکم اون اقا بیرون گرا تر...

    راجب مذهب و .. خب خوبه مثل همید..حالا ایشون یکم بالاتر هستند لااقل ظاهرا خب باعث میشه شما هم با این فضا ها بیش تر اشنا شید و اینم موردی نداره مهم اصل موضوع هست که یکسانید...

    راجب این که دوست دارید همسرتون ازتون چند سال بزرگتر باشه و پخته تر و.. نظره دیگه..ولی ایا شما تضمین میدید حتما این مدل خواستگاری برای شما بیاد..مثلا من پسرم میگم اگه برم خواستگاری میرم توی این حدود سنی خواستگاری چون دوست دارم زنم این ساله باشه ولی باید قبول کرد دختر ها توی این یه مورد محدودیت دارند دیگه و باید واقع بین باشید..


    به هر حال اگه شرایط خانوادگی شما طوری هست که انشالله فرصت های بهتری داشته باشید خب بهتره بیش تر فکر کنید...
    چون خیلی ها بودند توی سن های کمتر خیلی ایده ال گرا بودند ولی بعد این که سنشون میره باال واقعا مجبور میشند با مورد هایی تن به ازدواج بدند که خیلی از خوساتگار های قبلیشون هم کمرته و این طوری خیلی بیش تر ناراحات میشند چرا الکی خوساتگاراشون رو رد کردند..

    خوب فکر کنید و جمع بندی کنید و در نهایت تصمیم درست رو بگیرید..انشالله..

  4. 6 کاربر از پست مفید فدایی یار تشکرکرده اند .

    mahmata (چهارشنبه 14 خرداد 93), reihane_b (چهارشنبه 14 خرداد 93), sanjab (جمعه 16 خرداد 93), خیال (پنجشنبه 15 خرداد 93), خیال تو (شنبه 17 خرداد 93), شیدا. (چهارشنبه 14 خرداد 93)

  5. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 28 شهریور 00 [ 14:58]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    604
    امتیاز
    13,683
    سطح
    76
    Points: 13,683, Level: 76
    Level completed: 9%, Points required for next Level: 367
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,960

    تشکرشده 2,293 در 573 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    سلام نمیدونم این روزا چرا اینقدر موضوع "به دل نشستن" رایج شده؟!!
    فکر نمی کردم تا این حد این موضوع مسری باشه! واقعا هم تا حالا این همه تاپیک با هم راجب این مورد ندیده بودم..

    مطمئنی اینطوره ؟؟
    همش حس میکنم با اون کسی که من تو ذهنمه زمین تا آسمون فرق داره!هیچ جوری به دلم ننشسته!
    اگه واقعا همچین احساسی داری پس 20 درصد هم نظرتون روی ایشون + نیست، شما میگین هیچ جوری به دلم ننشسته،یعنی فقط بخاطر خانوادتون تا اینجا هم صحبت کردید؟ خودتون هیچ اشتیاقی برای شناخت بیشتر ایشون ندارید؟
    بیشتر روی شناختش وقت بذار،اونوقت ببین بازم فکر میکنی زمین تا آسمون با همسرایده آلت فرق داری؟

    آقای فدایی یار من فکر میکنم منظورتون از این خانم من باشم،واسه همین نیاز دیدم یه توضیح کوتاهی بدم:
    شما وقتی بله بگید دیگه باید تا تهش برید با نشه چند ماه بگزره خدایی ناکرده تاپیک بزنید بعد چند ماه هنوز از همسرتون خوشتون نیومده (اخه یه تاپیک دیگه هم هست یه خانمی با نامزدشون با این که خیلی مدته هستند نوشتند هنوز بهشون علاقه مند نشدند اون قدر ها ولی اون اقا خیلی علاقه نشون میدند و.. )
    اول اینکه با نامزدم خیلی مدت نیست که هستم!اون تاپیک دقیقا 1 ماه بعد از نامزدیمون بود،الان حدودا 2 ماه.
    بعدش هم اینکه من با این خانم خیلی فرق میکنم،همونطور که اول تاپیکم توضیح دادم از روز اولی که با ایشون هم صحبت شدم ایشون خیلی به دل من نشستن، بعدش توی فراز و نشیب افتادم،
    ایشون اتفاقا اتفاقا خییییییلییییی به مرد ایده آل من نزدیک هستن،حتی وقتایی که هیچ حسی بهش نداشته باشم،اون موقع ها هم یقین دارم که تنها کسی هست که تا حالا اینقدر به معیارهای من نزدیک بوده. در صورتیکه این خانم نوشتن "هیچ جوره به دلم ننشسته"
    مورد بعدی هم من از صحبت کردن نامزدم اتفاقا لذت هم میبرم، و این رو همون شب اول خواستگاری متوجه شدم ،طوری که اونقدر گرم صحبت بودیم که ساعت از دستمون در رفت!!

    و مهمترین موضوعی که میخواستم بگم ،موضوع تاپیک من رو هرشخصی که میخواد ازش نت برداری کنه،باید خیلی دقت کنه،چون یه نکته ای داره. من بخاطر گذشته خودم،شرایط خانوادگیم، ارتباط پدر مادرم،موضوع دوست داشتن بین اونها و.... هست که این مسئله اینقدر واسم پررنگ شده.
    توی تاپیکم کامل توضیح ندادم، ولی این مسئله من بیشتر ریشه در مشکلات شخصیم داره، واسه همینه که بالا و پایین زیاد دارم، و اینجور نیست که بگم نامزدم به هیچ وجه به دلم نیست، که اگه اینطور بود بهش جواب مثبت نمی دادم تا وقتی که مشخص نمی شد.

    ---------------------------------------------
    نوشته هام رو تند ننوشتما ! شما یه جور خوب بخونید،آخه احساس کردم ممکنه برداشت کنید که من با جدیت و خشن نوشتم! نه اینطور نیست، فقط خواستم توضیحاتی راجب خودم و شرایطم بدم که اگه قراره من عبرتی(!!) بشم واسه این خانم به بهترین نحو ممکن شده باشم
    من که پشیمون نیستم! و دوستش دارم نامزدم رو

    راستی من خودم مصر بودم برای شناخت بیشتر و ادامه دادن خواستگاری
    شما هم انشاله خوشبخت بشید.
    ویرایش توسط reihane_b : چهارشنبه 14 خرداد 93 در ساعت 14:37

  6. 3 کاربر از پست مفید reihane_b تشکرکرده اند .

    mahmata (چهارشنبه 14 خرداد 93), meinoush (چهارشنبه 14 خرداد 93), فدایی یار (پنجشنبه 15 خرداد 93)

  7. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 شهریور 98 [ 11:14]
    تاریخ عضویت
    1393-2-15
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    4,285
    سطح
    41
    Points: 4,285, Level: 41
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 39.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    22

    تشکرشده 7 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    واقعیتش اینه که به غیر از بار اول که ندیده بودمش بار دوم و سومی که باهاش حرف زدم فقط به درخواست و اصرار خانوادم بود و هیچ تمایل و اشتیاقی برای حرف زدن باهاش نداشتم...
    نمیدونم وقتی باهاش رو به رو میشم و دارم باهاش حرف میزنم نمیتونم به عنوان همسر آیندم بهش نگاه کنم. هی با خودم میگم کاش فن بیان بهتری داشت یا یه چیزی که جذبم کنه!
    و اینا هیچ کدوم دلیل قانع کننده ای برای خانوادم نیست!اونا فک میکنن من دارم بهونه میارم...شاید اگه ردش کنم اشتباه باشه! ولی در مورد حسم مطمئنم.
    بالاخره بعد از 3 بار اگه خوشم میومد باید یه حس مثبتی ایجاد میشد ولی نشد :(
    مامان و بابام هم اعصابمو خورد کردن هی میگن اینکه خیلی خوبه بعدا پشیمون میشی و از این حرفا ...

  8. کاربر روبرو از پست مفید mahmata تشکرکرده است .

    anisa (یکشنبه 04 آبان 93)

  9. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 08 خرداد 99 [ 15:45]
    تاریخ عضویت
    1391-10-02
    نوشته ها
    399
    امتیاز
    8,219
    سطح
    61
    Points: 8,219, Level: 61
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 231
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    14

    تشکرشده 833 در 318 پست

    Rep Power
    58
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mahmata نمایش پست ها
    واقعیتش اینه که به غیر از بار اول که ندیده بودمش بار دوم و سومی که باهاش حرف زدم فقط به درخواست و اصرار خانوادم بود و هیچ تمایل و اشتیاقی برای حرف زدن باهاش نداشتم...
    نمیدونم وقتی باهاش رو به رو میشم و دارم باهاش حرف میزنم نمیتونم به عنوان همسر آیندم بهش نگاه کنم. هی با خودم میگم کاش فن بیان بهتری داشت یا یه چیزی که جذبم کنه!
    و اینا هیچ کدوم دلیل قانع کننده ای برای خانوادم نیست!اونا فک میکنن من دارم بهونه میارم...شاید اگه ردش کنم اشتباه باشه! ولی در مورد حسم مطمئنم.
    بالاخره بعد از 3 بار اگه خوشم میومد باید یه حس مثبتی ایجاد میشد ولی نشد :(
    مامان و بابام هم اعصابمو خورد کردن هی میگن اینکه خیلی خوبه بعدا پشیمون میشی و از این حرفا ...
    سلام دوست عززیز،یکم واقع بین تر باشید،به یاد داشته باشید این شمایید که تصمیم گیرنده هستید و تحت حرف و نظر دیگران تصمیم نگیرید( منظورم اینه ازشون راهنمایی بگیرید اما صرف حرفهای اونا تصمیمتونو نگیرید)،اما درمورد اینکه به دلتون ننشسته اگر بعد سه جلسه ننشسته بازم هم نمیشینه،پس با انتخاب اشتباهتون زندگیتونو به خطر نندازید، شما خودت میگی همون بار اول به دلتون ننشسته چه برسه تو دیدارهای بعدی.....
    من از چند تا مشاور و روانشناس معروف شنیدم واسه اینکه بدونی ظاهر طرف واقعا به دلت نشسته یانه.
    به این موراد دقت کن! وقتی کنار طرفت هستی دوست داری زمان کند حرکت کنه و بهت ارامش میده و احساس خوبی داری
    و مهمتر برات جاذبه جنسی داره یعنی میتونی به عنوان یه همخوابه بهش نگاه کنی و از این نظر حس بدی بهت دست نمیده .اگه این موارد رو داشت یعنی که ظاهرش واقعا به دلت نشسته میتونی به عنوان شریک زندگیت انتخابش کنی البته در کنار بقیه معیارها اگه مورد قبول بودن.ولی غیر از اینا بود متاسفانه اون جذبه رو برات نداشته باشه بعدها هم ممکنه به وجود نیاد.
    پس صرف اینکه طرف با شخصیته،چشم و دل پاکه،تحصیلاتش بالاست و هزار تا حسن دیگه اگر با ظاهرش نمیتونید کنار بیایید جوا منفی بدید بهتره .

  10. 5 کاربر از پست مفید samanft تشکرکرده اند .

    mahmata (شنبه 17 خرداد 93), meinoush (چهارشنبه 14 خرداد 93), فدایی یار (پنجشنبه 15 خرداد 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 15 خرداد 93), پونیو (چهارشنبه 14 خرداد 93)

  11. #6
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 14 تیر 97 [ 22:56]
    تاریخ عضویت
    1392-12-18
    نوشته ها
    524
    امتیاز
    13,135
    سطح
    74
    Points: 13,135, Level: 74
    Level completed: 72%, Points required for next Level: 115
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    2,154

    تشکرشده 1,301 در 451 پست

    Rep Power
    102
    Array
    ریحانه خانم ممنون از دقت و توجهتون..راستش من چون زیاد وقت نمی کنم این جا بمونم زیاد اسم ها رو نگاه نمی کنم و یادم نمونه ولی چون فکر کنم امروز یا دیروز بود خودتون تاپیکتون رو اوردید بالا و گفتید خدا رو شکر اوضاع خوبه یا همچین چیزی خوشحال شدم و یادم موند و انشالله اگه صلاحتون هست قسمت هم بشید و خوشبخت بشید...امیدوارم راضی باشید من از تاپیکتون گفتم (البته اسمی نبردم دیگه )..بعدش هم برای چی خدایی ناکرده عبرت !! باز خوبه شما میگید از اول ایشون به دل شما نشستند و.. شما فکرشو بکنید اگه این خانم عقد کنند و بعد چند ماه تاپیک بزنند چند وقته عقد کردند و به اقا مهری ندارند اون وقت چقدر بد میشه هم برای خودشون و هم برای اون بنده خدا اقا واون وقت میشه عبرت...

    ولی موضوع به دل نسشتن خیلی مهمه...ببنید ممکنه یه خانمی از نظر همه (حالا با اغراق گفتم) و حتی شما اصلا خوشگل نباشه خوشتیپ نباشه و خیلی هم عادی باشه ولی مهرش بدجور به دلم بیفته وقتی نگاش میکنم اصلا محوش بشم از غم دو جهان فارغ بشم اونجاست مهر اون خانم به دل من نشسته و این مهمه (در مثل جای مناقشه نیست میگن علف باید به دهن بزی خوش بیاد)... و این مساله به دل نشستن واقعا مهم هستش...
    .
    .
    .
    خانم ماهماتا به هر حال هر تصمیمی بگیرید چی مثبت چه منفی خود خود شما مسئولش هستید ..به نظرم خوب فکر کنید و تحقیق...ضمنا یه تاپیک هست تاپیک نیاز به حضور مشاورین سایت اون جا یه پست بزارید و بخواید جناب مدیر یا فرشته مهربان هم نظرشون رو بدند و اون میتونه قابل استناد تر باشه..یا حتی برید مشاوره حضوری یه جایی که قبولش دارید..

    من میگم اگه این طوری هست جواب منفی بدید....البته ببنید خنثی بودن هم خوبه ها تا حدی...چون خود به خود نمیدونم میگن عقد خونده میشه مهر طرف به دل هم میفته یه جوری..ولی باید یکم دل نشین باشه...

    به هر حال دوستانی که ازدواج کردند و بیان بگن قبل ازدواج همسرشون براشون چقدر جاذبه داشته و بعد ازدواج چقدر شده بیش تر میتونند شما رو کمک کنند..

    انشالله هر تصمیمی میگیرید به صلاحتون باشه..

  12. 2 کاربر از پست مفید فدایی یار تشکرکرده اند .

    mahmata (شنبه 17 خرداد 93), reihane_b (جمعه 16 خرداد 93)

  13. #7
    در انتظار تایید ایمیل ثبت نام
    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 11:18]
    تاریخ عضویت
    1392-3-26
    نوشته ها
    1,155
    امتیاز
    3,537
    سطح
    37
    Points: 3,537, Level: 37
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 113
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Overdrive1000 Experience PointsTagger First Class1 year registered
    تشکرها
    153

    تشکرشده 2,575 در 920 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اگر واقعا به دلت نمی نشینه به خاطر اصرار خانواده جواب مثبت ندهید. چه فایده داره که آدم ازدواج کنه اما از همسرش خوشش نیاید.

  14. 5 کاربر از پست مفید نوروزیان. تشکرکرده اند .

    mahmata (شنبه 17 خرداد 93), majid_k (پنجشنبه 15 خرداد 93), meinoush (پنجشنبه 15 خرداد 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 15 خرداد 93), معاون کلانتر (جمعه 16 خرداد 93)

  15. #8
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 شهریور 98 [ 11:14]
    تاریخ عضویت
    1393-2-15
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    4,285
    سطح
    41
    Points: 4,285, Level: 41
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 39.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    22

    تشکرشده 7 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array
    امروز مادرش تماس گرفت و مامانم بهش گفت دخترم جوابش منفیه بعد مادرش گفت گوشیو بدید به دخترتون باهاش حرف بزنم...خیلی بد بود...بعدش خود اون آقا گوشی رو گرفت حرف زد گفت برای چی و دلیلتون چیه....واقعا توضیح دادنش سخت بود گفتم شما خیلی خوبید ولی با چیزی که من تو ذهنمه فرق دارید و...اولش هیچی نمیگفت بعد گفت اگه برا ادامه تحصیله من باهاش مشکلی ندارم فقط میخوام همسرم برام وقت بزاره...منم گفتم موضوع سر اینه که من تصویر ذهنیم از همسرم خیلی با شما فرق داره...خلاصه دیگه آخر کار گفت اگه نظرتون عوض شد خبر بدید...بعد دوباره 1 ساعت بعدش زنگ زد خونمون که با من حرف بزنه گفت یعنی به من علاقه ندارید؟منم گفتم من هیچ حسی نسبت به شما ندارم!......آخرشم ازم خواست بریم پیش مشاور...منم نمیدونم چرا قبول کردم.
    الان خیلی میترسم...(آخه این آقا از همون جلسه اول میگفت من خیلی از شما خوشم اومده!!!از نظر تیپ و ظاهر هیچ مشکلی ندارند ولی من این تیپ شخصیت رو نمیپسندم. )...
    چیکار کنم؟

  16. کاربر روبرو از پست مفید mahmata تشکرکرده است .

    meinoush (جمعه 16 خرداد 93)

  17. #9
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    351
    Array
    عیبی نداره. الان دیگه راست گفتی و اون اقا رو حداقل سرکار نذاشتی. مهم اینه. حالا اگه دوست داره با هم برین مشاور چیزی نمی شه. مهم اینه که روراست بودی. تا وقتی هم که یه کم علاقه در حد به دل نشستن درت ایجاد نشده ازدواج نکن. اینو در نظر بگیر که می تونی با اون مردی که خواستگارت هست حالا این اقا یا هر کی همبستر شی یا نه. موفق باشی.

  18. 4 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    mahmata (شنبه 17 خرداد 93), reihane_b (جمعه 16 خرداد 93), toojih (جمعه 16 خرداد 93), کامران (جمعه 16 خرداد 93)

  19. #10
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,440 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array
    برو ببین روابطی که با اون عشقای اتشین شروع میشه خیلیاش بعه کجا مبرسه (تو همین تالار 1000 تا نمونش هست) وای به تو که نه تنها دوستش نداری بلکه با هم هم مرامم نیستین. اصلا فکرشو نکن... پر واضحه که در کنار هم خوشبخت نمیشین
    *به جادوی چشم تو شیدا شدم*
    *ز خود گم شدم در تو پیدا شدم*
    *من آن قطره بودم که با موج عشق*
    *در آغوش مهر تو دریا شدم
    *

  20. 2 کاربر از پست مفید کامران تشکرکرده اند .

    mahmata (شنبه 17 خرداد 93), فرهنگ 27 (جمعه 16 خرداد 93)


 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 23
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 خرداد 97, 22:10
  2. افکار جنسی ناخواسته یا خودخواسته ؟!
    توسط baarooni در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 10 اسفند 95, 04:27
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: دوشنبه 12 فروردین 92, 00:01
  4. چگونه کسی رو از وابسته شدن یا وابستگی به جنس مخالف بیرون بیاریم؟
    توسط h.mazahery در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 28 مهر 89, 16:05

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 06:19 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.