سلام
من 23 سالمه و مدت 2 ماهه با یه آقایی که 9 سال ازم بزرگتر هستند در حال آشناییم. من اصفهانی هستم و ایشون شیرازی البته تو اصفهان زندگی میکنن. ایشون از نظر شرایطی که من مورد نظرم هست هیچ مشکلی نداره و تو خیلی از زمینه ها از رفتاراش خوشم میاد و از نظر عقاید مذهبی هم تقریبا تو یک سطح هستیم.ولی یه سری مسائل هست که منو دچار دو دلی کرده.اول از همه تفاوت سنیمون هست. به نظرتون این تفاوت سنی زیاده؟ البته توی این مدتی که با هم صحبت کردیم از این نظر مشکلی نداشتم ولی خب به هر حال از من پخته تر هستند و میترسم بعدا تاثیر گذار بشه و منو تحت کنترل بگیره!
دوم اینکه ایشون اعتقاد دارن زن و شوهر اشکالی نداره که همدیگه رو چک و کنترل کنند و همیشه باید به هم دیگه اعتماد بدن. مثلا اگه گوشی همو بردارن یا جواب بدن و... نباید براشون اهمیتی داشته باشه!یا یه بار که میخواستیم بریم بیرون منو از دم خونه تا سر خیابونمون تعقیب کرده بود بعد که سوار ماشینش شدم گفت تعقیبت کردم!و به گفته ی خودش خط قرمزش اینه که همسرش قبلا با کسی دوست نبوده باشه چون خودشم اینطوری بوده!
سوم اینکه تو این مدت متوجه شدم که ایشون خیلی تو انتخاب همسر سختگیر هستند و به گفته ی خودش تعداد دفعات زیادی خواستگاری رفته ولی با همشون یکی 2 بار صحبت کرده و با من خیلی پیش رفته و تا اینجا راضی بوده! البته گفت که یک سال پیش با یه دختر دیگه تا قول و قرار عقد پیش رفتن ولی به خاطر اینکه خانواده ی دختره خیلی براش تعیین تکلیف میکردن و اینکه تو تحقیق فهمیده دختره قبلا دوست پسر داشته دیگه ادامه نداده!
و خودش میگه دلیل سختگیریم اینه که میخوام همسر ایده آلمو انتخاب کنم چون برای زندگیم برنامه دارم و هدف دارم و ...
ناگفته نمونه من ازش خوشم اومده یعنی اخلاقو رفتاراشو دوس دارم خیلی مهربونو خوش برخورده و وقتی باهاش حرف میزنم احساس راحتی دارم انگار دارم با دوستم حرف میزنم چه جوری بگم یعنی انگار واقعا همو درک میکنیم . از این خصوصیاتش نمیتونم بگذرم ولی این مسئله خیلی فکرمو مشغول کرده میترسم که از این مردایی باشه که وسواس فکری دارن و زن کوچیتر از خودشون میگیرن که تو مشتشون داشته باشنش.آخه شنیدم اینجور مردا تو زندگی مشترک به شدت کنترل گر میشن و خشونت بدنی هم دارن!!!! شما نظرتون چیه؟ چیکار کنم؟:( وقتی باهاش حرف میزنم میبینم خیلی خوشم میاد ازش :(
واقعا دلم میخواد یکی راهنماییم کنهههههههه