به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17
  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 20 خرداد 95 [ 22:59]
    تاریخ عضویت
    1392-11-25
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    1,881
    سطح
    25
    Points: 1,881, Level: 25
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 26 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array

    Tavajoh نارضایتی پدرم با ازدواج

    با سلام و عرض احترام خدمت شما دوستان گرامی
    بنده پسری هستم که دانشجوی دکتری it دانشگاه امیرکبیرم. در تاریخ 4 مهر سال 92 به خواستگاری دختری از اقوام (دختر دخترعمه مادرم) رفتم که پس از آنکه قرارهای ازدواج گذاشته شد، فردای آن روز پدرم پشیمان شد. بهانه پدرم این بود که بنده می‌توانم موقعیت‌های بهتری داشته باشم. البته پدرم 2 تا همسر دارم و تصمیم‌های وی تحت تاثیر همسر دومش هست و تغییر فکر وی را متاثر از این زن می‌دانم.
    دختری که به خواستگاری وی رفتم، دانشجوی سال آخر حسابداری پیام نور بوده و از سطح خانوادگی در حد خودمان برخوردار است. سن بنده 25 و سن ایشان 22 سال است و از این لحاظ تناسب داریم. از لحاظ اعتقادات مذهبی و ظاهر، تا حد زیادی ایشان را پسندیدم. از لحاظ طرز فکر در رابطه با نحوه گذراندن وقت و اوقات فراغت، از لحاظ حرف شنوی از بنده، قناعت در مراسم‌های ازدواج (موافق هستند بریم سفر کربلا)، از لحاظ شوخ طبعی و شاد بودن، حجاب اسلامی، سادگی، مذهبی بودن خانواده، ... ایشان را بسیار می‌پسندم. الان حدود 5 ماه است که تلاش می‌کنم به کمک اطرافیان، پدرم را راضی کنم اما راضی نمی‌شود. پدرم به دلیل اینکه می‌توانم موقعیت بهتری داشته باشم و به دلیل تعداد افراد خانواده عروس (5فرزند)، سطح مالی معمولی آن‌ها مخالفت می‌کند. پدرم نیز (از دو ازدواج) 5 فرزند دارد. بنده فرزند اول خانواده ام هستم و دختر مورد علاقه ام فرزند چهارم خانواده شان است. در خانواده عروس، 3 فرزند بزرگتر پسر هستند و فرزند آخری دختر است. البته شاید مخالفت وی به دلیل اختلاف وی با مادرم است. چون چند وقت پیش گفت که این دختر انتخاب مادرم است و باید انتخاب بنده باشد. کمکم خودم هم دیگر خسته شدم و به این فکر می‌کنم که این همه سختی و خستگی را تمام کنم. به این فکر می‌کنم که دخترهای با این شرایط می‌توان باز هم یافت. من در این مدت با این دختر تماس تلفنی داشتم ولی حضوری دیگر ندیدمش. از آنجایی که دو جلسه به صورت حضوری (در جلسه‌های خواستگاری) صحبت کردیم، این صحبت‌ها را کم می‌دانستم و از مادرم خواستم تا با مادرشان صحبت کند و شماره تلفن شان را برای سوال‌ها و آشنایی بیشتر دریافت کند. که اجازه دادند. متاسفانه ارتباط ما جنبه عاطفی هم پیدا کرد. در حدود یک ماه گذشته چند بار سعی کردم تا این رابطه را قطع کنم ولی با اصرار دختر خانم و اینکه نمی‌خواهد من را به همین راحتی‌ها از دست بدهد، باز این رابطه ادامه پیدا کرد. چیزی که مطرح است این است که بنده واقعا نمی‌توانم بفهمم که آیا این دختر را از صمیم قلب دوست دارم یا خیر. نکند با وی ازدواج کنم و بعدا پشیمان شوم که چرا با دختری که مدرک یا سطح خانوادگی بهتر نداشت ازدواج نکردم. از آنجایی که پدرم و بیشتر اقوام با این ازدواج مخالفت نشان می‌دهند و به بنده می‌گویند که موقعیت‌های بهتری می‌توانم داشته باشم، می‌ترسم که بر روی بنده تاثیر منفی بگذارد همانطور که الان تا حدودی دلسرد شدم.
    لطفا بفرمایید که آیا این دختر موقعیت مناسبی برای ازدواج بنده با وی است؟ آیا قطع این رابطه با توجه به ارتباط عاطفی پیش آمده را توصیه می‌کنید؟

    بابت طولانی شدن مطالب عذرخواهی می‌کنم
    منتظر نظرهای ارزشمند شما دوستان گرامی هستم
    با تشکر فراوان

  2. کاربر روبرو از پست مفید mdgh تشکرکرده است .

    khaleghezey (جمعه 25 بهمن 92)

  3. #2
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    درود دادا

    اولا به همدردی خوش اومدی

    دوما کارت درسته پسر 25 ساله دکتری آی تی میخونی توی امیرکبیر یه کاری کن تونستی به مدیر همدردی واسه سایت کمک فکری بدی بد نیست فکر کنم تقریبا توی کارتم یه حرفه ای باشی

    اولا این چیزی نوشتی که پدرتون دوتا همسر داره احتمالا همسر دوم ایشون نمیخوان شما انتخاب مادرتون رو قبول کنین فکر میکنن وزنشون کم میشه در برابر پدرتون(یکجور مسابقه که قربانیش میشی شما)

    دوما میشه یه لطفی کنی معیارهات رو برای ازدواج کردن که همسرت باید داشته باشه بر طبق اولویت بزنی

    آیا ایشون این معیارهای شما رو دارن؟خواهشا از 1 تا 5 بهشون نمره بدین

    سوما: خیلی ماشالله زرنگ و منطقی هستی بهترین کار رو کردی احساسی نمیخوای تصمیم بگیری و وابستگی درست نشه بشین ببین واقعا ایشون اگه مناسب شما هستن میتونی صبر کنی اگرم نیستن که هیچ ولی در کل یکچیزی بهت میگم البته نظر منه بشخصه

    خودت پسر عاقلی میزنی ماشالله بیشتر از سنت متوجه میشی نزار دیگران مسیر زندگیت رو تعیین کنن ازشون مشورت بگیر ولی کاری که فکر میکنی درسته رو خودت انجام بده.اینکه تحصلات همسر آیندت بالا باشه یا تعداد بچه هاش کم باشه و پولدار باشه و خوشگل باشه اینا همه خوبه خیلی هم خوبه منم مجرد بودم همینجوری فکر میکردم ولی خداروشکری اولین ملاکم اخلاق بوده و خانوادش.پول و زیبایی و فرزند کمتر و تحصیلات بالا داشتن نشانه خوب بودن نیست فدات شم و اینکه انتخاب اوکازیونی هستش واسه تشکیل زندگی.

    گرچه وقتی نوشتت رو میخونم :

    . از لحاظ اعتقادات مذهبی و ظاهر، تا حد زیادی ایشان را پسندیدم. از لحاظ طرز فکر در رابطه با نحوه گذراندن وقت و اوقات فراغت، از لحاظ حرف شنوی از بنده، قناعت در مراسم‌های ازدواج (موافق هستند بریم سفر کربلا)، از لحاظ شوخ طبعی و شاد بودن، حجاب اسلامی، سادگی، مذهبی بودن خانواده، ... ایشان را بسیار می‌پسندم

    به این نتیجه میرسم انسان مستقلی هستی که واسه تشکیل زندگی و ادامه مسیر زندگیت هدفمند داری میری جلو.از من میشنوی یکم صبور باش خودت بهتر از هرکسی خودت رو میشناسی خیلی به حرف دیگران بیش از اندازه اهمیت نده شاید الان پیش خودت بهم بگی برو بابا خودتم مجردی اینجوری فکر میکردی و دنبال پول فرزند کمتر سواد بالا و زیبایی بودی بله ولی کنارش دقیقا معیارهای ازدواجی خودت رو داشتم که خدا رو شکر همسرم همشون رو باهم داره.وقتی میری توی زندگی متاهلی میبینی معیارهای اصلی همونیه که خودت نوشتی و روشون تاکید کردی

    در کل اگه میبینی خوبه بیشتر فکر صبورتر باش اگه خیره که ایشالله بشه اگه نشه هم حتما توش خیری بوده.

    ولی خواهشا به هیچکی هیچکی هیچکی اجازه نده توی زندگیت دخالت کنه و بهت بگه اینکارو کن یا اونکارو اینو گفتم بهت واسه همیشه.مشورت بگیر خوبه ولی یادت باشه خودتم بهتر میدونی تجربه درسیه که از اشتباهاتمون بدست میاریم.

    بازم خوشحالم از اینکه به جمع ما اومدی دوست من

  4. 5 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    maryam240 (شنبه 31 مرداد 94), mdgh (جمعه 25 بهمن 92), toojih (جمعه 25 بهمن 92), ستیلا (جمعه 25 بهمن 92), شیدا. (جمعه 25 بهمن 92)

  5. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 خرداد 99 [ 20:21]
    تاریخ عضویت
    1392-7-21
    نوشته ها
    374
    امتیاز
    9,911
    سطح
    66
    Points: 9,911, Level: 66
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,128

    تشکرشده 851 در 242 پست

    Rep Power
    50
    Array
    25 سال سن و نداشتن استقلال جهت تصمیم گیری چیز خوبی نیست.با این شرایطی که گفتیدید به نظر میاد دختر خانم از لحاظ معیار تا حدی نزدیک هست و از این لحاظ خوبه اما عدم تصمیم گیری قاطع از جهت شما اصلا چیزی خوبی نیست.

    اینکه فامیل و اشنایان بر روی تصمیم شما اثر بگذارند زمینه رو برای بعد از ازدواج با هر خانمی برای شما دشوار میکند.

    مشورت گرفتن در ازدواج ضروری هست اما نه اینکه به خاطر دلایل غیر منطقی تصمیم شما رو عوض کنند .

    پدر شما دلیل اصلیشون اینگونه که شما بیان کردید به خاطر وضعیت مالی هست و اینکه شما موقعیتهای بهتری خواهید داشت و این شما رو نگران کرده و باعث دلسردی شما شده.

    برای ازدواج نیاز هست که خانواتده طرفین راضی باشند حال اگه با این شرایط دختر خانم رو همسر مناسب خود میدونید باید کاملا منطقی پدرتون رو راضی کنید و همسر دوم پدرتون نباید دخالت کنند چون شما مادر دارید و فکر نمیکنم به ایشان ارتباطی داشته باشه.در فامیل چه کسانی مخالف هستند و دلیلیشون چی هست؟؟؟
    فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …

  6. 5 کاربر از پست مفید ستیلا تشکرکرده اند .

    khaleghezey (جمعه 25 بهمن 92), maryam240 (شنبه 31 مرداد 94), mdgh (جمعه 25 بهمن 92), toojih (جمعه 25 بهمن 92), شیدا. (جمعه 25 بهمن 92)

  7. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 20 خرداد 95 [ 22:59]
    تاریخ عضویت
    1392-11-25
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    1,881
    سطح
    25
    Points: 1,881, Level: 25
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 26 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    با سلام خدمت khaleghezey و ستیلا. بخاطر پاسخ به بنده سپاسگزارم. در رابطه با وضعیت تحصیلی ام لطف دارید و فقط لطف خدا بوده.

    اینکه چرا دیگران دخالت کردند بخاطر عادت بد پدرم بوده. پدرم عادت دارد اگر چیزی را از خانواده اولی که تشکیل داده (یعنی مادرم و سه فرزند) ناپسند تشخیص دهد، به نوعی که ما را محکوم کند، همه جا پخش می‌کند. همان اوایل پدرم با دایی و شوهرخاله ام صحبت کرد تا من رو پشیمان کنند. زن دایی ام هم لطف کردند و در یک مهمانی، برای بقیه اقوام نیز اطلاع رسانی کردند!!! پدرم با اینکه خودش در مراسم حضور داشت، به بقیه گفت که نمی‌دانسته و طوری به بقیه گفته که انگار مادرم بدون اجازه اش رفته دختر را پسند کرده. من قبل اینکه دختر را اصلا ببینم، از پدرم اجازه گرفتیم و به اتفاق مادر و خواهرم رفتیم خانه آن‌ها و وقتی ایشان را پسندیدم، فردای آن روز به همراه پدرم به خواستگاری رفتیم. حتی پدرم به پدر دختر گفته بودند که دختر دختر خودتان است و این پسر هم پسر خودتان و هر چه شما گفتید. اینطور بود که تلفن ها به مادرم شروع شد. یه عده تبریک گفتند و یه عده مادرم رو محکوم کردند بدون اینکه همه واقعیت‌ها را بدانند. البته نظر آن‌ها برایم مهم نیست و من قرار است که برای خودم زندگی کنم. ولی رد نمی‌کنم که نظر آن‌ها دارد الان اذیتم می‌کند.
    اقوام پدری کسی نظر نداده. کسانی که در فامیل مخالف هستند، دایی و خاله بزرگم هستند. البته دایی ام گفت که 50 درصد موافقه. خاله و دایی کوچک تر موافق هستند. به نظر به ازدواج اینطور فکر می‌کنند که چقدر می‌دهند و چقدر میگیرند. برام سخت است که دیگران به همسرم به گونه‌ای نگاه کنند که انگار زبونم لال پایین تر است. من بارها به این فکر کردم که اگر خدا بخواهد می‌تواند همه آنچه را که داده یکباره از من بگیرد و همه برای آزمایش است و دلیلی ندارد تا موجب غرور و خود برتر بینی شود.
    من حجم بیشتر مطالب کتاب آقای بانکی پور و سه کتاب دیگر را هم خواندم. ملاک هام بیشتر آنچه بوده که از لحاظ دینی توصیه شده است. ملاک‌هایم و اینکه چه نمره ای می‌دهم را انشاالله در پست بعدی خدمت تان ارسال می‌کنم.
    با تشکر از وقت و راهنمایی تان

  8. 2 کاربر از پست مفید mdgh تشکرکرده اند .

    khaleghezey (جمعه 25 بهمن 92), ستیلا (جمعه 25 بهمن 92)

  9. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 06 تیر 93 [ 06:00]
    تاریخ عضویت
    1392-1-22
    نوشته ها
    523
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,312

    تشکرشده 1,508 در 444 پست

    Rep Power
    64
    Array
    سلام، به نظر من شما مشکلت پدر یا فامیل و صحبتهای اونها نیست. امیدوارم ناراحت نشی چون من کارشناس نیستم و چیزهایی که به نظرم میرسه و فکر می کنم کمک می کنه مینویسم.

    به نظر من شما هنوز اونقدر بزرگ نشدی که بتونی ازدواج کنی. باید کمی بیشتر روی خودت کار کنی. به خودت بیشتر زمان بده. تا وقتی به قول معروف هنوز اونقدر مرد نشدی که بتونی برای خودت تصمیم بگیری نباید با زندگی کس دیگری بازی کنی.

  10. 7 کاربر از پست مفید toojih تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (شنبه 26 بهمن 92), khaleghezey (جمعه 25 بهمن 92), maryam240 (شنبه 31 مرداد 94), mdgh (جمعه 25 بهمن 92), sanjab (جمعه 25 بهمن 92), ستیلا (جمعه 25 بهمن 92), شیدا. (جمعه 25 بهمن 92)

  11. #6
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ته دلم مونده این نگم نمیشه

    خداوکیلی دمت گرم فدات شم ایول داری بمولا

    کارت درسته دادا ایشالله هرچی خیره همون میشه.

    مهم راضی بودن خودت و خانوادته.بشین با مادر و خواهرت صحبت کن ببین واقعا خوبه سعی کن بیشتر فکر کنی و روی تصمیم محکم باش مسئله این عروسی بشه یا نشه نیست مسئله لجبازی هم نیست یا اینکه ایشون رو قربانی کنی نه مئله اینه به دیگران اینو بفهمونی جایگاهشون کجاست حریم شخصیت ارزش قائل بشن تویی که توی 25 سالی درست اینقدر خوبه مطمئن باش هرکاری که بخوای میتونی انجام بدی هرکاری

  12. 2 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    mdgh (جمعه 25 بهمن 92), ستیلا (جمعه 25 بهمن 92)

  13. #7
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 20 خرداد 95 [ 22:59]
    تاریخ عضویت
    1392-11-25
    نوشته ها
    16
    امتیاز
    1,881
    سطح
    25
    Points: 1,881, Level: 25
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 19
    Overall activity: 2.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    18

    تشکرشده 26 در 10 پست

    Rep Power
    0
    Array
    معیارهایی که برای بنده مهم هستن را در زیر ذکر کردم، سعی کردم به ترتیب اولویت باشد:
    ایمان و دینداری: 5
    اخلاق خوب: 5
    اصالت خانوادگی: 5
    مذهبی بودن خانواده ایشان: 5
    حرف شنوی از همسر: 4
    داشتن حجاب چادر: 5
    نداشتن ارتباط با نامحرم (در حد خنده و شوخی و ...): 5
    داشتن فکر باز و کمک به همسر در حل مشکلات و مسائل زندگی: 5
    قناعت: 4
    احترام گذاشتن به همسر و خانواده وی: 5
    شاد و شوخ طبع بودن: 5
    بخشش اشتباه همسر: 4
    علاقه به داشتن تنوع برای همسر (پوشش و خودآرایی و ...): 5
    سن: 4
    زیبایی ظاهر: 4
    داشتن روحیه عاطفی و احساسی: 5
    وضعیت خانواده ایشان (اجتماعی و اقتصادی): 3
    نداشتن آرایش قبل ازدواج: 5
    پذیرفتن اینکه به سر کار نروند:5
    تحصیلات: 2

    البته امیدوارم احساسی نمره نداده باشم.

    - - - Updated - - -

    دوست عزیز toojih ، سپاسگزارم که وقت گذاشتید. بنده با دوستان دیگری نیز مشورت کردم و واقعا به این نتیجه رسیدم که مهارت های بسیار زیادی را باید برای زندگی کسب کنم و متاسفانه نسبت به سنم عقب هستم. اما چیزی که این دختر دارد، صبر بسیار زیاد وی هست. البته صبر نیز معیار خوب و مهمی برایم است که یادم رفته در بالا ذکر کنم. واقعا ایشان خیلی صبور بوده اند. برای همین احساس می‌کنم می توانم در حین زندگی با ایشان به مهارت ها دست پیدا کنم.
    دوست عزیز khaleghezey، ممنون از لطف شما. انشاالله با دعاهای شما و دیگر دوستان، آخرش خیر هست.

  14. 2 کاربر از پست مفید mdgh تشکرکرده اند .

    khaleghezey (جمعه 25 بهمن 92), ستیلا (جمعه 25 بهمن 92)

  15. #8
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    حالا نظرت چیه فکر میکنی ارزشش رو داره پافشاری کنی؟

  16. کاربر روبرو از پست مفید khaleghezey تشکرکرده است .

    mdgh (جمعه 25 بهمن 92)

  17. #9
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    یکشنبه 06 دی 94 [ 10:32]
    تاریخ عضویت
    1392-11-21
    نوشته ها
    28
    امتیاز
    1,620
    سطح
    23
    Points: 1,620, Level: 23
    Level completed: 20%, Points required for next Level: 80
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    27

    تشکرشده 55 در 16 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط mdgh نمایش پست ها
    اخلاق خوب: 5
    اصالت خانوادگی: 5
    مذهبی بودن خانواده ایشان: 5
    حرف شنوی از همسر: 4
    داشتن حجاب چادر: 5
    نداشتن ارتباط با نامحرم (در حد خنده و شوخی و ...): 5

    داشتن فکر باز و کمک به همسر در حل مشکلات و مسائل زندگی: 5
    قناعت: 4
    احترام گذاشتن به همسر و خانواده وی: 5
    شاد و شوخ طبع بودن: 5
    بخشش اشتباه همسر: 4

    علاقه به داشتن تنوع برای همسر (پوشش و خودآرایی و ...): 5
    سن: 4
    زیبایی ظاهر: 4
    داشتن روحیه عاطفی و احساسی: 5
    وضعیت خانواده ایشان (اجتماعی و اقتصادی): 3
    نداشتن آرایش قبل ازدواج: 5
    پذیرفتن اینکه به سر کار نروند:5

    تحصیلات: 2
    سلام
    ممنون بابت تایپیک خوبی که جز معدود تایپیک های خوبی هست که میشه خیلی چیزا ازش یاد بگیریم

    یک سوال درباره ملاک هایی که به رنگ قرمز هستن؟
    فکر نمیکنید بعضی از اینا یکم متناقض باشن و به نوعی سلب ازادی اولیه هر انسان؟
    خودتون هم در طرف مقابل به این شروط پایبندین؟
    سپاس

  18. 2 کاربر از پست مفید siam 2015 تشکرکرده اند .

    mdgh (جمعه 25 بهمن 92), دختر بیخیال (شنبه 26 بهمن 92)

  19. #10
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 23 خرداد 99 [ 20:21]
    تاریخ عضویت
    1392-7-21
    نوشته ها
    374
    امتیاز
    9,911
    سطح
    66
    Points: 9,911, Level: 66
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 139
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    1,128

    تشکرشده 851 در 242 پست

    Rep Power
    50
    Array
    حالا که این دختر خانم رو مناسب میدونید بهتره هر چی زودتر تکلیف خودتون رو مشخص کنید و رضایت خانوادتون رو بگیرید .اگه پدرتون با حرفای منطقی شما راضی نمیشوند میتونید از یه بزرگتر که پدر شما ازشون حرف شنوی داره کمک بگیرید.چون نمیشه که به همین منوال ادامه بدید و دوباره پدرتون مخالفت کنند.

    در ضمن بهتره مقالات مربوط به ازدواج رو در همین تالار مطالعه کنید.

    برای مرد داشتن استقلال فکری چیز خیلی مهم هست.
    فرو افتادن در مقابلِ خدا ؛ تنها راه برخاستن است …

  20. 5 کاربر از پست مفید ستیلا تشکرکرده اند .

    asemaneabi222 (شنبه 26 بهمن 92), khaleghezey (جمعه 25 بهمن 92), maryam240 (شنبه 31 مرداد 94), mdgh (جمعه 25 بهمن 92), شیدا. (جمعه 25 بهمن 92)


 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. نارضایتی خانواده-بیکاری
    توسط پپسی در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: شنبه 20 تیر 94, 22:08
  2. افسردگی و بی مسئولیتی همسرم
    توسط springlife در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 09 آبان 91, 23:13
  3. اجبار برای ازدواج مجدد و نارضایتی من
    توسط gole kaghazi در انجمن سایر مشکلات خانواده
    پاسخ ها: 13
    آخرين نوشته: سه شنبه 17 مرداد 91, 20:41
  4. نارضایتی شوهر از خوابیدن بچه در اتاقمان
    توسط شهناز پ در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: یکشنبه 02 دی 86, 17:00

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:18 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.