به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3
  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 04 تیر 97 [ 11:22]
    تاریخ عضویت
    1392-5-06
    محل سکونت
    زیر اسمان خدا
    نوشته ها
    203
    امتیاز
    5,485
    سطح
    47
    Points: 5,485, Level: 47
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 65
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    3

    تشکرشده 294 در 130 پست

    Rep Power
    33
    Array

    New2 رموز موفقيت زنان جذاب

    یكي از رموز موفقيت زنان جذاب در حفظ شريك زندگي استفاده از حس زنانگي است.

    جذابيت چيزي است كه تمام انسان ها به آن علاقه دارند و مي خواهند كه مورد توجه و احترام قرار گيرند. جالب اينكه بعضي افراد به صورت ذاتي مهارت هايي دارند كه مي توانند ديگران را شيفته خود سازند، اما ديگران هم مي توانند مهارت هاي جذابيت را بياموزند. جذابيت در جذب شريك زندگي و حفظ روابط زناشويي تاثير شگفت انگيزي دارد. بعضي زنان نسبت به همجنسان خود از جذابيت بيشتري برخوردارند و بيشتر مورد توجه شريك زندگي شان قرار مي گيرند. بديهي است علاوه بر مشخصات ظاهري كه بر ميزان جذابيت يك فرد تاثير دارد خصوصيات اخلاقي نيز اثري معجزه آسا بر روابط زن و شوهر مي گذارد. زنان جذاب داراي خصوصياتي هستند كه زنان ديگر نيز به راحتي مي توانند آنها را بياموزند. برخي خصوصيات رفتاري و اخلاقي اين گروه از زنان، عبارت است از:

    غافلگير مي كنند

    هيچ انساني، خواهان يك رابطه راكد و كسالت آور نيست. ميل طبيعي انسان هميشه به تغيير و تنوع است. يك رابطه زناشويي هميشه نياز به هيجان دارد و ركود به آن لطمه مي زند. بعضي زنان به خوبي مي دانند چگونه در زندگي مشترك تنوع و هيجان ايجاد كنند. آنها گاهي سورپرايزي براي همسرشان ايجاد مي كنند و نمي گذارند زندگي زناشويي دچار يكنواختي شود. ايجاد سورپرايز،‌ بستگي به امكانات زن و مرد و همچنين شناخت آنها از روحيه همديگر دارد.

    به حريم خصوصي احترام مي گذارند

    زنان موفق آموخته اند چگونه به حريم شخصي شريك زندگي شان احترام بگذارند. نه فقط زنان، بلكه مردان نيز بايد اين مهارت را بياموزند. زنان و مردان امور شخصي متعددي دارند و بهتر است به حريم شخصي يكديگر احترام بگذارند. زماني كه زوجين به يكديگر اعتماد و اطمينان داشته باشند، مدام يكديگر را كنترل نمي كنند و اجازه خواهند داد شريك زندگي شان زماني را صرف امور شخصي خود كند. تجسس مدام و محدود كردن مردان، موجب دلزدگي آنان شده و به مرور زمان زوجين را از يكديگر دور مي سازد. يكي از راه هاي رسيدن به جذابيت و مورد توجه قرار گرفتن رعايت حريم خصوصي شريك زندگي است.

    استقلال نفس دارند

    وابستگي زياد به همسر خوشايند نيست و موجب دلزدگي مي شود. زنان جذاب هيچ گاه وابسته به شريك زندگي شان نمي شوند، بلكه به آنان دل مي بندند و عزت نفس و استقلال خود را حفظ مي كنند. براي مردان خوشايند نيست با زني زندگي كنند كه عزت نفس نداشته و مدام وابستگي خود را با سخنان و رفتارش نمايان سازد. آنان به زودي از زنان وابسته دلزده مي شوند، زناني كه استقلال و عزت نفس بالا دارند، كشش و جاذبه بيشتري در شوهر خود ايجاد مي كنند. به واقع مردان از زنان وابسته مي هراسند و احساس مي كنند محدود شده اند.

    همراهتي مي كنند

    مردان هنگامي كه شريك زندگي شان را به خود همراه و همگام ببينند، احساس غرور مي كنند. زنان جذاب به خوبي مي دانند شوهرشان چه علايقي دارد و در دستيابي به آن علايق و اهداف با وي همراهي مي كنند. اين بدان معنا نيست كه اين زنان اهداف و روياهاي خود را فراموش مي كنند، بلكه در واقع به خواسته ها و علايق شريك زندگي خود احترام گذاشته و در دستيابي به آنها، هم قدم و همراه شوهرشان مي شوند. از خوشحالي و موفقيت شوهرشان خوشحال شده و با وي مراحل رشد و ترقي را مي پيمايند و در مقابل، همسرشان نيز آنان را همراهي مي كند. احترام به رشد شخصي شريك زندگي موجب موفقيت زن و مرد، در رابطه زناشويي شده و موجب مي شود آنان در جمع دوستان و خانواده به شريك زندگي خود افتخار كنند.

    اعتماد به نفس دارند

    زنان جذاب اعتماد به نفس زيادي داشته و خودپنداره اي قوي دارند. حريم خود را دانسته، خواسته ها و اهداف مشخصي دارند و آنچه را شايسته اش هستند تقاضا مي كنند. در واقع فردي منفعل نبوده و با اعتماد به نفس اظهار نظر مي كنند. بيان نظر و عقيده صحيح و درخواست هاي معقول از شوهر موجب جذابيت بيشتر زنان مي شود. زنان با اعتماد به نفس، آموخته اند چگونه مسائل خود را حل و فصل كرده و براي هر مسئله كوچكي دست به دامان شوهرشان نشوند. هيچ مردي دوست ندارد با زني كه قادر به مديريت امور شخصي و روزانه خود نيست، زندگي كند. اعتماد به توانايي ها و مهارت ها يكي از خصوصيات بارز زنان و جذاب و موفق است. تمامي مردان، زنان موفق را مي ستايند و به داشتن همسري موفق افتخار مي كنند.

    زنانه رفتار مي كنند

    يكي از رموز موفقيت زنان جذاب در حفظ شريك زندگي استفاده از حس زنانگي است. آنها با وجودي كه در اجتماع با اعتماد به نفس كامل ظاهر مي شوند و مي توانند از تمامي حقوق خود دفاع كنند، به خوبي مي دانند در چه زماني چه درخواست هايي از شريك زندگي شان داشته باشند و با اولويت دادن به شوهرشان به او حس مردانگي ببخشند. مردان دوست دارند مورد توجه همسرشان واقع شوند و زماني كه احساس كنند قهرمان ذهني همسرشان هستند از هيچ محبتي در حق او دريغ نخواهند كرد. متاسفانه بعضي زنان مستقل بودن و اعتماد به نفس داشتن را اشتباه برداشت كرده و تصور مي كنند در اين صورت نبايد تقاضايي از شوهرشان داشته باشند، يا بايد تمامي كارها را خود به تنهايي انجام دهند. در صورتي كه مي توان گاهي با درخواست هاي خود احساس بهتري به شريك زندگي بخشيد.

    خانواده/ شماره ۴۸۶/ نيمه دوم خرداد ماه ۹۲/ ستاره حميدي/ صفحه ۱۴

  2. 8 کاربر از پست مفید yektaye tanha تشکرکرده اند .

    ammin (پنجشنبه 14 شهریور 92), aysu (چهارشنبه 23 مرداد 92), del (پنجشنبه 31 مرداد 92), dokhtare kordestan (سه شنبه 22 مرداد 92), kamr (شنبه 13 مهر 92), tamanaye man (سه شنبه 22 مرداد 92), ویدا@ (شنبه 13 مهر 92), الهام20 (شنبه 09 آذر 92)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 19 بهمن 01 [ 19:08]
    تاریخ عضویت
    1392-5-13
    نوشته ها
    688
    امتیاز
    14,984
    سطح
    79
    Points: 14,984, Level: 79
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 366
    Overall activity: 99.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,002

    تشکرشده 1,784 در 580 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    119
    Array
    استقلال نفس دارند

    وابستگي زياد به همسر خوشايند نيست و موجب دلزدگي مي شود. زنان جذاب هيچ گاه وابسته به شريك زندگي شان نمي شوند، بلكه به آنان دل مي بندند و عزت نفس و استقلال خود را حفظ مي كنند. براي مردان خوشايند نيست با زني زندگي كنند كه عزت نفس نداشته و مدام وابستگي خود را با سخنان و رفتارش نمايان سازد. آنان به زودي از زنان وابسته دلزده مي شوند، زناني كه استقلال و عزت نفس بالا دارند، كشش و جاذبه بيشتري در شوهر خود ايجاد مي كنند. به واقع مردان از زنان وابسته مي هراسند و احساس مي كنند محدود شده اند.
    کااااش همه خانووومها این عامل رو مد نظر داشتن. واقعا چه بر سر ما آدمها می اد که خوشبختیمون و خوشحالیمون اینجوووور وابسته به حضور یه نفر دیگه میشه. به نظر من واقعا وابستگی مثل بیماری مهلکی که تمام روح ادم رو درگیر خودش می کنه .

    ممنون یکتا جان بابت پست زیبات

  4. 2 کاربر از پست مفید مهرااد تشکرکرده اند .

    heaven65 (شنبه 13 مهر 92), الهام20 (شنبه 09 آذر 92)

  5. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 مهر 93 [ 00:49]
    تاریخ عضویت
    1391-8-22
    نوشته ها
    603
    امتیاز
    2,846
    سطح
    32
    Points: 2,846, Level: 32
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 54
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    884

    تشکرشده 793 در 374 پست

    حالت من
    Shad
    Rep Power
    72
    Array
    همه ما علاقه‌منديم يادمان در دلهاي اطرافيان باقي باشد و اين تنها با سلاح خُلق خوش حاصل مي‌شود. هنگامي كه به خاطرات پررنگمان با آشنايان مراجعه مي‌كنيم افراد مهربان و خوش اخلاق از ماندگارترين شخصيت‌ها در ذهن و رحمان مي‌باشند. چنين ماندگاري در قلب‌ها آرزوي همه ماست و اين مهم به دست نمي‌آيد مگر آن كه از رموز آن آگاه باشيم‌.

    يكي از مهمترين رازهاي رسيدن به آن جذابيت است و قبل از هر چيز بايد بدانيم كه جذابيت چيزي غير از زيبايي است‌. شخص مي‌تواند صورت زيبايي نداشته باشد اما بسيار جذاب باشد و هم چنين مي‌تواند بسيار زيبا باشد اما اصلاً جذابيت نداشته باشد. جذابيت و گيرايي يك ويژگي كاملاً اكتسابي است و به راحتي مي‌توانيم صاحب آن باشيم‌:


    ۱ - ظاهري آراسته داشته باشيد.
    تميز و مرتب باشيد، هماهنگي و پاكيزگي شما، ناخودآگاه شما را جذاب مي‌كند. بعضي از افراد براساس تصوري اشتباه براي جذاب شدن به زحمت زيادي مي‌افتند و خود را به شكل‌هاي عجيب و غريبي درست مي‌كنند. مهمترين مسئله اين است كه مرتب و هماهنگ و در عين حال ساده باشيد. نامرتب بودن حتي حرفهاي قشنگ‌، مثبت و تأثيرگذار شما را ضايع مي‌كند. فرزندي كه هميشه پدر و مادر خود را آراسته و با ظاهري مرتب مي‌بيند، ظاهر آراسته فرد ناآشنا او را نمي‌فريبد. چون ممكن است جذب ظاهر آراسته كسي شوند كه تأثير منفي او از اثرات مثبتش به مراتب بيشتر باشد.

    ۲ - بيشتر سكوت كنيد:
    غالباً افراد به اشتباه براي اين كه جذاب‌تر شوند، بيشتر شلوغ مي‌كنند و به خطا مي‌روند. سكوت‌، يك تأثير ذهني و رواني بسيار قوي مي‌گذارد. در سكوت‌، فرد پيرامون خود خلاء ايجاد مي‌كند و هر خلايي‌، جذب را سبب مي‌شود. آنها كه بيشتر صحبت مي‌كنند و كمتر مي‌شنوند از جذابيت خود مي‌كاهند، حال آن كه سكوت و گوش دادن بيشتر به واقع شما را عاقل‌تر و قابل اطمينان‌تر معرفي مي‌كند و اين زمينه‌اي مساعد براي صميميت بيشتر است‌. سكوتي سرشار از اعتماد به نفس سرچشمه صميميت است‌.

    ۳ - نرم و ملايم سخن بگوييد:
    هنگامي كه نرم و ملايم صحبت مي‌كنيد افراد را جذب خود مي‌كنيد و به راحتي مي‌توانيد بر روي آنها تأثير بگذاريد. آدم‌هاي خشن و داد و بيدادي افراد مناسبي براي اطمينان كردن‌، نيستند.

    ۴ - فرد محترمي باشيد:
    بي‌احترامي به خود، به ديگران و بي‌احترامي و بي ادبي در كلام و رفتار همگي از جذابيت شما مي‌كاهد. شما بايد هم در ظاهر آراسته باشيد و هم در باطن وارسته‌. افراد مؤدب و متين و محترم بي ترديد جذابند و اين جذابيت از درون موج مي‌زند.
    محترم و مؤدب و باشخصيت باشيد، خواهيد ديد خود به خود جذاب مي‌شويد.


    ۵ - زياد شوخي نكنيد اما بسيار تبسم كنيد:
    شوخي فراوان از انرژي ذهني و جذابيت شما مي‌كاهد چرا كه شوخي فراوان به تدريج مرزهاي لازم بين افراد را از بين مي‌برد متبسم باشيد كه تبسم به چهره شما جذابيتي عميق و ژرف مي‌بخشد. در تبسم‌، سنگيني و متانت و جذابيت است‌.

    ۶ - قاطعيت يعني جذابيت‌:
    كساني كه شخصيت قاطعي دارند و هدفها و ارزش‌هاي معيني دارند، بي‌استثنأ مي‌توانند افراد جذابي باشند. زيرا شخصيت‌هايي جذاب و تأثيرگذارند كه بسيار مصمم هستند و اعتماد به نفس دارند. به دنبال اهداف مشخصي بودن و به آنها رسيدن اعتماد به نفس زيادي به ارمغان مي‌آورد و جذابيت از وجود چنين شخصي موج مي‌زند.


    آسان بود، اين طور نيست‌؟ موفق باشید

  6. 3 کاربر از پست مفید kamr تشکرکرده اند .

    ویدا@ (شنبه 13 مهر 92), مصباح الهدی (شنبه 13 مهر 92), الهام20 (شنبه 09 آذر 92)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: یکشنبه 12 اردیبهشت 95, 09:19
  2. پاسخ ها: 57
    آخرين نوشته: شنبه 14 آذر 94, 14:57
  3. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 مهر 91, 00:29
  4. یک ماه پس از جدایی،هنوز مثل روز اول جدایی
    توسط bahar_N در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 06 مرداد 91, 10:17
  5. هر روز 34 گيگابايت اطلاعات به انسان مي‌رسد
    توسط Niloo55 در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: چهارشنبه 02 دی 88, 15:22

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:06 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.