ازدواج موقت ، هنجار ارتباطات نا هنجار
تا مي گوئي ازدواج موقت ، فورا فكرش مي رود به يك مقاربت جنسي چند دقيقه اي و بچه اي كه بعد آن درست شده !!؟ ( حل اين مشكل ، ازدواج به شرط عدم دخول است ) مشكل جوانان ما صرفا مقاربت جنسي نيست ؛
بسياري فقط ارتباط تلفني دارند ؛ چرا حرام ؟
بسياري فقط با هم قدم مي زنند ؛ چرا حرام ؟
بسياري فقط مي خواهند همديگر را سير نگاه كنند ؛ چرا حرام ؟
ازدواج موقت در صورتي مفسده ايجاد مي كند ( اگر بپذيريم كه ايجاد مي كند ) كه دختران ما اكنون در پس حجله حيا و عفاف نشسته باشند و پسران ما پرده غيرت و تقوي بر چشم انداخته ؛ آنوقت اين حرف ما باعث شود كه اوضاع جور ديگر شود ! چشم باز كنيد ، ببينيد ، كجا اينطوري است ؟
چرا اين پدر وقتي دخترش خود را بزک می کند و در اجتماع حاضر می شود و با 10 نفر رابطه دارد ناراحت نيست !اما اگر اجازه ازدواج موقت بخواهد رگ غيرت _ بي غيرتيش _ بجوش مي آيد ؟؟!!.
چرا ازدواج موقت كه يك سنت حسنه اسلامي است حالت ضد ارزش به خود گرفته ؟
چرا از روابط نا مشروع ناراحت نمي شويم ؛ اما تا حرف ازدواج موقت مي شود به فكر مفاسد آن مي افتيم و فكر مي كنيم حرمت زن از بين رفته ؟!
چگونه است که آنکس که در امنیت ازدواج دائم به سر می برد زن است و حقوق ! دارد ولی آنکه به خواست واختیار خود و برای رفع نیاز مشروع خود ازدواج موقت می کند زن نیست و حقی ندارد!! ؟
ازدواج موقت ، تنظيم روابط در هم و بر هم امروز است .
اين موضوع در جامعه وجود دارد ، چرا حكمش را كنار مي گذاريد ؟
پسر و دختري كه با هم آشنا شده اند و چه بخواهي ، چه نخواهي با هم ارتباط دارند ؛ چرا اين رابطه شان مشروع نباشد ؟
حرمت زن با بستن پيمان عقد ازدواج و رعايت لوازم شرعي آن از بين مي رود يا با هرزگي و هر روز با كسي آشنا بودن !؟
اين زني كه نياز فطري او ، او را به خيابان كشانده و به خود نمائي وا داشته و خود را در معرض نگاه صدها نفر مي گذارد ؛ و آخرش هم معلوم نيست چه مي شود ، حرمت دارد ، يا آنكه از ابتدا تكليفش را مشخص مي كند ، پيمانش را مي بندد و باقي زندگيش را بر سر وفاي به عهد مي گذراند ؟
چرا بايد اسلام حكم ازدواج موقت داشته باشد و زنان شوهر مرده در جامعه اسلامي از ازدواج موقت و برخوردهاي اجتماعي آن در هراس باشند ؟
چرا بايد اسلام حكم ازدواج موقت داشته باشد و دختران رشيده به كمال رسيده ، راه حل خود را يا در حرام بدانند ، يا در سوحتن و ساختن ؟
چرا بايد اسلام حكم ازدواج موقت داشته باشد و پسران به بلوغ كامل رسيده دائم در اضطراب تحريك جنس مخالف بمانند و راه حل را در فسق و فجور و روابط نا مشروع بيابند ؟
چرا حكم صريح اسلام را با مصلخت انديشي زير پا گذاشته شود ؟ چرا حلال خدا را حرام كرده ايم ؟
متعه فقط راه حل مقاربت جنسي چند دقيقه اي نيست .
ميشود ارتباطات تلفني _ كه وجود دارد _ با صيغه حلال باشد .
ميشود ارتباطات نامه اي _ كه وجود دارد _ با صيغه حلال باشد .
ميشود قرارهاي ملاقات خياباني _ كه وجود دارد _ با صيغه حلال باشد .
ميشود دوستي هاي پنهاني _ كه وجود دارد _ با صيغه حلال باشد .
ميشود بوسه هاي پنهاني كوچه پس كوچه ها _ كه وجود دارد _ با صيغه حلال باشد .
ميشود روان جوانان ما را اطمينان داد كه خود را مطرود خدا نپندارند و از شريعت اسلام نبرند .
قديم چه مي كردند و اقتضاء چه بوده ، ما نمي دانيم . حكم امروز با ديروز فرق مي كند . امروز جور ديگري است .
اقتضاي جامعه امروز ما اينست . اقتضاي ارتباطات فرهنگي جهاني امروز اينست . اقتضاي وجود ميليون ها جوان كه امكانات ازدواج دائمشان ( به شهادت آمار و ارقام رسمي ) وجود ندارد اينست . اقتضاي طبع مخلوق خداوندي اينست ؛ و اقتضاي حكم خدا اينست .
ما نمي خواهيم كه آنها را كه در اين واديها نيستند ، و خوش به سعادتشان كه اينگونه اند و مالك نفس خويش اند ، و اختيار نفسشان را هوي و هوس از كف نمي برد را تشويق كنيم كه اينگونه باشيد ؛ خير ؛ طريق كمال معلوم و هدايت به سمت كمال برتر مشخص است . حرف ما اينست كه آنهائي كه اينگونه اند ، و اكثريت اند ، و اكثريت قريب به اتفاقند چرا به گناه بيفتند ؟!!
ما مي گوئيم به فكر اينهائي كه هم اكنون در حال معصيت اند باشيد .
دختر ما براي دلربائي دهها نفر خود را بزك كند و به خيابان بيايد بهتر است ، يا دل در گرو عهد شخص واحدي داشته باشد و با اطمينان ( و لو موقتي ) زندگي كند ؟!!
آرامش روحي رواني پسراني كه هر روز با دهها چهره فلاني تحريك مي شوند و آحرش هم هيچ ؛ بيشتر است يا آنكه مي داند كسي را مي شناسد و دل در گرو پيمان او دارد ؟
امروز ازدواج موقت محدود كردن قواي شهوت جوانان است نه دامن زدن به آن .
امروز ازدواج موقت اطمينان خاطر و آسايش رواني ايجاد مي كند نه پريشان خاطري .
امروز ازدواج موقت لجام زدن به افسار گسيختگي شهوت نفوس جوانان است نه رهائي آن .
كلام امير سخن را فراموش نمي كنيم كه فرمود : خدا لعنت كند فلاني را ؛ اگر متعه را حرام نكرده بود ، ما زني الا شقي .
عجبا كه حكومت اسلام بخاطر مصالحي ، عنوان ثانوي درست مي كند و جور ديگر عمل مي كند . ميخواهم بگويم اگر به فرض متعه حرام بود امروز عنوان ثانوي اقتضا مي كرد كه مجاز باشد . رها كنيد تبليغات غرب را ، ديده ايم كه بارعايت حقوق زن ! به كجاها كه نرسيده اند ؛ حكم اسلام حكمي نيست كه با تبليغات فاسد غرب تعطيل شود . خودشان با زن چگونه رفتار مي كنند آنوقت ازدواج موقت مي شود نفي حقوق زن!!.
1. اگر سنت ازدواج موقت رائج شود ديگر روابط يكساعته و دو ساعته كم مي شود ، دختران گرايش به پيمانهاي بلند تري پيدا مي كنند . چرا راه شرع را بسته ايم و جوانان را به سمت گناه هدايت مي كنيم ؟؟
علاقه مندی ها (Bookmarks)