به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: مشکلات من

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 18 آبان 97 [ 23:06]
    تاریخ عضویت
    1387-5-21
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    7,866
    سطح
    59
    Points: 7,866, Level: 59
    Level completed: 58%, Points required for next Level: 84
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    مشکلات من

    سلام
    من یه سری مشکلات دارم که خیلی اذیتم میکنه. خوشحال میشم که با همفکری شما دوستان بتونم مشکلاتم رو حل کنم .
    من 25 سالمه . حدود 3 سال پیش با یکی از همکلاسی هام تو دانشگاه عقد کردم . قبلش حدود 2 سال با اطلاع خانواده هامون با هم ارتباط داشتیم. همیشه همه چیز خوب بود و خیلی دوسش داشتم . اون هم همین طوری بود. وقتی عقد کردیم هم اوضاع همین طوری بود. الان 5 ماهه که عروسی کردیم و با هم زندگی می کنیم. اما 2 ماهه که من افسرده شدم و دل و دماغ درست و حسابی ندارم . راستش همسرم یکم زود عصبانی میشه و این خیلی منو اذیت می کنه و باعث میشه ازش دوری کنم. احساس می کنم همیشه با همه حرفهای من مخالفت میکنه. برا من پذیرفته نشدن حرفام مهم نیست اما اینکه احساس میکنم حرف منو تحت هیچ شرایطی نمیپذیره برام عذاب آوره. هروقت هم بهش گفتم که تو زود عصبی میشی با حرف منو قانع میکنه ولی رفتارش بازم همینطوریه. حتی موقع ارتباط جنسی هم بارها یهو عصبی شده و همه چیو به هم زده ! مریض نیست اما نمیدونم چرا اینکارهارو میکنه. البته خیلی سریع هم آتیشش خاموش میشه و میاد سراغ من که آشتی کنیم . اما این رفتارش در طولانی مدت به رابطه مون آسیب رسونده و باعث شده من از نظر جنسی نسبت به اون بی تفاوت بشم. الان هفته ای 1 بار بزور ارتباط جنسی داریم. اول من فکر کردم مشکل از منه سعی کی کردم خودمو با فیلم یا عکس یا داستان پورنو تحریک کنم اما فهمیدم من راحت تحریک میشم ولی با همسرم نه. برا همین اوضاع بدتر شد. از نظر اون ارتباط جنسی فقط هفته ای 2 بار باید باشه و حتی روز و زمانش هم عوض نشه . و همیشه یه جور باشه !!! حتی با بعضی حرکات ساده جنسی هم مشکل داره . و بعضی مواقع انجام نمیده و بهونه میاره چون بعدش که میپرسم اگه بدت میاد بگو، میگه نه خوبه. ولی نمیدونم چرا لج میکنه.
    دیگه اینکه من خودم با آرایش کردن یه سری مشکل با خودم دارم. از بچگی از آرایش خوشم نمیومد.برا همین سر آرایش کردن بش گیر میدادم . البته اون بیچاره خیلی کم ارایش میکنه (البته نه تو خونه برا همسرش) . چون یه مدت بش گیر میدادم نمیدونم چجوری بش بگم تو خونه برام آرایش کنه تا من لذت ببرم. اخه تو خیابون که خانوم هارو میبینم که چه مرتبند خوشم میاد. اما دوست دارم از زن خودم لذت ببرم. اما نمیخوام این رفتار من باعث بشه که اون تو خیابون هم زیاد آرایش کنه. لطفا راهنماییم کنید که چجوری اینکارو انجام بدم . الیته بعضی از این لوازم آرایش ها هم بوی بد میده که حالم بد میشه، شماها هم احساس کردین ؟ چجوری با اینا بوس میدین ؟ یا اینکه من غیر طبیعیم.
    البته بازم من خیلی دوسش دارم اما الان ترجیح میدم کمتر پیشش باشم و وقتی میرم خونه خودمو با کامپیوتر و تلویزیون مشغول کنم . تا کمتر برخورد داشته باشیم.
    خوشحال میشم نظر شما دوسان عزیز رو بخونم.

  2. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 17 اردیبهشت 88 [ 11:11]
    تاریخ عضویت
    1387-2-23
    نوشته ها
    363
    امتیاز
    5,286
    سطح
    46
    Points: 5,286, Level: 46
    Level completed: 68%, Points required for next Level: 64
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    209

    تشکرشده 211 در 131 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: مشکلات من

    سلام و خیلی خوش اومدین!
    این خیلی خوبه که شما به مشکلاتتون اهمیت می دین و سعی دارین رفعش کنین!
    بعضی از موضعات رو فقط باید بگین و به زبون بیارین به همین سادگی!!!
    در مورد آرایش کردن به همین راحتی که حرفتون رو همین جا گفتین به خودش هم بگین!خیالتون راحت اگه با زیبایی و آرامش حرفتون رو بزنین همسرتون هم راحت می پذیره!مثلا راحت و آروم بهش بگین من از بوی بد بعضی از این لوازم خوشم نمیاداین دفعه موقع خریدش دقت کن!یا مثلا با هم واسه خریدش برین1یا اصلا خودتون واسش به عنوان کادو بگیرین!بهش بگین می خوام واسه من آرایش کنی بیرون از خونه ترجیح می دم ساده باشی!
    ولی اگه دیدین بیرون از خونه هم آرایش ملایم داشت فقط بهش نگاه کنین ولی دعوا و داد و قال راه ندازین!نسبت به یه موضوع ساده اینقده حساسیت نشون ندین تا همسرتون هم زیادی حساس نشه!
    در مورد عصبانی شدن همسرتون!
    نمی خوام بگم مقصر کیه چون واقعا به این شکل نمی شه یه موضوع رو مورد قضاوت گذاشت یا براش راه حل قطعی داد!
    ولی یه مدت یه رفتارها و اتافقهایی که باعث ناراحتی و عصبانیت همسرتون می شه فکر کنین.شاید رفتاری از جانب شما در طول روز داره آزارش می دهخ و چیزی نمی گه ولی درست وقتی که نباید عکس العمل نشون می ده!آخه آدم مریض نیست که بی جهت بخواد عصبانی بشه!موضوعی اتفاقی نمی دونم یه دلیل داره لابد که ناراحت می شه!
    راستش بعضی وقتها آدم مثل لیوان آبی می مونه که تا لب پر از آبه و مشکلی هم نیست!قطرات آخر هم به زور روی آب وایمیسن!ولی یه دفعه یه قطره کوچیک آب همه تعادل رو به هم می ریزه و آبها از لیوان می ریزن!
    شاید در مورد همسر شما هم همین حالت پیش میاد!ممکنه اینقدر توی دلش حرفها رو جمع کرده که با یه تلنگر کوچیک عصبانی می شه!
    بد نیست اول شما خودتون رو آروم کنین.بعد در آرامش راجع به عصبانی شدن همسرتون باهاش صحبت کنین ولی نه مستقیم.بهش بگین می خواین بشینین و به حرفهاش گوش بدین.اگه تا حالا که 5 سال از ازدواجتون می گذره مواردی از رفتار شما اذیتش می کنه بهتون بگه.یا مثلا بهش بگین فکر می کنم گاهی خیلی تو رو اذیت می کنم آره؟می خوام هر چی این مدت رفتار و حرفم ناراحتت کرده بهم بگی.
    شاید اینجوری همسرتون آروم بشه.شاید یه موضوع خیلی ساده به نظر خودتون باعث ناراحتیش شده!
    اگه نتیجه نداد بهتون پیشنهاد می کنم هر دوتون به صورت حضوری به یه روانشناس مراجعه کنین!
    بالاخره اونها بهتر از شما می تونن ببینن همسرتون رو چی ناراحت کرده و. علت رفتارهاش رو پیدا کنن!ممکنه مشکل شما نباشین و یه چیزی مربوط به خود همسرتون موجب این رفتارش می شه!
    خوشبخت و شاد باشین!

  3. کاربر روبرو از پست مفید گلپر تشکرکرده است .

    گلپر (چهارشنبه 23 مرداد 87)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:14 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.