به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1
  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 اردیبهشت 88 [ 15:30]
    تاریخ عضویت
    1387-5-10
    نوشته ها
    9
    امتیاز
    4,062
    سطح
    40
    Points: 4,062, Level: 40
    Level completed: 56%, Points required for next Level: 88
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    8

    تشکرشده 8 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    دلایل ازدواج آقایان وخانوما

    دلایل ازدواج آقایان:
    داشتن ســکــص: دلیل جناب داماد این است که چون الان این نیاز به سکص رو در خودم حس میکنم و اگه ازدواج نکنم گمراه میشم، پس باید ازدواج کنم. البته نکته جالب اینجاست که دسته بزرگی از این آدما اگه موقعیتشو داشتن و مکانی و زمانی بود هر شب سانفرانسیسکو تشریف داشتن.
    از دست ندادن یک یار : خیلی وقت ها پسرا کسی رو پیدا میکنن که فکر میکنن از اون فقط یک دونه در جهان هست و برای اینکه از دستش ندن باهاش ازدواج میکنند.
    گیر دادن های دختر: این مورد فعلا در صدر جدول است و اگه دخترا در دوستی حرف ازدواج رو پیش نمی کشیدن، باور بفرمایید نصف ازدواج هایی که از دوستی شروع میشن هرگز انجام نمیشد.
    رسیدن به پول : گاهی بابای دختره شدیدا مایه دار بوده و نیازمند یک داماد هستن که دخترشونو خوشبخت کنه. این پسرها باز یه چیزی نصیبشون میشه حداقل. بقول یکی از دوستان: ” آدم 2 بار در زندگیش میتونه راحت پولدار شه. یکی اینکه تو خانواده پولدار به دنیا بیاد که شانسیه . یکی هم اینکه زن پولدار بگیره ! “
    بیکاری: گاهی زندگی واسه آدم خیلی یه جور میشه و آدم فکر میکنه خوب اگه ازدواج کنه حتما خیلی جالبه و با هم فلان میکنیم و دنیا رو متحول میکنیم و … و این میشه که میفته تو کوزه !


    دلایل ازدواج خانم ها:
    نترشیدن : متاسفانه در کشور ما دختر که 25 سالش رد میشه همه یه جوری بهش نگاه میکنند. خوب بابا دوست نداره ازدواج کنه . همین جوری خیلی راحته و خیلی هم حال میکنه . روابطش هم به خودش مربوطه. اما اینجا ایرانه و اگر بخواد یه روزی ازدواج کنه بهترین موقعیت هاش از 22 تا 25 سالگیه.
    استقلال: جو بسته بسیاری از خانواده های ایرانی باعث میشه که دختر دانشجو هنوز اجازه برداشتن زیر ابروهاشو نداشته باشه و خیلی چیزای دیگه که حتی باورش برای پسر ها دردآوره .چه برسه به اینکه بتونن یه روز خودشونو جای اون دختر بذارن. خلاصه این دختر برای رسیدن به یک آزادی ازدواج را لبیک میکنه و همین میشه که شما گاهی خانم های تازه عروسی را می بینید که از فرط آرایش خودشونو خفه کردن.
    مشکلات مالی: بسیار شهر ها و روستاهایی هستن که هنوز دختر رو در ازای چند تا شتر یا بخاطر قرض بابای معتادش میدن به یه آدم عوضی. دختر بیچاره هم مجبوره سالها بسوزه و بسازه.
    ایران : این مملکت خودش یکی از دلایلی است که یک دختر نمی تونه توش مجرد و آزاد (در حد خونه اش) زندگی کنه. همیشه نگاه های کجی به یک دختر مجرد هست. اصلا انگار به همه مسلمونا مربوطه که این خانم شب ها کنار کی میخوابه. آخه بابا به تو چه !!؟!
    پسر پولدار: گاهی دیدن یک پسر پولدار در صف خواستگاران ، دختر را به ازدواج با اون ترغیب میکنه . بدون اینکه فکر کنه که آیا اصلا میتونه عمری رو در کنار اون آدم به خوشی زندگی کنه یا همش دعوا و درگیری های لفظی و فکری و …
    لجبازی با خانواده: دیدم دختری رو که بخاطر لجبازی با نظر خانوادش با یکی ازدواج کرد که مطمئن بود بدبخت میشه. اما اون لحظه جز انتقام گیری از خانوادش به چیزی فکر نمی کرد. حتی به تمام زندگی ای که بر بادش داد.
    پــز دادن: بعضی دخترا یک پسر خوشگل و خوشتیپ رو که اصلا پارامتر های مرد مورد نظرشون رو هم نداره انتخاب میکنند تا جلوی بقیه دخترا یه افه ای بگیرن و خلاصه هر جا پسره رو در آوردن کف دوستاشون ببره. فارغ از اینکه این قضیه 6 ماه بیشتر وفا ندارد و بعدش…
    بخاطر هنرش! : گاهی دخترا آنچنان در کف بازی یک بازیگر یا نقاشی های یک نقاش غرق میشن که بدون اینکه به سایر وجه های اون آدم فکر کنن، اونو برای یک عمر همنشینی کافی می بینند و برای ازدواج با او از اون کارایی که بلدن میکنن. والا!

  2. کاربر روبرو از پست مفید 50%mahdi تشکرکرده است .

    50%mahdi (یکشنبه 20 مرداد 87)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 13:10 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.