به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 6 123456 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 58
  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 بهمن 92 [ 22:42]
    تاریخ عضویت
    1392-2-13
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    734
    سطح
    14
    Points: 734, Level: 14
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 23 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array

    آیا میتوان دوست پسر خود را بعد از اینکه رفت با کسی آشنا شد بخشید؟ یا کلا این آدم تعادل روحی نداره؟

    دوستان دوست پسرمن که ابتدا همگلاسیم بوده و از در ازدواج وارد شده حالا بعد 3.5 سال اومده میگوید که 1-من با رنگ چشم و ابروی تو مشکل دارم از بقیه اجزای صورتت و تمام اندامت خیلی خوشم می آید و فکر نمیکنم هرگز مثل تو پیدا نکنم ولی من آرزوی بچگیم بوده با یک چشم رنگی ازدواج کنم (جالب قضیه اینجاست که همه از چشمان زیبای من تعریف میکنند اما رنگی نیست) ایشان را جواب دادم مگه من از روز اول لنز رنگی داشتم؟2- من از هوش زیاد تو میترسم که منو بعد ازدواج بپیچونی چون خیلی آدم باهوشی هستی؟(حالا خوبه ایشان الان منو پیچونده رفته آشنا شده)- 3- بهم فرصت بده بتونم کامل کنار بیام با خودم من الان خیلی بهت نزدیکتر شدم اما بهم فرصت بده و دختری که در این 20 روز آشنا شدم را دارم از زندگیم حذف میکنم-->حرفهایی که دیروز و پریروز بمن زده بعد آشنا شدن با دختری چشم رنگی از فامیلشان! اینم بگم منو شدیدا چک میکنه مبادا با کسی باشم علیرغم این حرف آزاد بودنش!
    حالا اومدن گفتند بگذار دختر چشم رنگی فامیلمان را ببینم، ازدواجی پایدار است که همه را شناخته باشی و بهترین گزینه را پیدا کنی. منم جواب دادم این آزمندی آدم است چون همیشه از بهتر بهتری است اما چون دیدم دارند فکر میکنند که من میخواهم فکر خودم را تحمیل کنم گفتم باشه هر دوی ما آزادیم بچرخیم و دنبال گزینه بهتر!!!!!!
    و با کمال پررویی 2روز بعد این حرف یعنی 20 روزه پیش رفته با دختری از فامیلشون آشنا شده ( که بنده با توجه به اینکه اونقدر باهوش هستم و این آدم را بعد چند سال کامل میشناسم از همان روز اول فهمیدم چه شده است؟ اما اصلا بروی خودم نیاوردم که بعد نگوید نگذاشتی رابطه ای با کسی که رنگ چشمانش آرزوم بود شکل بگیرد )که به گفته خودش چیزی جز چشم رنگی نداره (نه تحصیلات نه خانواده نه پول نه شعور نه موقعیت اجتماعی فرهنگی نه گذشت و(خلاصه هیپی جز 1 جفت چشم رنگی ....) بعد10 روزفهمیده بدرد نمیخوره بعد اومده سراغ من که من 10 روز اول اصلا جواب ندادم تا بالاخره پریروز به دیدارش رفتم! اومد ابزار ندامت کرد و همش سعی کرد نزدیک بشود ولی من گفته ام تو هنوز مونده برو چرخاتو بزن شاید یکی دیگه پیدا کردی؟ اصلا اجازه ندادم بهم از نظر احساسی نزدیک بشود. به قول خودت اگه با جند نفر آشنا شدیم و با اونها به نتیجه نرسیدیم ما فیکس همیم کلی ایشان اومدند احساسی حرف زدن که قدرتو دانستم و الان که دارم میام سمتت احساس سبکی دارم قبلا فکر میکردم باید به چشم رنگی آرزوهام برسم و هزار حرف دیگه! حالا دارم میفهمم تو کی بودی برام و هزار ادای دیگه! منم تحویل چندانی نگرفتم گفت ماجرای دختره تقریبا کنسله چون اصلا دختره به هیچوجه با اون غیر رنگ چشم دلخواه همخوانی نداره ! اما اما دیشب دختره بهش زنگ زده و شروع کرده به صحبت و (منم اینبار باز درجا فهمیدم چه شده است اما اینبار برویش آوردم که تا 2ساعت قبل حرفت جرف دیگری بود من که جنابعالی را آزاد گذاشتم که بری چرخاتو بزنی که بهتر بیابی؟پس چرا امروز اومدی دروغ تحویل من میدهی که تمامش دارم میکنم! من با این دختره خیلی زود به مشکل خوردم اما الان دختره زنگ زده ! گفت نه من با این به مشکل خوردم بعد 10 روز بعد کات کردم حالا اومده سراغم بذار تکلیفمو باهاش بدونم! منم هم از عصبانیت هم از اوج خنده به این دوست عزیزم گفتم اکی برو آزادی اما دروغ نگو
    گفتم فرض کن من به حرفهای احساسی این مدتت جواب داده بودم اون وقت حتی با این دخترم بخوای باشی خیانت بود و خیانت به این دختره کردی! اینو بفهم که با گفتن این حرف ابراز ندامت کرد
    ایشان گفتند باز دستو پاشو گم کرد و گفت 1 حدی بهم فرصت بده!من همش فکرم درگیر توست و تو را میبینم نمی تونم اصلا این مراحل شناخت بقیه را کامل کنم. با کمال پررویی گفت این دختره و تو هر دو تون پروندتون بازه! گفتم تو با این روال نه با من نه با کس دیگری به جواب نمیرسی! تو 1 بیماری داری!تو تعادل روحی نداری! که بعد معذرت خواست!
    من روی اینکه این حرفهای دوست پسر سابقم احماقانه است 90% شکی ندارم اما 1% فکر میکنم اینکه دوست پسرم بعد این ماجرا برگشت آیا این جرمش قابل بخشش است؟ (چون خیلی بعیده با این دختر به جواب برسه)؟(علیرغم تمام بدیهایش 1 ارتباط چند ساله را من یک شبه نمی تونم کامل بی خیال بشوم؟ میدونم این عاقلانه نیست اما الان دچار نبرد احساس و عقل شدم) یا کلا کسی که اینقدر احمقانه فکر میکنه لایق دوست داشتن نیست و من باید خدا را شکر بگم که این این روی هوسی بودنشو بهم نشون داد.
    کسی به این دوست پسر من اصلا حق این نوع برخورد میده که برای خودش این حق را قایل باشه که بره با بقیه آشنا بشه؟
    دوستان راهنمایی کنند؟

  2. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 03 مهر 94 [ 16:31]
    تاریخ عضویت
    1391-10-27
    نوشته ها
    991
    امتیاز
    7,073
    سطح
    55
    Points: 7,073, Level: 55
    Level completed: 62%, Points required for next Level: 77
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First Class1 year registered5000 Experience Points
    تشکرها
    2,771

    تشکرشده 1,881 در 749 پست

    Rep Power
    112
    Array
    سلام
    به همدردی خوش اومدی
    خانمی شما و اون آقا سنتون چقدره ؟
    با این رفتارایی که ازش توصیف کردی این آقا قصدش ازدواج با شما نیست . چون هنوز شما رو کامل نمی دونه و به دنبال کیس بهتر از شما می گرده . به نظر من غرورت رو حفظ کن و رابطه رو کلا قطع کن.
    حتی اگر این حرفم رو قبول نداری ، بازهم ارتباطت رو باهاش کاملا قطع کن و بگو اگه تو رو میخواد با خانوادش رسما خواستگاری کنه.
    در هر حال می بایست شخصیتت رو حفظ کنی.

    - - - Updated - - -

    واقعا از این حرف مخم سوت کشید
    یعنی چی که تو و اون دختر پرونده هر دوتون بازه !!!! جل الخالق !!!! چه اوضاعی شده !!!!

  3. 6 کاربر از پست مفید asemani تشکرکرده اند .

    hanie_66 (شنبه 14 اردیبهشت 92), tamanaye man (شنبه 14 اردیبهشت 92), فرهنگ 27 (جمعه 13 اردیبهشت 92), ویدا@ (شنبه 14 اردیبهشت 92), هلیا66 (شنبه 14 اردیبهشت 92), شیدا. (یکشنبه 15 اردیبهشت 92)

  4. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 تیر 00 [ 10:36]
    تاریخ عضویت
    1392-1-18
    نوشته ها
    217
    امتیاز
    10,303
    سطح
    67
    Points: 10,303, Level: 67
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    388

    تشکرشده 576 در 165 پست

    Rep Power
    44
    Array
    دوستم من مطمئنم که رابطه تون با این آقا و این رفتارای بی ثبات هیچ آینده ای نخواهد داشت.
    تجربه ی خودم بهم ثابت کرده که توی برخورد با آقایون به مراتب منطقی تر و شرایط خیلی خیلی رسمی تر آدم به مشکلاتی میخوره که حتی فکرشم نمیکنه،اونم با رفتار های بسیار موقر.حالا این آقا با این عدم تعادل قطعا مسیر مناسبیو طی نمیکنه.
    خانومی توی نبرد دل و عقلت،جانب عقلو بگیر.تنها در اون صورته که پیروزی با توئه.مطمئن باش که عقلت بعد ها میتونه احساستو مجاب کنه.اما احساست به تنهایی وقتی زمان بگذره و بیشتر درگیر بشی برات درد کشیدن میاره.پس هر چی زودتر تکلیف این رابطه رو یه سره کن
    امیدوارم موفق باشی

  5. 4 کاربر از پست مفید hanie_66 تشکرکرده اند .

    mercedes62 (یکشنبه 22 اردیبهشت 92), کامران (شنبه 14 اردیبهشت 92), ویدا@ (شنبه 14 اردیبهشت 92), شیدا. (یکشنبه 15 اردیبهشت 92)

  6. #4
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 بهمن 92 [ 22:42]
    تاریخ عضویت
    1392-2-13
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    734
    سطح
    14
    Points: 734, Level: 14
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 23 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون فکر کنم خانم! آسمانی وهانیهمتاسفانه ما اصلا بچه نیستیم و 31 سالمونه و برایم جای تعجب است که من چطور تا بحال این آدم را نشناخته بودم؟ و یا برایم حرفه ای نقش بازی میکرد؟یا عوض شده است؟ در فکرم آشوبی براه است 1 درگیری فکری الان با خودم دارم
    ضمنا دیروز پریروز می گفتند ازدواج ما که کاری نداره !اسباب ازدواج ما بیش از قبل فراهمه! من الان خیلی آماده ترم باهم ازدواج کنیم. الان خیلی بهت نزدیکترم و قدرتو میدونم. و خودم دارم میام سمتت! من حرفی از اینکه الان بیا خواستگاری نزدم فقط گفتم نه هنوز کافی نیست برو بگرد خودم آزادت کردم بری بگردی!چون به نظرم علیرغم حرفهایش هنوز قاطی بود و فکرش 100% نبود و نمیخواستم اینبار غرورمو بشکنم وریسک کنم!مکالمه دیشبشم تاییدی بر صحت شکم بود

    ضمنا بسیار از خود متشکر تشریف دارند اینقدر این رنگ چشم برایش مهم بوده یعنی که حتی با مخالفت سرسختانه خانوادش رفته بشناسه و یا دیشب جواب تلفن دختره را داد و امروز هم با دختره صحبت کرد؟؟؟؟دختری که خودشم میدونه حتی اگه بخواد هم بیش از 10 روز دیگه نمیتونه باهاش حرف بزنه و شرایط آنها اصلا به این راحتی ها با هم جور در نمیاد؟
    حرفهایش تضاد داره و تعادل نداره از نظرم
    خ
    انم آسمانی تصور کنید، شما با این جمله سرتان سوت کشید بعد ببینید من که چند سال درگیر احساس با این فرد بودم چی میکشم؟و چه گذشتها که من در این چند سال نکردم وچقدر حس میکنم از سادگی من برای منافع خودش سو استفاده کرده که کارهاشو پیش ببره!
    (
    این بیشتر از بقیه مسایل آزاد دهنده است که من که دختر عاقل پخته و فهمیده ای بودم چگونه این انسان را نشناخته بودم یا عوض شده؟ جواب این سوال را نمیدانم و این بیش از خیانتش آزارم میدهد)
    جالبه می گوید من که با این دختر احساسی نمیحرفم جدی حرف زدن جرمه فقط آشنا شدم که خودتم میدونی بیش از 10 روز دیگه امکانش نیست با این آشنا بشم؟انگار اصلا شعورشو دود کرده و واقعا نفهم شده! و میگوید من با این دختر مشکل دارم که کات کردم بعد 10 روز پس بدون که مشکل دارم !میگم مشکل داری پس چرا حرف میزنی؟ میگه اون زنگ زده و تو خودخواهی! میگم تو هم به من هم به اون خیانت کردی با این کارت قبول نداره میگه حرف عادی باهاش میزنم!حرفهایش خلاصه مفتش گرون است!
    من خوشبختانه اصلا در دیروز و پریروز که دیدمش هرچه خواست احساسی نزدیک بشه جوابی ندادم و چند بارم گفت عوض شدی و حال مرا میگیری و من گفتم توقع داری بهت جایزه بدهم! همش معذرت خواهی میکرد اما من تو رویش هم گفتم از نظر من این جرمی که کرده جز با غلط کردن و ابراز پشیمانی کامل کامل قابل بخشش نبود.خوشبختانه چون شخصیتم برایم مهمه و شک داشتم که ابراز ندامتهایش چقدر واقعی است؟؟ از زیر احساسات فرار کردم و کاملا منطقی حرف زدم و در برخورد این مدتم با او بخودم نمره 90 از 100 میدهم
    اما واقعیت اینه که احساسم درگیره هنوز! و گاهی الف: یک چیزی ته ذهنم میگه تو که مطمینی به جواب نمیرسه و برمیگرده پس با خودت فکر کن میتونی ببخشیش یا نه؟؟به خودم میگم حتی اگر دلشم بخواد بیش از 10 روز دیگه (بدلیل شرایط خاص زندگی) نمیتونه با دختره باشه)میگی دیر یا زود برمیگرده و احتمال قوی 7 روز دیگه برمیگرده به غلط کردن میفته اما ببین میتونی ببخشیش؟ اصلا میشود بخشید؟ یا بخشیدن افتادن به یک دور باطل است
    ب:یا اصلا بخشش جایزه؟؟یا کلا همین الان آنی همه جوره از زندگیت حذفش کن؟ دندان خراب را بکش! اشتباه کردی دختر، ادامه نده؟این بیماره ولش کن لایق تو نیست؟بعد مبپرسم از خودم چرا اینفدر ابله بودی نشناختی این همه سال؟ گول حرفاشو خوردی؟ از آدمی مثل تو بعیده؟
    این 2 تا فکر الف ب کابوس این مدت من هست؟
    این نکته ایه که برایم جوابش مهمتره؟
    دوست داشتم آقایان هم نظر بنویسند برای این تاپیک من

  7. #5
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,440 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array
    به نظر حقیر ی مدت محلش نذار تا بخودش بیاد.خوب کردی نذاشتی بهت نزدیک بشه! اگه پسری واقعا دختری را بخواد زمین و زمان رو بهم میدوزه که بدستش بیاره نه اینکه به بهانه های واهی مثل رنگ چشم بخواد .....!
    *به جادوی چشم تو شیدا شدم*
    *ز خود گم شدم در تو پیدا شدم*
    *من آن قطره بودم که با موج عشق*
    *در آغوش مهر تو دریا شدم
    *

  8. 2 کاربر از پست مفید کامران تشکرکرده اند .

    sanjab (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), ویدا@ (شنبه 14 اردیبهشت 92)

  9. #6
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 بهمن 92 [ 22:42]
    تاریخ عضویت
    1392-2-13
    نوشته ها
    30
    امتیاز
    734
    سطح
    14
    Points: 734, Level: 14
    Level completed: 34%, Points required for next Level: 66
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class3 months registered500 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 23 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنونم کامروا منم همین راه را دارم میروم و تا حد امکان به احساس محل نمیگذارم
    این ماجرای چشم رنگی را هم قبلا گفته بود ولی اونموقعها گفته بود فقط 1 آرزو بوده و میشه از آرزو صرفنظر کرد(گفت مثلا تو فلان قیافه فلان بازیگر برات ایده آبه اما آیا بهش میرسی؟فقط 1 آرزوی بچگی هست).اما دیروز اومد گفت بذار رک بهت بگم هنوز با رنگ چشمات کنار نیامدم! (آخر بیشرمی) اما ظاهرا این آرزو ضعف شخصیتیش بوده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    به خودش به عنوان اینکه مرده حق میدهد که برود تمام گزینه های ممکن را ببیند و بعد انتخاب کند که منم مسلما و قاطع گفتم هیچ تضمینی وجود نخواهد داشت برگشتی من منتظرت باشم .
    ضمنا 90% به خودم مطمینم که اینبار زیر بار بازی احساس نمیروم. اون بدلایلی از 12روز دیگه کاملا به همدم وهمفکر و به قول خانوادم به کسی که کاراشو راه بیندازه نیاز داره (شایدهم من 1% دارم بی انصافی میکنم که میگم من را برای اینکه کار راه بیندازم دوست داره) و تو روی منم گفت که من از 10 روز دیگه با تو تنها میتونم ارتباط داشته باشم احتمالش خیلی کمه بتونم با اون دختره یا کس دیگری باشم گفتم اما من روی حرفم هستم دلیلی برای موندن من وجود نداره (قبلا هم گفته بودم که اگه بری با کس دیگری حتی آشنا بشوی دلیلی بر موندنم نیست ) اینو میدونم اما من حتی اگه باهاش هم حرفی بزنم بعد این مدت مسلما احساس را جلوشو تا حد امکان میگیرم!
    جالبه منو بعد مدتی دیده بود توقع داشت بهش جایزه و هدیه مثلا هدیه تولد بدهم یا جواب احساسشو بدهم که من رک گفتم تو انگار جدی نگرفتی من با تو کات بودیم این مدت! بعد توقع جایزه و احساسی بودن داری ! از بس رو داره و شاید خودم من تا حدی در پررو تر کردنش نقش داشته باشم که اینگونه گرفتار شدم! چون همیشه ایثار کردم اونم برای کسی که اینقدر بیشرف بنظر می آید.

    با این حال موندم چیکار باید انجام بدهم که چگونه آرامش بیابم؟ واقعیتش این است که الان این مشکل احساسی با مشکلات دیگرم همزمان شده است و بیشتر اذیتم میکند وگرنه اینقدر شکننده نبودم که صبح تا شب کارهام را ناقص انجام بدهم و به حل این مشکلم فکر کنم

    باز هم از آقایان انحمن میپرسم آیا شما هم بعد رابطه چند ساله به خودتان حق میدهید بروید سراغ گزینه های دیگر آنهم به چنین دلیلی و این یکی قبلی را تو کیسه نگه دارید؟ واقعا با دیدن این آدم به همه مردها بی اعتماد شدم

    حتی خانوادم شدیدا الان از من هیمشه میخواستند و الان شدیدتر میخواهند به انسانهای دیگه هم فکرکنم فکر میکنم هم وضعیتم مشخص نیست و هم مردها همشون همینند و نامرد و پررو!

  10. کاربر روبرو از پست مفید sarasara تشکرکرده است .

    کامران (شنبه 14 اردیبهشت 92)

  11. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 30 شهریور 98 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1390-10-26
    نوشته ها
    711
    امتیاز
    11,022
    سطح
    69
    Points: 11,022, Level: 69
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 228
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,196

    تشکرشده 1,600 در 571 پست

    Rep Power
    104
    Array
    تمام این بهانه ها ، فقط برای پیچوندن هست ( خیلی رک )

  12. 5 کاربر از پست مفید داود.ت تشکرکرده اند .

    ariana_sh (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), فرانک بانو (پنجشنبه 19 اردیبهشت 92), کامران (شنبه 14 اردیبهشت 92), ویدا@ (شنبه 14 اردیبهشت 92), هلیا66 (شنبه 14 اردیبهشت 92)

  13. #8
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 20 خرداد 97 [ 07:57]
    تاریخ عضویت
    1391-2-16
    نوشته ها
    863
    امتیاز
    11,692
    سطح
    71
    Points: 11,692, Level: 71
    Level completed: 11%, Points required for next Level: 358
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    3,836

    تشکرشده 2,440 در 754 پست

    Rep Power
    0
    Array
    حتما به گزینه هایدیگم فکر کنید همونطور که اون داره فکر میکنه! به نظر من این رابطه دیگه رابطه بشو نیست چون شما خیلی آسیب دیدی!

    اینم بگم آقایون ممکنه یکی را تو کیسه (به قول شما) یا تو آب نمک(به قول ما) نگه دارن و به گزینه های دیگه هم فکر کنن ولی اینو به نفر اول معمولا نمیگن! بررسی هاشون را میکنن(چون در مقام انتخاب هستند) اگه کیس بهتری پیدا کردن با قبلی کات میکنن نه اینکه جلو جلو خودشون را خراب کنن! این طرف شما خیلی هم ناپخته عمل کرده! سر هیچی شما را رنجونده!!
    *به جادوی چشم تو شیدا شدم*
    *ز خود گم شدم در تو پیدا شدم*
    *من آن قطره بودم که با موج عشق*
    *در آغوش مهر تو دریا شدم
    *

  14. 2 کاربر از پست مفید کامران تشکرکرده اند .

    فرانک بانو (پنجشنبه 19 اردیبهشت 92), داود.ت (شنبه 14 اردیبهشت 92)

  15. #9
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    دیروز [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,422
    امتیاز
    287,206
    سطح
    100
    Points: 287,206, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.4%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,580

    تشکرشده 37,082 در 7,004 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط sarasara نمایش پست ها
    کسی به این دوست پسر من اصلا حق این نوع برخورد میده که برای خودش این حق را قایل باشه که بره با بقیه آشنا بشه؟
    دوستان راهنمایی کنند؟
    نقل قول نوشته اصلی توسط sarasara نمایش پست ها
    باز هم از آقایان انحمن میپرسم آیا شما هم بعد رابطه چند ساله به خودتان حق میدهید بروید سراغ گزینه های دیگر


    با سلام و احترام
    به نظرم تنها کسی که به این دوست پسر شما حق این نوع برخورد را داده است فقط خودتون هستید..
    البته توضیحات این جمله ام را در تاپیک و پستهای زیادی می توانید مطالعه کنبد اما خلاصه اش اینه:
    خودتون می گویید دوست پسر، نمی گوئید همسرم. یعنی دوست هستید. دوست هم می تواند باز هم دوست پیدا کند. در دنیا جایی نگفته اند دوست تنها یکی.
    البته این خوشبینی به شدت اشتباه بعضی دختر خانم هاست که دوستی را یا مساوی ازدواج می دانند یا زمینه ازدواج.



    اما اگر بحث ازدواج هست ، پس بحث دوستی نیست، بحث آشنایی هست. اگر بحث آشنایی در مورد ازدواج هست پس چرا سه سال و نیم شما به او اجازه دادید که با هم باشید؟!!!
    در ضمن همه می دانند در مراحل شناخت تا زمانی که عقد انجام نشده است ، تعهدی افراد از نظر قانونی و شرعی ندارند. لذا همانطور که می گویید مسئله دوستی هست.

    در واقع خود دختر و پسر این اجازه را به طرف دیگر می دهند که بهره مند شوند اما تعهد و مسئولیتی نسبت به هم نداشته باشند.

    غلام همت آنم که زیر چرخ کبـــود
    زهرچه رنگ تعلق پذیرد آزاد است

    http://www.hamdardi.com
    دسترسی سریع به همدردی و مدیر همدردی با عضویت در کانال همدردی در ایتا

  16. 12 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    tamanaye man (شنبه 14 اردیبهشت 92), فکور (یکشنبه 15 اردیبهشت 92), فرهنگ 27 (شنبه 14 اردیبهشت 92), فرشته مهربان (سه شنبه 17 اردیبهشت 92), کامران (شنبه 14 اردیبهشت 92), ویدا@ (شنبه 14 اردیبهشت 92), yaaldaa (شنبه 14 اردیبهشت 92), بهار.زندگی (یکشنبه 15 اردیبهشت 92), داود.ت (شنبه 14 اردیبهشت 92), راحیل خانوم (یکشنبه 15 اردیبهشت 92), شمیم الزهرا (جمعه 27 اردیبهشت 92), عشق آفرین (جمعه 11 تیر 95)

  17. #10
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 16 اردیبهشت 92 [ 14:07]
    تاریخ عضویت
    1391-12-05
    نوشته ها
    39
    امتیاز
    274
    سطح
    5
    Points: 274, Level: 5
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 26
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class250 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 48 در 26 پست

    حالت من
    Badhal
    Rep Power
    0
    Array
    این خوشبینی به شدت اشتباه بعضی دختر خانم هاست که دوستی را یا مساوی ازدواج می دانند یا زمینه ازدواج.
    این همه اینجا و هر جای دیگه میگن که دل به این دوستیا نبندین!
    آخه چرا بعضی دخترا اینقد سادند!
    خب خودتونم میگین دوستی !! پس هیچ تهعدی تو کار نیست طرف میتونه با چندتا دیگم دوست باشه به خاطرشم راحت دروغ میگه آخر سرم برا دختر میشه ناراحتی و ضربه روحی ولی :
    پسر دنبال یکی دیگست به همین راحتی!! همین وضعیتی که برا شما پیش اومده
    ببینید خواستین نظر آقایون رو بدونید اینم نظر من:
    پسر وقت ازدواج بشه اینجور موقعها می تونه فکر کنهدوست دخترم با من دوست شده شاید!! با کس یا کسای دیگم دوست باشه پس باش ازدواج نمی کنم !!
    شما حتما دختر خوبی هستین که این آقا تنها بهونه ایی که به ذهنش رسیده گیر دادن به رنگ چشمه !!
    ولی خدا رو شکر کنید که ذاتش رو شناختین هر چند دیر!!
    بهتره فراموشش کنید

  18. 3 کاربر از پست مفید alaviali028 تشکرکرده اند .

    ariana_sh (دوشنبه 16 اردیبهشت 92), فرهنگ 27 (شنبه 14 اردیبهشت 92), کامران (شنبه 14 اردیبهشت 92)


 
صفحه 1 از 6 123456 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. دوست پسرم تعارفیه چیکار کنم؟؟
    توسط گیسو خانوم در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 فروردین 93, 02:48
  2. نمیدونم با دوست پسرم رابطه جنسی داشته باشم یا نه؟
    توسط پونه در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 85
    آخرين نوشته: شنبه 07 دی 92, 16:21
  3. پیشنهاد رابطه جنسی دوست پسرم
    توسط parnaz89 در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: چهارشنبه 13 دی 91, 03:58
  4. پیشنهاد رابطه جنسی دوست پسر و سردرگمی های دختر
    توسط ویدا@ در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 02 دی 91, 16:49
  5. پسرها تا چه سنی و چه حد میتوانند قبل از ازدواج کنترل جنسی داشته باشند؟؟
    توسط doran در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: دوشنبه 21 آذر 90, 18:43

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 22:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.