سلام.
هدفم از ایجاد این تاپیک یافتن راه حل منطقی برای مشکلاتی نظیر مشکل فعلی من به شرح زیر است:
من پسری هستم 30 ساله و مجرد. در حال حاضر زمینه ازدواج برایم فراهم نیست. البته تحصیلات دانشگاهی دارم و شاغل نیز می باشم. به لحاظ اخلاقی نماز خوان هستم و پایپند به احکام اسلامی.
در مورد ارتباط با جنس مخالف (دختر های جوان) باید بگم که تا حدودی خجالتی هستم و مثل بعضی از پسرها که با اونها راحت خوش و بش میکنند، نیستم. مدتی تقریبا طولانی است که به شدت احساس نیاز به صحبت با جنس مخالف میکنم. مثلا دوست دارم حضوری یا تلفنی با هم صحبت کنیم و یا بیرون بریم (البته فقط در همین حد و نه فراتر ار آن!)
ولی بخش عمده مشکل من اینجاست: من نمی توانم با هیچ دختری رابطه برقرار کنم.
در واقع اصلا نمیدونم چجوری یک دختر خانم مناسب پیدا کنم. البته تا به حال راه حل هایی به ذهنم رسید که هیچکدام موثر نبود. مثلا در برخی فضاهای مجازی مثل شبکه های اجتماعی عضو شدم ولی هیچ کس به من اعتماد نکرد که حتی بخواهد سر صحبت را با من بباز کند. چت کردم ولی اونجاهم فضا مناسب نبود و غیر مطمئن. در واقع هم برای تفریح . وقت گذرانی می آمدند و احتمالا چیزهای دیگه!
حتی شاید خنده تان بگیرد، در اینترنت به دنبال راهکارهای یافتن دوست دختر بودم که آنها هم چیزی شبیه طنز بود یا اینکه من اینکاره اش نبودم.
واقعا درمانده ام. درحالیکه شرایط ازدواج برایم مهیا نیست چه میتوانم بکنم (احتمالا میگید خویشتن داری و ریاضت!!)
باور کنید دوست دختر نمیخواهم برای .... . از طرفی هم نمیتونم برم تو خیابون و سر چهارراه وایستم و چشم چرونی کنم تا به یکی متلک بگم.
ممنون