به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 16
  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 09 مهر 89 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1386-11-13
    نوشته ها
    952
    امتیاز
    20,283
    سطح
    89
    Points: 20,283, Level: 89
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,946

    تشکرشده 1,965 در 675 پست

    Rep Power
    112
    Array

    عضو محترم يا موش آزمايشگاهي

    سلام

    همانطور كه مي دانيم اعضايي كه اينجا عضو هستنده اكثرمون داراي مشكلاتي در زندگي هستيم همانگونه كه خود مدير محترم و هر كس ديگه تو زندگيش داراي مشكل هست.... اما در وهله اول ما اينجا عضو شديم كه با همدردي ساير دوستان به آرامش برسيم يا راههكاري براي مشكلمون پيدا كنيم ، كه اين هم مقطعي هست و بعد از مدتي عضو ماندن رفته رفته با انسي كه عضو با تالار مي گيره به عنوان يك دوست با ديگر دوستان در غني سازي اين تالار و مبادله افكار و انديشه خودش مبادرت مي ورزه .
    جناب مدير شايد شما به عنوان روانشناس خيلي دوست داشته باشيد كه رفتار و افكار و انديشه هاي ديگران رو با تستها و سخنهاي گوناگون آزمايش كنيد تا در زمينه رشته خودتون به مهارت كافي برسيد اما من همينجا يه گوشزد مي كنم كه ما اينجا اگه جمع شديم همه با هم دوست هستيم و دوست داريم احترام متقابل بين تمامي اعضا برقرار بشه خواه نظرات اونا مخالف نظرات ما باشند و هر جا كه بحثي ايجاد بشه كه موجب بشه كه برخي به برخي ديگر بي احترامي كنند و صميمت بين اعضا تالار از بين بره ، وظيفه ما هست كه جلوي اون بحث رو بگيريم هر چند شايد از نظر شما بحثها باعث ترقي بشه و باعث بشه لايه هاي شخصيتي افراد مشخص بشه اما اين فقط و فقط براي شما كه روانشناس هستيد مهم هست و براي ما اصلا ارزشي نداره ، ما در اينجا احترام متقابل و حفظ حرمتها بيشترين ارزش رو برامون داره
    و حفظ آرامش و صميميت تالار هم در وهله بعد وظيفه همه ماست ، بنده به عنوان يك عضو مثل ساير اعضا اين استدعا رو دارم كه كمي بيشتر به فكر باشيم اگه دوست داريم محيط تالار صميمي و با آرامش و بدون دغدغه باشه بكوشيم و تلاش كنيم .

    هر چند مشاهده شده كه شايد روانشناسان دوست داشته باشن كه هميشه برخوردهاي و بازخوردهاي انساني رو به شيوه هاي گوناگون مشاهده كنند و از اون بهره لازم رو ببرند اما اگر بنده و ساير دوستان باز هم از اينگونه رفتارها مشاهده كنيم و مخصوصا كمرنگي صداقت در گفتار رو ببنيم مطمئنا از جان و دل نمي تونيم براي اين تالار كار كنيم

    من از همون ابتدا عرض كردم نه روانشناس هستم نه سياستمدار و از رفتارهايي كه داراي شيطنت هست هم با عرض معذرت خيلي متنفر هستم اما بنده بسيار مثبت انديش هستم و با ديدن چند مورد هيچگاه اينجوري آشفته نميشم اما در اينجا نگراني خودم رو ابراز مي دارم و ميگم كه بياييد همه با هم تنها و تنها به فكر آرامش و صميميت تالار باشيم بياييد موش آزمايشگاهي نباشيم باييد از جان و دل براي سلامت تالار تلاش كنيم
    هر چي باشه تالار مثل خانواده دوم ما هست بنده و امثال بنده به عنوان كساني كه وقتمون رو صرف تالار مي كنيم خيلي برامون مهمه كه در تالار چه خبر هست و مطمئن باشيد كوچكترين حركتي كه بر خلاف مصلحت تالار باشه از چشم دلسوزان اين فضاي مجازي دور نمي مونه اميدوارم واقعا همه ما اعضاي محترم تالار همدردي باشيم نه موش آزمايشگاهي .....

  2. 6 کاربر از پست مفید erfan25 تشکرکرده اند .

    erfan25 (سه شنبه 04 تیر 87)

  3. #2
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 13 بهمن 91 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1387-2-21
    نوشته ها
    582
    امتیاز
    6,583
    سطح
    53
    Points: 6,583, Level: 53
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    564

    تشکرشده 574 در 212 پست

    Rep Power
    74
    Array

    RE: عضو محترم يا موش آزمايشگاهي

    سلام. من هم با این گفته آقا عرفان تا حدود زیادی موافقم .خیلی وقتا بحث روانشناس یا مشاور پیش مییاد میگن کاری نمی کنه !این نه به خاطر اینکه که ما فرهنگ مشاوره خواستن نداریم .به این خاطره که ما با ملاکهای خودمون ارزیابی نمی شیم .کسی به من من توجهی نمی کنه ما می ریم تو یکی از مباحث امتحان شده روانشناسی.که معمولا" هم از مباحث جامعه شناسی کلی یا حتی تستهای غربی کمک می گیره.این درسته که ما با یکسری مشکلات وارد تالار میشیم ولی هر کدوم تو نوع خودمون تحصیلکرده و به نوعی حلال مشکلات دیگرانیم.ما به بقیه جوابی رو که فکر میکنیم بهتره و اجرائی تر و تجربه شده تر رو می دیم ودوست نداریم چون تو کاری که می خواهیم بکنیم گاهی اوقات اولین نفری هستیم که به این کار دست زدیم تا نتیجه کارو نگرفتیم به طور کامل انکار بشیم. باور کنید من با وجود ادامه مشاوره با یک پزشک امروز به جائی که بودیم که حتی بدتر از رابطه قبلی ام برگشتیم و حالا واقعا" نمی دونم چکار کنیم.به خدا ما همه مون آدمیم و شعور و درک و احساس و منطق رو با هم داریم. وقتی مشکل حاد میشه به نفی مورد یا حتی خودمون راضی نیستیم چون تو هیچ کتاب روانپزشکی یا هیچ مقاله تایید شد ای اثری ازمورد ما یا راه حلی برای اون نیست.(البته آدم باید به حرفهایی که می زنه هم کاملا" اعتقاد داشته باشه و اگر موردی برخلافش رسید انکارش نکنه)

  4. #3
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    دیروز [ 13:16]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,420
    امتیاز
    287,066
    سطح
    100
    Points: 287,066, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 67.0%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,577

    تشکرشده 37,079 در 7,002 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: عضو محترم يا موش آزمايشگاهي

    سلام
    موش آزمایشگاهی؟!!!!!
    میشه بیشتر توضیح بدهید، چه مسئله ای چنین دیدی را در ذهن شما نشانده است؟ این بخش تالار برای اینست که با مشخص کردن موارد و مصادیق چنین مسائلی، آنها حل بشود.

    اما اگر منظورتون اینست که اگر یک عضوی که کمی تند هست، افسرده است، زودرنج است، وسواس دارد، نگران است، دچار احساسات افراطی هست، یا .... به محض اینکه یک پست بر اساس روحیه اش می زند، با او برخورد شود، یا حذف یا ویرایش شود، به هیچ وجه صحیح نیست. همه ما به نوعی ممکن است تحت تاثیر احساسات خود مطلبی بنویسیم، ما نمی توانیم با حذف آنها تصور کنیم که محیط تالار آرامش دارد. بلکه باید کمک کنیم که افراد تمرین کنند و مهارتهایشان را در این تالار افزایش دهند. این به معنای موش آزمایشگاهی !!!! نیست.

    بگذارید یه نکته ظریف ولی مهم بگویم:
    روانشناسان معمولا از نوشته ها و صحبتهای دیگران پی به مسائل مراجعانشون نمی برند، بلکه از نحوه رفتار، و شیوه تعامل آنها با دیگران و به ویژه خود روانشناس بیشتر او را می شناسند. به این مفهوم که ما یک عضو را صرفا بر اساس نوشته هایش نمی شناسیم و نمی توانیم کمک کنیم، بلکه تعامل او با دیگران و احساساتی که بروز می دهد، بیشترین شناخت را ایجاد می کند.

    شما با این دیدگاه برگردید و پستهای هر شخص را بررسی کنید و تعاملش را با دیگران بررسی کنید.
    بعضی ها خودشون تو خودشون هستند و در هیچ تاپیکی شرکت نمی کنند.
    بعضی ها اگر 2 روز جوابشون را ندهید، غرغر می کنند، نق می زنند ، بعضی های دیگر گلایه می کنند.
    بعضی ها اگر کاملا آنها را تائید نکنید، آشفته می شوند
    بعضی ها اگر راه جدید می دهی ، نمی شنوند.
    بعضی ها تهدید می کنند، عصبانی می شوند.
    بعضی ها، تا وقتی حمایت می کنی، و نیاز تائیدشان برطرف می شود، کنارت هستند و وقتی دیدگاهی دیگر داشته باشی، قهر می کنند.
    بعضی ها نیاز به ارتقاء سریع در تالار ، ستاره و عنوان و ... دارند.
    بعضی ها می خواهند به دیگران کمک کنند.
    بعضی ها هم متواضعانه و در گمنامی بدون اینکه کسی آنها را بشناسد حداکثر انرژی را در کمک به دیگران دارند.
    بعضی ها سریع پاسخ تند می دهند و بعد از چند دقیقه از طریق پیام خصوصی از مدیر می خواهند که آن را حذف کند.
    بعضی ها سریع خودشون و مشکلشون را فراموش می کنند، و مشغول کمک به دیگران می شوند.
    بعضی ها بدون چشمداشت زحمت می کشند.
    بعضی ها مظلوم نمایی می کنند،
    بعضی ها به خودشون بد می گویند.
    بعضی ها دنبال یار جمع کردن می افتند.
    بعضی ها .....
    بعضی ها هم خودشون چون یک روانشناس خبره، بدور از هر قیل و قالی فقط و فقط در راستای کمک به دیگران می باشند. و در هیچ تنشی اثری از آنها نمی بینیم یا در راستای کاهش تنش قدم بر می دارند.
    و هزاران برخورد دیگر.... که شاید بعضی از آنها هنوز اتفاق نیفتاده است.



    اینها یعنی شناخت دقیق اعضاء و لحاظ کردن آن در پاسخگویی ، نه اینکه صرفا روی چند خط افراد پاسخ بدهیم. شما اگر دقت کرده باشید ، اکثر پاسخهای بنده به افراد تاخیری هست....
    این مسئله هم کمک می کند که افراد در این مدت پاسخهای دیگر را مطالعه کنند، و هم من با تعاملاتی که آنها در تالار پیدا می کنند، شناخت صحیحی از آنها به دست می آورم.

    حالا اگر این به معنی موش آزمایشگاهی هست، نمی دانم!!! ولی این را بدان هیچ متخصصی بدون فهمیدن و درک مراجعش و معاینه او نمی تواند نسخه بپیچد.
    حالا اگر مراجعان به خاطر مشکلاتشان ، مسائل خود را در تعاملاتشان به کار گیرند، و ما نپسندیم و سریع آن را حذف کنیم، و ویرایش کنیم آیا می توانیم شناخت صحیحی از آنها به دست آوریم و به آنها کمک کنیم؟
    (حالا من به آزادی بیان و ... هم فعلا اشاره نمی کنم.)

    استثناء
    اما همانطور که موضوع :«در خواست یاری »، آمده است، اگر پستی خارج از قوانین تالار بود، یا اهانتی یا ....، حتما گزارش کنید، و برای نظم بخشیدن و آرامش تالار آنها را ترتیب اثر خواهیم داد.

    اگر تمایل دارید در مسیر روانشناسی و کمک به دیگران کار کنید، خیلی خصوصیات لازم دارد که خود من هم پس از سالها هنوز در حال به دست آوردن آنها هستم، و موفقیت ما هم رابطه مستقیم با این خصوصیات دارد:


    - باید در رابطه با افراد خودت را فراموش کنی، و محور فقط مراجع و احساسها و نگرانی های او باشد. اما در یک رابطه معمولی و دوستانه به این مفهوم نیست. و دو طرف رابطه مساوی دارند.

    - در رابطه با مراجع باید سعه صدر داشته باشیم حتی اگر اهانت کرد، چرا که کمک می کند او را بشناسیم که با عزیزانش چه رابطه ای دارد.

    - در رابطه با مراجع به جای بمباران کردن اطلاعاتی و مسائل منطقی ، نخست باید احساساتش را بشناسیم، درک کنیم ، مورد تائید قرار دهیم(حتی اگر به نظر ما این احساسات درست نباشد)، چرا که تا احساس مراجع را نفهمیم، تا با او رابطه حسنه برقرار نکنیم به هیچ وجه نمی توانیم کمکش کنیم، چون به ما اعتماد نمی کند، چون باور نمی کند که درکش کردیم و او را فهمیده ایم.

    - به هیچ وجه نباید مارکهای ارزشی به مراجع بزنیم. کافر، لجوج، گستاخ ، بی منطق، بی شعور ، خودخواه و .... - چون مارکهای ارزشی پس از قضاوت در مورد مراجع ایجاد می شود، و کسی که در مورد کسی قضاوت ارزشی می کند صلاحیت مشاوره ندارد. لذا ما مراجع را آنگونه که هست می پذیریم.

    - پذیرش غیر مشروط مراجع، ما با مراجع به شرطی ارتباط نمی گیریم که طبق شرایط ما عمل کند. یعنی مراجع را با همه مشکلات و مسائل مختلفش می پذیریم.

    - ما در رابطه با مراجع مستقیم به او راه حل نمی دهیم، بلکه به او کمک می کنیم که با توجه به توانایی ها و شرایطش راه حل بیابد. لذا راهنمایی ها و توصیه های مستقیم از طرف مراجعان پس زده می شود.

    البته خیلی خصوصیات دیگر هم نیاز هست که فعلا در این مقال نمی گنجد.

    با توجه به این مسائل ما روانشناسان نیاز است که پوستمون کلفت باشه، فحش خورمون ملس باشه، و دلمون آنقدر بزرگ باشه که همه را بتوانیم درون خود بدون کینه بپذیریم.

    اینها به معنی موش آزمایشگاهی نیست!!! اینها عین انسانیت در ارتباط با مراجعان هست.

    اگر چنین توانی را نداریم، می توانیم عنوان دوست را داشته باشیم. در دوستی رابطه دو طرفه هست و فقط روی شخص مراجع تمرکز ندارد و مبتنی بر بده بستانها رایج عاطفی هست.

  5. 8 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    مدیرهمدردی (سه شنبه 04 تیر 87)

  6. #4
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 17 بهمن 91 [ 11:56]
    تاریخ عضویت
    1387-3-23
    نوشته ها
    390
    امتیاز
    6,183
    سطح
    51
    Points: 6,183, Level: 51
    Level completed: 17%, Points required for next Level: 167
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    202

    تشکرشده 210 در 101 پست

    Rep Power
    55
    Array

    RE: عضو محترم يا موش آزمايشگاهي

    سلام
    مابیشترمون اول خودم رو می گم رشته مون روانشناسی نیست و اگه یه موقع یه جوابی یا راه حل یا حرف و سخنی گفته می شه که درست نیست یا از دید پیشکسوتان اشتباهه عمدی در کار نیست ما می تونیم اگه در موردی آگاهی نداریم اصلا نظر ندیم و بی تفاوت رد شیم ولی خوب اون موقع تالارگفتگوی همدردی نیست می شه خصوصی و هر کی مشکل داره دیگه وقت خودش رو تلف نمی کنه و مستقیم مشکلش رو با آقای مدیر یا دیگر روانشناسان سایت می گه.
    بین نظرهای دیگرون که گاهی تند و بده شاید نکته های ریزی باشه که حتی به چشم روانشناسا هم نیاد...

  7. 3 کاربر از پست مفید شیلا تشکرکرده اند .

    شیلا (سه شنبه 04 تیر 87)

  8. #5
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 09 مهر 89 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1386-11-13
    نوشته ها
    952
    امتیاز
    20,283
    سطح
    89
    Points: 20,283, Level: 89
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,946

    تشکرشده 1,965 در 675 پست

    Rep Power
    112
    Array

    RE: عضو محترم يا موش آزمايشگاهي

    جناب مدير به پاسخ خودتون دقت كنيد


    بعضی ها خودشون تو خودشون هستند و در هیچ تاپیکی شرکت نمی کنند.
    بعضی ها اگر 2 روز جوابشون را ندهید، غرغر می کنند، نق می زنند ، بعضی های دیگر گلایه می کنند.
    بعضی ها اگر کاملا آنها را تائید نکنید، آشفته می شوند
    بعضی ها اگر راه جدید می دهی ، نمی شنوند.
    بعضی ها تهدید می کنند، عصبانی می شوند.
    بعضی ها، تا وقتی حمایت می کنی، و نیاز تائیدشان برطرف می شود، کنارت هستند و وقتی دیدگاهی دیگر داشته باشی، قهر می کنند.
    بعضی ها نیاز به ارتقاء سریع در تالار ، ستاره و عنوان و ... دارند.
    بعضی ها می خواهند به دیگران کمک کنند.
    بعضی ها هم متواضعانه و در گمنامی بدون اینکه کسی آنها را بشناسد حداکثر انرژی را در کمک به دیگران دارند.
    بعضی ها سریع پاسخ تند می دهند و بعد از چند دقیقه از طریق پیام خصوصی از مدیر می خواهند که آن را حذف کند.
    بعضی ها سریع خودشون و مشکلشون را فراموش می کنند، و مشغول کمک به دیگران می شوند.
    بعضی ها بدون چشمداشت زحمت می کشند.
    بعضی ها مظلوم نمایی می کنند،
    بعضی ها به خودشون بد می گویند.
    بعضی ها دنبال یار جمع کردن می افتند.
    بعضی ها .....
    بعضی ها هم خودشون چون یک روانشناس خبره، بدور از هر قیل و قالی فقط و فقط در راستای کمک به دیگران می باشند. و در هیچ تنشی اثری از آنها نمی بینیم یا در راستای کاهش تنش قدم بر می دارند.
    و هزاران برخورد دیگر.... که شاید بعضی از آنها هنوز اتفاق نیفتاده است.


    اینها یعنی شناخت دقیق اعضاء و لحاظ کردن آن در پاسخگویی ، نه اینکه صرفا روی چند خط افراد پاسخ بدهیم. شما اگر دقت کرده باشید ، اکثر پاسخهای بنده به افراد تاخیری هست....
    این مسئله هم کمک می کند که افراد در این مدت پاسخهای دیگر را مطالعه کنند، و هم من با تعاملاتی که آنها در تالار پیدا می کنند، شناخت صحیحی از آنها به دست می آورم.
    بعضی ها هم خودشون چون یک روانشناس خبره، بدور از هر قیل و قالی فقط و فقط در راستای کمک به دیگران می باشند. و در هیچ تنشی اثری از آنها نمی بینیم یا در راستای کاهش تنش قدم بر می دارند.

    آيا شما قشر روانشناس رو برتر از ديگران مي دونيد آيا اين روانشناسان در زندگي خودشون دچار مشكلاتي نيستند ؟!!!!

    اگر تمایل دارید در مسیر روانشناسی و کمک به دیگران کار کنید، خیلی خصوصیات لازم دارد که خود من هم پس از سالها هنوز در حال به دست آوردن آنها هستم، و موفقیت ما هم رابطه مستقیم با این خصوصیات دارد:
    جناب مدير
    با كمال صداقت ميگم پاسخ بسياري از دوستان كه هيچ گونه تحصيلي در زمينه روانشناسي ندارند بسيار مفيد و سازنده و اجرايي تر از پاسخهاي روانشناسان هست و اكثر پاسخهاي روانشناسان حالت كليشه اي آرمانگرايانه و غير عملي به خودش گرفته !!!


    شما بحث اصلي من رو باز هم متوجه با عرض شرمندگي يا متوجه نشديد يا اينكه اونجوري كه دوست داريد برداشت كرديد بنده عرض كردم سعي كنيم در هر جا و مكاني هستيم تنها و تنها به حفظ آرامش و صميميت ااون مكان بيانديشيم و نخواهيم كه با برخي از رفتارها باعث بشيم افراد عكس العملهاي متفاوت از خود نشون بدهند تا ما به حلاجي رفتارهاي انساني بپردازيم .....

    شايد يكي از اهداف ايجاد تالار تست و تجزيه و شناسايي افكار و رفتار انسانها باشه، اما ما رعايت حقوق انساني و حق طبيعي انسان بودن نه موش آزمايشگاهي بودن رو يكي از حقوق اساسي خودمون مي دونيم ......

  9. 3 کاربر از پست مفید erfan25 تشکرکرده اند .

    erfan25 (سه شنبه 04 تیر 87)

  10. #6
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    دیروز [ 13:16]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,420
    امتیاز
    287,066
    سطح
    100
    Points: 287,066, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 67.0%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,577

    تشکرشده 37,079 در 7,002 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: عضو محترم يا موش آزمايشگاهي

    سلام عرفان
    نه روانشناسان مافوق دیگران نیستند. اما لازمه کارشون اینه که تحمل و سعه صدر بیشتری داشته باشند. روانشناسان اجازه ندارند تحت تاثیر روحیات مراجع با او درگیر شوند، لذا باید صبورانه تحمل کنند. و این برای آنها لازم و واجب است. اما در دوستی ارتباط دو طرفه هست. و این به معنای برتری روانشناسی نیست. بلکه به معنای مشخص کردن لازمه های کار هست. فقط همین.
    اینکه دیگران می توانند حتی بیشتر از روانشناسان کمک کنند، که امری بدیهی هست و خود روانشناسان در حیطه پویایی گروه مورد تائید قرار داده اند.
    تاسیس تالار همدردی ، دقیقا به همین علت بوده است که افرادی که مشکلی را دارند خیلی خوب می توانند به دیگران که همین مشکل را پیدا کنند باز خورد بدهند.
    پس، از اهداف تالار همدردی اینست که همه در مشکلات هم سهیم بشوند و حتما هم تاثیر مثبت آن بیشتر از حتی روانشناس هست.

    اگر بنده به این اعتقاد داشتم که فقط روانشناس می تواند تاثیر بگذارد ، همان سایت همدردی کافی بود و ارتباط یک جانبه هم بر قرار بود شما می توانید اینجا را کلیک کنید و پاسخ و پرسشها را مطالعه کنید. اما تالار بر اساس پویایی گروه و تاثیر همه بر هم هست.

    باز این موش آزمایشگاهی را نفهمیدم!!! عجب خنگم من، به خدا خودم را به خنگی نزدم باور کن نفهمیدم. ما چه پرسشنامه ، تست، آزمایش، یا بررسی را انجام می دهیم که چنین نتیجه ای به ذهن شما آمده است. لطفا اگر اینطور هست مرا راهنمایی کن تا جلوی آن را بگیرم.
    شما در تالار گشتی بزنید، فعالیت پاسخدهی و ... بعضی اعضاء حتی بیشتر از من هست. و بیشتر وقت من حول مسائل فنی تالار می گرده....
    آخه من چیکار بیدم

  11. 2 کاربر از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده اند .

    مدیرهمدردی (سه شنبه 04 تیر 87)

  12. #7
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 09 مهر 89 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1386-11-13
    نوشته ها
    952
    امتیاز
    20,283
    سطح
    89
    Points: 20,283, Level: 89
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,946

    تشکرشده 1,965 در 675 پست

    Rep Power
    112
    Array

    RE: عضو محترم يا موش آزمايشگاهي

    ببنيد جناب مدير

    من به خيرخواهي شما ايمان دارم ا ما چون اصرارمي كنيد من تنها يك مورد رو اشاره مي كنم و ازتون ميخوام اين جمله رو براي من توضيح بديد لطفا :

    ***سلام محمد ابراهیمی
    می بینی که به غیر از مدیر، بقیه اعضاء هم دوستت دارند. به قول montazer_313 بعد از چهارشنبه هر وقت کارهایت را سرو سامان دادی، باز هم منتظرت هستیم.*****

    ببنيد من كاري به درستي يا نادرستي صحبتهاي محمد ابراهيمي ندارم اما ايشان قبل از اينكه پست من از تالار مي روم رو ايجاد كنند در پيام خصوصي گفتند كه من از مدير ناراحت هستم ، اما شما جوري پاسخ داديد كه انگار محمد ابراهيمي از دست اعضا و دوستان تالار همدردي ناراحت شده و فكر مي كنه كه اعضا دوسش ندارن !!!!!
    و جملتون رو اينگونه بيان كرديد كه

    مي بيني كه به غير از مدير بقيه اعضا هم دوستت دارند ( هر شخصي با خواندن اين مطلب اين فكر در ذهنش خطور مي كنه كه محمد ابراهيمي از دست دوستان همدردي ناراحت هست نه مدير)

    اما شما مي تونستيد خيلي راحتتر پاسخ بديد به اين مضمون :
    محمد ابراهيمي من هم مثل ساير دوستان شما رو دوست دارم و .....
    ************************************************** ******
    جناب مدير بنده باز هم ميگم به خير خواهي شما ايمان كامل دارم و از اينكه اين فضا رو در اختيار ما قرار داديد كه بتونيم همدردي و همفكري و همدلي كنيم ممنون و سپاسگزاريم ولي خواهش مي كنم رعايت حال ما رو بكنيد چون من يكي كه خيلي زودرنج هستم لا اقل شما كه روانشناس هستيد اينو بايد بهتر درك كرده باشيد پس اگه بازم از اين دست مسائل مشاهده بشه مطمئنا به روحيه من و امثال من ضربه وارد ميشه ..... اميدوارم با اينكه مثبت انديش هستم اما در اين مورد اشتباه برداشت كرده باشم ....

  13. 4 کاربر از پست مفید erfan25 تشکرکرده اند .

    erfan25 (سه شنبه 04 تیر 87)

  14. #8
    ((( مشاور خانواده )))

    آخرین بازدید
    دیروز [ 13:16]
    تاریخ عضویت
    1386-6-25
    نوشته ها
    9,420
    امتیاز
    287,066
    سطح
    100
    Points: 287,066, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 67.0%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First ClassSocial50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    7
    تشکرها
    23,577

    تشکرشده 37,079 در 7,002 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    RE: عضو محترم يا موش آزمايشگاهي

    سلام عرفان جان
    ببین با مصداقی صحبت کردن همدیگر را بهتر درک می کنیم.
    محمد ابراهیمی از کسانی هست که با هم بیشترین ارتباط و مراودات را داریم، شاید باور نکنید شاید حدود 1000 پیغام خصوصی ما به هم زده ایم. و اظهار محبت ایشون علاوه بر همه اعضاء نثار من هم می شود.
    شاید باور نکنید شاید چندین اعضاء که بعضی هم سابقه داشتند با ایشون چالش کرده بودند که شرط حضورشون نبود ایشون در تالار هست، و بعضی آنها را مجاب کردم و بعضی هم رفتند. همانطور که دوستان می دانند شاید یکی از بی غل و غش ترین یاران همدردی باشد. که من با او در ارتباط تنگاتنگ هستم و برایم خیلی ارزشمند هست.

    مسائل ریزی هم هست که نیازی نیست بیان کنم.

    در مورد جمله ای که من برای محمد ابراهیمی نوشتم، بازهم خواندم، نمیدونم چرا چنین برداشتی کردید. من فقط روی این تاکید کردم که غیر از خودم سایر اعضاء هم دوستش دارند.

    باز هم از تذکرتون ممنونم. باید بیشتر دقت کنم. ولی باور بفرما اگر در گیر کار شکلی جملات بشم خیلی کارم سخت میشه، اما فکر کنم حق باشماست . من باید تبعات جملات خود را بپذیرم.

    الان هم پیام اخیر محمد ابراهیمی را گرفتم. برای اینکه بدونی بین ما مشکلی نیست، الان یک پیام خصوصی از او دریافت کردم:
    نقل قول نوشته اصلی توسط محمدابراهیمی
    با سلام من ییشرفت داشتم یا نه زیا د بود یا نه موفق وشاد باشید من خیلی خیلی دوست دارم ز خدای بزرگ ارزوی سلامتی توفیق ارزومندم موفق وشاد باشید[/size]

  15. کاربر روبرو از پست مفید مدیرهمدردی تشکرکرده است .

    مدیرهمدردی (سه شنبه 04 تیر 87)

  16. #9
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 09 مهر 89 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1386-11-13
    نوشته ها
    952
    امتیاز
    20,283
    سطح
    89
    Points: 20,283, Level: 89
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,946

    تشکرشده 1,965 در 675 پست

    Rep Power
    112
    Array

    RE: عضو محترم يا موش آزمايشگاهي

    جناب مدير من هم از حسن نيت شما سپاسگزارم

    اما بنده نگفتم بين شما و محمد ابراهيمي مشكلي هست يا نيست چون محمد اينقدر دل پاكي داره كه اصلا كاري به اينحرفا نداره . و بالغ بر 1000 پيغام نيز براي من و ساير دوستان ارسال كرده اند

    به عنوان مثال يك روز به خاطر يه جمله ...... محمد به من گفت من از دستت ناراحت هستم ، اما بعداز چند دقيقه نوشت كه آقاي عرفان مرادي من يه مطلب در قسمت ..... ريختم خوب است يا نه ؟!!! آيا من پيشرفت داشتم و عين همين جملات رو ذكر كردن......
    اما مطمئنا شما با هوش و درايت و تدبيري كه داريد معناي اصلي صحبتهاي من رو درك كرديد و انشاءالله از دست بنده هم ناراحت نشده باشيد چون مي دونيد كه من هيچي تو دلم نيست و اهل گله و شكايت الكي و بيخودي هم نيستم اما اين مسئله چون كمي نگرانم كرده بود به عنوان درد دل بيانش كردم همين ....و الا بحث مشكل دار بودن يا نبودن نيست ..... معناي صحبت من اينه كه روي صحبتهايي كه بيان مي كنيم دقت داشته باشيم تا خداي ناكرده كسي منظورمان رو بد برداشت نكنه وا حساس نكنه كه صداقت در گفتار و رفتار رعايت نشده

  17. 2 کاربر از پست مفید erfan25 تشکرکرده اند .

    erfan25 (سه شنبه 04 تیر 87)

  18. #10
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 مهر 89 [ 16:10]
    تاریخ عضویت
    1387-1-19
    نوشته ها
    1,801
    امتیاز
    13,034
    سطح
    74
    Points: 13,034, Level: 74
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    954

    تشکرشده 992 در 530 پست

    Rep Power
    198
    Array

    RE: عضو محترم يا موش آزمايشگاهي

    بهتر بود من نظري نمي دادم اما گله اي دارم كه مدتهاست در گلويم گير كرده و فكر مي كنم بهتر است الان بپرسم تا آقاي سنگتراشان مرا روشن كنند.
    مدتي است كه دقت مي كنم افرادي كه در تالار مشكلاتشون را مطرح مي كنند از افراد غير كارشناس كه همه خود را دوست مي ناميم (و همه تلاش داريم كه واقعا از روي همدردي،‌رقابت يا خودنمايي بهترين پاسخ را به او بدهيم) راهنمايي مي گيرند آيا واقعا به راه صحيح رهنمون مي شوند و يا اينكه ما آنها را از چاله به سمت چاه هدايت مي كنيم؟! چه مصداقي براي صحيح بودن و نبودن راهكارهاي ارائه شده وجود دارد؟؟؟!! آقاي مدير به عنوان كارشناس در كجاي اين مجادلات،‌همدري ها و كمكها قرار دارد؟ !
    گاها همه افراد تالار نظرات خوب و بد و مثبت و منفي به مسائل مي دهند و هنوز مدير را در لابه لاي راسالها مشاهده نمي كنيم و گاهي با جوابهاي كوتاه و مختصر. ( البته گاهاً عرض كردم،‌سوءتفاهم نشود)
    نام اين سايت ، " سايت مشاوره ازدواج و خوانده است" اما 90% مطالبي كه مي خوانيم همگي كپي برداري از سايتهاي ديگر است، با اين كه اين سايت را دوست دارم و سعي ميكنم حضورم پرنگ و پرتلاش باشد اما ادعا مي كنم كه اين سايت،‌يك سايت غيرعلمي و غيراصولي است. بيشتر شبيه محيط چت است(‌فقط كمي مؤدبانه تر)
    موضوعات بسيار عالي مطرح مي شود و بعضي از آنها براي هميشه بي جواب مي ماند.
    چه مقاله علمي جديد ارائه شده در مورد چالشهاي جوانان؛ حل مشكلات جوانان و ازدواج؛ مشكلات خانواده ها؛ راه حلهاي افسردگيها،‌مشكلات روزمره؛ مشكلاتي كه از كودكي و زندگي روزانه نشدت مي گيرد و....
    ما همگي اصرار داريم نظرات خودمون را به هم القا كنيم و بفهمانيم كه اين ماهستيم كه بهتر مي فهميم. هرازگاهي هم يه چند تا تشكر زير پستها مي اندازيم تا مبادا انگشتانمون از تايپ جوابمون خسته شود.....
    خواهش مي كنم هيچيك از دوستان،‌نسبت به نوشتار من جبهه نگيرد و سعي نكند انتقادهاي بي جا و طرفداري هاي بي اساس كند. اين واقعيتي است كه در تالار در حال وقوع است.
    در موضوعي كه چندي به وجود آمده بود،‌افراد نحوه آشنائي شان با تالار را مطرح مي كردند. تقريبا خيلي ها با Search مشاوره به اينجا آمده اند . اين يعني نياز به مشاوره دارند. نه نوشته هايي كه صحت آن معلوم نيست و هيچ گونه ارزيابي وجود ندارد. من مدتيست به آمد و رفتهاي مدير به سايت دقت مي كنم. خيلي وقتها حضورشان را در تالار مي فهمم اما دريغ از راهنمايي و يا مقاله و مطلب جديد. آقاي مدير اقلاً مطالعات خودتون رو در اختيار ما بگذاريد تا بلكه يه دو خط علمي ما ياد بگيريم. به نظر من كم كم وقت صرف كردن در تالار، وقت بيهوده صرف كردن شده. چون راهنمايي هايي هم كه نوشته مي شه، معلوم نيست كه چقدر بهش اجرا مي شه و اصلا چقدر بازدهي داره. سرنوشت راهنمايي گرفته ها هم هيچ وقت معلوم نمي شه و هيچ نتيجه اخلاقي و تجربي از اين همه نوشته حاصل نمي شه. خواهش مي كنم پاسخگوي سئوالات من باشيد................
    منتظرم
    ممنون

  19. 3 کاربر از پست مفید دانه تشکرکرده اند .

    دانه (یکشنبه 20 مرداد 87)


 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:28 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.