به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 23
  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 بهمن 92 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1390-2-30
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    620
    امتیاز
    4,643
    سطح
    43
    Points: 4,643, Level: 43
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Social1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    3,824

    تشکرشده 3,762 در 695 پست

    Rep Power
    75
    Array

    رازهای موفقیت در زندگی زناشویی( در گوشی با آقایان)


    سلام دوستان عزیزم

    اینجا می خواهیم یک درگوشی با آقایان داشته باشیم که می تواند در زندگی زناشویی معجزه کند و آنها را در بهترین مسیرها هدایت کند...
    در این تاپیک به لطف خداوند متعال، تصمیم بر آن است، تا شیوه های صحیح برخوردی، را برای مردان آشکار کنیم .البته باید توجّه کرد که نمی توان صد درصد این اختلافات را بیان نمود، زیرا در موارد بسیاری، شخصیّت مردان، شبیه زنان و بالعکس می باشد، به عنوان مثال شاید در مواردی، مردان شیوه ی اخلاقی و رفتاری زنانه داشته و در مواردی، زنی، به شکل مردان برخورد نماید .به همین دلیل، نمی توان این اختلافات را به صورت کلی، بیان نمود، به همین عنوان این اختلافات به صورت غالبی تقسیم بندی شد.
    و از طرفی هم برای اینکه این مشکلات را کاربردی بیان کنیم از دو رفتار غلط و صحیح استفاده می کنیم در غالب دو زوج خیالی با نامهای حامد و آرزو.



    ادامه دارد.......................................... .............................................اد مه دارد

  2. 8 کاربر از پست مفید چشمک تشکرکرده اند .

    چشمک (سه شنبه 21 شهریور 91)

  3. #2
    سرپرست سایت

    آخرین بازدید
    [ ]
    تاریخ عضویت
    1388-1-03
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    8,052
    امتیاز
    146,692
    سطح
    100
    Points: 146,692, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 99.3%
    دستاوردها:
    SocialRecommendation Second ClassCreated Blog entryVeteranOverdrive
    نوشته های وبلاگ
    4
    تشکرها
    27,653

    تشکرشده 35,974 در 7,400 پست

    Rep Power
    1091
    Array

    RE: رازهای موفقیت در زندگی زناشویی( در گوشی با آقایان)

    چشمک عزیزم

    دقت داشته باش که تحت این عنوان و عنوانهای مشابه در این موضوع تاپیک های دیگری از گذشته هست ، از جمله مواردی که در ذیل خواهد آمد ، اگر مطلب شما تکراری نیست ، این تاپیک البته با عنوانی دیگر یا باقید عدد 2 ادامه یابد اگر تکراری باشد اعلام کنید که حذف کنیم .

    http://www.hamdardi.net/thread-11931-post-138796.html#pid138796

    http://www.hamdardi.net/thread-1246.html

    http://www.hamdardi.net/thread-11157.html



    با تشکر

  4. 4 کاربر از پست مفید فرشته مهربان تشکرکرده اند .

    فرشته مهربان (شنبه 06 اسفند 90)

  5. #3
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 بهمن 92 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1390-2-30
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    620
    امتیاز
    4,643
    سطح
    43
    Points: 4,643, Level: 43
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Social1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    3,824

    تشکرشده 3,762 در 695 پست

    Rep Power
    75
    Array

    RE: رازهای موفقیت در زندگی زناشویی( در گوشی با آقایان)

    چرا مردان به سخنان زنان، اهمیت نمی دهند ؟ !وچرا زنان این قدر حرف و جیغ می زنند ؟ ! و چرا مردان یا داد می کشند یا سکوت می کنند ؟ ! یکی از مهم ترین شکایتی که غالباً زنان از مردان می کنند، این است که چرا آنان به سخنان آنها توجّه نمی کنند و یا بسیار کوتاه و اجمالی گوش می دهند و سپس صحبت های زن را قطع کرده و به ارائه ی پیشنهاد می پردازند .

    به مثال زیر توجّه کنید:

    رفتار غلط:

    آن روز، خواهرحامد، به خانه ی آن ها آمده بود و هرچه از دهانش در آمده بود، به آرزو گفته بود .او گفته بود، برادر من شانس های زیادی را به خاطر تو از دست داده است .او می توانست با زن دیگری خوشبختی را تجربه کند، امّا نمی دانم، چگونه او را جادو کردی، که این قدر به تو علاقه مند شده بود، با وجود اینکه تو هیچ چیز نداشتی، حتی زیبایی ! آن روز آرزو، این قدر ناراحت و نگران بود که فقط می خواست شوهرش به خانه بیاید و تمام ماجرا را از سیر تا پیاز برای او تعریف کند .او خیلی خودش را تحمل کرده بود، تا به خواهر حامد(کیمیا )چیزی نگه ! به همین خاطر لحظه شماری می کرد تا تمام عقده هاش که توی دلش جمع شده بود را بر ای حامد تعریف کنه ! به همین خاطر به حامد زنگ زد و گفت: امروز زودتر مرخصی بگیر و بیا خونه، دیگه داره بغضم می ترکه ! حامد آن روز یک ساعت زودتر به خانه آمده، در حالی که یک مجله ی ورزشی، زیر بغلش بود !

    جالب است بدانید، او در عمرش به هیچ ورزشی علاقه نداشت، حالا چی شده می خواست، مجله ی ورزشی بخواند، بماند .وقتی حامد به خانه آمد، بسیار خسته است.
    آرزو سریعاً پیش او می آید و اینگونه شروع می کند: امروز خواهرت اینجا بود ! حامد: خوب ، آرزو: هرچی از دهنش در اومد بارم کرد .حامد: مثلاً چی گفت ! آرزو با حالت گریه، گفت: هرچی فکرش را بکنی ! امّاحامد، مجله را باز کرد و شروع به خواندن نمود.آرزو گفت: دارم باهات حرف می زنم ! حامد: خوب بگو –دارم گوش می دم ! آرزو شروع به تعریف کرد و گفت: او به من میگه: تو برادر من را فریب دادی ؟ ! حامد، که یک نگاهش به روزنامه و یک چشمش به تلویزیون بود، سریعاً حرف های او را قطع کرد و گفت: می خواستی بهش بگی: اگه این طوریه، تو هم شوهرت را فریب دادی، که اومده تو را گرفته ! آرزومی گه: گوش کن –حرف های من راهم قطع نکن –خیرِ سرم می خوام باهات درد و دل کنم –حامد با حالت عصبانیت داد می زنه و می گه: خوب –گوش میدم آرزوجیغ می زنه و می گه: اصلاً تو کجایی ؟ ! اگه گوش می دی، پس چرا روزنامه می خونی ؟ ! چرا تلویزیون نگاه می کنی ! ؟حامد، هم برای این که کم نیاره، گفت: کنار تو نشستم .می خوای تمام حرف هایی را که زدی برات تکرار کنم .آرزو: اصلاً نمی خوام حرف بزنم –تو آدم را از حرف زدن هم سیر می کنی ! حامد: من هم حوصله ندارم –یک ساعت، به خاطر تو مرخصی گرفتم ! آرزو: میخواستی نگیری !


    شما فکر می کنید، چرا این اتفاق افتاد،

    چرا حامد این گونه برخورد کرد ! چرا آرزو ناراحت شد ؟ ! عدم ابراز احساسات و حتی ارائه اعمال منطقی از طرف مرد، همان شی است که بسیاری از مردان رااز زنانشان جدا کرده است !حتی بعضاً زن ها تعجّب می کنند، که مرد کلمات، احساسات و عواطف آن ها را نمی فهمد، ولی وقتی همین زن، با زن دیگری صحبت می کند، او حرف هایش را با تکان دادن سرش تایید می کند، وی در چنین حالی به حال شوهرشان تاسف می خورد، که چرا او نیز این حرف ها را نمی فهمد، بلکه شاید بارها اتفاق افتاده است که همین حرف ها را برای شوهرش گفته است، و او فقط و فقط خیره مانده، انگار اصلاً بویی از احساس نبرده است .

    -زیگموند فروید، بنیانگذار اتریشی علم روان درمانی، به عنوان یک مرد دراین باره می گوید: من بعد از سی سال تحقیق درباره ی روحیات زنان هنوز نتوانسته ام جوابی برای این سوال بزرگ که تاکنون بی جواب مانده است، پیدا کنم و آن این است که زن واقعا چه می خواهد ؟ !

    نکته مهم
    زمانی که زن از شوهرش تقاضای همدردی می کند، مردان فکر می کنند با ارائه ی پیشنهاد به زنان، از نظر آنان دوست داشتنی، خواهند شد، در صورتیکه زنان در آن لحظه تنها به این فکر می کنند که شوهرانشان، نسبت به آن ها بی تفاوت بوده و با گوش نکردن، به دنبال سرکوب احساس آن ها هستند مردان فکر می کنند، وقتی زن با آن ها صحبت می کند، قصدش مشورت خواستن است، به همین خاطر ذهن خود را درگیر موضوع کرده و سریعاً، پیشنهادات خود را بیان می کنند . در صورتی که زن اصلاً مشورت نمی خواهد .او تنها می خواهد صحبت کند و گوشی می خواهد که فقط صحبت های او رابشنود .



    ادامه دارد....................رفتار صحیح در پست بعدی...................ادامه دارد

  6. 7 کاربر از پست مفید چشمک تشکرکرده اند .

    چشمک (یکشنبه 10 اردیبهشت 91)

  7. #4
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 بهمن 92 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1390-2-30
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    620
    امتیاز
    4,643
    سطح
    43
    Points: 4,643, Level: 43
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Social1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    3,824

    تشکرشده 3,762 در 695 پست

    Rep Power
    75
    Array

    RE: رازهای موفقیت در زندگی زناشویی( در گوشی با آقایان)

    رفتارصحیح:

    آرزو گوشی تلفن را بر می داره و به حامد زنگ می زنه .سلام حامد، امروز اگه می تونی، کمی زودتر خونه بیا، می خوام کمی باهات درد و دل کنم .
    توجّه کنید، او اصلاً از خواهر او چیزی نگفت .
    توجّه کنید: حامد تازه از سر کار آمده، او نیاز به استراحت دارد-وقتی وارد خانه شد، آرزو، اول برایش یک استکان چایی داغ آورد و به او خسته نباشید گفت –آرزو: فعلاً خسته ای، هر وقت حوصله داشتی، بگو می خوام باهات درد و دل کنم .حامد: باشه برای یک ربع دیگه !
    وقتی نوبت به صحبت کردن رسید، آرزو این طور شروع می کند: من می خوام باهات حرف بزنم، فقط قصدم درد ودل کردنه، اصلاً از تو پیشنهاد و یا مشورت نمی خوام، خواهشاً فقط و فقط به حرف هام گوش کن –اگه ممکنه تلویزیون را هم خاموش کن .


    ویکتور هوگو، شاعر و داستان نویس فرانسوی، در این باره به مردان توصیه میکند: " وقتی که زن با شما صحبت می کند، به آنچه که چشم هایش به شما می گوید، گوش کنید."مطمئناً چشم های زن هیچ تقاضایی جز تکان دادن سر و تایید نمودن آن نمی خواهد !

    مارل آکارد، نمایش نامه نویس فرانسوی می گوید: "زنان، مردان ساکت را دوست دارند چون فکر می کنند آن ها در هنگام سکوت به حرفهایشان گوش می دهند

    حامد، هم با کمال خونسردی، تمام صحبت های آرزو را گوش داد، و در حین صحبت هایش، با نوع اشارات صورت و گونه ها و حالت همدردی، او را در گفتارش همیاری نمود –اینجا نوبت به آرزو رسید: تو فکر می کنی من باید به او چه می گفتم ؟ !

    نکته ای برای مردان:
    .....وقتی با کمال خونسردی به صحبت های، زن توجّه کنید، اگر وی نیاز به مشورت کردن داشته باشد، مطمئناً خودش از شما تقاضای پیشنهاد می کند .پس بدون تقاضای او، به او مشورت ندهید.حتی به او نگویید: چه باید می کرد و چرا اینگونه نکرد ! زیرا او خودش از لحاظ روحی، حالش مسائد نیست .

    ازنظر روانشناسی، یکی از مصادیق آرام شدن زن، از نظر روحی، صحبت کردن است .او اصلاً پیشنهاد و مشورت نمی خواهد، او فقط می خواهد صحبت کند و فقط انتظار دارد، طرف مقابل به صحبت هایش، صمیمانه گوش دهد.

    جان گری در این باره می گوید: زنی که تحت استرس قرار گرفته است بلافاصله به دنبال پیدا کردن راه حل برای مشکلات خود نمی رود، بلکه بجای آن ترجیح می دهد ازطریق بیان آن وجلب همدردی دیگران خود را اززیر بار تنش ها نجات دهد .

    جالب است بدانید در اکثر اوقات که از زن پیرامون صحبت هایش می پرسیم، وی هیچ غرض خاصی برای صحبت کردن ندارد، وی فقط و فقط می خواهد صحبت کند .

    انجمن پزشکی بریتانیا گزارشی را پیرامون ناراحتی چانه و آرواره پخش نمود، در این گزارش آمده است، زنان 4برابر بیش تر از مردان به درد چانه و آرواره مبتلا هستند .آیا این میتواند دلیلی جز پرحرفی داشته باشد ! ؟

    ادامه .................................................. .......................دارد

    دوستانی که تمایل دارند می توانند در مورد این رفتارهایی که بیان می کنم بحث کنند و پست هایشان را ارسال نمایند.
    با تشکر

  8. 6 کاربر از پست مفید چشمک تشکرکرده اند .

    چشمک (یکشنبه 07 خرداد 91)

  9. #5
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 بهمن 92 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1390-2-30
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    620
    امتیاز
    4,643
    سطح
    43
    Points: 4,643, Level: 43
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Social1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    3,824

    تشکرشده 3,762 در 695 پست

    Rep Power
    75
    Array

    RE: رازهای موفقیت در زندگی زناشویی( در گوشی با آقایان)

    چرا زنان از خرید کردن لذت می برند و مردان از آن رنج می کشند ؟ !

    یکی از عادت های مهم زنان، که از اساسی ترین خصوصیات آنان بعد از صحبت کردن، به حساب می آید، عشق آنان به خرید کردن است .زنان اساساً با خرید کردن انس گرفته و آن را نوعی سرگرمی به حساب می آورند .
    گاهی اوقات زن اصلاً نمی داند که چه می گوید، در خرید کردن نیز، این شاخصه وجود دارد .(شاید اکثر اوقاتی که زنان به بازار می روند اصلاً نمی دانند که چه چیزی می خواهند، آنان فقط خرید کردن را دوست دارند (حال برایشان فرقی نمی کند آن چیز چه باشد )
    شاید به همین دلیل است که (اُوید )شاعر رومی می گوید: زن ها موجوداتی هستند که همواره در حال خریدند.

    شاید برایتان سوال شود، اگر خرید کردن، یک شاخصه ی زنانه است، پس چرا خیلی از مردان نیز آن را دوست دارند ؟ !
    شاید وقتی به این داستان دقت کنید، جواب این سوال، و تفاوت خرید کردن زنان ومردان، برایتان کاملاً آشکار شود .

    داستان :

    آرزو: حامد یادت باشه، وقتی از سر کار به خانه میای، بریم خرید .
    حامد: مگه توی خونه چیزی کم داریم ؟ !
    آرزو: نه –مگه حتماً باید چیزی کم داشته باشیم –
    حامد هم نگاهی به پولهای توی جیبش می کنه و پیش خودش میگه: حتماً که نیازی نیست چیزی بخیرم ! باشه، بریم خرید .وقتی به فروشگاه می رسند،
    آرزو از غرفه ی اول فروشگاه به صورت کاملاً ضربدری، شروع به نگاه کردن می کنه، وقتی حامد، سرش را بر می گردونه، آرزو را می بینه که هنوزدر غرفه ی اول مانده ! بر می گرده و دوباره با هم به، راه ادامه می دهند –حامد جلو می ره و آرزو پشت سر او –حامد هر چه صحبت می کنه، کسی پاسخ نمی ده، وقتی دوباره سرش را بر می گردونه، باز می بینه آرزو چند غرفه ی قبل جا مانده .
    حامد جلو میاد و می گه: چیزی نمی خوای بخریم .آرزو، که چشمهاش به غرفه هاست، پاسخ می ده: مرغ توی خانه نداریم .حامد هم به طرف دیگه ی فروشگاه می ره، امّا مرغ تمام شده، به همین دلیل حامد ماهی می خره .حامد رو به آرزو می کنه ومی گه: میدونی چندساعته توی فروشگاهیم ! هر چیز میخوای بخر تا بریم، خسته شدم ! آرزو پاسخ می ده: تازه آمدیم –او تمام اجناس فروشگاه را یکی یکی (شرکت های مختلف –مدل های گوناگون همراه با مکان دقیق و غرفه ی آن و....)را با قیمت کالا به صورت آنلاین حفظ کرده، امّا در مقابل حامد، وقتی یادش میاد، که توی خانه سس تمام شده، حدود بیست دقیقه می گردد تا چشمش به یک مارک غیر معتبر، می خوره، با خوشحالی آن را برمی داره (جالب است بدانید، حدود 15نوع سس مایونزاز شرکت های معتبر، وجود داشت، امّاحامد هیچ کدام از آنان را نمی دید .)
    وقتی از فروشگاه بیرون می آمدند، حامد با خودش زمزمه می کرد که: امروز چند ساعت وقت خودم را هدر دادم، تازه چیزی هم نخریدیم.
    امّا در مقابل آرزو احساس می کنه خستگی این هفته، از تنش بیرون آمد .(این در حالی است که ؛آرزو اصلاً چیزی نخریده بود .)
    وقتی با اصرار های حامد، آرزو از فروشگاه بیرون آمد، آرزو متوجّه ماهی ها شد و گفت: چرا ماهی خریدی ؟ ! حامد: خودت گفتی گوشت توی خانه نداریم ! آرزو: من گفتم مرغ، نه ماهی ! حامد: حالا چه فرقی می کنه ؟ ! مرغ تمام کرده بود ! هر دو اون ها گوشت سفیدند، خیلی با هم فرقی نداره ! آرزو: چطور فرقی نداره ؟ ! –من اصلاً ماهی دوست ندارم ! حامد: امّا به نظر من طعم مرغ و ماهی، مثل همه، خیلی فرق نداره ! حتی بعضی اوقات من طعم اونها را با هم اشتباه می گیرم .آرزو: خودت باید ماهی ها را بخوری، من دست به ماهی نمی زنم !


    نکات این بخش:

    1-مرد وقتی در یک فروشگاه می رود و چیزی خریداری نمی کند، مدام خودش رامی خورد که چرا بدون دلیل به فروشگاه آمدم، به همین دلیل برای این که خود را قانع کند، حامد در داستان به جای مرغ، ماهی می خرد –(این کار به وی نوعی آرامش می دهد، که حداقل بدون دلیل به اینجا نیامده است ).امّا [size=large]در مقابل مردان، زنان خرید کردن بدون قصد را کاری لذت بخش می دانند که می تواند جایگزین یک سرگرمی باشد، که خستگی هفتگی آنان را از تنشان بیرون می آورد .

    2-وقتی مردان به خرید می روند، به صورت مستقیم حرکت می کنند و بعضاً اصلاً توجّهی به غرفه ها ندارند، لکن زنان وقتی وارد فروشگاه می شوند، به صورت ضربدری به فروشگاه نگاه می کنند وتمام اجناس وکالا ها را موردبررسی کامل قرار می دهند . آن روز وقتی حامد به دنبال یک سس مایونز بود، و با خوشحالی از یک شرکت غیر معتبر سس رادید، بلافاصله آن را خریداری نمود، زیرا چشمان وی سس دیگری در غرفه ها نمی دید، لکن آرزو در همان غرفه، 15سس با مارک و مدلهای مختلف را مشاهده می نمود !!
    [/size]


    ادامه ..........................................دارد

  10. 7 کاربر از پست مفید چشمک تشکرکرده اند .

    چشمک (شنبه 27 اسفند 90)

  11. #6
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 بهمن 92 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1390-2-30
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    620
    امتیاز
    4,643
    سطح
    43
    Points: 4,643, Level: 43
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Social1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    3,824

    تشکرشده 3,762 در 695 پست

    Rep Power
    75
    Array

    RE: رازهای موفقیت در زندگی زناشویی( در گوشی با آقایان)

    توصیه ای به مردان:

    وقتی زن از شما گله و شکایت می کند و می گوید: تو، من را به کُشتن می دی، فقط قصدش این است که بگوید: کمی [size=x-large]بیشتر توجّه کن .[/size]

    این نوع ادبیات زنان است، که آنان آن را از مادرهایشان، به ارث برده اند.پس در مواقع ایجاد چنین موضوعی، بسیار معمول برخورد کنید .زیرا زن هدفش اصلاح امور است، نه ایجاد یک دعوا، ولی متاسفانه نمی داند آن را چگونه بیان کند .

    توجّه کنید:

    زنان از ادبیات رُک و بدون حاشیه، چیزی نمی دانند، آن ها عادت دارند وقتی می خواهند، سخنی را بیان کنند، با سخنانی که احساسات شما مردان (بی احساس ) را تحریک کند، صحبت هایشان را بیان کنند، امّا آن ها نمی دانند که شوهرشان، بویی از ادبیات احساسی نبرده است !


    ادامه ........................................​..دا د

  12. 7 کاربر از پست مفید چشمک تشکرکرده اند .

    چشمک (دوشنبه 11 اردیبهشت 91)

  13. #7
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 30 شهریور 98 [ 12:22]
    تاریخ عضویت
    1390-10-26
    نوشته ها
    711
    امتیاز
    11,022
    سطح
    69
    Points: 11,022, Level: 69
    Level completed: 44%, Points required for next Level: 228
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,196

    تشکرشده 1,600 در 571 پست

    Rep Power
    104
    Array

    RE: رازهای موفقیت در زندگی زناشویی( در گوشی با آقایان)

    ممنون ، اون قسمت گوش دادن واقعا نکته خیلی مهمی بود ! تا به حال دقت نکرده بودم ، به خصوص موضوع مشاوره ندادن !
    ---
    تجربه ایی که خودم به دست اوردم اینه ، خانم ها موقع عصبانیت فقط می خواهند تصدیق بشند ! شما هم تصدیق کنید ولی موقع آرامش می تونید منطقی صحبت کنید باهاشون

  14. 5 کاربر از پست مفید داود.ت تشکرکرده اند .

    داود.ت (دوشنبه 11 اردیبهشت 91)

  15. #8
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مرداد 92 [ 13:58]
    تاریخ عضویت
    1388-5-24
    نوشته ها
    1,224
    امتیاز
    2,219
    سطح
    28
    Points: 2,219, Level: 28
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 81
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranSocialTagger Second Class5000 Experience Points
    تشکرها
    7,577

    تشکرشده 8,600 در 1,498 پست

    Rep Power
    139
    Array

    RE: رازهای موفقیت در زندگی زناشویی( در گوشی با آقایان)

    چه لذتی داره وقتی همسرت پا به پات توی بازار بیاد و هی نق نزنه که خسته شدم، دیر شده، گشنمه، باید برم دستشویی، حالا تشنه ام شد برم ببینم یه نوشیدنی گیر میارم، چقدر نگاه میکنی بسه دیگه، نه بابا اینا بدرد نمیخوره بیا بریم، میدونی چند ساعته اینجاییم؟ خسته نشدی؟

    تازه وقتی یک چیزی رو می پسندی و میخوای ببینی نظر همسرت چیه، یهو برنگردی ببینی غیبش زده! بعد یکساعت گشتن بری ببینی یه صندلی یا نیمکت گیر آورده نشسته داره با موبایل حرف میزنه یا اینکه یه دونه از این ال سی دی ها توی مغازه ها دیده که داره فوتبال پخش میکنه همونجا میخ شده جلوش!!!!

    در گوشی با آقایون: اگر دوست دارید وقتی شما فوتبال می بینید، خانوم علاوه بر چیدن بساط تخمه و... روی میز، بیاد کنارتون بشینه و عاشقونه با شما مسابقه فوتبال بین تیم پایین محله علی آباد سفلی با سنگ پا سازی قزوین رو تماشا کنه، خواهشا شما هم یه خورده توی مسائل مورد علاقه خانومها از جمله همین خرید های ناقابل، جنتلمن برخورد کنید!

  16. 7 کاربر از پست مفید بی دل تشکرکرده اند .

    بی دل (پنجشنبه 24 فروردین 91)

  17. #9
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 21 بهمن 92 [ 18:58]
    تاریخ عضویت
    1390-2-30
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    620
    امتیاز
    4,643
    سطح
    43
    Points: 4,643, Level: 43
    Level completed: 47%, Points required for next Level: 107
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Social1 year registeredTagger Second Class1000 Experience Points
    تشکرها
    3,824

    تشکرشده 3,762 در 695 پست

    Rep Power
    75
    Array

    RE: رازهای موفقیت در زندگی زناشویی( در گوشی با آقایان)

    با تشکر از داود.ت و بی دل عزیز

    چرا زنان گریه می کنند ؟ !

    مسلماً یکی از برجسته ترین حالات مقابله ما با کسی که گریه می کند، این است که دلمان به حال وی می سوزد . [size=large]زنان در مقابله با مردان به خاطر داشتن احساسات قوی تر، بیشتر گریه می کنند .

    بعضی معتقدند زنان گریه کردن را به عنوان یک حربه ی موفق می پندارند که می توانند به این وسیله با احساسات طرف مقابل بازی کنند ! لکن حقیقت این است که گریه کردن زنان همیشه به صورت ارادی نیست، بلکه عمدتاً گریه کردن یک عمل غیر ارادی است که وی به وسیله ی آن می تواند در مواقعی از خود دفاع کند .
    گریه کردن یک روند طبیعی است که میان انسان و حیوان مشترک است و از بدو تولد شروع می گردد امّا در میان حیوانات تنها انسان است که با احساس و عاطفه گریه می کند .
    [/size]


    امّا چرازنان بیشترازمردان گریه می کنند ؟ !

    نخست اینکه: «گریه کردن در زنان به این علت زیاد تر است که غدد اشکی زن بالاتر و فعال تر از مرد است.به همین علت مردها به ندرت در امّاکن عمومی ودر مقابل جمع گریه می کنند
    ثانیاً از دیدگاه تکاملی و زیستی اگر یک مرد احساسات خود را بویژه در مقابل مردان نشان دهد، خود را در معرض خطربزرگی قرار داده است (چون مردان گریه کردن را نشانه ی ضعف فردی می دانند ) و معتقدند با این کار دیگران را تشویق کرده ایم که به ما حمله کنند.

    [size=large]لکن در مقابل آنان، زنان در بروز احساسات خود به دیگران اعتماد می کنند،
    دقیقاً مثل کودکی که به دیگران پناه می برند، (زیرا زنان دوست دارند تکیه شان به فرد دیگری باشد، گریه کردن نیز یک نوع تکیه به دیگران محسوب می شود )

    یک پیام بازرگانی خنده دار :

    توماس چاندلر هالیبرتون، حقوق دان و طنز پرداز کانادیی درباره ی گریه کردن زنان می گوید: هرزنی قبل از گریه کردن در اشتباه است ولی بلافاصله بعد از گریه کردن، حق با او خواهد بود !
    [/size]

    ادامه ........................................​​..د ارد

  18. 7 کاربر از پست مفید چشمک تشکرکرده اند .

    چشمک (یکشنبه 07 خرداد 91)

  19. #10
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,295
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,542 در 2,269 پست

    Rep Power
    256
    Array

    RE: رازهای موفقیت در زندگی زناشویی( در گوشی با آقایان)

    نقل قول نوشته اصلی توسط چشمک
    عمدتاً گریه کردن یک عمل غیر ارادی است
    که وی به وسیله ی آن می تواند در مواقعی از خود دفاع کند .

    امّا چرازنان بیشترازمردان گریه می کنند ؟ !


    لکن در مقابل آنان، زنان در بروز احساسات خود به دیگران اعتماد می کنند، دقیقاً مثل کودکی که به دیگران پناه می برند، (زیرا زنان دوست دارند تکیه شان به فرد دیگری باشد، گریه کردن نیز یک نوع تکیه به دیگران محسوب می شود )
    اما من معتقدم گریه کردن هم مثل همه افعال دیگه ارادیه
    اما شکی نیست که یه وسیله تدافعیه ، شاید دقیق تر بشه گفت کارا ترین وسیله حمله اس.
    برخی از گریه های خانمها از روی ضعفه و برانگیزاننده حس ترحمه
    اما بعضی از گریه ها از روی تنفره ، تو این نوع گریه پیامهای بسیار بد و خطرناکی به همسر داده میشه ؛ تنهائی و تنفر مشخصه اونه ، قهر و ... تبعاتش

    لذا در این نوع گریه یه زن اصلا دوس نداره به همسرش تکیه کنه ، فقط میخواد سر به تن همسرش نباشه !!!






  20. 5 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    baby (پنجشنبه 24 فروردین 91)


 
صفحه 1 از 3 123 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. رابطه جنسی پیش از ازدواج و تاثیر آن بر کیفیت زناشویی
    توسط شیدا. در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 اردیبهشت 94, 17:32
  2. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 مهر 93, 20:53
  3. رازهای موفقیت در زندگی زناشویی(در گوشی با خانمها)
    توسط چشمک در انجمن شوهران و زنان از یکدیگر چه انتظاراتی دارند
    پاسخ ها: 25
    آخرين نوشته: سه شنبه 16 اسفند 90, 23:15
  4. مدیریت روابط زناشویی پس از مراسم عروسی
    توسط keyvan در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 21 مرداد 90, 12:37
  5. اهمیت هوش عاطفی در حفظ پیوندهای زناشویی
    توسط من همسفرم در انجمن مقالات و مطالب آموزشی در مورد خانواده
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 30 فروردین 88, 08:22

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 19:30 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.