به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 12
  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 20 مرداد 88 [ 15:55]
    تاریخ عضویت
    1386-12-14
    نوشته ها
    60
    امتیاز
    5,495
    سطح
    47
    Points: 5,495, Level: 47
    Level completed: 73%, Points required for next Level: 55
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    169

    تشکرشده 176 در 51 پست

    Rep Power
    0
    Array

    طرح قوانین تالار در انجمن "حقوق ما"

    این روزها راه اندازی انجمن " حقوق ما " در تالار می تونه فتح بابی باشه برای برخی موضوعاتی که جای خالیش رو در تالار حس می کردیم و بخصوص مواقعی که سوء تفاهمی پیش میاد ضرورت موارد اینچنینی بیش از پیش خود نمایی می کنه .
    از جمله اون موضوعات و خلاء ها تدوین " قانون تالار گفتگوی همدردی " است .با تدوین این قانون حداقل " حقوق ما " ی خودمون رو در تالار می شناسیم و البته وصد البته " حقوق ما " ی دیگران را .
    در پست " گفتار نخستین در چارچوب حقوق ما " پیش بینی کرده بودیم که نیاز به تدوین این قانون داریم اما واقعش فکر نمی کردم به این زودیها - و قبل از طرح هر مسئله دیگری – ضرورتش رو احساس کنم .

    ذیلا پیش نویس این قانون رو که عمدتا از برخی تالارهای دیگه برداشت شده جهت اخذ نظرات اعضای محترم ارایه می کنیم .
    ممکنه بگید نبایستی مسئله رو اینقدر پیچیده کرد که من هم – لا اقل در این مراحل فعلی که تالار درش قرار داره با شما موافق خواهم بود – اما در همین مراحل هم یک قواعد اولیه و توافق نانوشته ای رو بین خودمون داریم رعایت می کنیم که بهتره اونها مدون و مکتوب بشن ولو یک سطر .
    از اینرو درخواستم اینه که نظراتتون رو ارایه بفرمایید .
    ضمن اینکه ممنون میشم اگه کسی کمی وقت بگذاره و برخی مواردش رو بصورت نظر سنجی در بیاره .
    اینک شمه ای از :

    حقوق ما و قوانین تالار
    ماده ۱ کاربر موظف به رعایت اخلاق حسنه می باشد.
    ماده ۲ کاربر موظف به رعایت اصول بنیادین حقوق بشر می باشد. از جمله، رعایت حریم خصوصی زندگی اشخاص از سوی کاربران الزامی است.
    ماده 3 به طور کلی، تبلیغ سایت یا وبلاگ ممنوع است. اگر می خواهید سایت یا وبلاگ خود را معرفی کنید، از گزینه "لینکستان" استفاده کنید تا سایت شما در فهرست سایت های معرفی شده از سوی سایت همدردی قرار گیرد.
    ماده 4 مدیران سایت، کاربران یا آی پی هایی که در صدد ایجاد خرابکاری در تالار باشند را مسدود می کنند و در صورت لزوم پیگیری های قضائی علیه اشخاص نقض کننده قوانین مربوط به محیط مجازی به عمل خواهند آورد.
    ماده 5 مدیران سایت در هر زمان می توانند عضویت هر یک از کاربران را لغو کنند. مديران انجمن ها می توانند در هر زمان مطالب کابران را بدون اطلاع قبلی حذف و ويرايش کنند.
    ماده ۷ استفاده از واژه های نامناسب و رکیک در انتخاب نام کاربری ممنوع است. عضویت چنین کاربری قطع و دسترسی او به تالار قطع خواهد شد.
    ماده ۸ در هنگام طرح پرسش و یا ارائه پاسخ در تالار گفتگو، رعایت این اصول الزامی است:
    بند ۱: جهت رعایت نظم تالار گفتگوو استفاده بهینه سایر کاربران و بازدیدکنندگان، لازم است که سوال خود را در بخش مربوط به آن موضوع طرح کنید، سوالاتی که در بخش هایی مطرح شوند که ارتباطی با موضوعشان ندارند، حذف می شوند.
    مطالب خود را باید با خط فارسی بنویسید.
    بند ۲: عنوان سوال یا بحث باید منطبق با محتوای آن باشد. برای مثال از انتخاب عناوینی از قبیل "کمک کنید"، به کمک فوری نیاز دارم"، تو رو خدا منو راهنمایی کنید" جدا خودداری کنید. برای مثال اگر در مورد نحوه وصول مهریه سوال می پرسید، عنوان آنرا می توانید اینطوری انتخاب کنید: "نحوه وصول مهریه"، و نه اینکه "کمک کنید". وقتی عنوان نامتناسب باشد، شانس سوال شما در یافتن پاسخ اندک است و نیز ممکن است به دلیل عدم رعایت ضابطه تعیین دقیق عنوان، از سوی مدیران انجمن ها، حذف شود.
    بند ۳: سوالات خود را به صورت یکجا ننویسید. هر سوال را در بخش مربوط به آن بنویسید.
    بند ۴: از نوشتن یک پرسش در تالار های مختلف خودداری کنید.
    بند ۵: دوستان کارشناس که به پرسش های پرسندگان پاسخ می دهند، باید از این زاویه به مساله نگاه کنند که بسیاری از پرسندگان ممکن است از بدیهی و اولی ترین اصول روانشناسی نیز بی اطلاع باشند و لذا در پاسخ هایشان، سعی کنند توضیح بدیهی و ساده بدهند.
    بند۶: دوستان کارشناس، صرفا در صورتی که جواب یک سوال را می دانند، به آن پاسخ دهند. مدیران انجمن ها، حق حذف کردن پاسخ های بی ربط را دارند.
    بند۷: تاسیس و فعالیت تالار گفتگوی همدردی برای این بوده است که در همینجا بحث شود، نمی توان برای جواب سوالات، لینک سایت دیگری را داد و سوال کننده را به آنجا فرستاد. در صورتی که جواب سوال در سایت دیگری موجود می باشد، در صورتی که شما نویسنده آن جواب در آن سایت می باشید، عین جواب را می توانید در اینجا ذکر کنید، در صورتی که جواب مزبور در سایت مورد ارجاع از آن شما نباشد، شما می توانید با رعایت حق مولف، عین پاسخ را از آنجا کپی کنید و نام سایت را نیز بنویسید.
    بند۸: هدف ما پاسخگوئی رایگان به سوالات است. هر عملی بر خلاف این سیاست، منجر به حذف کاربر از سیستم سایت می شود. کاربران یا بازدیدکنندگان گرامی در صورتی که پیغامی از هر یک از کاربران سایت دریافت داشتند که دلالت بر راهنمایی با عوض داشت، لطفا مراتب را به مدیریت سایت اطلاع دهید.
    ماده ۹ تالار گفتگو آن برای طرح سوال و جواب به آنها به صورت عمومی و علنی است لذا شیوه پاسخگوئی خصوصی را بر نمی تابد. هدف این است که به سوالات به صورت عمومی پاسخ داده شود تا دیگر کاربران و بازدیدکنندگان نیز بتوانند از آن پاسخ بهره مند شوند. لذا رویه هایی چون ذکر شماره تلفن یا ایمیل خود یا درخواست از سوال کننده برای ارسال پیغام خصوصی برای جواب دهنده قدغن می باشد. چنین پست هایی حذف می شوند.
    توصیه اکید می کنیم که از طرح سوال خود به صورت پیغام خصوصی خودداری کنید و نیز به کاربرانی که از طریق پیغام خصوصی می خواهند به سوال شما جواب بدهند اعتماد نکنید. تجربه ثابت کرده است که قصد چنین کاربرانی، چیزی غیر از کمک کردن و پاسخ دادن است. لذا توصیه می کنیم از ارتباط داشتن با کاربران از طریق ایمیل، چت و یا هر گونه وسیله ارتباطی دیگر، خودداری کنید. ما هیچگونه تعهدی در قبال مشکلات احتمالی که از طریق این ارتباطات خصوصی برای شما پدید آید، نداریم.
    ماده ۱۰ مسئولیت تمامی فایلها، تصاویر و ... كه از طریق بخش پیغام های خصوصی سایت رد و بدل میشوند بر عهده كاربر فرستنده میباشد و سایت هیچ تعهدی در زمینه سالم بودن آنها، ویروسی نبودن آنها و ... ندارد. پیشنهاد می شود پس از دریافت فایلها و ...، پیش از استفاده، آنها را توسط نرم افزارهای ویروس یابی و اسكن فایلها، چك کنید.
    ماده ۱۱ در صورت امکان در تالار، بخشی ایجاد خواهیم کرد و کارشناسان متخصص خود را به کاربران معرفی خواهیم کرد تا در صورت نیاز به مراجعه حضوری ، به آنها مراجعه کنند. کارشناسانی که در این تالار حضور موثر دارند، جزو آنها خواهند بود.
    ماده ۱۲ برای فعال سازی حساب کاربری خود در تالار، بلافاصله بعد از تکمیل فرم مختصر عضویت ، ایمیلی از طرف سیستم تالار دریافت خواهید داشت که لازم است بر روی لینکی که در آن مندرج است کلیک کنید. در صورتی که ظرف بیست و چهار ساعت بر روی آن لینک کلیک نشود، حساب کاربری شما حذف و لازم خواهد شد دوباره فرم عضویت را تکمیل کنید.
    ماده ۱۳ تالار گفتگوی همدردی سایت زیر مجموعه سایت همدردی است و عرصه گاه خرد جمعی است و بازدیدکنندگان می توانند جزء اداره کنندگان تالار قرار گیرند. اطلاعات مربوط به هر انجمن را در سایت مربوطه بخوانید.
    امیدواریم بتوانیم قدم های موثری در خدمت به "حقوق ما " برداریم. ما را از راهنمائی ها، انتقادها و پیشنهادهای خود بی بهره نکنید.

    قبل از ارايه راهنمايي٬ دانستن اين نكته بجاست كه: اگر قصد طرح سوال يا مطلبي داريد٬ ابتد از طريق گزينه جستجو٬ كلمه يا كلمات كليدي موضوعي كه در نظرتان مي باشد٬ جستجو كنيد. زيرا ممكن است سوال يا مطلب شما قبلا توسط ديگري طرح شده باشد. با اين شيوه هم در جريان بحث قرار مي گيرد و هم سوال تكراري نمي پرسيد و هم اينكه نظم تالار حفظ مي گردد.

  2. 4 کاربر از پست مفید آرمانخواه تشکرکرده اند .

    آرمانخواه (چهارشنبه 08 خرداد 87)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 30 آبان 88 [ 11:45]
    تاریخ عضویت
    1386-7-10
    نوشته ها
    1,573
    امتیاز
    16,204
    سطح
    81
    Points: 16,204, Level: 81
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    898

    تشکرشده 926 در 486 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: طرح قوانین تالار در انجمن "حقوق ما"

    **ماده 5 مدیران سایت در هر زمان می توانند عضویت هر یک از کاربران را لغو کنند. مديران انجمن ها می توانند در هر زمان مطالب کابران را بدون اطلاع قبلی حذف و ويرايش کنند.**

    این بند دقیقاً مغایر با اصول اخلاقی و نیز اصول بنیادین حقوق بشر است.لغو عضویت در هر زمان،یعنی عادی کردن روش دیکتاتوری و استبدادی در تعامل با دیگران و افزون بر آن، این بند مغایر بند دوم قوانین تالار است و لاجرم امکان پذیر نیست.
    به علت آنکه قوانین حقوق بشر بسیار مهم تر،همه جانبه تر و عادلانه تر از نظر افرادی است که مدیریت یک جایگاه مجازی را عهده دار هستند.
    لذا لغو عضویت هر عضوی باید با پذریش نصف بعلاوه یک همه اعضا یک سایت اینترنتی باشد.

    ویرایش یا حذف لزوماً باید با ذکر دلیل منطقی باشد.به هر حال این مکانهای مجازی آن رسمیت و اعتبار جایگاه های حقوقی جامعه را ندارند و اداره آنها باید به صورت دموکراتیک و با بهره از نظر همه اعضای آن باشد.

    مورد مهم دیگر این است که اگر یک سایت وظایفی را برای خودش تعریف می کند،مثلاً همین تالار که نام همدردی را هم با خود یدک می کشد،باید از گذاردن بخش های اضافی و یا تفننی و به طور کلی موضوعاتی که ربط مستقیمی با تعریف و دلیل وجودی و هدف سایت ندارند،اجتناب کند.

    مورد دیگر هشدار به اعضایی است که بر خلاف ادب و شرافت انسانی و بدون اجازه مطالب،عکس یا موسیقی را از سایتها و منابع دیگر در تالار می آورند و قانون بنیادین *حق کپی رایت* را زیر پا می گذارند.
    جهت عملکرد بهتر باید پس از سه بار هشدار عضویت آنها لغو گردد واین به شرط رای دستکم 20 نفر از اعضای تالار انجام پذیر باشد.

  4. 2 کاربر از پست مفید گرد آفرید تشکرکرده اند .

    گرد آفرید (یکشنبه 20 مرداد 87)

  5. #3
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 آذر 89 [ 11:10]
    تاریخ عضویت
    1386-7-02
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    13,995
    سطح
    76
    Points: 13,995, Level: 76
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 55
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    496

    تشکرشده 507 در 236 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: طرح قوانین تالار در انجمن "حقوق ما"

    سلام گردآفرید ،
    دل خوش و خرمی داری ها !!!
    یه همچین چیزهای مغایر با انسانیت و شعور و دین و ملیت و آزادی رو از مدیریت کاملا منطقی و عقلگرا و از گل نازکتر تالار نخواه وگرنه دو سه نفری میریزند سرت هاااااا .
    در ضمن یک بند دیگر هم باید اضافه شود و آن اینکه همه ی اعضا حق داشته باشند هر زمان که خواستند نام کاربری و ارسالهایشان را حذف کنند و از تالار بیرون بروند وگرنه معنی تالار با زندان تفاوتی نخواهد داشت .

    درباره ی استبداد حضرات هم عارضم که 7 ماه است که به درخواست کاملا قانونی و منطقی بنده در مورد حذف نام کاربریم فقط با توجیه و سکوت آقا مواجهم !!!
    همین طور در طول مدت 9 ماه فعالیت که 4 ماه اول آن فوق العاده مهم بود سهم بنده فقط تهمت و جوسازی از طرف مدیریت تالار بوده است که ایشان را به خدا سپرده ام .
    البته ایشان میدانند که تندی پیکان انتقادات بنده در این چند مدت اخیر به خاطر بی اهمیتی ایشان به درخواست قانونی بنده بوده و در واقع چاره ای نداشتم .
    امیدوارم دوستان و اعضای محترم تالار متوجه قضیه باشند و عادلانه قضاوت کنند .
    یا علی مدد .

  6. 2 کاربر از پست مفید 108 تشکرکرده اند .

    108 (یکشنبه 20 مرداد 87)

  7. #4
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 30 آبان 88 [ 11:45]
    تاریخ عضویت
    1386-7-10
    نوشته ها
    1,573
    امتیاز
    16,204
    سطح
    81
    Points: 16,204, Level: 81
    Level completed: 71%, Points required for next Level: 146
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    898

    تشکرشده 926 در 486 پست

    Rep Power
    174
    Array

    RE: طرح قوانین تالار در انجمن "حقوق ما"

    ماندن و روشنگری و همدردی بهتر از نبودن نیست؟به هر جال همین که چهار تا از این دختر پسرها را،چشمشان را باز کنی و از اعتیاد ذهنی آزاد کنی کار بسیار بزرگی کرده ای؛118 گرامی،باش و بگو . . . آنقدر که حتی یکی از اینان بیدار شوند.

  8. #5
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    267
    Array

    RE: طرح قوانین تالار در انجمن "حقوق ما"

    قوانین تالار در انجمن به عهده مدیر همدردی است موفق وشاد باشید

  9. #6
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    جمعه 28 فروردین 94 [ 21:07]
    تاریخ عضویت
    1386-12-09
    نوشته ها
    2,496
    امتیاز
    42,303
    سطح
    100
    Points: 42,303, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 5.0%
    دستاوردها:
    Veteran25000 Experience PointsTagger Second Class
    تشکرها
    8,459

    تشکرشده 9,108 در 2,116 پست

    Rep Power
    267
    Array

    RE: طرح قوانین تالار در انجمن "حقوق ما"

    عالی بود

  10. #7
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 31 مرداد 89 [ 09:41]
    تاریخ عضویت
    1386-12-02
    نوشته ها
    376
    امتیاز
    7,153
    سطح
    56
    Points: 7,153, Level: 56
    Level completed: 2%, Points required for next Level: 197
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    263

    تشکرشده 275 در 140 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: طرح قوانین تالار در انجمن "حقوق ما"

    نقل قول نوشته اصلی توسط گرد آفرید
    **ماده 5 مدیران سایت در هر زمان می توانند عضویت هر یک از کاربران را لغو کنند. مديران انجمن ها می توانند در هر زمان مطالب کابران را بدون اطلاع قبلی حذف و ويرايش کنند.**

    این بند دقیقاً مغایر با اصول اخلاقی و نیز اصول بنیادین حقوق بشر است.لغو عضویت در هر زمان،یعنی عادی کردن روش دیکتاتوری و استبدادی در تعامل با دیگران و افزون بر آن، این بند مغایر بند دوم قوانین تالار است و لاجرم امکان پذیر نیست.
    به علت آنکه قوانین حقوق بشر بسیار مهم تر،همه جانبه تر و عادلانه تر از نظر افرادی است که مدیریت یک جایگاه مجازی را عهده دار هستند.
    لذا لغو عضویت هر عضوی باید با پذریش نصف بعلاوه یک همه اعضا یک سایت اینترنتی باشد.

    ویرایش یا حذف لزوماً باید با ذکر دلیل منطقی باشد.به هر حال این مکانهای مجازی آن رسمیت و اعتبار جایگاه های حقوقی جامعه را ندارند و اداره آنها باید به صورت دموکراتیک و با بهره از نظر همه اعضای آن باشد.

    مورد مهم دیگر این است که اگر یک سایت وظایفی را برای خودش تعریف می کند،مثلاً همین تالار که نام همدردی را هم با خود یدک می کشد،باید از گذاردن بخش های اضافی و یا تفننی و به طور کلی موضوعاتی که ربط مستقیمی با تعریف و دلیل وجودی و هدف سایت ندارند،اجتناب کند.

    مورد دیگر هشدار به اعضایی است که بر خلاف ادب و شرافت انسانی و بدون اجازه مطالب،عکس یا موسیقی را از سایتها و منابع دیگر در تالار می آورند و قانون بنیادین *حق کپی رایت* را زیر پا می گذارند.
    جهت عملکرد بهتر باید پس از سه بار هشدار عضویت آنها لغو گردد واین به شرط رای دستکم 20 نفر از اعضای تالار انجام پذیر باشد.
    راست ميگه ديگه. براي خودتون قانون جنگل رو با كلاهي شرعي قانون انجمن جلوه ميدين. من قصد توهين به آرمانخواه رو ندارم ولي آيا با صلاحيت تر از آرمانخواه، قانونگذار نبود؟!
    حتماً نبود!
    منم اگر پادشاه بودم رياست خراسان رو به پسرخاله ام ميسپردم!

    دوستان زحمت بكشن و تشريف ببرن لينك زير رو واقع شده در وبلاگ آرمانخواه مطالعه بفرمايند: (دو سه خط بيشتر نيست، نترسين!)

    همدردي

  11. #8
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 آذر 89 [ 11:10]
    تاریخ عضویت
    1386-7-02
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    13,995
    سطح
    76
    Points: 13,995, Level: 76
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 55
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    496

    تشکرشده 507 در 236 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: طرح قوانین تالار در انجمن "حقوق ما"

    سلام فرشید جون ؛
    ای بابا از تو بعید بود !
    چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است !
    ولش کن بابا خوبی که از حد بگذرد نادان خیال بد کند !
    من یه زمونی به این بیت " خواهی که جهان در کف اقبال تو باشد*خواهان کسی باش که خواهان تو باشد" اعتقاد نداشتم ولی الان می بینم یک حقیقته !
    دوستانه خدمتت عرض می کنم که اینجا دنبال روشنگری نباش چون برای هر جهل و نادانیشون هزار تا توجیه برای خودشون دارند ! اونقدر هم رند و سیاستمدار هستند که با حق به جانبگرایی و فریب اذهان عمومی کارشون رو پیش ببرند و اسم ثواب هم روش بذارند !!!!
    فارومهای زیادی وجود داره که ظرفیت فعالیتش بالاتر از استراتژی محدود و حقیر این سایته، بهتره انرژیت رو اونجا صرف کنی البته اینجا رو هم برای روشنگری بیشتر رها نکنی .

  12. #9
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 مرداد 90 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1387-6-10
    نوشته ها
    421
    امتیاز
    6,299
    سطح
    51
    Points: 6,299, Level: 51
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 85 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: طرح قوانین تالار در انجمن "حقوق ما"

    نقل قول نوشته اصلی توسط 118

    در ضمن یک بند دیگر هم باید اضافه شود و آن اینکه همه ی اعضا حق داشته باشند هر زمان که خواستند نام کاربری و ارسالهایشان را حذف کنند و از تالار بیرون بروند وگرنه معنی تالار با زندان تفاوتی نخواهد داشت .
    کاملاً موافقم و حتماً باید این بند اضافه شود

  13. #10
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 17 آذر 89 [ 11:10]
    تاریخ عضویت
    1386-7-02
    نوشته ها
    548
    امتیاز
    13,995
    سطح
    76
    Points: 13,995, Level: 76
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 55
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    496

    تشکرشده 507 در 236 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: طرح قوانین تالار در انجمن "حقوق ما"

    نقل قول نوشته اصلی توسط parmis08


    کاملاً موافقم و حتماً باید این بند اضافه شود
    سلام دوست بزرگوار ؛
    جهت روشنگری باید عرض کنم شک نکنید در این فاروم موافقت یا مخالفت کسی اصلا ً اهمیتی ندارد لذا اعضا صرفا ً یک نام کاربری هستند که حضور و عدم حضورشان هیچ اهمیتی برای مدیر سایت ندارد و واکنش ایشان این است که اگر کسی رفت مشکلی نیست هنوز هزاران نفر دیگر هستند !!!! و آنچیزی که سیاست استبدادی و حقیر این سایت را تشکیل می دهد، روند تفکر بسته و فضای محدود مدیریت این سایت است که البته وارد شدن به جریان منتقدین دل شیر می خواهد چه بسا کسانی دوره آمدند و برای روشنگری و تغییر و اصلاح قدمهایی برداشتند اما به مرور رنگ باخته و حتی نقیض رفتار سابق خود را مرتکب شدند !!!!
    بنده به عنوان یکی از اولین اعضای سایت همدردی، دوستانه به شما توصیه می کنم از گل نازکتر به سیاستها و رفتار و تصمیمات سایت نگویید مگر اینکه تحمل وصله ها و تهمت های ناجوانمردانه ی برخی را داشته باشید ! اصلا ً هرچه گفتند بگویید چشم ! سیاست انفعال سیاست امتحان پس داده ای در این سایت است !


 
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.