به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2
  1. #1
    عضو همراه آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 13 مهر 89 [ 16:10]
    تاریخ عضویت
    1387-1-19
    نوشته ها
    1,801
    امتیاز
    13,034
    سطح
    74
    Points: 13,034, Level: 74
    Level completed: 46%, Points required for next Level: 216
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    954

    تشکرشده 992 در 530 پست

    Rep Power
    198
    Array

    چند نكته براي زوجهايي كه مي خواهند خوشبختيشان تدوام يابد.

    زمانی که رابطه شما با همسرتان قدری پایدارتر می شود، و زندگی مشترکتان را در کنار یکدیگر شروع می کنید با مشاهده ی کارهای رمانتیک از جانب آقا واقعاً هیجان زده می شوید، آیا اینطور نیست؟ ممکن است همسرتان در قبال شما کارهای رمانتیک بسیار زیادی را انجام دهد؛ به عنوان مثال برایتان گل هدیه بیاورد، یک جعبه شکلات برایتان بخرد و در یک شام رویایی برایتان شمع روشن کند. همه ی این عوامل دست به دست هم می دهند تا شما را بیش از پیش دوست داشته باشید. خوب درست است؛ اما چه اتفاقی می افتد زمانیکه همه این سورپرایزها بعد از مدت زمانی نزدیک به یک سال فروکش می کند؟ آقا خسته از سر کار به خانه باز می گردد و فوراً به خواب میرود. اصلاً متوجه نیست که شما هم وجود دارید! اما این مطلب می تواند یک پیام هشدار به شما باشد که بیش از پیش در کار های شخصی خودتان غوطه ور نشوید. این زمان موقعی است که شما باید با کارهایی که انجام می دهید، جذابیت جنسی خود را بیش از پیش افزایش دهید.
    1- قدردان خود باشید
    صبح وقتی که از خواب بلند می شوید، از اضافه وزن و وجود سلولیت در بدنتان شکایت نکنید. پیش از اینکه فعالیت های روزانه خود را شروع کنید، روبروی آینه بروید، به خودتان نگاهی بیندازید، و بگویید: "چقدر زیبا و جذابی!" آنقدر این کلمه را تکرار کنید تا به آرامش و راحتی دست پیدا کنید.
    2- از او بخواهید تا برایتان برقصد
    خوب شاید نوبت به آن رسیده باشد که شما او را سوپرایز کنید. اتاق نشیمن خود را تبدیل به صحنه رقص کنید، نور را کاهش دهید و یک آهنگ ملایم بگذارید. از همسرتان بخواهید تا با شما برقصد، امکان ندارد او درخواست شما را نپذیرد به خصوص اگر لباس خواب زیبایی بر تن کرده باشید.
    3- دکوراسیون اتاق خواب را تغییر دهید
    شما می توانید با تغییراتی کوچکی در اتاق خواب فضای آن را تغییر دهید. به عنوان مثال می توانید شمع های معطر روشن کنید و یا از روتختی های قرمز رنگ استفاده کنید.
    4- لباس زیر جذاب بپوشید
    یکی از زیباترین لباس های زیری را که دارید انتخاب کنید و یک دقیقه قبل از اینکه همسرتان عازم رفتن به محل کارش شود، در مورد رنگ لباس و اینکه در بدنتان چگونه ایستاده، توضیح دهید. من به شما قول می دهم که او به محض تمام شدن کارهایش به سرعت به خانه باز خواهد گشت.
    5- بدن خود را معطر نگه دارید
    بوی بدن یکی از پر کشش ترین جاذبه های جنسی است که می تواند طرف مقابل را به سوی شما جذب کند. شما باید در تمام مواقع خودتان را تمیز و کاملاً تر و تازه نگه دارید. فراموش نکنید که بدن خود را بشویید و از خوشبو کننده ها استفاده کنید. میتوانید از خوشبو کننده هایی استفاده کنید که حاوی مواد محرک هستند. این امر بیش از پیش همسرتان را تحریک خواهد کرد.
    6- او را صمیمانه نوازش کنید و پیام های تحریک کننده برایش بفرستید
    چه باور کنید چه نه، باید بگویم که آقایون عاشق ناز و نوازش هستند. این به آن خاطر است که آقایون احساس می کنند که یک نوازش صمیمانه که نشئت گرفته از احساست باشد به آن معناست که شما دوستشان می دارید. به همین دلیل زمانیکه همسرتان در حال استراحت کردن روی مبل راحتی است، به او نزدیک شوید و دستتان را در موهایش بکشید. همچنین می توانید او را ماساژ دهید تا بیش از پیش به آرامش برسد.
    7- همچنان خود را جذاب نگه دارید
    موهایتان را همیشه مرتب نگه دارید، چربی های روی بدنتان را پاک کنید، و بوی بد دهانتان را نیز از بین برید؛ چراکه این موارد موجب می شوند تا او از شما دور شود. شما باید به خوبی از بدن خود مراقبت کنید و ظاهر خود را در تمام موارد آراسته نگه دارید. اگر همیشه بدون آرایش هستید، بد نیست که هرزگاهی چند با یک آرایش ملایم اما در عین حال جذاب او را غافلگیر کنید.
    8- او را به خیال و رویا ببرید
    هیچ چیز بدی در مورد اوهام و رویا وجود ندارد. زمانیکه در حال معاشقه هستید میتوانید خیال پردازی کنید و از او بخواهید تا رویاهای شما را تبدیل به واقعیت کند. اگر او با درخواست شما موافق است، پس دیگر منتظر چه هستید؟
    9- تناسب اندام سبب افزایش جاذبه جنسی است
    این یک حقیقت است که یک بدن متناسب و سالم جاذبه جنسی را تا حد بسیار زیادی افزایش می دهد. البته منظور ما این نیست که باید ماهیچه های بزرگی در بدن خود پرورش دهید و خودتان را تبدیل به یک بدنساز کنید. زمانی که تناسب اندام داشته باشید، اعتماد به نفستان افزایش پیدا کرده، بدنتان راست می ایستد و زیباتر راه میروید. باید بدانید که بدن قرص و محکم خیلی جذاب تر از بدن گوشتی و شل است. زمانی که احساس کنید قوی، سالم و جذاب هستید، بهتر راه می روید و مردم هم متوجه این جذابیت و زیبایی شما خواهند شد.
    اگر می خواهید که از اندامی جذاب و متناسب برخوردار شوید، باید در برنامه روزانه خود قدری حرکات بدنسازی و نرمش های ایروبیک را بگنجانید. همچنین باید نگرش خود را نسبت به غذاهایی که می خورید نیز تغییر دهید. غذا مانند سوخت بدن است و همه افراد باید غذا بخورند؛ اما هدف اصلی این است که افراد یاد بگیرند چگونه می توانند بدون حذف وعده های غذایی به درستی غذا بخورند.
    به طور معمول خوب است که افراد هفته ای 5 مرتبه و هر بار به مدت 30 دقیقه فعالیت های ایروبیک و هوازی را انجام دهند. در کنار حرکات ایروبیک بد نیست به مدت 20 دقیقه نیز از نرمش های قدرتی بهره بگیرید و استقامت بدن خود را افزایش دهید.
    به هر حال اگر در برنامه زندگی خود آداب صحیح غذا خوردن را یاد بگیرید، می توانید همواره بدن خود را در حالت تعادل نگه دارید. اگر از شکلات و سیب زمنی سرخ کرده پرهیز کنید، بدن شما به این شیوه زندگی عادت کرده و دیگر نیاز به خوردن آنها را در خود احساس نخواهید کرد. گهگاه می توانید تغییرات کوچکی را نیز در رژیم غذایی خود ایجاد نمایید. با اضافه کردن میوه به رژیم غذایی خود می توانید میان وعده های شیرین را حذف کنید. بعد سبزیجات را نیز به آن اضافه کنید و میزان وعده های غذایی را تا حد امکان کاهش دهید. باید حد معینی را برای هر وعده غذایی در نظر بگیرید. ممکن است به خوردن عادت کرده باشیم و به همین دلیل ممکن است که نتوانیم تشخیص دهیم یک وعده معمولی چه میزانی است.
    به خاطر داشته باشید که یک بدن متناسب و سالم، خیلی جذاب تر است و برای اینکه بتوانید از نظر فیزیکی به تناسب برسید، باید چربی های بدن خود را از بین برده، جریان خون را در بدن خود به گردش بیندازید و حرکات استقامتی، و هوازی (ایروبیک) انجام داده و از رژیم غذایی سالمی استفاده کنید.
    منبع: مردمان

  2. 2 کاربر از پست مفید دانه تشکرکرده اند .

    دانه (شنبه 28 فروردین 89)

  3. #2
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 26 شهریور 87 [ 08:36]
    تاریخ عضویت
    1387-6-03
    نوشته ها
    148
    امتیاز
    4,134
    سطح
    40
    Points: 4,134, Level: 40
    Level completed: 92%, Points required for next Level: 16
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    122

    تشکرشده 126 در 74 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: چند نكته براي زوجهايي كه مي خواهند خوشبختيشان تدوام يابد.

    انتخاب شما در موضوع و ديدگاهتون واقعا قابل تحسنه.

    دردو بر شما
    خوشا به حال آسمان هرگاه مي گريد دريايي هست درکش کند، درد دلش را گوش دهد غمخوارش باشد


  4. کاربر روبرو از پست مفید نديم تشکرکرده است .

    نديم (سه شنبه 12 شهریور 87)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. خيلى احتياج به راهنمايي دارم
    توسط Sanazz در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: چهارشنبه 10 خرداد 91, 01:54
  2. 8 نكته براي افزايش مهارتهاي تلفني (براي اقايان)
    توسط lord.hamed در انجمن مهارتهای ارتباطی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: دوشنبه 18 آذر 87, 11:38
  3. آدمهايي كه خيلي زود راحت ميشن
    توسط kimiaziba در انجمن دو دلی در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 25 شهریور 87, 22:43
  4. +نكته قابل تأمل
    توسط negar123 در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: سه شنبه 05 شهریور 87, 16:00
  5. نكته هايي براي يك زندگي شاد و پر ارزش
    توسط samanins_62 در انجمن انجمن افراد خوشبخت
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: پنجشنبه 29 فروردین 87, 07:41

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:38 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.