به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2
  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 05 تیر 91 [ 18:24]
    تاریخ عضویت
    1388-11-09
    نوشته ها
    198
    امتیاز
    3,644
    سطح
    37
    Points: 3,644, Level: 37
    Level completed: 96%, Points required for next Level: 6
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    472

    تشکرشده 490 در 114 پست

    Rep Power
    34
    Array

    چشم چرانی آقایون

    چشم چراني آقايون!!




    چشم چراني آقايون: سرگردان بودن چشم يا سرگردان بودن دل
    مردها در حضور زن ها مثل بچه هايي مي مانند که داخل يک اسباب بازي فروشي شده باشند. قلبشان پيش يک چيز خاص است اما با اينحال هنوز هم هر چيز جذابي که دوروبرشان باشد را نگاه مي کنند...

    مردها موجوداتي بصري هستند

    مردها به هيچ وجه نمي توانند از تحسين کردن زيبايي زنان خودداري کنند. اما آيا انجام اينکار وقتي پيش همسر يا معشوقه شان هستند درست است؟ مجله سلامت مردان اخيراً راي گيري در اين مورد انجام داده است:

    · 53 درصد گفتند که اگر موردي باشد حتماً نگاه مي کنند.

    · 28 درصد گفتند فقط در موارد بسيار خاص و حتماً با داشتن عينک آفتابي اين کار را مي کنند.

    · 19 درصد گفتند که هيچوقت اينکار را نمي کنند چون نمي خواهند همسرشان از دست آنها ناراحت شود.

    اما براي يک لحظه فکر کنيد. زن ها هم از اين بدشان نمي آيد. درست است؟ منظورم اين است که مثلاً آن 7 پرستاري که به خاطر نگاه کردن به پرونده پزشکي جورج کلوني تعليق شدند لزوماً به خاطر مسائل پزشکي اينکار را نکرده بودند، درست است؟

    واقعيت اين است که مردها نگاه مي کنند و زن ها هم نگاه مي کنند. بيولوژي طوري ما را برنامه ريزي کرده است که به دنبال جفتي مناسب خودمان باشيم و کره چشممان يکي از ابزارهايي است که همه ما براي خريد از آن استفاده مي کنيم.

    اما ديگر وقتش رسيده واقعيت را ببينيم

    اکثريت خانم ها و آقايون مي توانند خيال پردازي بصري را از واقعيت متمايز کنند. درمورد مردها مي توانيم بگوييم که بسياري از مردها اگر وقتي با همسرشان هستند به زنان ديگر نگاه مي کنند اصلاً قصد بي احترامي و توهين به او را ندارند. بسياري از مردها اندام خانم ها را زيباترين ديدني هاي دنيا مي دانند، درمورد آبشار نياگارا هم همين فکر را مي کنند اما لزومي ندارد که تا آنجا بروند.

    البته جاي انکار نيست که براي بعضي از مردها چشم چراني قدم اول براي درگير شدن جدي با آن فرد است. اما چطور مي توان مردهايي که هر از گاه چشم چراني مي کنند را از آنهايي که با هدفي خاص اينکار را مي کنند تشخيص داد؟ چند نکته هست که بايد به خاطر داشته باشيد:

    · يک نگاه صادقانه بهتر از ديد زدن دزدکي است.

    بسياري از مردان قبول دارند که نگاه مي کنند چون مي دانند اگر گند کار در بيايد نشانه بي احترامي آنها به همسرشان خواهد بود. مطمئناً مردي که مي گويد، "خوب خانمه خيلي خوشگل بود" ممکن است با خشم شديد اما موقتي همسرش روبه رو شود اما بعد از اينکه عصبانيت همسرش فروکش کرد، زن متوجه مي شود که شوهرش آدم صادقي است پس خطري او را تهديد نمي کند. از اين گذشته با اينکه مي توانسته اما به هيچ وجه سعي نکرده چيزي را از او پنهان کند. بايد نگران مردي بود که چشم چراني خود را انکار مي کند. اگر مرد چيزي را پنهان کند آنوقت بايد نگران شد.

    · تاريخ آينده را پيشگويي مي کند.

    وقتي بدانيد که مردتان نامزد قبلي خود را چطور انتخاب کرده است مي تواند شما را با عملکرد او اشنا کند. اگر او را در يک رستوران يا خيابان ملاقات کرده باشد خيلي ساده بيانگر اين است که برحسب آنچه او را جذب کند وارد عمل مي شود. اما اگر مردي نامزد خود را در محل کار يا بين دوستان ملاقات کرده باشد مطمئناً نشانه خوبي است. چنين فردي براي برقراري ارتباط نياز به رابطه معنادار دارد به همين دليل احتمال بسيار کمي وجود دارد که با ديدن يک زن زيبا جذب شود.

    · آن زني که مرد نگاهش مي کند لزوماً زني نيست که مي خواهد با او باشد.

    تفاوت بسيار عميقي بين يک نگاه کردن ساده و آوردن يک نفر در دنياي خصوصي خود وجود دارد. اگر مردي در خيابان چشم چراني مي کند احتمال خيلي کمي وجود دارد که بخواهد به او نزديک شود.

    به نظر اکثر مردان، نگاه کردن به زنان زيبا اصلاً به معناي بي احترامي به همسر يا نامزدشان نيست، آنها با اين کار فقط هنر را تحسين مي کنند و زني که بخواهد بيش از حد نسبت به چنين چشم چراني هايي حساسيت نشان دهد فقط همسرش را به نزديک شدن به يکي از همين زنان تحريک مي کند.

    http://www.mardoman.net/family/waneyes/

  2. 5 کاربر از پست مفید saint mary تشکرکرده اند .

    saint mary (پنجشنبه 10 شهریور 90), گوش ماهی (پنجشنبه 13 آذر 93), هم آوا (یکشنبه 11 اسفند 92)

  3. #2
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 16 دی 00 [ 13:32]
    تاریخ عضویت
    1386-11-26
    محل سکونت
    تهران بزرگ
    نوشته ها
    1,452
    امتیاز
    50,483
    سطح
    100
    Points: 50,483, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    VeteranCreated Blog entryTagger First Class50000 Experience Points
    نوشته های وبلاگ
    1
    تشکرها
    2,842

    تشکرشده 3,286 در 817 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    0
    Array

    Arrow علت چشم چرانی در مردان چیست؟

    با وجود اینکه ارضاء جنسی در اوج لذت جنسی صورت می پذیرد اما متاسفانه اکثر افراد در رابطه زناشویی با شریک خود نمی توانند این اوج را به حد کفایت برسانند و به بیان دیگر به طور ناقص ارضاء می شوند، لازمه ی ارضاء شدن به صورت کامل آن است که دو طرف پیش از برقراری رابطه ی جسمانی، رابطه ی عاطفی را تجربه کرده باشند.


    بیش از ۶۰ درصد افراد در اکثر موارد به طور ناقص ارضاء می شوند، اما این کامیابی های ناقص در جامعه و فرهنگ جنسی جهان چه تاثیری خواهد داشت؟

    مردان که نتوانند از طریق رابطه زناشویی خود به ارضاء کامل برسند، به مانند گرسنگانی هستند که همه چیز را غذا می بینند، آنان همواره در جستجوی لذت جنسی اند و هیچ گاه سیر نمی شوند، طبعا اشخاصی که در روابط زناشویی به ارضاء کامل جنسی دست می یابند به رابطه زناشویی با همسر خود قانع اند، اما اگر کسی کاملا ارضاء نشود به آمیزش با همسر خود قانع نبوده و همواره در پی کشف فردی زیباتر و جذابتر و یا روشی جدید برای ارضای جنسی خویش است، به بیان ساده تر ریشه ی اصلی تنوع طلبی جنسی، انحرافات جنسی و…، نرسیدن به ارضای کامل جنسی و گرسنه ماندن است، تنوع طلبی جنسی ذاتی و برخواسته از طبیعت انسان نیست، بلکه پدیده ای است که هرگاه عشق در روابط زناشویی جامعه کمرنگ می شود، این نارضایتی ها متولد می گردد، بنابراین میزان تنوع طلبی جنسی با میزان عشق در جامعه رابطه ی عکس دارد، در جامعه ای که عشق معنای خود را از دست بدهد، مردان و زنان در طمع کسب لذت بیشتر و ارضای تنوع طلبی خویش، به دنبال چشم چرانی و تماشای فیلم ها و تصاویر غیر اخلاقی , انحرافات جنسی و… خواهند رفت…

    اشتباه است اگر بگوییم که فردی که تنوع طلب نیست با همسر خود ارضاء می شود و فردی که تنوع طلب هست با چند شریک جنسی، صحیح تر آن است که بگوییم، فقط کسانی به معنای واقعی و کامل ارضاء می شوند که تنوع طلب نیستند، تنوع طلبی برخواسته از ارضاء های ناقص جنسی است و شخص تنوع طلب هیچ گاه به طور کامل ارضاء نمی شود، چنانچه شخص تنوع طلب بتواند چندین بار در رابطه زناشویی با یکی از شرکای جنسی خود ارضای کامل جنسی را تجربه کند، میل به تنوع طلبی در او کمرنگ و به مرور زمان ریشه کن خواهد شد!

    اگر به همسرتان شک داشته و نگرانید از اینکه مبادا با شخص دیگری رابطه داشته باشد، به جای کنترل روابط و رفت و آمدهایش سعی کنید روابط عاطفی میان یکدیگر را قوی و قوی تر کنید، در اینصورت می توانید مطمئن باشید که او لحظه ای به شخص دیگری فکر نخواهد کرد .


    منبع: آفتاب

  4. 5 کاربر از پست مفید lord.hamed تشکرکرده اند .

    lord.hamed (یکشنبه 13 شهریور 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. 1 مقدمه: معنی و معنادرمانی چیست؟
    توسط مدیرهمدردی در انجمن معنا و هدف
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: جمعه 07 آذر 99, 22:09
  2. علت صدای مفاصل چیست؟
    توسط keyvan در انجمن علمی و آموزشی
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 28 خرداد 91, 22:57
  3. 1 - تکنیک قصد متضاد چیست؟
    توسط مدیرهمدردی در انجمن تکنیک ها
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: پنجشنبه 02 تیر 90, 21:16
  4. 1 مقدمه:انسان کیست؟! انسانیت چیست؟!
    توسط مدیرهمدردی در انجمن منحصر به فرد بودن انسان
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 04 اردیبهشت 90, 05:24

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1403 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 05:40 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.