به انجمن خوش آمدید

دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 1 , از مجموع 1
  1. #1
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    جمعه 05 اسفند 90 [ 19:03]
    تاریخ عضویت
    1390-3-01
    نوشته ها
    433
    امتیاز
    3,819
    سطح
    39
    Points: 3,819, Level: 39
    Level completed: 13%, Points required for next Level: 131
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    783

    تشکرشده 794 در 331 پست

    Rep Power
    56
    Array

    ** قابل توجه خانم ها**

    تصـورات غـلـط خـانـــم ها نسبت به آقایان تنها باعث ایجاد
    تـنـفـر و رنـجـــش در یک رابطه می شـود و هـــر دو طرف از
    گسـترش یـک رابـطـه فـوق الـعـاده گرم و رمانتیک احساس
    نا امیدی میکنند. تصورات غلط آقایان از خانم ها نیز شرایط
    مشابهی را به وجود می آورد.

    احساسات بی پاسخ و ایجاد نا امیدی

    چنین شرایطی واقعا نا امید کننده است. اگر ما می توانستیم درک کنیم مرد و زن هر دو انسان هستند و نیازهای تقریبا یکسانی دارند هیچ کدام از این مشکلات به وجود نمی آمد.

    من از تعداد زیادی مرد و زن که خواهان رشد فردی و اجتماعی بودند در مورد انتظاراتشان از شریک زندگی سوال کردم. پاسخ های آنها برای شما بسیار غیرمنتظره خواهد بود. مردها به مواردیکه تفاوت زیادی با تصورات ذهنی خانمها از آنها داشت. در این قسمت، خانم ها با افکار و عقاید واقعی آقایون آشنا می شوند و می توانند به درستی به نیازهای آنان پاسخ دهند و با به کارگیری روش های زیر یک مرد واقعی را به خود جذب کرده رابطه فوق العاده ای را بسازند.

    1- مردها خواستار یک رابطه صادق، به جا و محبت آمیز هستند

    صداقت و پاکی اولین اولویت آقایون به شمار می رود. آنها به دنبال خانمی هستند که با صداقت به سوالات آنها پاسخ دهد و گاهی اطلاعات بیشتری را نیز در اختیار آنها قرار دهد. مردها خواستار زنی هستند که توانایی دیدن واقعیت های زندگی را داشته و در ارتباطشان کلیه حقایق را با مهربانی و لطف بیان کند و بیش از اندازه هم حساس و زودرنج نباشد. این روزها تعداد معدودی برای شخصیت دیگران ارزش و اهمیت قائل هستند.

    خانم ها تصور می کنند که مردها خواهان یک زن سطحی نگر هستند. کسی که در مورد خواست ها و نیازهایش سکوت کند و هیچ چیز نخواهد. بعضی از خانم ها فکر می کنند که هیچ گاه نباید حقایق را آنطور که هست بیان کنند زیرا ممکن است به خاطر گفته هایشان سرزنش شوند.


    ** قابل توجه خانم ها**

    مردهای واقعی خواستار فردی رک و راست و دلیر و با جرات هستند و دل خوشی از خشم و انتقاد ندارند. بیان حقایق و نیازها یکی از راههای جذب آقایون و از فاکتورهای ساختن یک رابطه متقاعد کننده و محبت آمیز به شمار می رود



    2- مردها به دنبال خانم های شایسته، با اعتماد به نفس و بی پروا هستند

    مردها انتظار دارند خانم ها آنها را از روی علاقه انتخاب کنند تا اینکه به ناچار و از روی نا امیدی حال چه از نظر مادی و چه از نظر احساسی. مردها می خواهند که شریک زندگی شان آنها را از صمیم قلب دوست بدارد و به او احساس نیاز کند. البته این احساس نیاز نباید باعث از دست رفتن هویت جداگانه شخص شود. مردها به دنبال یک زن فعال و مستقل هستند، خانمی که دوست های خودش را داشته باشد و سرگرمی هایش را خودش انتخاب کنید.

    در عوض مردها نیز به زمانی که با شریک دوست داشتنی زندگی شان می گذرانند بها می دهند.

    زنها ها تصور می کنند که مردها دوست ندارند که خانمها به آنها نیاز داشته باشند و هیچ مردی برای زمانی که با آنها صرف می کند هیچ گونه ارزشی قائل نیست و فکر می کنند که اگر احساس نیاز خود را به آنها نشان دهند باعث روی گرداندن و در آخر ترک رابطه از جانب مردها می شوند

    .

    ** قابل توجه خانم ها**


    مردها به همان چیزی که زن ها از یک رابطه می خواهند، نیاز دارند – یک شریک کامل و همه جانبه- بهترین راه برای جذب مردهای بزرگ و ساختن یک ارتباط شاد و پرطراوت کامل کردن روحیات رفتار خودتان است.




    3- مردها خیانت را به هیچ عنوان نمی پذیرند

    مردها خواهان یک رابطه بدون دوز و کلک هستند. آنها نمی خواهند برای درک حقیقت مجبور شود تا درون ذهن طرف مقابل را بخوانند و ملزم به تعبیر و تفسیر گفته های او باشند. آنها دوست ندارند خود را به خاطر خیانت شریک زندگیشان سرزنش کنند و احساس کنند که به پایان راه رسیده و بازنده محسوب شوند.

    خانم ها تصور می کنند که آقایان خواهان یک رابطه محدود هستند و تنها راه برآوردن نیازهای شخصی خیانت است. زن ها می پندارند که مردها خواهان جلو بردن رابطه نیستند و هیچ نیازی به تایید و تشکر ندارند. بنابراین خانم ها مجبورند تا از آنها انتقاد کنند و در صورت کارساز نبودن به حقه و کلک متوصل می شوند.


    ** قابل توجه خانم ها**


    مردها به هیچ وجه زیر بار کلک و خیانت نمی روند حتی برای یک لحظه. یاد بگیرید که برای جذب یک مرد واقعی خواستها و نیازهای خود را بدون هیچ شک و تعللی بیان کنید. از برنامه ریزی و برنامه روزانه او آگاه باشید و از تلاش های او تشکر و قدردانی کنید

    .

    4- مردها به دنبال زنی هستند که خواستار رشد فردی، مسئولیت پذیر و دارای حس مالکیت باشد

    آقایون به دنبال خانمی هستند که شجاعت خندیدن به کارهای ابلهانه خودش را داشته باشد. زنی را می خواهند که سهم خود را در رابطه ببیند و آن را طلب کند و از نظر احساسی محکم و ثابت قدم باشد. خانمی که بتواند با گذشت زمان شخصیت فردی خود را افزایش دهد، مسولیت پذیر باشد و مسئولیت کلیه رفتارهایش را به عهده بگیرد.

    خانم ها تصور می کنند که آقایون تنها به فکر خوشگذرانی هستند و هیچ علاقه ای به رشد رابطه و یا حتی و یا حتی پرورش هویت شخصی شان ندارند. زن ها فکر می کنند که مردها تنها به دنبال خانم هایی هستند که شبیه به زیباترین مدل ها هستند و مواردی نظیر احساسات، مهربانی، علاقه، دوست داشتن و توانایی های شخصی برای آنها هیچ گونه اهمیتی ندارد
    .


    **قابل توجه خانم ها**
    مردها در پی زنی هستند که از نظر احساسی عاقل و بالغ باشد. البته باید توجه داشت که بلوغ احساسی به معنای کور کردن تمام احساسات قلمداد نمی شود بلکه به این معناست که شخص بتواند مسئولیت تمام احساسات و رفتارهای خود را قبول کند. برای جلب توجه مردهای واقعی و به وجود آوردن یک رابطه طولانی مدت می بایست یاد بگیرید که مسئولیت کلیه رفتار، حالات، تجربیات و احساسات خود را به گردن بگیرید

    .

    5- مردها در یک رابطه خواستار وفاداری و تعهد هستند

    وفاداری یکی از نیازهای مسلم هر مردی به شمار می رود. زنی که مرتبا چشم هایش به این سو و آن سو بچرخد مناسب حال آقایان نیست. آقایان خانمی را دوست میدارند که تمام قلب خود را به آنها بسپارد، به او وفادار باشد و همواره در جهت بهبودی رابطه تلاش کند. حتی در زمانی که پیش رفتن در رابطه کار دشواری به نظر می رسد.

    خانم ها تصور می کنند تنها چیزی که مردها در یک رابطه می خواهند برقراری ارتباط جنسی است و هر روز روابط خود را پایان می بخشند به این دلیل که همیشه به دنبال چهره های زیباتری هستند. زن ها فکر می کنند که هیچ گاه نمی توان به مردها به عنوان یک انسان وفادار اعتماد کرد و مردها هیچ گاه برای بهبود روابط تلاش نمی کنند و هنگامیکه که با مشکلات روبه رو می شوند به راحتی پا به فرار می گذارند
    .

    **قابل توجه خانمها**
    در این جا به خانم هایی که فکر می کنند تمام آقایان خیانت کار هستند می توان گفت: خیانت و چشم چرانی به همان اندازه که برای زن ها نا خوشایند است برای مردها نیز ناپسند و رنج آور است. یک مرد ایده آل می داند که چه چیزهایی در یک رابطه ارزشمند است. او می داند که وفاداری مهمترین عنصر تشکیل دهنده هر رابطه موفق است

    .

    6- مردها به دنبال زنی هستند که نسبت به نیازهای مختلفشان آگاهی کامل داشته
    باشد


    خیلی از خانم ها طوری با آقایون رفتار می کنند که تنها هدفشان کم شخصیت جلوه دادن آنان می باشد. می خواهند کاری کنند که مردها احساس حقارت کنند. مردها نسبت به کارهای خوبی که انجام می دهند نیازمند تشکر و قدردانی هستند، آنها قابل دوست داشتن و شایسته سپاس می باشند.

    خانم ها احساس می کنند که آقایون به آنها نیازی ندارند و برای عقاید، پشتیبانی و قدرشناسی آنها هیچ گونه ارزشی قائل نیستند، تصور می کنند مواردی که در نظر خودشان دارای اهمیت است برای مردها هیچ گونه ارزشی ندارد، به همین دلیل شروع به انتقاد کردن می کنند. انتقاد نوعی اعتراض غیرمستقیم برای بیان خشم و ناراحتی به شمار می رود
    .

    ** قابل توجه خانم ها**
    بیشتر مردها به تشکر و قدرشناسی خانم ها نیاز دارند. به جای اینکه دست روی اشتباهات همسرانتان بگذارید و آنها را خوار کنید خوبی های آنها را در نظر بگیرید و از او تشکر و قدردانی به عمل آورید. چنین راه کارهایی میتواند به رابطه شما بقا و دوام بخشد.




  2. 2 کاربر از پست مفید matin_female_1988 تشکرکرده اند .

    matin_female_1988 (دوشنبه 18 مهر 90)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: یکشنبه 07 خرداد 91, 22:27
  2. توجه توجه، سریعا صندوق پیامهای خصوصی خود را تخلیه فرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 تیر 90, 16:22
  3. توجه توجه :نكات بسیار مهم در رویكرد جدید تالار همدردی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن آموزش استفاه از تالار گفتگوی همدردی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 16 خرداد 88, 22:57
  4. تجربه نيست ولي نظريه است ( توجه ، توجه ، توجه )
    توسط honarmand در انجمن تجربه های فردی
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: شنبه 25 اسفند 86, 18:39

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1402 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:46 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.