با سلام
من یه پسر 24 ساله هستم.متاسفانه یا خوشبختانه عاشق دختر عمم شدم البته عشقی با مرز و محدوده عقل.من درحال حاضر دنبال راهی برای ابراز علاقه ام به خود ایشان هستم. دلایل خاصی برای این قضیه یعنی اول صحبت کردن با خودش دارم که مشکلاتم هم هست.
اول اینکه به خاطر فامیلی نزدیک دوست ندارم در صورت اتفاق نیافتادن این امر کسی از فامیل در جریان این قضیه باشند هم برای خودش هم برای خودم.2-دوست دارم این موافقت اول بین خودم و ایشان اتفاق بیافته (نه اجبار و در عمل انجام شده ای مثل خواستگاری) ، که سبب یک شناخت بیشتر نسبت به یک شناخت سطحی بشه.
حالا مشکل من یه صحبت کوتاه در وقتی مناسب بدون وجود بزرگترهاست که به جز ارتباط تلفنی باگوشی ایشان مقدور نیست،و من که تا بحال با دختر دیگری، هم صحبت نشدم اگه هم شده ام کوتاه و نه در مورد ابراز عشق ،نمی دونم چگونه شروع کنم ، اول برم سراغ چی؟ مستقیم برم سراغ اصل مطلب یا ...ارتباط من با ایشان در این حد نیست حتی شناخت کمی هم که نسبت به ایشان دارم بیشتر از طریقه رفتارش در میهمانی های متعدد وعقیده هاش در موضوعات بحث شده در جمع های خانوادگی ست. حتی گاهی که به منزل ما می آیند چشم درچشمش نمی تونم بشم حتی برای لحظه ای چه برسه...حال با این تفاصیل پیشنهاد راهی برای شروع می خواستم.البته نوع رفتار من در حضور ایشان و با توجه به هوش خانم ها در این موارد فکر می کنم اطلاع از نظر من نسبت به خودش دارد. در ضمن ارتباطم با پدر و مادرم وخواهرم ارتباط بسیار بسیار خوب و صمیمی هست ولی ازبیان این حس عاجزم.و در حال حاضر هم کسی نزدیک به من که بتونه نظر منو به ایشان منتقل کنه نیست. لطفا مرا از نظرات پیشنهادات و تجربه های خود دریغ نفرمایید.