سلام، می خواستم یک مسئله ای رو با شما در میان بذارم و از راهنمائی های خوب شما استفاده کنم.
من مدرس رشته کامپیوتر هستم، فوق لیسانس کامپیوتر دارم،چند ماه پیش تو آموزشگاه یک شاگرد خانم داشتم، کم کم من نسبت بهش علاقه مند شدم و ایشون هم همینطور و یک رابطه دوستی بین ما شکل گرفت.
یکم که دوستیمون بیشتر شد، متوجه شدم که این خانم، قبلا یک ازدواج ناموفق داشته، به گفته خودش شوهرش معتاد به شیشه بوده و یک روز با چاقو ایشون رو تحدید می کنه و ایشون فرار می کنه تا صبح توی پارکینگ خونه قایم میشه و .... در کل از نظر روحی فکر می کنم خیلی اذیت شده.
قبل از اینکه بقیه مطالب رو بگم، من 25 سال سن دارم و ایشون 27 سال داره، 20 سالگی ازدواج کرده 4.5 سال با شوهر قبلیش زندگی کرده و 1.5 سال طلاق غیابیش طول کشیده. الان تقریبا یک سال از طلاقش می گذره،
رابطه ما در ابتدا فقط در حد دوستی بود، قبل از اینکه من متوجه بشم که مطلقه هستش بهش می گفتم، نظرت در مورد ازدواج چیه؟ می گفت من هیچ وقت نمی خوام ازدواج کنم، و نمی تونست من رو قانع کنه! بعد از این که متوجه مطلقه بودنش شدم و دوباره این سوال رو ازش پرسیدم، گفت که نمی خواد منو اذیت کنه و نمی خواست در مورد این موضوع صحبت کنیم.
به نظر من شاید الان رابطه ما در حد دوستی باشه ولی منی که تا حالا حتی یک دوستی خیلی معمولی با هیچ دختری نداشتم و به شدت هم احساساتی هستم، روز به روز علاقم نسبت به اون بیشتر می شه، و مطمئنن آخرش ازدواجه، در این که اون هم منو دوست داره ولی نمی خواد برای من مشکلی به وجود بیاره شکی ندارم.
اگر واقعا کار به اونجا برسه من می تونم راضیش کنم، ولی سوالی که حالا مطرح می شه اینه که من از عواقب این کار می ترسم.
از نظر سنی آنچنان مشکلی نیست، یا برای من زیاد مهم نیست موارد مشابه ازدواج موفق با این فاصله سنی دیدم. مسئله مهم مطلقه بودن ایشون هستش،
تا اونجایی که من ایشون رو می شناسم دختر خوب و پاکی هستش، و تو زندگی قبلیش مقصر نبوده. به خودم میگم مگه این دختر چه گناهی کرده دیگه نباید رنگ یک زندگی خوب رو ببینه؟
از طرفی می ترسم. برخورد پدر و مادرم با این موضوع چیه؟
وقتی ازش پرسیدم اگه نمی خوای ازدواج کنی پس چی کار می کنی؟
به من گفت همیشه سعی می کنم فقط یک دوست برای خودم داشته باشم که خودش عواقب بدی برای این خانم می تونه داشته باشه، معلوم نیست که هر دفعه با کی دوست بشه؟
واقعا سردرگمم، به من میگه هر وقت احساس کردی برات مشکلی به وجود می یارم بگو رابطمونو قطع کنیم من نمی خوام اذیتت کنم.
از نظر من واقعا دختر خوبیه و تو ازدواج نا موفق قبلیش مقصر نیست، لیاقت یک زندگی خوب رو داره ولی ته دلم از عواقب این کار می ترسم،
لطفا راهنماییم کنید، با تشکر.