سلام:
سلام به فائزه ی جوان و امیدوار دوستان خوبم ومدیر محترم خیلی خوب با تو همدردی کردند من مطالب را خوندم وبا تمام وجودم برای خوشبختی تو دعا کردم.
هر عذاب ،هر مشکل ،هر خطا ،روزی به گلبرگی زیبا بدل خواهد شد.یه روزی یه جایی یه کسی یه چیزی (صبر داشته باش)
پشت ترافیک گیر کرده ای . مجبوری که بایستی و تحمل کنی . حال بستگی به تو داره . یه سی دی بذاری و گوش بدی یا ذکری را زیر لب زمزمه کنی ........«یا»نه بدو بیراه بگی .غر بزنی. دستت رو محکم به فرمان بکوبی که مسلما تنها فایده اش اینکه دستت درد می گیره ....اگه یه خورده فقط چند دقیقه صبر کنی این چراغ قرمز سبز می شه .حتما سبز می شه .اگه صبوری کرده باشی اروم و راحت در جاده صاف زندگی قدم می زاری وراحت به راهت ادامه می دی. اما اگه ناارومی کرده باشی بعید نیست جلوتر خدای نکرده تصادفی یا حادثه ای.......عزیز دلم .قربون اون فهم قشنگت برم،تو یه امید و یه موهبتی برای مادر تنهات. من مطمئنم با امید به تو و شیرین زبونیهای تو درد سخت دوری برادر دسته گلت برای مادرت قابل تحمل تر می شه.
برای مادرت
تنها در گورستان است که هیچ کس شکست نمی خورد.شکست و سقوط پیش نیاز سرسبزی و اسمانی شدن است . از تنه درختی که می شکند و سقوط می کند شاخه های متعددی سر بر می اورد و هر کدام به درختی شکوهمند بدل می شوند.درختی که ،شکست هرگز گریه نمی کند،افسرده نمی شودو به درو دیوار لعنت نمی فرستد بلکه ارام و صبور می ماند تا جوانه بزند و این بار سبزتر و وسیع تروپرثمر تر به اسمان می رود.
هیچ وقت شعار نداده ام که بزور لبخند بزن
بعضی وقتها باید تا نهایت ارامش گریست
انگاه تبسم ،زیباتر از رنگین کمان بعداز باران خواهد بود.
خدایا همه دختران و پسران ما را خوشبخت کن.خدایا ریشه طلاق و جدایی را تو از این مملکت جدا کن.همه ما را تو هدایت کن به سوی سعادت و خوشبختی رهنمون باش.«امین»